Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tarkoittaa koputukset?  (Luettu 12464 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 30.07.2010 14:00:26 »

Eli olen joinain iltoina juuri ennen nukkumaan menoa, kuullut sängyn päädystä oman pääni yläpuolelta  koputusta.En ole sen kummemmin noihin noteerannut,mutta ajattelin kysäistä mitä tämä on?Ja joskus myös kesken unen siinä unessa olen kuullut koputuksen vahvana,ja olen itse mielessä ajatellut että mites tähän kohtaan uneen mukaan koputus liittyy...
Joten jos joku osaa valaista asiaa, niin kiitos kovasti Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 30.07.2010 15:30:48 »

Ystäväni makuuhuoneeseen muutti vuosia sitten poltergeist. Sille oli tyypillistä juuri kuvaamasi koputtelu aina valojen sammuttua, mutta sen lisäksi se vihelteli ja puhalteli ilmaa ystäväni kasvoille. Harmiton astraalireissailija sinänsä, poistui ystävällisesti paikalta ystäväni kivahdettua, ettei hän jaksa enää ainaisia koputuksia, joilta ei saa nukuttua.

Kannattaa tunnustella tuleeko joku edesmennyt ihminen mieleen koputuksista. Yleensä sisäinen vainu sanoo jo ennakkoon, jos joku tutumpi sielu on tullut vierailulle. Silloin sielulle voi laittaa valoa ja mietiskellä sen asian puolesta, jonka takia kokee sielun tulleen tapaamaan sinua.

Minua seurasi parisen vuotta sitten sitkeä henki, jonka kuvittelin tunnistavani tätini kauan sitten edesmenneeksi mieheksi (olin ala-asteikäinen hänen kuollessaan). Kyseessä ei enää ollut pieni koputtelu, vaan jatkuva napsahtelu ja jumalattomat seinien ja kattojen paukkeet, jotka saattoivat mennä äänijonona huoneen päästä päähän. Lopulta tuskastuneena siihen, etten saanut nukuttua tältä meteliltä, otin yhteyttä tuttuun selvänäkijään, joka vahvisti sielun tätini mieheksi. Istuin tulkinnan jälkeisenä iltana ennen nukkumaan menoa mietiskelemään ja lähettämään valoa tädille, koska minulla oli olo, että niin piti tehdä (muistan vielä tuhisseeni tälle sielulle, että en tosiaankaan ole oikea henkilö lähettämään kunnolla parantavaa energiaa. Tämän yhden kerran voin sen tehdä, mutta sitten sielun täytyy kääntyä kunnon parantajan puoleen).

Tämän jälkeen setä lähti, eikä sen jälkeen ole ilmoitellut itsestään Smiley
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #2 : 31.07.2010 09:20:53 »

Kiitos vastauksista,eli aion seuraavan kerran koputella takaisin,katsotaan mitä tapahtuu,nyt noita koputuksia ei ole hetkeen kuulunut,mutta luulen että vielä ne kuuluvat..
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #3 : 01.08.2010 10:49:23 »

Hih mä ratkesin kyllä annaelenin naapurin kissalle 2funny
Meillä ei oo naapureita tässä talossa, kun omakotitalossa asumme.Yksi haitta puoli on tuo tien toisella puolen oleva hautausmaa,mä saan aina välillä omituisia fiboja tuon johdosta... ::)Liekö tuolta myös joku käy välillä koputtelemassa...
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 02.08.2010 10:44:22 »

Minä kuulin yhteen aikaan todella paljon koputuksia ja kaikenmaailman riksahduksia ja raksahduksia kämpästäni aina nukkumaanmenon aikoihin ja yrittäessäni saada unta aina säpsähdin kovasti, kun joku poksahdus kuului jostain. Hermo meni sen verran pahasti, että huusin kerran täyttä kurkkua, että "Haluan nukkua rauhassa ja nyt kaikki koputus seis saman tien ja jos on jotain asiaa, niin ei toimi, kun en ymmärrä muutenkaan mitä yritätte koputuksillanne viestittää. Haluan nukkua!!" ja johan loppui. Grin Nyt ei ole pitkään aikaan kuulunut, kun olen aina lausunut pienen rukouksen ennen nukkumaanmenoa ja pyytänyt suojelusenkeleitä suojaamaan asuntoani kaikelta ja pyytänyt heiltä, että saisin nukkua rauhaisasti.  Smiley Olen nukkunutkin. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 02.08.2010 11:46:33 »

Minä kuulin yhteen aikaan todella paljon koputuksia ja kaikenmaailman riksahduksia ja raksahduksia kämpästäni aina nukkumaanmenon aikoihin ja yrittäessäni saada unta aina säpsähdin kovasti, kun joku poksahdus kuului jostain. Hermo meni sen verran pahasti, että huusin kerran täyttä kurkkua, että "Haluan nukkua rauhassa ja nyt kaikki koputus seis saman tien ja jos on jotain asiaa, niin ei toimi, kun en ymmärrä muutenkaan mitä yritätte koputuksillanne viestittää. Haluan nukkua!!" ja johan loppui. Grin

 Grin

Mie olen tuumannut kaikille henkisille kummajaisille kotona ja töissä,
vanhoja Wieniläisiä historiallisia taloja ja alueita kun ovat,
niin kauan kun ette riko, kadota ja sotke mitään, ettekä pidä meteliä (öisin kotona),
niin mun kanssa sopii kyllä yhteiseloon. Smiley

Tuntemattomia, murtovarkaita, poliisia ja ulosottoviranomaisia sun muita ikäviä ihmisiä
saa pelotella -enpähän tarvitse vahtikoiraa ja murtohälytntä. :Smiley

Koti-kummituksilleni olen tuumannut, että jos alatte poltergeistaamaan,
niin ois mahdottoman kivaa, jos purkaisitte senkin energian tavaroiden järjestelyyn
ja siivoamiseen, tiskaamiseen ja roskien viemiseen
-mie kun en pärjää siivouksissa ilman ulkopuolista apua.   Kiss

...aika hiljaista on ollut.  :Smiley Siivouskehoitus hiljentää ja kadottaa paitsi elävät ihmiset,
niin myös kummitukset. Grin 2funny
« Viimeksi muokattu: 02.08.2010 11:49:24 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: