Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy neuvoa, harjoittelen korteilla ja heilurilla!  (Luettu 64149 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #45 : 12.09.2013 15:52:27 »

ind1 kiitos <3 , Orvokkini tummasilmä on kyllä mulle rakas laulu lapsuudesta, siinä yksi syy miksi valitsin nikkini, pako lapsuuden hyviin aikoihin, toinen syy oli se, että kun ensimmäisen kerran tänne tieni löysin ja rekisteröidyin olin aika kovilla, rikki, siinä toinen syy.
kylläpä nostit osuvat kortit mulle  :Smiley
Otan elämän raskaasti kyllä nykyään, pitäisi pysähtyä ja hengähtää, opetella taas luottamaan suurempaan voimaan ja siihen että asiat hoituu kyllä kun vain jaksaa luottaa niin. Mitenhän se tuo maailma niin runnoo että sen unohtaa  buck2. Olen itelleni ankara, rankaisen itseäni monessa suhteessa, opettelen siis antamaan myös itelleni anteeksi, niinkun toisillekin. Oon huomannu kyllä että mua uskotaan ja pelätään kun käytän ääntäni oikein, ja se onki ollu helpoin tapa siihen. Ja jälleen kerran huomaan että oon unohtanu kuinka myös oon lempeästi siihen joskus pystyny...
Oppiläksyjä siis...
Kiitos  smitten

Kiitos palautteesta, ihana kuulla että kortit toimivat, kun vasta niin vähän aikaa olen toisille nostellut.  Smiley

Eipä se mikään ihme ole, että nykymaailmassa ihmiseltä unohtuu lempeys varsinkin itseään kohtaan.

Nyt sinne tauolle. Pyykille.  crazy2
« Viimeksi muokattu: 12.09.2013 15:54:12 kirjoittanut ind1 » tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #46 : 12.09.2013 16:48:31 »

Mutta eteenpäin!

ind1 ,, minulle jotain Huh .. kiitos !

Hei Anitaaah. "Jotain" on aika laaja käsite. Smiley Mutta luotan siihen, että viisailta ja sydämellisiltä Narreilta tulee sinulle nyt jotain, mitä tarvitset.

Sinulle nousi Erakkomainen narri käänteisenä.

Tämä narri on mennyt piiloon. On ihan viisasta ottaa omaa aikaa kun tarvitset sitä, mutta älä juokse karkuun tai sulje itseäsi asioilta, jotka saavat olosi epävarmaksi. Älä myöskään pakoile toisia suojellaksesi herkkää tai säikähtänyttä egoasi, hallitaksesi toisia, tai saadaksesi tahtosi läpi. Tämä siis tarkoittaa sitä, jos tahallasi et vastaa puhelimeen, viesteihin tai sähköpostiin, jos häivyt jonnekin kertomatta kenellekään missä olet, tai jos et jätä mitään tietoa siitä, mistä sinut tarvittaessa tavoittaa. On erityisen huono asia kieltäytyä aidosta kommunikaatiosta sellaisten ihmisten kanssa, jotka tuntuvat nyt haastavan sinut. Välttely vaikuttaa kaikkiin osapuoliin, ja seuraukset voivat olla pahat.

Jos sinä tarvitset aikaa kerätä itsesi, keskittyä ja mietiskellä, hyvä niin - kunhan kerrot tästä tarpeestasi selvästi niille, joihin poissaolosi tulee vaikuttamaan. Jos olet juoksemassa karkuun jostain epämukavasta tilanteesta, ole kiltti ja lopeta se, hengitä, ja anna itsellesi hetki aikaa maadoittua. Pyydä Yliminääsi avuksesi, ja rukoile ohjausta luottaen, että sinua kuullaan. Kun olet rauhoittunut, jatka eteenpäin selkein mielin ja avoimin, vastaanottavaisin sydämin, rohkeudella kohdata eteen tulevat asiat rakkauden lähtökohdista käsin. Tällä tavalla hankaluudet väistyvät tieltäsi.

Eli kiteytyksenä, ota aikaa itsellesi, mutta älä pakene asioita.

---

Tuntuiko tämä tutulta?  Huh

No hyvä tavaton, olen ns kauhian hämmästynyt  Shocked .. ai miksikö ?
Siksi, että eräässä ihmissuhteessa tunnen itse kokeneeni ko laista pakoilua...
Vastaan puhelimeen, vastaan viesteihin, sähköpostiin .. en ole piilossa, omasta mielestäni.
Hän ei vastaa. Ehkäpä minä en ole kertonut kaikkea .. siitäkö johtunee ..

Vai olenko sittenkin !!! Nyt pitää ankarasti tätä asiaa tuumiskella.
Erakko toki jossain määrin olen, mutta hyvinkin sosiaalinen sellainen ..
yksinäisyyttä tarvitsen, omaa rauhaa olla itseni kanssa,, mutta ei se pakoilua ole.
Ystävät pidän arvossa ja kontaktit pelaa .. paitsi tuo yksi .. ehkä hänen suhteensa olen
hiukan puskissa ollut, luodaten varmuutta luottamuksesta ... hmm ... onko sitä, ken tietää !

 Shocked skorpioni Kiitos ind1 !!
« Viimeksi muokattu: 12.09.2013 16:52:00 kirjoittanut Anitaaah » tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Pilar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #47 : 12.09.2013 19:56:34 »

Hei, voisinko minäkin kysyä neuvoa. lähinnä ihmissuhteet ja saanko takaisin mitä toivon?

Hei Pilar, toki voit kysyä.  Smiley

Konsultoin ensiksi heiluria tuohon jälkimmäiseen kysymykseen. Se heilahti kieltävästi (eli sanoi "ei" ) tämän hetken energioissa. Tämä tarkoittanee, että päästä irti siitä asiasta ja anna elämäsi edetä eteenpäin omalla painollaan. Huomaa, että tämä ei ole kiveen kirjoitettu "ei koskaan ikinä" - tyyppinen tuomio, vaan tämän hetken viba. Ehkä tilanne on joskus toinen, mutta nyt kannattaa keskittyä ihan muihin asioihin.

Sitten narreilta neuvoja ihmissuhteisiisi, että tilanteet koituisivat korkeimmaksi parhaaksesi.  smitten

Nostin kaksi korttia, koska ensimmäisen jälkeen tuntui, että narreilla on vielä asiaa sinulle. Tässä kortit:

Ensin nousi Leikkisä narri. Hän saapui piristämään päivääsi ja muistuttamaan, että elämä on liian lyhyt että sen käyttäisi pelkässä työnteossa. On tarkoitettu, että nautimme elämästä ja vaeltelemme välillä mahdollisuuksiemme ylärajoille saakka. Onko elämästäsi ollut ilo kateissa? Vievätkö huolet ja murheet sinulta valon ja naurun? Anna tämän Leikkisän narrin auttaa sinua näyttämällä sinulle tahdinmuutos.

Apu nimittäin on, että annat itsesi pitää hauskaa. Muistele, mikä ilahduttaa sinua, ja mene sitä kohti! Moni tajuamaton hölmö pitää leikkisyyttä ajanhukkana, mutta ajattelepa tätä: Itse Albert Einstein, suuri nero, sanoi kerran että hän saa kaikki parhaimmat ideansa leikkimielellä toimiessaan ja hauskaa pitäessään. Jos hänkin on pitänyt leikkisyyttä hyödyllisenä, etköhän sinäkin voi.  Smiley

Pidä hauskaa ystäviesi kanssa. Kokoontukaa tanssimaan, laulamaan, vaikka lautapelien äärelle. Teeskennelkää pieni hetki, että aivan kaikki on hyvin, jos tilanne sitä vaatii. Näin elämääsi tulee uudenlaista kepeyttä.

Toiseksi kortiksi tuli Huolenpidon narri. Hän istuu itse asiassa vaahtokylvyssä autuas hymy kasvoilla.  Grin

Huolenpidon narri kysyykin sinulta, pidätkö huolta itsestäsi? Et voi auttaa toisia, jos et ole tyydyttänyt omia tarpeitasi. Et voi ilmentyä aidosti välittävänä ja huolehtivana toisille, jos omat perustuksesi horjuvat.

Miten huolehdit itsestäsi, terveydestäsi? Miten saat lepoa ja miten palaudut? Käytätkö aikasi ja energiasi huolellisesti? Miten valitset seurasi? Kenen annat vaikuttaa sinuun? Moni erehtyy ajattelemaan, että itsestään huolen pitäminen on jonkinlaista turhuutta, nautiskelua, jota tarvitsevat vain heikot ja itsekkäät. Kuitenkin kaikkein suurin erehdys on, jos ei huolehdi itsestään. Se on suoranaista piittaamattomuutta.

Sinun on pidettävä huolta itsestäsi, että pystyt tekemään päätöksiä ja valintoja, jotka muodostavat elämällesi tukevan perustuksen. Tutki mikä nyt vaatii aikaasi, energiaasi ja priorisointiasi. Myötätunto on todella tärkeää, mutta jos yrität olla myötätuntoinen ilman että rakastat itseäsi ja perusturvallisuutesi on kunnossa, tulet sortumaan uupuneena, turhautuneena, ja pahimmillaan sairastuneena niin ruumiiltasi kuin mieleltäsi ja sielultasi.

Vaikka mikä pyytäisi nyt huomiotasi, laita itsesi etusijalle. Se on rakkaudellisin asia, mitä voit tehdä, ja se murtaa vaarallisen itsensä laiminlyönnin kierteen, joka oikeasti lamaa ja tuhoaa liian paljon ihmisiä. Ole varovainen. Kieltäydy uppoutumasta toisten ongelmiin niin kovasti, että olet piittaamaton itseäsi kohtaan.

----

No joo, tulihan sieltä painavaa sanaa ihmissuhteista. Vaikeita juttuja kyllä tuon jälkimmäisen kortin asiat, itsekin vastaavien kanssa painineena tiedän oikein hyvin.  Undecided

kiitos kovin, vaikka hieman tuo irtipäästäminen sydäntä riipaisi. Mutta ymmärrän, että tämä on tämän hetken tilanne ja omaa elämää on jatkettava.

ja huolenpidon narri taitaa olla oikeassa, olen hieman jättänyt itseni retuperälle. Nyt lenkin jälkeen on heti parempi olo!
tallennettu
siiliemo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #48 : 12.09.2013 20:58:08 »

Kiitos vastauksesta, sain paljon mietittävää.
Sorrun suunnittelemaan liikaa, liikaa ajatuksia ja ideoita , mistään ei saa kiinni. Noudatan neuvoa ja kirjaan ylös asioita / haaveita.

Parisuhteessa uuden onnen löytäminen työn alla. Liian vähän yhteistä aikaa alkaa näkyä.  Rohkeasti kohti uutta ja outoa.
Kiitos ajatuksista ja ihanaa syksyä

-siiliemo-
tallennettu
sisko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #49 : 12.09.2013 23:24:59 »

Hei,
Kysyisin neuvoa rakkauselämään ja ihmissuhteisiin smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #50 : 13.09.2013 13:57:21 »

Lainaus
Ehtisitkö vielä katsoa korttia perheellemme, siis lapsuudenperheelle? t. Heart

No niin Heart. Pyysin narreilta neuvoa siihen asiaan, mikä sinua lapsuudenperheeseesi liittyen nyt vaivaa.

Sinulle nousi Rauhan narri.

Hän istuskelee hiljaisena elämäsi reunalla, katsellen hyvin uteliaana ympärilläsi tapahtuvaa draamaa. Hän katsoo, oppii, hengittelee, ja hän hyväksyy. Huomaatko hänet siinä? Sieltä reunalta hän ojentaa nyt kätensä ja pyytää sinua katsomaan tilannetta hänen näkökulmastaan, ulkopuolelta, neutraalisti. Hengähdä ja vastaa kutsuun.

Hän tuli paikalle, koska nyt on aika ottaa askel kauemmas tunnemyrskystäsi, ja sallia itsesi rauhoittua ja rentoutua kaikesta huolimatta. Saadaksesi rauhan, sinun tulee tavoitella sitä. Sinun on päästettävä irti surusta, murheesta ja ongelmasi ahdistuneesta pyörittelystä ajatuksissasi. Käännä huomiosi pois siitä, mitä saattaa tulla tai sitten olla tulematta, ja ota lepohetki hyväksynnässä. Ja huomaa, että sinä voit vaikuttaa asioihin, joista et pidä. Tilanteen tyyni tarkkailu auttaa myrskyisissä tilanteissa, varsinkin jos suurin myrsky käy sinun sisälläsi.

Harjoittele rauhoittumista. Se ei tule toimimaan, jos odotat siihen jotain ulkopuolista syytä. Se on enemmänkin valinta pysyä rauhallisena tilanteista huolimatta. Aloita jo tänään, hengitä syvään. Kun olet rauhallisin sydämin, positiivisten muutosten tekeminen käy paljon helpommaksi.  Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #51 : 13.09.2013 14:12:00 »

Mua pelottaa hakea oman alan työpaikkaa, pelkään torjuntaa kuollakseni.
Mitä minun tulisi tehdä?

Kiitos, mikäli ehdit nostaa ja neuvoa Smiley

Moi Nemimonde.

Sinulle nousi Tehtävien narri käänteisenä. Tämän kortin teksti on lyhyt, mutta asiaa.

Onko Tehtävien narri mennyt lakkoon? Mitä sinä nyt välttelet? Mitä asiaa vaikeutat entisestään sillä, että välttelet sitä? Oletko hämmentynyt siitä, mitä nyt pitäisi tehdä? Jos niin on, niin kysy joltain asiaan liittyvältä ihmiseltä apua.

Vaivannäkösi palkitaan myöhemmin, joten käy toimeen, ja tee se aidosti omana itsenäsi. Tässä on kyse myös siitä, että sinun on itsekin annettava maailmalle, koska et voi vain ottaa maailmalta. Jos asia on sinun sielullesi hyvin tärkeä, niin älä enää välttele sen tekemistä. Anna aidon palvelemisen halun näkyä sinusta. Se maksetaan kaikki sinulle takaisin.

--

No sehän oli suoraa puhetta. Kuule, tuulta päin. knuppel2

Jos sinut torjutaan, se ei tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa, vaan että tuo kyseinen paikka ei vain ollut oikea sinulle. Sitäpaitsi tulet huomaamaan, että sinulle ei käy kuinkaan, vaikka jokin tietty työpaikka (tai muutamakaan) ei aukeaisi. Joudut vain etsimään hiukan kauemmin, mutta usko vain, että sinulle aukeaa lopulta ihan oikea, tähän elämäntilanteeseen sopiva työpaikka, ja sitä ennen koetut pettymykset vain kouluttavat sinua kestämään tuollaisia väliaikaisia takaiskuja yhä paremmin.  smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #52 : 13.09.2013 14:23:42 »

Nousisko joku kreisi kortti mun rakkauselämään?  Grin Thanks!

Hei Avicii!

Vai kreisiä korttia sitä halutaan!  Cheesy No mutta, kun olin nostamassa pakkaa, sieltä tipahti Itkevä narri.

Tämä narri kutsuu sinua näyttämään tunteesi. Itku tässä on läsnä sen takia, koska kyyneleet voivat ilmentää niin monia tunteita - onnea, helpotusta, tuskaa, myötätuntoa, naurua.

Anna nyt etenkin menneisyyden itkemättömien kyynelten tulla. Älä anna kenenkään estää sitä, tai yrittää saada sinut häpeämään tai piilottamaan tunteitasi. Kyyneleet eivät ole heikkouden tai haavoittuvuuden merkki, vaan aidon, syvän, inhimillisen tunteen. Ne ovat myös parantavia ja puhdistavia.

Itkemätön itku voi muodostua kuin esteeksi sisälläsi, niin että ilo ja hilpeys eivät pääse virtaamaan, ja myötätunto ja luottamuskin samenevat. Kohtaa nyt Itkevä narri, ja kysy itseltäsi, mikä pintaan tulematon tunne jarruttaa sinua? Mikä itkemätön itku sulkee sydäntäsi? Mikä on asia, jossa kyynelten vapauttaminen auttaisi sinua päästämään irti menneestä? Älä suinkaan pidättele tunteitasi, vaan toivota kyyneleet tervetulleeksi.

---

Tunsin iloista naurun energiaa kun sekoitin pakkaa.  Smiley Tämä vaikuttaa lähinnä rohkaisulta, että ole oma itsesi tunteinesi kaikkinesi.
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #53 : 13.09.2013 14:26:20 »

Hei ind ja kiitos Smiley Hyvä kortti, rauhoittuminen ja rauha kuulostaa hyvältä. Sitä juuri tarvitsen.  Väsyttää aika lailla. Smiley

Lainaus
Ehtisitkö vielä katsoa korttia perheellemme, siis lapsuudenperheelle? t. Heart

No niin Heart. Pyysin narreilta neuvoa siihen asiaan, mikä sinua lapsuudenperheeseesi liittyen nyt vaivaa.

Sinulle nousi Rauhan narri.

Hän istuskelee hiljaisena elämäsi reunalla, katsellen hyvin uteliaana ympärilläsi tapahtuvaa draamaa. Hän katsoo, oppii, hengittelee, ja hän hyväksyy. Huomaatko hänet siinä? Sieltä reunalta hän ojentaa nyt kätensä ja pyytää sinua katsomaan tilannetta hänen näkökulmastaan, ulkopuolelta, neutraalisti. Hengähdä ja vastaa kutsuun.

Hän tuli paikalle, koska nyt on aika ottaa askel kauemmas tunnemyrskystäsi, ja sallia itsesi rauhoittua ja rentoutua kaikesta huolimatta. Saadaksesi rauhan, sinun tulee tavoitella sitä. Sinun on päästettävä irti surusta, murheesta ja ongelmasi ahdistuneesta pyörittelystä ajatuksissasi. Käännä huomiosi pois siitä, mitä saattaa tulla tai sitten olla tulematta, ja ota lepohetki hyväksynnässä. Ja huomaa, että sinä voit vaikuttaa asioihin, joista et pidä. Tilanteen tyyni tarkkailu auttaa myrskyisissä tilanteissa, varsinkin jos suurin myrsky käy sinun sisälläsi.

Harjoittele rauhoittumista. Se ei tule toimimaan, jos odotat siihen jotain ulkopuolista syytä. Se on enemmänkin valinta pysyä rauhallisena tilanteista huolimatta. Aloita jo tänään, hengitä syvään. Kun olet rauhallisin sydämin, positiivisten muutosten tekeminen käy paljon helpommaksi.  Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #54 : 13.09.2013 14:27:25 »

Nousisko joku kreisi kortti mun rakkauselämään?  Grin Thanks!

Hei Avicii!

Vai kreisiä korttia sitä halutaan!  Cheesy No mutta, kun olin nostamassa pakkaa, sieltä tipahti Itkevä narri.

Tämä narri kutsuu sinua näyttämään tunteesi. Itku tässä on läsnä sen takia, koska kyyneleet voivat ilmentää niin monia tunteita - onnea, helpotusta, tuskaa, myötätuntoa, naurua.

Anna nyt etenkin menneisyyden itkemättömien kyynelten tulla. Älä anna kenenkään estää sitä, tai yrittää saada sinut häpeämään tai piilottamaan tunteitasi. Kyyneleet eivät ole heikkouden tai haavoittuvuuden merkki, vaan aidon, syvän, inhimillisen tunteen. Ne ovat myös parantavia ja puhdistavia.

Itkemätön itku voi muodostua kuin esteeksi sisälläsi, niin että ilo ja hilpeys eivät pääse virtaamaan, ja myötätunto ja luottamuskin samenevat. Kohtaa nyt Itkevä narri, ja kysy itseltäsi, mikä pintaan tulematon tunne jarruttaa sinua? Mikä itkemätön itku sulkee sydäntäsi? Mikä on asia, jossa kyynelten vapauttaminen auttaisi sinua päästämään irti menneestä? Älä suinkaan pidättele tunteitasi, vaan toivota kyyneleet tervetulleeksi.

---

Tunsin iloista naurun energiaa kun sekoitin pakkaa.  Smiley Tämä vaikuttaa lähinnä rohkaisulta, että ole oma itsesi tunteinesi kaikkinesi.

No just meni nappiin! Kiitos  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Indium
Vieras
« Vastaus #55 : 13.09.2013 14:46:35 »

Minkäslainen kortti mulle tulis? Smiley

Hei Merenneito75. Et esittänyt mitään erityistä kysymystä, joten nostan nyt kortin vain luottaen, että saat mitä tarvitset.  Smiley

No kas, sinä sait Epäilevän narrin ylösalaisin.

Epäilevä narri sekoittelee saamiasi viestejä. Epäiletkö nyt sydämesi ääntä vaikka se puhuu selvällä, kovalla äänellä? Kyseenalaistatko sisäisen äänesi herkän ohjauksen, peläten että se vie sinut harhaan tai suorastaan jyrkänteeltä alas? Tuntuuko turvallisemmalta antaa voimasi toisille luottamalla heidän sanoihinsa enemmän kuin omaan intuitioosi?

Älä kieltäydy kuuntelemasta sisäistä ääntäsi. Vaikka kiusaus jättää intuitio huomiotta on suuri, sitä katuu myöhemmin. Vaikka intuitioosi luottaminen voi ensin hermostuttaa, harjoitus tekee senkin helpommaksi. Kerää rohkeutta seurata omaa valoasi, vaikka toiset sanoisivat sinun toimivan hölmösti. Ota aivan pikkupieniä askeleita jos et muuta saata tehdä, kunhan koko ajan olet rehellinen sielullesi, epäilyksenkin edessä.

Epäröintisi ja murheesi väistyvät kyllä sisäisen voiman, rauhan ja itsevarmuuden avulla, ja kun otat askeleita eteenpäin, joka askeleella tilanteesi paranee.  Nyt ainoa todellinen virhe, minkä voit tehdä, on olla käyttämättä suurta lahjaasi, sisäistä viisauttasi! Puske epäilyksen läpi ja usko sydäntäsi.

---

No, osuiko?  Smiley Muista, että voin sitten nostaa lisääkin kortteja, jos tarve ilmenee.

(Sama muillekin tietenkin.)
« Viimeksi muokattu: 13.09.2013 15:06:27 kirjoittanut ind1 » tallennettu
Mervi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #56 : 13.09.2013 15:02:10 »

Minäkin haluaisin kortin  Smiley On hieman myllännyt työ kuvioissa Sad Rakkauteenkaan ei haittaa jos jotain nousee smitten

Kiva kun on tällasia ihmisiä jotka jaksaa angel
tallennettu
solenius
Vieras
« Vastaus #57 : 13.09.2013 18:01:42 »

Hei! Mitä minulle näkyy työelämässä ja työelämän ihmissuhteet...  kiitos  Kiss

Hei lunttura! Kiva nimimerkki  Grin

Töihin vinkiksi sinulle nousi Taiteilijanarri. Hänellä on paletti ja sivellin kädessä, mallina istuu pieni söötti koira, ja maalauksessa koiralle on maalattu narrin hattu.  Cheesy

Taiteilijanarri taitaa yllättää sinut! Käytä luovuuttasi, koska se tuo sinulle suuren tyydytyksen. Ilman luovaa itseilmaisua, sielullasi ei ole ääntä jolla puhua, ja voit hukkua steriiliin, järkeilyn hallitsemaan maailmaan. Mikä on sinun taiteesi? Kirjoittaminen, maalaaminen, puhuminen, puutarhanhoito? Jokaiselle on jokin tapa ilmaista itseään, varmistu siis omastasi ja käytä sitä.  Smiley

Älä huoli siitä, mitä toiset ajattelevat. Joku tulee tykkäämään, joku taas ei innostu, joku ei tajua ollenkaan mitä touhuat. Mutta sehän ei tarkoitus olekaan, vaan se, että taiteesi kautta sinun sielusi pääsee kommunikoimaan sinulle ja auttamaan sinua eteenpäin. Luovuutta käyttämällä pääset yhteyteen sielusi ja todellisen itsesi kanssa. Ja mitä enemmän omistaudut, sitä paremmaksi yhteytesi muodostuu.

Sen sijaan että kyselisit toisilta osviittaa, niin ota itse työkalut käteen. Soittele sitä kitaraasi ja ompele vaatteesi, sisusta paikkasi, laula, istuta kukkia. Ja kuuntele itseäsi kun luot. On hölmöä ajatella, että taide on jonkinlainen tarpeeton nautiskelutapa, koska se todella on portti totuuteesi.


Työelämän ihmissuhteisiin nousi pienen etsinnän jälkeen ehkä yllättävänkin samansävyinen kortti, Maisterinarri.

Vaikka maisterit ovat kirjaviisaita ja älykkäitä, niin tämä Maisterinarri tuli tänne kutsumaan sinua luottamaan siihen, minkä sydämesi ja sielusi tietää oikeaksi. Toisin sanoen, luota intuitioosi ja anna sen johtaa sinua. Se ei pätkähdä eteesi tyhjästä, vaan se on sisäinen heijastuksesi ympäröivistä energioista. Tämä herkkä tapa havainnoida kulkee eri polkuja kuin tietoinen mielesi, mutta siltä ei jää huomaamatta mitään oikeasti tärkeää. Joku voisi sanoa, että on vaarallista luottaa tämän narrin ohjeeseen, mutta ei se ole - kuuntelet vain tarkasti sisäistä ääntäsi, ja ole aidosti rehellinen itsellesi siitä, mikä sinulle on tärkeää.

Tämä selkeä ja itsevarma tapa elää voi olla joidenkin mielestä typerä, mutta älä huoli siitä, koska intuitiosi ei jätä faktatietoja huomiotta. Se vain menee itsestäänselvyyksiä syvemmälle. Se on taitava kuin maisteri, jonka ei enää tarvitse loogisesti ajatella jokaista työnsä askelta.

Onko jokin asia, jonka tavallaan tiedät, mutta et kuitenkaan täysin tiedosta ja toteuta sitä? Jätä epäröinti taakse. Luota oivalluksiisi ja pidä niistä kiinni. Tämä vapauttaa sinut siitä, että ulkopuolisilla olisi valta sinun ihan omaan kohtaloosi.

---

Nuohan olivat tosi samanlaiset kortit. Työpaikalla voi olla kyllä aika vaikeaa olla oma itsensä ja päästää luovuutta irti, työstä riippuen tietenkin - mutta nämä kortit kyllä rohkaisevat sinua kovasti toimimaan tavoilla, jotka ovat juuri sinulle sopivimpia, vaikka kaikki eivät sitä sulattaisi. Työpaikan ihmissuhteissa älä toimi itseäsi vastaan.  smitten



Siis olen käsityöammattilainen ja nautin kuunnella musiikkia työn ohessa ja lauleskelen vaikka muut ei siitä pidä Cheesy
Kiitos tulkinnasta smitten
tallennettu
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #58 : 13.09.2013 23:08:10 »

Minkäslainen kortti mulle tulis? Smiley

Hei Merenneito75. Et esittänyt mitään erityistä kysymystä, joten nostan nyt kortin vain luottaen, että saat mitä tarvitset.  Smiley

No kas, sinä sait Epäilevän narrin ylösalaisin.

Epäilevä narri sekoittelee saamiasi viestejä. Epäiletkö nyt sydämesi ääntä vaikka se puhuu selvällä, kovalla äänellä? Kyseenalaistatko sisäisen äänesi herkän ohjauksen, peläten että se vie sinut harhaan tai suorastaan jyrkänteeltä alas? Tuntuuko turvallisemmalta antaa voimasi toisille luottamalla heidän sanoihinsa enemmän kuin omaan intuitioosi?

Älä kieltäydy kuuntelemasta sisäistä ääntäsi. Vaikka kiusaus jättää intuitio huomiotta on suuri, sitä katuu myöhemmin. Vaikka intuitioosi luottaminen voi ensin hermostuttaa, harjoitus tekee senkin helpommaksi. Kerää rohkeutta seurata omaa valoasi, vaikka toiset sanoisivat sinun toimivan hölmösti. Ota aivan pikkupieniä askeleita jos et muuta saata tehdä, kunhan koko ajan olet rehellinen sielullesi, epäilyksenkin edessä.

Epäröintisi ja murheesi väistyvät kyllä sisäisen voiman, rauhan ja itsevarmuuden avulla, ja kun otat askeleita eteenpäin, joka askeleella tilanteesi paranee.  Nyt ainoa todellinen virhe, minkä voit tehdä, on olla käyttämättä suurta lahjaasi, sisäistä viisauttasi! Puske epäilyksen läpi ja usko sydäntäsi.

---

No, osuiko?  Smiley Muista, että voin sitten nostaa lisääkin kortteja, jos tarve ilmenee.

(Sama muillekin tietenkin.)

No niin. Näinhän se tietysti on. On niin paljon helpompi kysyä muilta kuin kuunnella mitä se sydän sanoo, kun sitten oikeasti joutuu kantamaan vastuun valinnoistaan  Shocked Tuo tuli tarpeeseen, kiitos! Olen hiukan hermostunut auenneen näkökykyni kanssa, enkä oikein tiedä, mikä on totta ja luotettavaa  idiot2 Mutta ehkä sitä pitää vaan mennä eteenpäin vaikka hitaasti.
tallennettu
pp64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #59 : 14.09.2013 00:37:43 »

Tarvitsisin neuvoa parisuhteeseen, jonka haluaisin päättää. Neuvoa kaipaisin myös siihen, onnistuuko nykyisen asunnon lunastus itselle, jos parisuhde päättyy ja kuinka elämä tulevaisuudessa tulee sujumaan.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: