Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hampurilaisten lisukkeiden osuus niiden ahmimistaipumuksessa?  (Luettu 17156 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #30 : 14.10.2014 16:57:08 »

Hyvää tekstiä. Ainoa mikä tuossa pisti silmään on, että mielestäsi asiat voivat olla puhtaasti fyysisiä.

Olen viime päivinä tehnyt TM-sidhi-ohjelmaa ns. joogalento mukaanlukien. Vähänx ärsyttää,
kun teen ohjelmaa olkkarin sohvalla melko varhain aamulla, ja nyt se spontaani pomppiminen
on tullut taas mukaan. Aluksi olin tyytyväinen, että pystyin tekemään lentoa pitkän tauon jälkeen siten, että voittopuolisesti
mentaaliset vaikutukset (lähinnä omituinen ja fantsu ruumiittomuuden tunne) tulivat esiin. Toki mukana on
myös kokokehon praaNan virtaamaan lähtemisen voimakas (joskus miltei sietämättömän voimakas) tunne,
ilmeisesti siksi, että kanavat (naDiit) ovat pahasti tukossa?

Vajaan viikon säännöllisen harjoittamisen jälkeen olen huomannut, että ajoittain lähes kaikki
fyysiset vaivani (esim. joltinenkin kankeus, ja jopa keuhkojen sisäilmaärsytys) ovat helpottuneet
merkittävästi, mutta samalla muuttuneet mentaalisiksi vaivoiksi, esim. hetkittäiseksi armottomaksi
uitutukseksi! Varsinkin joogalento tuon perusteella ilmeisesti vaikuttaa mm. siten, että roppa kieltäytyy
transformoimasta negatiivisia tunteita fyysisiksi vaivoiksi!

 :Smiley  Huh   Grin
« Viimeksi muokattu: 14.10.2014 17:00:48 kirjoittanut sideman » tallennettu
Tigerwoman
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 293


Profiili
« Vastaus #31 : 14.10.2014 17:26:03 »

Hyvää tekstiä. Ainoa mikä tuossa pisti silmään on, että mielestäsi asiat voivat olla puhtaasti fyysisiä.

Olen viime päivinä tehnyt TM-sidhi-ohjelmaa ns. joogalento mukaanlukien. Vähänx ärsyttää,
kun teen ohjelmaa olkkarin sohvalla melko varhain aamulla, ja nyt se spontaani pomppiminen
on tullut taas mukaan. Aluksi olin tyytyväinen, että pystyin tekemään lentoa pitkän tauon jälkeen siten, että voittopuolisesti
mentaaliset vaikutukset (lähinnä omituinen ja fantsu ruumiittomuuden tunne) tulivat esiin. Toki mukana on
myös kokokehon praaNan virtaamaan lähtemisen voimakas (joskus miltei sietämättömän voimakas) tunne,
ilmeisesti siksi, että kanavat (naDiit) ovat pahasti tukossa?

Vajaan viikon säännöllisen harjoittamisen jälkeen olen huomannut, että ajoittain lähes kaikki
fyysiset vaivani (esim. joltinenkin kankeus, ja jopa keuhkojen sisäilmaärsytys) ovat helpottuneet
merkittävästi, mutta samalla muuttuneet mentaalisiksi vaivoiksi, esim. hetkittäiseksi armottomaksi
uitutukseksi! Varsinkin joogalento tuon perusteella ilmeisesti vaikuttaa mm. siten, että roppa kieltäytyy
transformoimasta negatiivisia tunteita fyysisiksi vaivoiksi!

 :Smiley  Huh   Grin

Todella mielenkiintoista! Olisipa hauskaa nähdä sinut (tai joku muu) pomppimassa.

Olen huomannut samaa. Fyysiset vaivat siirytvät ketutusosioon. Mutta joskus niiden läpikäyminen ja työstäminen poistaa sen fyysisenkin vaivan.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #32 : 14.10.2014 21:26:32 »


Todella mielenkiintoista! Olisipa hauskaa nähdä sinut (tai joku muu) pomppimassa.


Kaverini tyttöystävä oli arkkitehtiopiskelija. Hän oli rakentanut lastulevystä
opiskelijabudjetilla parisängyn. Joogalentokurssilta tultuani erehdyin demonstroimaan
sitä tuolla punkalla. Melko heppoisesti kokoon kyhätty vuode romahti kasaan parin
pompun jälkeen...

 Tongue

Olen todella surkea pomppija nykyään, onneksi! En välittäisi siitäkään vähästä,
mutta jos lentosuutrasta tekee molemmat osat, sitä on vaikea välttää, koska
pomppu todellakin tulee ihan varoittamatta!

BTW, ilmeisesti lentosuutran eka osa on ilmapalloanalogiaa käyttäen tarkoitettu
puhaltamaan pallo mahdollisimman täyteen, ja toka osa antamaan pallolle mahdollisuuksien
mukaan pienen sysäyksen altapäin niin että se parhaassa tapauksessa pomppaa jopa kenties
parinkin metrin korkeuteen.

Youtubessa on melko runsaasti joogalentovideoita, joista monet tosin ovat feikattuja, huumorimielessä
ja irvailutarkoituksessa mitä ilmeisimmin tehtyjä.

 Grin
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: