Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2118411 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1440 : 03.09.2010 22:28:51 »

kyllikki6

Luen jonkun verran Taroteja, ja mieleeni tästä kuvailemastasi "tilasta" ja väläyksestä tulee mieleen, että Tiedät jotakin olevan avautumassa sinulle, jotain joka kutsuu sinua ja jonka tiedät alitajuisesti olevan osa kohtaloasi riippumatta siitä kuinka paljon saatat vieroksua asialle antautumista.

Tällaista minä asiasta luen, mitä itse olet mieltä?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1441 : 03.09.2010 22:41:38 »

Indiima...voisiko uni kuvata sisäistä sotatilaa.Sotilaat unessa kuvaavat jonkinlaista pakkomielteen kaltaista asiaa,mutta olithan itsekkin agentin osassa,jolloin tuo asia laimenee.Käsivarren myrkytys minua mietityttää,ehket voi tehdä jotain,mitä käsillä haluaisit tehdä,joku asia kuitenkin hiukkasen myrkyttää mieltäsi,mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
Hipun verran monimutkainen uni kaikkineen,siinä on mukana päivän asioita,huomista jne....no,pääsit vaarasta kuitenkin ohi..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1442 : 03.09.2010 22:44:45 »

Sansai  - Kiitos tulkinnasta. Itsekään en siitä oikein kiinni saanut, vaikutti enemmän elokuvalta kuin kertomukselta alitajunnasta. Tulkintasi avasi minulle erilaisen kehyksen tulkita sitä, ja todellakin uni päättyy toiveikkuuteen ja turvaan, joten universumissa kaikki hyvin!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1443 : 03.09.2010 22:52:47 »

indiima: jotakin tuon kaltaista luulen siihen liittyvän.. monet asiat ovat muutoksessa ja olen luopunut "kontrollista", siis annan elämän kuljettaa ja otan vastaan mitä tuleman pitää.. kaikenlaista siis taitaa olla tulossa  Cheesy

Smiley Kyllikki
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1444 : 03.09.2010 23:14:34 »

Saisinko tulkinta apua...Näin unen,joka oli voimakas,ja enteelisen tuntuinen.Siinä oli niin kovat tunne lataukset,että omissa ajatuksissa ne sotkevat tulkintaa.
Olin edesmenneiden appivanhempieni luona.Tunnelma oli lämmin ja kodikas.Järjestelin siellä joitakin tavaroita anopin avuksi.Laittelin mm.kukka ruukkuja ikkunalaudoille.Appiukko halaisli minua (hän oli elämäni tärkeimpiä ihmisiä)hänen lähellään oli hyvä olla.Appivanhempani ymmärsivät eroni pojastaan,olivat myötä tuntoisia.Exä oli myös siinä jossain.Hänellä oli meno johonkin,mutta oli ilta ja pimeä.Huomasimme apen kanssa,exän pelkäävän pimeää,huomasimme samalla exän vaikeuksien johtuvan pimeän pelosta.
Sanoin ,että lähden exää saattamaan,appi halusi lähteä mukaan,etten minäkään olisi yksin.Se tuntui hyvälle.Lähdettiin pyörillä,matka oli hyvä ja sujui hyvin,oli kevyt polkea.Eräässä sillankorvassa erkaannuin exästä ja isästään.He jäivät johonkin,jatkoin matkaa työpaikalleni(olen eläkkeellä jo)tie olikin jäinen ja hankala kulkuinen,enkä osannut perille,olin myöhässäkin.Käännyin pois,vastaan tuli kolleegani,pyörällä hänkin.Sanoin hänelle,etten mennyt töihin,enkä myöskään välittänyt soittaa sinne.Jatkoin matkaani.Eräässä kohdin pyöräili edesmennyt isäni.Olin siinä vaiheessa väsähtänyt,kun ajattelin,että mistä saan dementoituneelle isälleni hoitopaikan.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #1445 : 04.09.2010 11:58:59 »

indiima
Yhdistän Nessuksen myrkkyihin, myrkyttämiseen kuin myös sankarimyyttiin (Herakleesta sankari) ja pikkasen huijaamiseenkin, kostoon.

Sinulla tr Nessus 18  vesimies  aspect_opp oma Nessus rx (peitetehtävissä 12 huoneessa)
liberaalista  vesimies -teemaa
helmenvalkoinen puku tr Nessus  aspect_con sun proge kuu (kuu on helmenvalkoinen)

Tr  juno (oisko rooliminä tai ihan rooli-rooli) tulee kohta yhtymään sun Nessukseen ja samoin tr Nessus tulee yhtymään sun Venukseen 6 huoneessa.
Sullahan oli jotain ihme työkuvio-haastatteluita ( 6 huone töitä, 12 huone ja mitä kuliseissa tapahtuu?)
Oisko etiäisiä?

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28690.0
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #1446 : 04.09.2010 13:13:10 »

Sansai
Yhdistän polkupyörän Kaksosiin ja Merkuriuksen liikkeisiin.
Retro  merkurius transitoi sun 3 huoneessa, joka on Kaksosten aluetta.
Retrolla exän liikkeitä, joka täälläkin on huomattu käytännössä.
4 huoneessa on anoppi,  kuu ja vastapäätä 10 huoneessa appi ,  saturnus jonkun jaottelun mukaan.
Sulla on syntymäkartalla  kuu kauris aspect_opp Logos (merkitys)  uranus rapu.
Ja transiitin DNA  rapu aspect_con Lachesis (ajatar, osan suova) myötä plus edellinen tuli mutu että josko pohdit perimän merkitystä?
Mistä lähdetty ja tähän hetkeen tultu?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1447 : 04.09.2010 13:23:13 »

Saisinko tulkinta apua...Näin unen,joka oli voimakas,ja enteelisen tuntuinen.Siinä oli niin kovat tunne lataukset,että omissa ajatuksissa ne sotkevat tulkintaa.
Olin edesmenneiden appivanhempieni luona.Tunnelma oli lämmin ja kodikas.Järjestelin siellä joitakin tavaroita anopin avuksi.Laittelin mm.kukka ruukkuja ikkunalaudoille.Appiukko halaisli minua (hän oli elämäni tärkeimpiä ihmisiä)hänen lähellään oli hyvä olla.Appivanhempani ymmärsivät eroni pojastaan,olivat myötä tuntoisia.Exä oli myös siinä jossain.Hänellä oli meno johonkin,mutta oli ilta ja pimeä.Huomasimme apen kanssa,exän pelkäävän pimeää,huomasimme samalla exän vaikeuksien johtuvan pimeän pelosta.
Sanoin ,että lähden exää saattamaan,appi halusi lähteä mukaan,etten minäkään olisi yksin.Se tuntui hyvälle.Lähdettiin pyörillä,matka oli hyvä ja sujui hyvin,oli kevyt polkea.Eräässä sillankorvassa erkaannuin exästä ja isästään.He jäivät johonkin,jatkoin matkaa työpaikalleni(olen eläkkeellä jo)tie olikin jäinen ja hankala kulkuinen,enkä osannut perille,olin myöhässäkin.Käännyin pois,vastaan tuli kolleegani,pyörällä hänkin.Sanoin hänelle,etten mennyt töihin,enkä myöskään välittänyt soittaa sinne.Jatkoin matkaani.Eräässä kohdin pyöräili edesmennyt isäni.Olin siinä vaiheessa väsähtänyt,kun ajattelin,että mistä saan dementoituneelle isälleni hoitopaikan.

Luin untasi ja löysin siitä jotakin paljon tuttua minullekin, joten jos nyt jotain siitä sanon, sanon sen oman minän tuntemusten kautta. Valitan. Nikki ehtikin jo tuossa ensin, mutta tässä mielikuviani:
Näen tuossa sinun feminiinisen ja maskuliinisen kamppailun. Se Merkurius. Sinun menneestäsi nousee esiin tuo maskuliinisen voiman 'varjo', jota tarvitsit (tarve tehdä ja toimia) hyvin paljon. Olet ehkä ollut toimeenpanija monessa asiassa. Samalla kun olet toiminut, olet tuntenut olosi turvalliseksi (pyörällä ajo). Olet saanut aikaiseksi, olet saanut tehdyksi (appi tuntuu hyvältä, exän pelot, joita nyt olet turvaamassa feminiinisesti). Mutta feminiininen puoli on jäänyt taka-alalle. Nyt olisi hyvä nostaa ne kukat ikkunalle kasvamaan (feminiininen, hoivaava voima myös itseä kohtaan).
Feminiinisyys on hoivaa, tunteita, passiivisuutta esim. (se Kuu) ja ehkä sinun tehtäväsi on nyt löytää enemmän sitä voimaa kaiken koetun jälkeen rinnallesi. Hiljentyä, pysähtyä, olla hiljaa...kuunnella omia tunteita, rakastaa, surra.  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1448 : 04.09.2010 14:03:26 »

Saisinko tulkinta apua...Näin unen,joka oli voimakas,ja enteelisen tuntuinen.Siinä oli niin kovat tunne lataukset,että omissa ajatuksissa ne sotkevat tulkintaa.
Olin edesmenneiden appivanhempieni luona.Tunnelma oli lämmin ja kodikas.Järjestelin siellä joitakin tavaroita anopin avuksi.Laittelin mm.kukka ruukkuja ikkunalaudoille.Appiukko halaisli minua (hän oli elämäni tärkeimpiä ihmisiä)hänen lähellään oli hyvä olla.Appivanhempani ymmärsivät eroni pojastaan,olivat myötä tuntoisia.Exä oli myös siinä jossain.Hänellä oli meno johonkin,mutta oli ilta ja pimeä.Huomasimme apen kanssa,exän pelkäävän pimeää,huomasimme samalla exän vaikeuksien johtuvan pimeän pelosta.
Sanoin ,että lähden exää saattamaan,appi halusi lähteä mukaan,etten minäkään olisi yksin.Se tuntui hyvälle.Lähdettiin pyörillä,matka oli hyvä ja sujui hyvin,oli kevyt polkea.Eräässä sillankorvassa erkaannuin exästä ja isästään.He jäivät johonkin,jatkoin matkaa työpaikalleni(olen eläkkeellä jo)tie olikin jäinen ja hankala kulkuinen,enkä osannut perille,olin myöhässäkin.Käännyin pois,vastaan tuli kolleegani,pyörällä hänkin.Sanoin hänelle,etten mennyt töihin,enkä myöskään välittänyt soittaa sinne.Jatkoin matkaani.Eräässä kohdin pyöräili edesmennyt isäni.Olin siinä vaiheessa väsähtänyt,kun ajattelin,että mistä saan dementoituneelle isälleni hoitopaikan.

Moi Sansai. Minulle unestasi välittyy seuraavaa:

Ajattelet eroprosessiasi, myös eroamista eksäsi mukana tulleista hyvyyksistä. Koit ehkä hänen välttelevän pimeitä puoliaan ja pelkäävän niitä ja halusit auttaa häntä kohtaamaan ne. Et kuitenkaan jäänyt tilanteessasi yksin vaan sait tukea hänen perheeltään. Jossain kohtaa ero oli selvä, ja he jäivät perheenä "taaksesi" ja jatkoit matkaa. Ehkä työpaikallasi ei aina oltu kovin ymmärtäväisiä, ja siellä piti olla "kieli keskellä suuta" - jostain syystä liukkaista teistä tulee se mieleen. Sieltä tultiin kuitenkin vastaan, ja silloin huomasit, ettet tunnekaan enää syyllisyyttä tuntemuksistasi työpaikkaasi kohtaan. Pyöräily kuvaa mielestä ajankulumista - elämä on mennyt nopeasti eteenpäin, ja tämä havainto liittyy myös isääsi, jonka kunnon vuoksi jo itsekin väsyneenä joudut hänestä huolehtimaan.

Jotenkin unesta välittyy sellainen summa summarum olo - tällaista on nähty, koettu ja eletty läpi -
ja nyt pyörät pyörivät eteenpäin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1449 : 04.09.2010 16:06:48 »

Valtavan paljon kiitoksia tulkinnoista,olivat todella tervetulleita.
Onnea tuli Suomitytön lupauksen mukaan monista kukka lähetyksistä tänä aamuna.

Siellähän se oli Nikin DNA nyt.Pidin eilen kaksi luentoa,joissa oli kyse perimästä.Siitä syntyi päivän kestäneet keskustelut.Myös keskustelut,jotka ei liity suorastaan tieteeseen,vaan perimään,joka kulkee jollain viekkaalla tavalla ihmisen kokemus muistoissa edellisiltä sukupolvilta,tunne muistissa.Muisti,joka ei ole sidottu millään tavoin ihmisen kuulemiin asioihin.Ovat samalla tavalla muisti aineksissa,kuin kaikki kollektiivinen,mutta suppeampana.
Perhe piirissä asiat ovat myös olleet nyt esillä jonkin aikaa,ja nimenomaa appiukon kautta.Vanhemman pojan kiinnostus isänsä isästä.Onneksi olen tehnyt aikanaan sukututkimuksen tuosta suvusta,joka on nyt vasta käynyt tärkeäksi pojalle,joka penkoo lisää yksityiskohtaisempaa tietoa.
Siitäkin tuo appi uneen.Palat lonksuu paikoilleen.

Esmiralda,puhut kauniisti juuri tuosta asiasta,joka minulta unohtuu.Naisena olo siis.Käytän miehistä puoltani niin  paljon,että usein ajattelen parran alkavan kasvamaan.Monesti tulee mieleeni kovin kovin naisellinen äitini,joka oli avutonkin naisellisuudessaan,miten voin olla hänen tyttärensä.
Kyllä,totta on,että minun tulisi kuunnella tunteitani enemmän,olla hiljaa,myös passivisempi,olla joskus avutonkin,antaa rakkauden tulla.Kun joku mies puhuu "pehmoja"sanon herkästi,älä hölise siinä.En taida ehtiä tämän elämän aikana muuttua ottamaan vastaan lämpöä,jota kuitenkin kaipaan.


Indiima..pyörät pyörivät eteenpäin.Näit tarkasti minun työpaikalleni.Vanhempanakin vielä olin uudistus haluinen,halusin uusia tuulia siellä,kehittää.Laitoin itseni alttiiksi monelle asialle,vastarintaa koin,ihminenhän pelkää uutta,se on tuntematonta,mutta vei eteenpäin.
Olen kokenut sen vastaan tulemisen lämpimästi,kutsuvat työpaikalle suunnittelu palavereihin,nyt kun olen eläkkeellä.Siellä nuoret ovat skarppeja kaikelle uudistukselle,ideoivat,heissä on tulevaisuus,ovat avoimia uusille haasteille.

Empä tunne unea nyt peloittavana,hyvähän se olikin.pohdin uudelta pohjalta sitä lisää.Kiitos teille..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #1450 : 04.09.2010 16:16:40 »

sansai
Myös keskustelut,jotka ei liity suorastaan tieteeseen,vaan perimään,joka kulkee jollain viekkaalla tavalla ihmisen kokemus muistoissa edellisiltä sukupolvilta,tunne muistissa.Muisti,joka ei ole sidottu millään tavoin ihmisen kuulemiin asioihin
Tämä on Lilithiä. Kuun pimeää puolta,tunnemuistia, jota ei välttämättä tiedosteta, mutta joka vaikuttaa meissä, kuin äidinmaidossa imetty tai ympäristöstä selittämättömästi aistittu.
tr Lilith liikkuu sun 9 huoneessa luennoimassa  Smiley

ja indiima,
katsoin vahingossa sun proge  kuu:ta tasan vuosi sitten, syystä että katsoin ensin ap-ta ja jäi tuo vuosiluku tuonne taulukkoon. Sun progekuuhan on jo Kaloissa nyt.
Liekö silläkin, tälläkin sitten joku merkitys, että näin??
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1451 : 04.09.2010 16:30:37 »

Nikki...juuri niitä sanoja kuulin itse eilen kuin äidinmaidossa imetty Nämä ovat varmaan niitä Lilithin asioita,mitä kaikkea siihen liittyykään,taitaa olla paljon,kovin paljon.Paha asia,kun tieteeseen on sidottu niin paljon mielipiteitä,mutta yksilö tasolla on uudet tuulet myös tiede ihmisillä..
Hyvä myös, kun on hörhöjä maailmassa,ettei kuljeta pilkusta pilkkuun..
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1452 : 04.09.2010 18:11:55 »

Kiva Sansai, että sain antaa sulle takaisin jotain. Olet niin monesti tulkinnut uniani.

Viime yöstä jäi mieleen erittäin mukavaa tunnelmaa sisältävä uni. Siinä minä ja 5 muuta roikuimme metallikoukuilla kivikalliossa kiinni, oli hauskaa. Sitten muutuin hieman leijonaksi, en kokonaan, ja kehräsin toiselle leijonalle kallion ylätasolla. Tämä leijona oli (oikeassa elämässä minua 8 vuotta nuorempi  vesimies aurinko poika) mutta tässä hän oli vertaiseni, otti minut viereensä ja olimme oikein onnellisia löytäessämme toisemme.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1453 : 04.09.2010 18:44:30 »

Indiima..nautin usein tavasta, jolla nuoremmat kokevat maailmaansa.Kalliohan on elämän peruskallio.Sinäkään et seissyt sillä tanakasti,saappaat jalassa,huivi päässä.Sinä roikuit turvallisesti rautakoukussa.Joten mielestäni,turva on kelkassa,toisin sanoen,olet turvassaperuskalliossasi.
Leijonathan ovat rakkauden ilmentymiä tällaisena,uusia asioita kehissä,seksuaalisuudessa.
Olethan myös nousu leijona.Minä synnyin kaksosena,mutta nousu leijona on jossain vaiheessa noussut,ja alkanut korostumaan...
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1454 : 05.09.2010 11:39:33 »

Kiitos Sansai tulkinnasta!

Viime yönä taas kolmen sarja. Olin mummoni talossa, olohuoneen seinät täynnä ryijyjä, se minusta viihtyisin huone. Vasen puoli talosta oli kuitenkin painunut paljon alaspäin. Puhuin ääneen ystävilleni, että kun talo tulee joskus myyntiin, toivoisin heidän ostavan sen. Olimme viettämässä pikkuveljeni lakkiaisia (pikkuveljeni on käynyt amiksen...) ja talossa oli paljon pitkiä punaisia ruusuja, pianonkin päällä. Huomasin Veikon, vanhan (oikeasti naapurin papan) miehen keittiössä pukemassa, ja häpesin, että olin puhunut talon myynnissä tytöille.

(Mummola myytiin niin, etten ehtinyt käydä siellä ennen, eikä minulle edes kerrottu. Unessa esiintyvän ystäväni lapsuuden koti oli aivan mummolan vieressä.)

Olin mustissa viemäritunneleissa. Tunnelien koluamista varten oltiin koulutettu 18-20 vuotiaiden kauniiden tyttöjen armeija, sillä jokin pelottava lymysi kaupungin alla, tuntemattomissa verkostoissa, tappoi ja kadotti ihmisiä ja viljeli pelkoa. Olin alhaalla muiden kanssa, neljä vapaaehtoista halusi etsiä tunneleista syytä. Kaksi heistä oli poikia, nuoria hekin, lippikset ja muotivaatteet päällä, kaksi tyttöä reippaita ja järkeviä. Toisen pojan silmät mustattiin öljyllä ja hän kiljui. Jostain syystä katselin tätä vierestä, en pelännyt, mutta en myöskään nähnyt syyllistä. Toinen poika pelästyi jotain niin paljon, että halusi lähteä ulos. Tytöt olivat ahtautuneet jonnekin putkistojen ja pannujen alle, eivätkä löytäneet mitään. Osa ylhäällä kouluttautumistaan juhlivista tytöistä tuli alas, ja kysyivät minulta halusinko heidät etsimään "tätä jotakin". Sanoin, että ei, ja pyysin kaikki aiemmat vapaaehtoiset mukaani. Viemärit pimenivät meidän lähdettyämme, taakse jäi odottava fiilis.

Olin ehkä Italiassa, rautatieasemalla, hyvin järjestäytymättömässä mielentilassa, matkustusseuranani 40-vuotias, punatukkainen nainen - kaikki hoituu -tyyppinen. Saimme liput Kreikan junaan ja sitten ihmettelin minne sinapinruskea nahkatakkini oli kadonnut. Menimme laiturille ja huomasin, että tavaroitani oli hävinnyt muutenkin. Juna lähti. Se oli kai väärä, en tiennyt, olin vähän sekaisin. Näimme neljän suomalaisen tytön seurueen laituripenkillä istumassa, päivä oli kuuma. He olivat varastaneet takkini ja muutakin meiltä. Menimme heidän luokseen, ilmoitin asiani ja pyysin saada hyvitystä. Sain ison, tummankuparinvärisen ja metallilaatoista tehdyn käsilaukun, jonne laitoin jalkani ja sujahdin sinne sisään. Vedin sen ylös asti, pääni yläpuolelle, kuin makuupussin ja nauroin. Matkaseuranaisenikin nauroi. Käsilaukku repeytyi saumoistaan ja tulin siitä ulos. Se olikin muuttunut sinisin, turkoosein ja vihreän paljetein koristelluksi tyylikkääksi ja upeaksi cocktailmekoksi.

Tulkinnat ovat tervetulleita, itse en saa kiinni, koska elementit, no, omiaan on vaikea tulkita.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: