Sivuja: 1 ... 815 816 [817] 818 819 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5624207 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #12240 : 21.08.2010 22:35:51 »

Sasha, jos tuntuu oikealta niin anna mennä, turhaa se ei ole sillä tasolla koskaan.

En ole vaakatyypin jälkeen nähnyt Sinua kenenkään kovin sopivan kanssa. Eikä se tietenkään minun asiani ole, kunhan lueskelen näitä iltojen iloksi. Ja hienoa että pystyy ylläpitämään monenlaisia suhteita, energiaa se kaikki vaatii. Jäikö se yksi juristi sitten kohtaamatta?

Et sitten ollut se tsekkiläissyntyinen Alexandra, joka julkaisi juuri esikoiskirjansa:)

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12241 : 21.08.2010 22:37:27 »



 Grin Jos mä oon joku päivä vielä sinkku  Kiss, mä lennän sinne!  Wink


No ei kai tuo liene sinkkuudesta kiinni..? Tongue :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12242 : 21.08.2010 23:02:00 »

Sasha, jos tuntuu oikealta niin anna mennä, turhaa se ei ole sillä tasolla koskaan.

En ole vaakatyypin jälkeen nähnyt Sinua kenenkään kovin sopivan kanssa. Eikä se tietenkään minun asiani ole, kunhan lueskelen näitä iltojen iloksi. Ja hienoa että pystyy ylläpitämään monenlaisia suhteita, energiaa se kaikki vaatii. Jäikö se yksi juristi sitten kohtaamatta?

Et sitten ollut se tsekkiläissyntyinen Alexandra, joka julkaisi juuri esikoiskirjansa:)



Hmmm.. Veskari on suurin ja pysyvin rakkauteni, -en ole näyttänyt hänen karttaansa täällä. Wink
Tosin hullaannun intohimoisena mahtavista ja suurenmoisista ihmisistä kuten Taikuri. Smiley

Ex-Härkä toiseksi suurin tai yhtä suuri.

Taikuri jää varmasti hyväksi ystäväksi ja vaikka hehkutan sitä nyt tällä hetkellä,
niin tiedän, että se jää pelkäksi intohimoiseksi romanssiksi ja laantuu ystävyydeksi ennen pitkää. Kiss

Olemme hyvin erilaiset elämäntyyliltämme, hän tuollainen gootti-rokkari mielettömillä
henkisillä lahjakkuuksilla ja elää hyvin kurinalaista elämää
ja minä taas klassinen nainen, tykkään shampanjasta ja elämän vapaudesta ja
nauttia ruoasta ja juomasta ilman, että mun täytyy miettiä,
mitä se tekee mun henkisille kyvyille.
Meitä yhdistää vain hänen kyvyt ja mun uteliaisuus niitä kohtaan,
intohimo, seksuaalisuus ja seurapiirit.
En mä sen kanssa elämääni jakaisi.  Kiss

 Grin En ole Tsekkiläissyntyinen. Tongue

tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #12243 : 21.08.2010 23:23:46 »

En tarkoittanut veskaria, viime päivinä oli juttua jostakin aivan kolmannesta juristista.

Tuli mieleen, että nyt Sashaa viedään. Mutta ehkä se mies oli maagikko. Siinä voisikin olla vihdoin viimein vastusta.

Joku se nyt kumminkin on kolahtamaisillaan ja kolahtaa.


tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12244 : 22.08.2010 07:48:38 »

En tarkoittanut veskaria, viime päivinä oli juttua jostakin aivan kolmannesta juristista.

No näitä juristeja riittää ympärilläni -mulla on joku sellainen energia, joka vetää niitä puoleensa
-astrologisestikin,   vaaka huoneissa X ja XI,  skorpioni huoneessa XII,
vaikka itse en juristi, poliisi, poliitikko tai rikollinen ammatiltani,
niin sellaisten kanssa olen paljon tekemisissä. Grin 2funny
Liittyi siihen muitakin aspekteja.

Näitä Vesimies-juristeja on itseasiassa yhteensä 3, Veskari se nr. 1,
Jousimies-juristeja 1 ja sitten on 6 muuta juristia lähipiirissä, joiden merkeistä en ole
viitsinyt ottaa selvää.
Kun joku muhun rakastuu läpi elämän, niin se on taatusti juristi. Tämä on itseasiassa vitsi
koko mun ystäväpiirissä. Grin 2funny
Kun muhun rakastuu epätoivoisesti (lue; kiusallisesti, häiritsevästi),
niin se on aina lääkäri jostain syystä. Niiden kanssa tulee aina pahimmat rypyt suhteissa.

Tavallisista liikemiehistä mie en oikein rakkaussuhteena piittaa, vaikka niitä on välillä
rakastajina ja no, ystäväpiirissä paljon.
Syy on se, että niiden keinot pärjätä siinä busineksessaan on usein kyseenalaisia
ja kun toimii kyseenalaisesti, niin siinä riskinsä (oikeudellisesti).
Lisäksi elämä on kokoajan epävarmaa, siitä busineksista riippuvainen.
Yhdessä hetkessä ollaan jumalattoman rikkaita, toisessa tiputaan alas
ja tuo sahausliike kuuluu liike-elämään ja erittäin stressaavaa.

Kyllä mä saan stressit aikaan ihan itsekin  :Smiley -ilman miehen aiheuttamia stressejä, so.. Tongue

Vaikka omaan ilmaa, tai KUN omaan ilmaa kartallani niin paljon, mun miehen PITÄÄ
olla kuin kallio mun jalkojeni alla -tapahtui, mitä tapahtui
ja jos katson historiaa taaksepäin, niin Veskari on aina ollut se (juristinakin),
joka siellä on nappaamassa, ennen kuin pohjakosketus tulee.

Tuli mieleen, että nyt Sashaa viedään. Mutta ehkä se mies oli maagikko. Siinä voisikin olla vihdoin viimein vastusta.

Joku se nyt kumminkin on kolahtamaisillaan ja kolahtaa.


Hmmm, niin.. Vesimies se on, joka erittäin suuri plussa mun kanssa
ja taatusti  skorpioni seikkailee jossain merkittävässä aspektissa,
joten nuo hypnoottisen magneettiset silmät ja kyvyt, kuin myös seksuaalisuus ovat varmaan
itsestään selvää.
 kalat tai/ja  rapu on pakko kanssa olla jossain merkittävässä aspektissa,
koska tyyppi on hyvin herkkä ja tunteellinen ja rakastuu tukahduttavalla voimalla
ja hyvin intensiivisesti.
Mun nimittäin pitää hiukan toppuutella sitä, koska niin, Veskari on se nr. 1
ja mun (syvimmät)tunteet kestää herätä, jos ne on herätäkseen.

Innostunhan ja ihastun helposti, jonka toiset sekoittaa (valitettavastikin) hyvin helposti suuriin
rakkauden tunteisiin, mutta todellisuudessa mun syvät, kestävät tunteet ottavat aikaa.
Kait mä olen niin teatreelinen ilmaisemaan ihastusta? :Smiley

Katsotaan nyt... -toki tämä Taikuri on hitsin kiehtova ja stimuloiva persoona mulle
jokaisella tasolla, mielen, taitojen, henkisyyden ja kehollisten taitojen puolesta,
mutta mua hiukan arveluttaa, vain parin päivän jälkeen,
sen niin intensiiviset ja voimakkaat tunteet. buck2

Saas nyt nähdä, kun se palaa Lontoosta ja hän tutustuttaa mut taikuuden hypnoottiseen
maailmaan, sessioita on luvassa mm. hypnotisoimisen ja rituaalirakastelun myötä, so.. Kiss

Jännää ja kiehtovaa se tulee olemaan! Cheesy
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #12245 : 22.08.2010 13:22:58 »

TTT UUI   Cheesy Kuulostaa jännältä, tahtoo sitten kuulla kaikki, älä jätä meitä tietämättömyyteen  :Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Asterix
Vieras
« Vastaus #12246 : 22.08.2010 16:19:10 »

 Tongue kerron kerron, mutta se K-18-ketju on edelleen kamaa, jota voi lukea iltasatuna
lapsille ihan huoletta ja mä en oikein osaa mennä niin varovaiseen keskusteluun mukaan
ilman, että siitä valitusta, itkua ja hammaksen pureksintaa tulee,
joten pitäisikö laittaa tuolle ihan oma topic pystyyn sitä mukaan,
kun kokemuksen kuvia Taikurin kanssa karttuu? Huh

Upeat sormuskädet Cool Mustan ja hopean liitto on aina yhtä hot smitten

On se koko mies hot ja ihmettelen itsekin itseäni, kun mun perinteinen miestyyppi
on se italialaiseen pukuun ja kenkiin sonnustautunut sliipattu juristi
kivoilla kalvosinnapeilla angel
Nyt on se sliipattu juristi ja pitkätukka gootti lukemattomilla hilavitkuttimilla.. smitten
Mun kaksijakoisuutta räikeimmillään.  Grin 2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12247 : 22.08.2010 16:36:46 »

..........niin ja kunhan se muistaa ottaa ne sormukset pois,
ennen kuin työntää ne mun .........., ettei käy että ups..! jäi sinne... angel tai muuten raavi..  buck2

Tuosta kuvasta siltä puuttuu 2 sellaista leveää,
kokonaisen nivelen ottavaa terväväpäistä sormusta.
Se ottaa ne pois korttitemppuja tehdessä, koska ne tarttuu kortteihin. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12248 : 22.08.2010 16:56:23 »

Kiva kuva rapsahti justiinsa kännykkään Taikurin Lontoon showsta.

Sillä on musta huivi päässä, mustat hiukset hulmuaa takana, valkoinen
löysä paitapusero, auki melkein napaan asti, mustat housut
ja kämmen auki edessä, josta hulmuaa pitkät liekit. Shocked  Cheesy

Kuulemaa roihuaa~palaa mun vuoksi. Tongue
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12249 : 22.08.2010 20:11:51 »

Tämän päivän ongelma on suuri kykenemättömyys kommunikoida auttavasti edes itseni kanssa, joten otan riskin tässä nyt.  Häävierauden jälkein väsymys ja darrahko.

Taikuri vaikuttaa siltä, että vaaraa piisaa. Ymmärrän houkutuksen ja huuman, kun voi tehdä kaikkea sellaista, joka usein on kiellettyä. Ei ole mun piis of cake, tykkään auringosta ja viidakosta, en pelkästään yöstä ja tulesta. Vaikka on nekin välillä jeesss...  Tongue

Ymmärsin itse asiassa nyt, etten ole millään tavalla kiinnostunut rituaaliseksistä, - siis ilmiönä kyllä - mutta en kokeilemaan. Eyes wide shut oli joskus lempielokuviani siitä huokuvan kielletyn vuoksi, enkä silti koskaan ajatellut, että määnpä tuanne viäntämmää jotta veri roeskahtaes. Nyt jos karikatyyrina käytellään. Ymmärrys se on tämäkin.

Ensimmäistä kertaa tällä viikolla saan olta ilta kotona kahdestaan ilman kiirettä, tekee hyvää, olen niin huomionkipeä pikkuleijona. Pitää saada päiväannos rapsutusta ja paijailua.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #12250 : 22.08.2010 20:58:09 »


Taikuri vaikuttaa siltä, että vaaraa piisaa. Ymmärrän houkutuksen ja huuman, kun voi tehdä kaikkea sellaista, joka usein on kiellettyä. Ei ole mun piis of cake, tykkään auringosta ja viidakosta, en pelkästään yöstä ja tulesta. Vaikka on nekin välillä jeesss...  Tongue

Niin.. Olen kyllä tietoinen, että tässä voi käydä huonosti, mutta  sano tuo askendentti skorpioni
aurinko merkurius kaksoset ja  mars oinas :aalle. Kiss
Vaara, seksi ja jännitys aivan niin ylivoimaisen kiehtovaa, että mulle ei nyt parane puhua järkeä. angel
Kerran sitä tässä elämässä ja kehossa vain ollaan, ota kaikki irti siitä.. coolsmiley


Ymmärsin itse asiassa nyt, etten ole millään tavalla kiinnostunut rituaaliseksistä, - siis ilmiönä kyllä - mutta en kokeilemaan. Eyes wide shut oli joskus lempielokuviani siitä huokuvan kielletyn vuoksi, enkä silti koskaan ajatellut, että määnpä tuanne viäntämmää jotta veri roeskahtaes. Nyt jos karikatyyrina käytellään. Ymmärrys se on tämäkin.

Näitä rituaaleja on erilaisia, eri uskonnoissa ja uskomuksissa ja salaseuroissa
-vain harvoissa taitaa veri roiskua kuitenkin..? Smiley

...mua kiinnostaa kuitenkin sen verenkin roiskuminen.
Angelina Jolie seksiä, kuten täällä on sanonta.
Hassua sinänsä, että meillä on vain muutaman päivän ikäero. Tongue

Saas nähdä, kannanko Taikurin verta kaulassani. Grin 2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12251 : 22.08.2010 22:25:53 »

Tavallinen Telluksen Tallaaja, olethan kuitenkin hieman varovainen tämän maagikon kanssa...  coolsmiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12252 : 22.08.2010 22:43:13 »

Tavallinen Telluksen Tallaaja, olethan kuitenkin hieman varovainen tämän maagikon kanssa...  coolsmiley

No en mä mikään teini ole enään ja Taikurikin on mua vanhempi,
(tosin ihan jumalattoman nuoren näköinen!) Shocked joten eiköhän
me kanneta itse vastuu tekemistämme. Smiley

Mua kiinnostaa kunnon henkisyys, sellainen, mitä mä voin kokea, koskettaa ja nähdä ja tuntea.
Mua ei ole moniin vuosiin jaksanut hetkauttaa tämä bubba-henkisyys,
jonka näkyvin, koskettavin ja kokemisen arvoinen asia on sen oman egon nostaminen
jalustalle ja siinäpä se. buck2 Samaa kopiota kaikista muista uskomuksista.

Mä haluan jotain todella paljon konkreettisempaa -kaikilla tasoilla ja koen nyt olevani valmis siihen. Smiley

Kyllä siinä on jotain oikeaa henkistä kykyä ja kehittyneisyyttä, kun saa esim. esineet liikkumaan
ja leijumaan ilman mitään teknisiä taikurin apuvälineitä.
konkreettista näyttöä kiitos..  coolsmiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #12253 : 22.08.2010 22:52:07 »


Mua kiinnostaa kunnon henkisyys, sellainen, mitä mä voin kokea, koskettaa ja nähdä ja tuntea.
Mua ei ole moniin vuosiin jaksanut hetkauttaa tämä bubba-henkisyys,
jonka näkyvin, koskettavin ja kokemisen arvoinen asia on sen oman egon nostaminen
jalustalle ja siinäpä se. buck2 Samaa kopiota kaikista muista uskomuksista.

Mä haluan jotain todella paljon konkreettisempaa -kaikilla tasoilla ja koen nyt olevani valmis siihen. Smiley

Kyllä siinä on jotain oikeaa henkistä kykyä ja kehittyneisyyttä, kun saa esim. esineet liikkumaan
ja leijumaan ilman mitään teknisiä taikurin apuvälineitä.
konkreettista näyttöä kiitos..  coolsmiley

Hyvin surullista, jos koet, että henkisyys on oman egon pönkittämistä, koska sitä se ei nimenomaan ole. Tämä koko yhteiskunta on luotu niin, että elämme pelkästään materiasta ja asioista, joita voimme koskettaa, haistaa ja maistaa ja olemme eristäneet itsemme todellisesta henkisyydestä juuri tällä tavalla. Henkisyyttä ei koskaan tulla saamaan niin, että ensin pystyy levitoimaan ja siirtelemään esineitä ilman että joutuisi kohtaamaan omaa egoaan ja mieltään. Mieli on materiaa ja tuottaa materiaa ja vain sen kautta voi todellisia henkisiä kokemuksia tulla.

Suosittelen lämpimästi tutustumaan uudenaikaiseen henkiseen kirjallisuuteen, jossa puhutaan paljon nimenomaan siitä egon äänen hiljentämisestä. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #12254 : 22.08.2010 22:59:46 »


Mua kiinnostaa kunnon henkisyys, sellainen, mitä mä voin kokea, koskettaa ja nähdä ja tuntea.
Mua ei ole moniin vuosiin jaksanut hetkauttaa tämä bubba-henkisyys,
jonka näkyvin, koskettavin ja kokemisen arvoinen asia on sen oman egon nostaminen
jalustalle ja siinäpä se. buck2 Samaa kopiota kaikista muista uskomuksista.

Mä haluan jotain todella paljon konkreettisempaa -kaikilla tasoilla ja koen nyt olevani valmis siihen. Smiley

Kyllä siinä on jotain oikeaa henkistä kykyä ja kehittyneisyyttä, kun saa esim. esineet liikkumaan
ja leijumaan ilman mitään teknisiä taikurin apuvälineitä.
konkreettista näyttöä kiitos..  coolsmiley

Hyvin surullista, jos koet, että henkisyys on oman egon pönkittämistä, koska sitä se ei nimenomaan ole. Tämä koko yhteiskunta on luotu niin, että elämme pelkästään materiasta ja asioista, joita voimme koskettaa, haistaa ja maistaa ja olemme eristäneet itsemme todellisesta henkisyydestä juuri tällä tavalla. Henkisyyttä ei koskaan tulla saamaan niin, että ensin pystyy levitoimaan ja siirtelemään esineitä ilman että joutuisi kohtaamaan omaa egoaan ja mieltään. Mieli on materiaa ja tuottaa materiaa ja vain sen kautta voi todellisia henkisiä kokemuksia tulla.

Suosittelen lämpimästi tutustumaan uudenaikaiseen henkiseen kirjallisuuteen, jossa puhutaan paljon nimenomaan siitä egon äänen hiljentämisestä. Smiley

Ei sitä henkisyyttä lukemalla saavuteta.  Grin 2funny

Mikä vikaa siinä on, jos sen henkisyyden konkretisoi käytäntöön? coolsmiley
Vain harva tyyppi tällä Telluksella itseasiassa kykenee siihen ja nyt edessäni on sellainen olento.
Jättäisitkö itse tilaisuuden käyttämättä?

Mie ainakin katuisin loppuelämäni, jos nyt sanoisinkin, että ei vaitiskaan,
kun mahdollisuus on nähdä ja kokea jotain sellaista, mikä vain harvoille näytetään.


"Take me back home
There is nothin' fair in this world
There is nothin' safe in this world
And there's nothin' sure in this world
And there's nothin' pure in this world
Look for something left in this world

Start again
Come on"

http://www.youtube.com/watch?v=IAhYdtH8uVI
« Viimeksi muokattu: 22.08.2010 23:01:58 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
Sivuja: 1 ... 815 816 [817] 818 819 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: