Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy sideerisestä kartastasi  (Luettu 85368 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SatAqu
Vieras
« Vastaus #30 : 17.11.2005 23:30:34 »

Mitäs tästä saisit irti siiderisesti. Meikäläiselle skeptikkona on tarjottu siideristä vaihtoehtoa luonteestani, mutta olen ollut hieman eri mieltä. Joten olisi kiva nähdä osuukoo nyt ja uppoaako syvälle vai meneekö hutiin.


 askendentti VAAKA
 keskitaivas LEIJONA
 aurinko  kuu  saturnus OINAS
 merkurius HÄRKÄ
 venus KALAT
 mars SKORPIONI
 jupiter NEITSYT


Salomi,
Unohdit mainita ASC ja MC. Koitin arvailla Kuun aseman mukaan niitä. Arvaukseni perustuu siihen että olet syntynyt Helsingissä, Suomessa. Jos et, niin virhemarginaali kasvaa mitä kauempana olet syntynyt.

Mitäs tässä, jälleen suora ja omaehtoinen Oinas luonne sideerisen kartan mukaan. Olet virtaviivainen, kantaa-ottava ja rohkea omantienkulkija. Persoonassasi on itsetuntoa, lämpöä ja uskottavuutta. Olet käytännön aktivaattori, toiminnan ihminen ja pystyt myös johtamaan muita ihmisiä, vaikka et sitä tahtoisikaan. Omaat varmasti paljon mielipiteitä ja terävää mieltä, jolla haluat vaikuttaa ympäristösi ihmisiin. Marsin asema Skorpionissa viittaa tahtoon hakea syviä tuntemuksia toiminnan motiiveissa. Ajattelusi (Merkurius Härässä) viittaa yksitotiseen eli mustavalkoiseen tapaan nähdä todellisuus. Läheisissä ihmissuhteissa olet herkkänahkainen ja tunteille altis (Venus Kalat).

Ikäryhmäsi ihmisten elämäntarkoitus (Saturnus) on itsenäisen elämäntyylin soveltaminen, ja sitä kautta ratkaisujen löytäminen.

Terv Smiley
tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #31 : 18.11.2005 00:25:11 »

Hei SatAqu! Mitäs tästä selviäisi?

5.1.1978 05:11 Hämeenlinna

 aurinko  jousimies
 kuu  vaaka
 merkurius  skorpioni
 venus  jousimies
 mars  rapu
 jupiter   kaksoset
 saturnus  leijona
 askendentti  vaaka
 keskitaivas  neitsyt


Capricorn,
Nimimerkkisi jää sideerisessä kartassa unholaan; Kaurista ei enää löydykään. Olet tulta ja ilmaa elementaarisesti, eli selvästi maskuliinista luonnetyyppiä.

Persoonasi on toiminnallinen, itsetuntoinen ja hyvin sosiaalinen. Olet yhteisöllisesti aktivoiva; haluat tehdä projekteja ja toimintaa yhdessä muiden ihmisten kanssa. Olet se, joka luontevasti aktivoi joukkueellista toimintaa, esim. urheilussa tai vaikka yhdistystoiminnassa. Arjen tasolla osallistut mielelläsi keskusteluihin ja omaat syvällisiä näkökulmia moniin asioihin. Omaat älyä ja sulavaa puhetapaa joka tekee vaikutuksen moniin. Olet puhelias, suora ja mukaansatempaava. Olet aina menossa ja tykkäät liikkua. Sinulla on objektiivista näkökykyä ihmisiin ja heidän käytökseensä. Katsot asioita muiden näkökulmasta. Ajattelusi on syvällistä ja hieman mustavalkoista. Olet ihmissuhteissasi hieman konventionaalinen ja toimit yleisesti katsotulla tavalla. Marsin asema viittaa vahvaan emotionaaliseen tarpeeseen tulla tunnustetuksi ja saavuttaa henkilötasolla elämälle merkityksiä. Jupiterin asema vittaa materiaaliseen menestykseen ja pysyvään elämäntyyliin.

Terv. Smiley
tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #32 : 18.11.2005 03:27:47 »

Hei SatAqu!
Jos ehdit / jaksat kiireiltäsi, katsoisitko siskoni - joka on ainoa ja hyvin tärkeä ihminen elämässäni - tähtikarttaa.
Tiedot hänestä: 1.12.1973 klo 9.20 Helsinki
Kiitos paljon sinulle!  coolsmiley


 aurinko SKORPIONI
 kuu  jupiter KAURIS
 merkurius VAAKA
 venus JOUSIMIES
 mars KALAT
 saturnus KAKSOSET

Afrodite,
Siskosi on totinen, hiljainen, aika omissa oloissaan olevan ja tavallisen luonteinen (Luminaarit femiineissä merkeissä). Hänen mielensä häärii käytännöllisissä asioissa ja on ulkoisesti vaatimaton. Hän on ahkera ja aikaansaava. Hänellä on silmää maallisiin asioihin, ja niistä hän huolen pitää. Hänen ajatuksensa kulkevat nopeasti ja älykkäästi. Hän on psyykeeltään jähmeä, mutta koossapysyvä. Hän osaa omistautua asioilleen, mutta hänen elämänpiirinsä voi jäädä aika suppeaksi. Hän on äärimmäisyydentuntoinen, vakaa ja voimakastahtoinen, ja pärjää luultavasti elämänsä materiaalisella puolella hyvin.

 buck2
nyt nukkumaan.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2005 03:30:39 kirjoittanut SatAqu » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #33 : 18.11.2005 22:07:59 »

Kiitos SatAqu lyhyestä mutta ytimekkäästä tulkinnastasi! Kiss
Olen järkyttyneen Shocked onnellinen Cheesy smitten smitten

Nytpä vielä täällä odottelenkin tulkintaasi lapsestani, sitten kun ehdit ja viitsit! :Smiley
Onhan sulla vielä ne tiedot tallella?

Ippuska
« Viimeksi muokattu: 19.11.2005 18:36:23 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #34 : 19.11.2005 21:23:53 »

Missa,
Kyllä nuo merkintäsi olivat ihan oikein. Tässä on kyseessä varsin itsenäinen luonnetyyppi.
.....................
Olet paljon aikaansaava organisaatorinen osa.

Terv.
 Smiley

Kiitos SatAqu! smitten Sideerinen tulkinta ei ole varsinaisesti ristiriidassa trooppisen tulkinnan kanssa, joten ajatuksia sen suhteen tuo ei kylläkään selventänyt. En tosin ole elämän materiaaliseen puoleen vahvasti kiinnittyvä, vaan harhailen omissa ajatuksissani. Painotit tuossa työtä, joten mielenkiinnolla kysyn osaisitko sanoa yhtään minkälainen työ minulle sideerisen kartan mukaan sopisi? angel
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #35 : 19.11.2005 21:33:38 »

Moi SatAqu, en lainkaan tunne sideeristä astrologiaa, ja avoimin mielin ja hyvin mielenkiinnostuneena ottaisin vastaan tulkintaasi.
5.6.1988 16:00 Helsinki
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Sowelu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #36 : 19.11.2005 23:17:59 »

Voi SatAqu  angel, tekisit minut aivan mielettömän onnelliseksi jos jaksaisit/ehtisit tehdä minullekkin sideeristä tulkintaa.
Olen kauris mutta pienestä saakka tuntenut, etten sovi kuin pieneltä osin kauriin kuvaukseen. Löytyisiköhän tästä kenties vastaus..

Elikkäs tässä tiedot 27.12.1979 klo. 08.35 Kokkola
tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #37 : 19.11.2005 23:49:00 »

Minäkin liityn uteliaitten joukkoon.
Tiedot: 28.7.1970 klo 13:07 Turku ks.

AstroDienstissä en löytänyt sideeristä karttaa ja veedisessä ainoastaan huoneet muuttuivat, planeettojen sijainti ei.. idiot2
Sideerisessä olen käsittääkseni Rapu?


 askendentti  jupiter VAAKA
 keskitaivas  aurinko  mars RAPU
 kuu HÄRKÄ
 merkurius  venus LEIJONA
 saturnus OINAS


Cleo,
Kyllä tämä karttasi muuttuu sideerisessä astrologiassa selvästi tonne vesi-elementin puolelle.

Olet johtamiskykyinen, ahkera ja varman päälle pelaava. Haet elämällesi tukevaa ja turvallista pohjaa. Olet luonnollisen elämän tunteen omaava. Toimit emootioiden vietävänä alusta loppuun. Itsetuntosi vaatii sinulta aika-ajoin tekoja, sillä et ole sinut itsesi kanssa. Olet arjen tasolla hiljainen, rauhallinen ja hieman passiivisen oloinen. Sinusta ei tule äkisti reaktiota. Pidät koskettelemisesta, lemmestä ja omistamisesta. Mieluiten olet omissa oloissasi rakkaasi kanssa. Haluat tuntea kaiken omanasi ja pitää ne lähelläsi. Et pidä matkustelemisesta. Osaat huolehtia monista asioista käytännöllisellä tavalla, myös ihmissuhteissa olet luotettava ja "äidillinen".  Pidät tunteita kohottavista taide-elämyksistä.
Elämäsi suuntautuu pohdiskelevaan ja tutkivaan puoleen laajenevassa määrin.

Terv. :Smiley
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #38 : 20.11.2005 00:04:29 »

Hei, suurkiitos! smitten

Kyllä tuo muuten meni hyvin kohdilleen, josko tuota omistamisen halua tai tarvetta en kyllä tiedosta..yleensä liika tavara yms. vain rasittaa.
Toinen, mikä ei osunut yhtään, oli tuo matkustuspuoli- olen aina valmis matkalle ja mitä pidemmälle sen parempi!
Käytännöllisyys- no sitäkään en ihan tunne omakseni. Ehkä sitten aliarvioin itseäni sillä tasolla? Luotettava ja omalla tavallani äidillinen kyllä, vaikken mikään lässy..
Mutta tuo tunnepuoli ja omissa oloissa oleminen mieluiten rakastetun kanssa meni kyllä niin nappiin, että! Samoin kuin elämän suuntautuminen pohdiskelevaan ja tutkivaan puoleen- mitä enemmän vuosia kertyy, sitä enemmän se näkyy!
Nuorena olin aika kovakin menemään ja koheltamaankin, nyttemmin tosiaan viihdyn omissa oloissani paremmin. Mieluiten ystävien ja rakastetun kera. Smiley
tallennettu
Cleo
Vieras
« Vastaus #39 : 20.11.2005 00:15:01 »

Muuten, kun täällä urakalla näitä tulkintoja teet, niin oletko kenties halukas saamaan tulkintaa omasta kartastasi länsimaisen astrologian valossa?

Mitä muuten tulee länsimaiseen ja sideeriseen astrologiaan, niin oletan, että molemmissa on aina jotain mitä ei tunnista itsessään. Sideeristä astrologiaa en niin tunne, mutta länsimaisen osalta olen havainnut, että mitä pidemmälle mennään (huonesijainnit, asteroidit, hallitsijat, aspektit) sitä osuvampi siitä tulee.

Toinen, mitä olen miettinyt, että jos kartalta ei "tunnista" itseään- oli kyseessä sideerinen tai länsimainen astrologia- niin onko se ehkä sitä, että ympäristön tms. vaikutuksesta johtuen ne puolet ei ole päässet kehittymään itsessä? Eräänlainen kadotettu minuus, joka löytyy, kun asioita tutkii?
Heh, heti päästiin tähän tutkivaan ja pohtivaan puoleen minussa, koita jaksaa! Cheesy
Valoa ja voimia sinulle, kun näitä teet- on sulla urakkaa kerrakseen.
 smitten
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #40 : 20.11.2005 00:59:44 »

Olisinpa kiinnostunut, mitä kartastani näet SatAqu? Mites esim. ne Rahu ja Ketu (nekö ne oli ne "solmuveljekset"?).  Smiley
3.3.1967, 12:06, Mänttä.
 smitten
tallennettu

SatAqu
Vieras
« Vastaus #41 : 20.11.2005 01:56:42 »

Olisinpa kiinnostunut, mitä kartastani näet SatAqu? Mites esim. ne Rahu ja Ketu (nekö ne oli ne "solmuveljekset"?).  Smiley
3.3.1967, 12:06, Mänttä.
 smitten

Christian,
Minä olen toistaiseksi jättänyt Rahun ja Ketun pois, sillä haluan lukea ja tutkia niitä paremmin ennenkuin mitään lähden sanomaan. Vedic-astrologia on minulle sen verran uutta edelleen. Toivottavasti Harschi osaa sanoa niistä meille jotain. Hän voisi myös tulkita näitä karttoja paremman tietämyksensä mukaan, jos vain haluaa.

Terv.
 Smiley
tallennettu
epi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #42 : 20.11.2005 03:14:59 »

hei! Jos ehdit niin katsoisitko minunkin tulkinnan olen syntynyt 26.06.1973 kello 16.13 ja syntymäpaikkanani oli Lahti :smitten:kiitos kovasti smitten
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #43 : 20.11.2005 03:16:10 »

Oukki doukki!  Smiley
tallennettu

Harschi
Vieras
« Vastaus #44 : 20.11.2005 11:57:18 »

Toivottavasti Harschi osaa sanoa niistä meille jotain. Hän voisi myös tulkita näitä karttoja paremman tietämyksensä mukaan, jos vain haluaa.

Mulla on ollut kovasti kiireitä viime päivinä  buck2 ja tulee olemaan ensi viikollakin. Mutta palaan mahdollisesti asiaan, kunhan kiireet helpottavat.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: