Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oma tila  (Luettu 33726 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #60 : 03.12.2006 00:14:15 »

En lukenut keskustelua kokonaan, mutta jotenkin tuntuu, että olisiko tämä jokin suomalaisten oma juttu. Jotenkin suomalaiset "uskaltavat" olla yksin ja tarvitsevat tilaa omalle hengelleen.

Vrt. esim amerikkalaiset, jotka tarvitsevat aina tohinaa ympärilleen. Jotenkin tuntuu, että jopa naapurimaa Ruotsi tarvitsee enemmän seuraa ympärilleen.

Miten tämä vaikuttaa sitten henkiseen kehitykseen? Suuri sielu tarvitsee suuren tilan? Henkisesti kehittynyt ihminen voi olla itsekseen ilman väkijoukkojen turvaa? Rauhassa ja hiljaisuudessa on mahdollisuus henkiseen kasvuun? Miten hälinässä voisi kasvaa mitään?



Niin.. syystä tai toisesta suomalaiset pitävät tuota maailman
itsemurhatilaston ykkös-sijaa itsellään. :Smiley

Henkistä kehitystäkö vai kestämättömyyttä kasvaa henkisesti
tässä kehollisessa elämässä..?   coolsmiley
tallennettu
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #61 : 03.12.2006 00:17:18 »

Toiset kehittyy, toiset ei...  :Smiley
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #62 : 03.12.2006 00:23:50 »

Niin, totta carter
... nerouden ja hulluudenkin raja on kuin veteen piirretty viiva.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #63 : 03.12.2006 00:29:45 »

Jostain luin että Suomi olis 10. sijalla itsemurhissa..Ykkösenä Liettua, kakkosena Venäjä..Muistaakseni toptenissä oli peräti kahdeksan Itä-Euroopan maata.. Shocked
Saattoi kyllä olla pari vuotta vanha statistc, mutt näin muisteln..
tallennettu
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #64 : 03.12.2006 00:35:59 »

Yksinäisyys ei ole pelkästään positiivista... Undecided , mutta henkinen kehitys, kun sen saavuttaa  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #65 : 03.12.2006 00:37:58 »

Unkari ja Suomi ovat vaihdelleet perinteisesti
1. ja 2. sijan kanssa. Smiley

Ei sitä aina tarvitse sotia, nälkää ja tauteja,
että kansa jalostuu. Smiley
tallennettu
cancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #66 : 03.12.2006 00:49:12 »



Ei sitä aina tarvitse sotia, nälkää ja tauteja,
että kansa jalostuu. Smiley

Ei, enkä sitä tarkoittanutkaan, mutta usein, kun asiat ovat hyvin, ihminen myös laiskistuu. Paineen alla on tehty parhaat keksinnöt.  Wink
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #67 : 03.12.2006 01:23:31 »

On paine mikä tahansa, osa selvii osa ei. Evoluutiota...
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #68 : 03.12.2006 01:34:20 »

Ykkösenä Liettua,

Juup,Liettua johtaa, sitten ovat Viro, Latvia,ja Suomi vasta (Grin)neljäntenä  coolsmiley Sitten slovenia ja Unkari.

"Koko väestöä tarkasteltaessa tilanne ei ole kuitenkaan läheskään yhtä ankea: Suomi on itsemurhatilastoissa EU:n keskitasoa. Itsemurhaluvut ovat tasaisesti laskeneet vuodesta 1990, ja määrä on tippunut viidessätoista vuodessa kolmanneksen." (-kerrotaan HS, 19.7.2006)
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #69 : 09.12.2006 01:12:46 »

Eikohan toi ole aika henkilokohtaista, minullekin kotini on linna-mutta jos on mukavaa seuraa, tulkoon vaikka keskiyolla.
Jos on ihmisia joita nakee pari kertaa vuodessa-yritan keksia tekosyita...
Suomalaiset tarvitsevat reviiria ymparilleen-myos mina vaikka olen asunut kauan ulkomaailla ja tottunut vilinaan ymparillani.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #70 : 09.12.2006 14:18:40 »

Minulla on muutamia sellaisia ihmisiä, jotka saavat vaikka koko ajan olla liimattuina minuun. Muilla ihmisillä ei niin väliä. Olen tottunut siihen, että vieraatkin tulevat lähelle ja koskevat, en koe sitä ahdistavana.

Minua alkaa ahdistaa vasta siinä vaiheessa kun ihastun mieheen ja hän ei ymmärrä että alkuun tarvitsen tosi paljon tilaa. Tulen suorastaan pahoinvointiseksi jos hän änkee koko ajan fyysisesti liian lähelle.

Kotini on linnani - täytyy myöntää, niin kamalalta kuin kuulostaa, en halua tänne edes lähimpiä ystäviä kovin usein käymään. Minä olen se, joka käy muiden luona. En tiedä miksi, mutta tunnen itseni todella haavoittuvaiseksi kun ihmiset ovat kodissani, he näkevät minusta silloin liikaa.  idiot2

Henkisesti en päästä ihmisiä kovinkaan helposti lähelle. Olen ehkä liiankin avoin näin anonyymisti ja kirjoittaa osaan paremmin kuin puhua. Joskus ehkä harmittaa, kun tuntuu, että en voi puhua kenellekään muulle kuin exälle ja parhaalle ystävälleni (jonka olen tuntenut 5-vuotiaasta) asioistani.. Nämä kaksi uutta parasta ystävääni, jotka olen tuntenut 2 vuotta, eivät tunne minusta puoliakaan vaikka ehkä luulevat. Se joskus mietityttää itseä, onko oikein salata liikaa menneisyyttään ja nykyisyyttäänkin ystäviltä?  idiot2 Olen kyllä laumaihminen, tykkään olla porukoissa ja hengailla vaikka koko ajan jonkun kanssa, tehdä yhdessä, kunhan saan pitää pääni sisällön itselläni.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #71 : 09.12.2006 16:10:44 »


Kotini on linnani - täytyy myöntää, niin kamalalta kuin kuulostaa, en halua tänne edes lähimpiä ystäviä kovin usein käymään. Minä olen se, joka käy muiden luona. En tiedä miksi, mutta tunnen itseni todella haavoittuvaiseksi kun ihmiset ovat kodissani, he näkevät minusta silloin liikaa.  idiot2

Minulla on ihan sama juttu!  Shocked Minulla on kodin huoneessa, 4.huoneessa  kuu Ravussa, joten ei siis ihme, että suhtaudun kotiini hyvinkin suojelevasti ja se on minulle oma pakopaikkani elämän keskellä. Minäkään en halua kotiini ihmisiä kovinkaan paljon ja minusta tuntuu aina tuolta samalta - että olen haavoittuvaisin kotona jonkun toisen ihmisen kanssa, nimenomaan koska silloin muut näkevät minusta KAIKEN. Paras ystäväni on aina tervetullut luokseni, muita en tänne halua.  Embarrassed En jotenkin halua, että ihmsiet tulevat arvostelemaan kotiani tai elämääni tai jotenkin. Huh, kuulostanpa kamalalta.  Lips Sealed

Irish, onko sinulla kodin huoneessa mitään planeettoja?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Irish
Vieras
« Vastaus #72 : 09.12.2006 16:20:16 »

Mulla on 4. huoneessa venus oinaassa!
Oikeastaan viihdyn parhaiten kotona juuri jonkun rakkaan miehen kanssa! Ja IC myös nelosessa..
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #73 : 09.12.2006 16:23:09 »

Mulla on 4. huoneessa venus oinaassa!
Oikeastaan viihdyn parhaiten kotona juuri jonkun rakkaan miehen kanssa! Ja IC myös nelosessa..

IC on yhtäkuin neloshuoneen kärki..
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #74 : 09.12.2006 16:26:43 »

Mulla on 4. huoneessa venus oinaassa!
Oikeastaan viihdyn parhaiten kotona juuri jonkun rakkaan miehen kanssa! Ja IC myös nelosessa..

Eli onhan sinullakin siellä tunteellinen planeetta kuitenkin. Smiley Minulla on IC tosiaan myös ravussa, mikä tosiaan selittää sen, etten halua ketä tahansa kotiini. Minusta on aina hirveintä, jos pitää joku mies tuoda tänne ensimmäisillä treffeillä tms. Hirveintä mitä tiedän. Siksi yleensä menenkin sen miehen luo.  2funny
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: