Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton osuminen suoraan askendantille?  (Luettu 29701 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 12.04.2006 23:37:07 »

metsätonttu
kyllä sinusta hyvinkin leivotaan pluto ihminen,
mc eli kaikki tekemisesi värittyy plutomaisesti,mitä se nyt tarkoittaakin,
vaikka vahvaa alitajunnan sysäystä ( pluto aspect_sex neptunus , itelläni sama aspekti)
puoltaa vielä tätä,eli sinäkin teet välillä juttuja ,joista sinulla ei ole hajuakaan MIKSI teet,alitajuinen pakko,tai intuitio sanelee että näin ja tännepäin,
eikä tule mieleenkään kyseenalaistaa sitä toimintaa,(tai  aspect_con saturnus voi tietysti,mutta yleensä pluto-ihmisen kannattaisi kuunnella intuitiotaan,totella vaistojaan,välttyisi turhalta päänsä hakkaamiselta seinään tai siltä tunteelta,ettei sittenkään olisi pitänyt tehdä,lähteä,mennä,soittaa,sanoa..kun on tehnyt vastoin tuntemuksiaan,
ite alan tähän jo oppia,enkä kaikenmaailman kissanristiäisiin lähde,jos kerran ei MIELI ole läsnä siinä hommassa,enkä avaa niitä ovia,joista vaisto sanoo että parempi olla avaamatta..)
man has to do ,what man has to do..ja koska saturnus toimii omanatuntona et voi yliampuakaan,henkinen kehityksesi tapahtuu alitajunnan avulla,
selität meiille kasveja intuitiolla ja poimit niitä itsellesikin avaamaan uutta tietoisuutta,
muodonmuutos teema,vanhasta luopuminen,sille kuoleminen ja uuden omaksuminen on sinulle haaste,hidas tapahtuma koska saturnus pitäisi kiinni vanhasta ja luopuminen haavoittaa sinua( pluto aspect_squ chiron)
mutta vain itse haavoittumalla pystymme parantamaan niin itseämme kuin muita,
khironin kanssa ovat aina mukana sekä haavoittaja ja haavoitettu,
khiron liittyy raamatun lukuun 50 missä "velat annetaan anteeksi"
se liittyy siis myös 50 vuoden ikään
aikaa on haavoittua ja parantua ja parantaa,monessa asiassa ja pikkuhiljaa

lukisin itseni myös plutoihmiseksi,vaikka itse  pluto on terveellisellä maaperällä neitsyessä 9 huone,mutta kaveeraa 8 huoneen uranuksen kanssa,
8 huone on muutenkin kansoitettu ja leijonaa kuten sinullakin metsätonttu,
vähän siellä on rapua ja neitsyttäkin,
mutta tuo jellona,sehän on auringon omahyväistä näkyvää lämpöä ja VALTAA,
kun taas pluto edustaa piilossa olevaa valtaa,näistä syntyy sellanen mukava sekoitus,että kun astut bussipysäkille (vielä tällä pituudella,josta ekaluokkalainen kerran polvenkorkeudelta kysyi:miks sä oot noin iso?)
niin tuntematon naisihminen väisti varmuuden vuoksi pari metriä taaksepäin,
siis se ei ole tietoista valtaa,eikä vallanhaluakaan,SE VAIN ON
ehkä se on sitä pinnanalaista karismaa,jota ei välttämättä itse tiedosta olevankaan,ennenkuin siihen juuri noin reagoidaan,tai sitten oikeesti minä olen pelottava..miksi..onko plutoniset kaikki pelottavia?
8 huone peloton huone?
ja plutoihmisen minusta tietysti tekee 4 planeettaa stelliumissa  skorpioni:ssa
ehkä tässä on enemmän kuin tarpeeksi plutoa,vaikka  askendentti:lla ei keikukaan ketään,vaan jousimies astelee reissuillensa ihan omilla energioillaan..
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #31 : 13.04.2006 00:44:12 »

Kiitoksia Nikki!

Todella mielenkiintoista! Tuo hiljainen valta ja intuition voima! Oikeastaan teen jotakin vain tuntemuksien mukaan, ja joskus kavahdan niiden tuntemuksien voimaa. Kuten tässä on ihan vasta käynyt, intohimoni sokaisi minut tekemään jotain, jossa järki jäi vähemmälle. Mutta nyt kun asiaa on jappastu ja selvitty törmäyksestä, niin kas kummaa! Kaikki tykkää ,että näinhän siinä piti käydä. Eli se mitä luulin pahasti tehneeni, kääntyikin kaikille muillekin osapuolille hyväksi. Minulla on tänään ollut iloinen, tyytyväinen päivä.

Eli tämän laskin nyt plutopuoleni tiliin!!!

Sinun tulkintasi tuntui minulle kumman tutulta!

Kyllä! Luopuminen on minulle hidasta. En osaa tarpeeksi kuolla. sitten kun on pakko ja suren sitä kuolemaa vuositolkulla ja menetän sen uuden syntymisen. Se on niin totta kuin voi olla.
Mutta en varmasti ehtisi oppia niitä asioita niin syvästi muuten.

Tuo piilossa oleva valta pelottaa. En ole hiirulainen, mutta en pyri esille, mieluummin tökin muita esille. Jos käy niin, ettei siitä tulekaan mitään, niin silloin tulen ja sanon, että miten tämä tehdään. Onko se se piilossa oleva, joka lähtee silloin jyrämään?

Mitäs tuumit Nikki? Pluto-ihminen!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 13.04.2006 01:01:39 »

KYLLÄ piilossa oleva lähtee jyräämään ,koska meillä plutoihmisillä on tuo intuitiivinen tieto siitä miten ASIAT OIKEESTI OVAT
ja jos ryhmässä ei muut niinsanotusti saa aikasiksi,vaikka on valittu puheenjohtajat ja sihteerit,niin on aika puuttua peliin että OLENNAINEN
tulisi käsiteltyä eikä puitas naapurin syrjähyppyjä  (vaikka nekin kyllä tuonne skandaalihuoneeseen sopivasti sopivat.....)VAAN saataisiin jotain aikaiseksikin
ja ..seksikin...
mulla on noususolmu tuolla jellonassa kuun kaverina,joten tähän asti oon mieluummin ollut kulisseissa mutta nyt periaatteet huutaa julkituloaan,arvot ja asenteet ei enää toimi hissunkissun josko jotain tapahtuis,nyt on laitettava itse tapahtumaan,eikä auta pelätä että tekee itsestään naurettavan,tottakai 9 noviilia omaava on sellanen luonnonlapsi ,että taatusti tekee itsensä naurettavaksi eräänkin kerran mutta SO WHAT?
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #33 : 13.04.2006 01:24:29 »

Moikka!
Ehtisikö joku tulkitsemaan mun plutoaspekteja?

Pluto on  vaaka huoneessa 3 ja tekee seuraavat aspektit.

 pluto aspect_con mars
 pluto aspect_con jupiter  skorpioni
 pluto aspect_con saturnus
 pluto aspect_squ aurinko 11.
 pluto aspect_ssx kuu 8.
 pluto aspect_tri venus 10.
 pluto aspect_sex askendentti  leijona neitsyt rajalla
ja
 pluto aspect_sex neptunus

Olenko plutohenkilö? :Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.04.2006 05:13:31 kirjoittanut Timotheus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 13.04.2006 01:35:11 »

..johan tuo lentävä lauseesi kertoo mistä energioista on kymysys...
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #35 : 13.04.2006 08:36:39 »

..miksi..onko plutoniset kaikki pelottavia?


On. Grin
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #36 : 13.04.2006 11:21:13 »

Pluto, mikä pluto!

Ei kai sitä sitten voi muuta kuin olla se mikä on!! Cheesy
Elä ja kärsi ja toiset tehköön omiaan!  tickedoff
tallennettu
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #37 : 13.04.2006 11:42:00 »

*kantaa kortensa kekoon*

Täällä myös yksi pluto-ihminen! Pluto keikkuu vaa'assa asteen päässä asc:sta 12 huoneen puolella. Eli siis se hiljaisempi ja tarkkaileva pluto, joka aivan varmasti näkee lävitsesi ja suoraan sisimpääsi, vaikkei sitä sinulle kertoisikaan.  coolsmiley

Johtuisiko tuosta pikkuruisesta etäisyydestä asc:iin, että vallankäyttö ei ole mun juttuni, en siitä nauti, mutta silti ihmiset kokevat minut hallitsevaksi persoonaksi. Ja minä kun olen tällainen kiltti ja mukava vaaka, joka haluaa olla kaikkien kaveri. Melkoinen ristiriita.  Undecided

Oikeastaan tajusin tuon ristiriidan vasta, kun perehdyin enemmän astrologiaan. Siihen asti kummastelin, missä vika, kun yritän olla kiva ja tulla toimeen ihmisten kanssa ja kuitenkin tunsin kuinka jotkut olivat hyvin varovaisia kanssani ja oikeasti heistä suorastaan huokui pelko minua kohtaan.  Shocked

No nythän tuon tiedän.  Smiley Ja Sisäinen soturini armahti minut tästä ahdistuksesta (hihii, no ei se nyt niin paljon kuitenkaan ahdista) kertomalla, että en minä olekaan tullut tänne toisia palvelemaan vaan tällä kertaa saan olla itsekkäämpi ja nauttia toisten avunannosta minua kohtaan. Noh, sitä vielä odotellessa...

Minä ainakin pidän plutostani ja sen tuomista piirteistä, en vaihtais! On siinä paljon hyvääkin ja osittain varmasti sen ansiosta olen kaikessa heikkoudessanikin kuitenkin aika voimakas ihminen -taipuu vaan ei katkea!
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #38 : 13.04.2006 13:51:18 »

Tiikerinlilja, tervetuloa joukkoomme Smiley

Mietin tuossa juuri, että olemmekohan syntyneet lähekkäin Huh. Mullakin on nimittäin Pluto Vaa'assa 12. huoneessa, vähän kauempana Askendetista kyllä kuin sinulla. Selasin myös vanhempia viestejäsi ja huomasin, että sinullakin on aurinko Neitsyessä, käsittääkseni 11. huoneessa, kun taas minulla kympissä. Merkkari on mulla 11. huoneessa, sinulla vissiinkin lipunut jo 12. huoneeseen. Nousumerkiltäni olen Skorpioni, sinä kaiketi Vaaka?

Olen syntynyt 6. syyskuuta 1982. Pääkaupunkiseudulla ja keskipäivän tienoilla, meneekö lähelle :Smiley
tallennettu
0408
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #39 : 13.04.2006 14:47:32 »

Kiitos Katja-Q linkistä!  smitten
Käyn katsomassa kun aikaa riittää. Cheesy
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #40 : 14.04.2006 12:30:34 »

Vielä on pakko päiväkirjanomaisesti vuodattaa näitä omia tuntemuksiaan. Saa nähdä lähetänkö tätä ollenkaan. Joskus kirjoittelen vastauksia toisten kommenteista inspiroituneena, mutta en lähetäkään sitä, koska teksti on liian henkilökohtaista ja MINÄ kun pyrin koko ajan pois tästä MINÄMINÄMINÄ -ilmaisusta. Tai sitten se on vaan sitä plutonista hautomista, who knows.

Täällä nyt taas useampikin kirjoitus on osunut maaliinsa. Kuten:

Lainaus käyttäjältä: Tiikerililja
Ja minä kun olen tällainen kiltti ja mukava vaaka, joka haluaa olla kaikkien kaveri. Melkoinen ristiriita.

Vaakamainen sopusoinnun ja harmonian halu on mulla tosi voimakas. En ymmärrä täysin, miten tuo ykkösen stellium voi olla niin rankassa ristiriidassa vaaka-maailmankatsomuksen kanssa, kun kaikki stelliumin planeetat kuitenkin ovat vaa'assa!

Mutta kun ykkösessä jyllää Pluto päällepäsmärinä ja Mars pistää kaiken päreiksi mikä ei toimi ja Aurinko vielä hehkuttaa, että hyvä minä, anna mennä!!!, niin siinä on kyllä  vaakamainen sopusointu kaukana. Yritä tässä olla kaikkien kaveri ja samalla kertoa, että näin tehdään, minä kyllä tiedän. Jurppii aivan suunnattomasti katsella kun ympäristössä ei mikään toimi parhaalla mahdollisella tavalla. Työskentelen vielä sellaisessa byrokratia-viidakossa, että joskus tekisi tosiaan mieli räjäyttää (noin ihan kuvainnollisesti) koko systeemi ja rakentaa alusta uudestaan, tai edes pakottaa valtaapitävät oikeasti näkemään, että pahasti mättää, eikä homma etene, jollei pystytä hahmottamaan kokonaiskuvaa. Raivostuttaa aivan todella, ettei yksi ihminen voi muuttaa koko vallalla olevaa käytäntöä, missä muka säästetään välittämättä siitä, että "säästöt" tulevat kostautumaan moninkertaisina menoina.
Joo, vaahtoan aivan todella! Olen jopa joskus harkinnut politiikkaan lähtemistä, mutta siinä kun ei pysty vaikuttamaan oikeastaan kuin ryhmän jäsenenä, ja yksilön mielipiteet hukkuvat massaan. tickedoff

KYLLÄ piilossa oleva lähtee jyräämään ,koska meillä plutoihmisillä on tuo intuitiivinen tieto siitä miten ASIAT OIKEESTI OVAT

No nimen omaan. Minäkin aikani yleensä toivon, että joku muu tekisi jotain, jos asiat ovat persiillään, ja sitten kun kukaan ei mitään tee, tämä tyttö pistää tuulemaan...
Ja kun sekä Pluto että Mars tekevät yhtenä kimppana sitä sekstiiliä Nepparille, niin siinä sitä on alitajunnasta lähtevää uudistusvoimaa kyllikseen.

Se on varmaan vielä se Marsin vaikutus, joka kait saa minut epäplutonisesti vaahtoamaan milloin mistäkin epäkohdasta. Hassua, miten aivan uppo-oudot ihmiset monesti reagoivat, kuten nikki aiemmin kertoi, peruuttavat pari askelta taaemmas, kun tämä tumma melkein 180 cm pluto-nainen tulee lähelle. Tutummat, kuten esim. työkaverit taas ovat niin tottuneet jatkuvaan "aurinko-mars"-möykkään ympärilläni, etteivät ikinä edes tajua varoa, kun pluto-puoleni saa tarpeekseen...
Ja siis kuitenkin olen oikein sosiaalinen vaaka-ihminen, Venus vielä nousussa, rakkautta ja ystävällisyyttä jumalauta...

Karismaa löytyy joskus liikaakin. Se plutoninen toisiin vaikuttaminen on tosin joskus todella ahdistavaa, kun jopa hyvät ystävät, jotka ovat nähneet minusta puolen jos toisenkin ja tietävät miten läpikotaisin idiootti voin joskus olla, suhtautuvat tekemisiini ja sanomisiini välillä aivan liian suurella vakavuudella.

No niin. Huh. Toisaalta olen siis todella iloinen, että minua on siunattu voimakkaalla persoonalla, enkä missään tapauksessa haluaisi olla kukaan muu.

Kun vielä pystyisi vähän rakentavammin käyttämään näitä energioita. Tosin tämä koko vuodatus on varmaankin sitä "minuudessa tapahtuvaa jatkuvaa muutosta", mistä Pluto ykkösessä kuulemma kertoo. Vai olikohan se  pluto aspect_con aurinko, en edes enää muista.
Toivottavasti suunta kuitenkin olisi vähän vähemmän itsekeskeiseen suuntaan... Lueskelen täällä aina kateellisena neptunisten ihmisten kirjoituksia, että kunpa minäkin olisin noin henkinen, mutta ei, minäminäminä...

Kappas, kävin pikapikaa tarkistamassa, ja  pluto aspect_sex merkurius -transiitti taas on tänään aktivoitunut tarkaksi ja lisäksi vaikuttaa  mars aspect_squ aurinko. Kyllä tämä astrologia on ihmeellistä.
Taidan kuin taidankin pistää tämän kirjoituksen foorumille, niin läpikotaisin minä-keskeinen kuin se onkin, sillä vaistoni niin käskee tekemään... Grin

Tämä vielä löytyi tuosta etusivulta:
"Viikonloppu saattaa ihan hyvin olla yhtä rähinää eilisen kuvion vaikuttaessa edelleen voimakkaasti, mutta toisaalta Kuun kolmio Marsille, yhtymä Jupiterille ja ennen kaikkea Auringon kolmio Plutolle avaavat myös kokonaan toisenlaisia mahdollisuuksia. Nyt kannattaa olla viisas ja jättää muihin kohdistuva syyttely kokonaan pois toimintavarastosta. Sen sijaan on menestyksellistä keskittyä omaan tekemiseen ja omiin keinoihin eteenpäin pääsemiseksi. Olosuhteiden kunnioittaminen on elämässä menestymisen peruskivi. Heti kun osoitamme jotain syyttävällä sormella, olemme rikkomassa tätä peruskiveä."
Vau, kuten sanoin, astrologia on ihmeellistä! Shocked
« Viimeksi muokattu: 14.04.2006 12:39:40 kirjoittanut pluto » tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #41 : 14.04.2006 12:49:05 »

Pluto, ainakin minä saan paljon irti MINÄMINÄ -vuodatuksista, niissä on sellasta omakohtaisen ryöpytyksen tiivistettä. Eikä tule yhtään semmoinen fiilis, että tuo nyt pyörii vaan oman napansa äärettömyyksissä. Kirjottelisin itsekin semmoisia, jos kehtaisin. Nim. Mars vaaka.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #42 : 16.04.2006 09:16:47 »

Kiitos Synapsi, olipa kivasti sanottu. smitten
Jotain "kevätsiivouksen" merkkejä on selvästi ilmassa, foorumilla näitä ryöpytyksiä on ollut aika runsaasti viime aikoina...
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #43 : 16.04.2006 13:21:09 »

Kun tuo nyt killuu skorpionissa keskellä askendenttia auringon kanssa niin eihän siitä enää plutomaisemmaksi voi mennä. Mutta en minä valita.  :Smiley
tallennettu
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #44 : 19.04.2006 08:54:17 »

Juu samoilla linjoilla kuin Synapsi, minä-minä ei haittaa, kun teksti on asiapitoista ja sitä on kiva lukea. Pluton "vuodatusta" suorastaan ahmi ja koitti etsiä yhteneväisyyksiä itseensä. Ai, löytyikö? Tottakai... Sitäpaitsi itsensähän sitä kukin parhaiten tuntee!

Tuosta ulkonäköseikasta unohdin mainita, että pluto näkyy: tummat hiukset ja ruskeat silmät. Verenperintöä, mutta kuitenkin.

Katja-Q:lle: Olen itsekin lueskellut sinun kirjoituksiasi ja havainnut, että kappas samoja asetelmia! Olen sinua kuitenkin hieman vanhempi ja oikeastaan mikään muu veikkauksessasi ei täsmää kuin, että aurinkomerkki on neitsyt. Pluto ja asc on mulla siellä vaa'an alkuasteilla. Niin sitä tähtitaivaalla aina samanlaiset asetelmat toistuu.  Wink
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: