Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton osuminen suoraan askendantille?  (Luettu 29696 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #15 : 16.03.2006 19:04:01 »

Minä en edes oikein ymmärrä mistä tässä ketjussa puhutaan....kun kerran en ole vaivautunut perehtymään syvällisemmin astrologiaan  Huh , mutta tuo Sign?:n (edellinen) kirjoitus vaikutti niin syvästi, että siihenpä ei ole sanoja...mykistyin, pysähdyin, joku painoi ja muljahti sydämessä...itketti...OUTOA.... buck2 Cheesy
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #16 : 16.03.2006 19:30:30 »

Pluto ihmisistä paistaa ulospäin sellainen jännä salaperäisyys. Koskaan ei voi täysin tietää mitä heidän sisällään tapahtuu.

Hei Artemis Smiley

Kuule tuon olen kuullut itsestäni sanottavan montakertaa. Minun voimakkain planeetta on juuri Pluto  pluto, toisena  uranus.
Plutoihmiset ovat sellaisia ettei niistä koskaan ota selvää, keitä he ovat ja minä allekirjoitan tämän, sillä minun todellista minuutta en kenellekään paljasta. Tullut takkiin niin paljon.
Mutta nykyisin ajattelen niin, että se toisten henkilöiden heijastus minussa, kun he heittävät skeidaa kasvoilleni, se ei ole sama kuin minä itse. Vaikka he niin otaksuvat, siinäpä sitten rauhassa pohtivat  police
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Mirjam
Vieras
« Vastaus #17 : 16.03.2006 19:53:31 »

Ellen väärin muista, sinulla Mi-Olea on juuri nyt se transiittipluto askendentillasi. Tässä ketjussa puhuttiin niistä, joilla on se pluto syntymäkartan askendentilla. Silloin ajan olisi pitänyt tuoda se plutovoima askendentillesi juuri tähän hetkeen, aikaan. Ehkä siksi vaikutuit, koska olet nyt keskellä sitä. itse voiman generaattorina, tässä ajassa?

 Wink Juuh, kyllähän minulla ainakin on se pluto yhtymä nousumerkki aloittanut 'poikkoilunsa' jo viime vuoden puolella ja jatkuu tuonne ihan syksyyn asti...nyt juuri on se n.kuukauden hengäsdystauolla ollut, mutta että taas 31.3 pitäisi tulla takaisin kohdille...Jos siis tätä tälläista tarkoitit?  Huh

Kurkkasin tuolta omalta kartaltani, että mitä pluton aspekteja sieltä löytyy, niin kyllä siellä jotain oli...vaikkei tuota, mikä on ketjun otsikkona...
Pluto sulkeutuva Neliö Nousumerkki 0:53'
Pluto Sekstiili Keskitaivas 4:19'
Pluto Oppositio Kuu 0:36'
Pluto sulkeutuva Kolmio Aurinko 7:06'
Pluto Oppositio Venus 5:59'
Pluto Oppositio Chiron 4:28'
Pluto Yhtymä Uranus 8:59'
Pluto sulkeutuva Sekstiili Neptunus 3:22'

Jännästi se vaan vaikutti...kaipa minä peilasin siihen jotain omia kadonneita plutomaisuuksiani tai mitä lien... Smiley
Kosketti kuiteskii... :Smiley
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #18 : 16.03.2006 20:38:23 »

No tässä olisi yksi sellainen, nousu neitsyt ja  aspect_con pluto (orbi 4astetta).
Aika osuvia oli nuo kuvaukset aikaisemmin. Kyllä tulkitsen itseni sellaiseksi salamyhkäiseksi, hyvin syvälliseksi ihmiseksi. Tosin saatan antaa kevyemmän vaikutelman ( venus  kaksoset) mutta loppujen lopuksi ajattelen asioita aika totaalisen syvällisyyden kautta. Joskus  koen että maailmani on aika kaukana tästä nykymaailman hulinasta, mutta löydän sen rauhan itseni kanssa hiljaisuudesta ja luonnon seuraamisesta, puutarhasta ja sen sellaisesta.

Elämä on myös suonut rankkoja kokemuksia mutta jotenkin tunnen selviytyneeni niistä vahvuuteni avulla (vaikka tosin vahvuus voi piilottaa taakseen epävarmuutta ja silmien sulkemista vaikeilta asioilta). Koen, että elämä on antanut paljon, jokaiselle omien voimien mukaan. Haluan saada itsestäni esiin harmoniaa, tuoda luovalla tavalla ajatukseni ilmi (kirjoittaminen, maalaaminen, taideilmaisu). Lisäksi tunnen, että minulla on jokin tärkeä tehtävä tässä elämässä, en vain ole vielä saanut sitä selville, joten jatkan matkaa... :Smiley
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Maukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #19 : 17.03.2006 00:12:07 »

Hui nyt alkaa pelottaa, katsoin karttaani ja olin ymmärtävinäni, että minulla on juuri tuo puhuttu kuvio eli pluto asc:llä ja nousumerkkinä neitsyt. En kyllä ole ihan varma kun en näistä paljon ymmärrä, mutta tuo vaikuttaminen muihin ihmisiin tuntui niin tutulta.

Jos joku haluaa ja viitsii katsastaa noita kuvioita, niin tiedot tässä:
07031962 klo 17.50 Pieksämäki
tallennettu

– Nousin mäelle ja levitin käteni tuulen tulla.
Puhalla minusta viimeinenkin seitti,
että olen avoin uusille. – M.A.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #20 : 17.03.2006 08:59:46 »

Oletteko muuten pluto askendantilla ihmiset tummia? Sellainen mielikuva on tuntemani ihmisen perusteella syntynyt, että pluto siellä toisi ulkonäköön tummuutta. Olenko väärässä?
Tummat silmät, hiukset, piirteet?
tallennettu
Maukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #21 : 17.03.2006 09:16:56 »

Hei Artemis,
minä ainakin olen ristiverinen ja vihreäsilmäinen. Värjään kyllä hiuksia yleensä tummemmaksi ja rusketun hyvin.
tallennettu

– Nousin mäelle ja levitin käteni tuulen tulla.
Puhalla minusta viimeinenkin seitti,
että olen avoin uusille. – M.A.
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #22 : 17.03.2006 10:42:08 »

Ei olla tummia ei, ihan blondina mennään, tosin olen kokeillut hiusten väriä aina punaisesta ihan tummanruskeaan. Sopii kyllä, mutta eniten kotonani olen näin vaaleahiuksisena. Cheesy (Blondi on aina blondi vaikka voissa keittelisi!) Luonnostaan kyllä tummat kulmakarvat ja ovat jotkut ihmiset silmien kauneutta kehuneet....heheh, mitä lienevät nähneet coolsmiley
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #23 : 17.03.2006 11:18:17 »

Heips!  Smiley

Ennättäisikö kukaan kertomaan, mitä nämä Pluton aspektit tarkoittavat kartallani:

Pluto (12. huone) neitsyt Yhtymä Nousumerkki  neitsyt 1:47'
Pluto avautuva Neliö Kuu (10. huone) kaksoset 3:08'
Pluto avautuva Kolmio Aurinko (9.huone) harka 4:09'
Pluto Oppositio Chiron (7. huone) kalat 3:36'
Pluto Yhtymä Uranus (12.huone) neitsyt 8:28'
Pluto sulkeutuva Sekstiili Neptunus  (3.huone) skorpioni 4:50'

Ulkonäöstä sen verran, että blondina olen valtaosan elämästäni viettänyt vaikka tuo Pluto nousumerkillä majaileekin - sitten hommasinkin tekoälyn, eli hennasin hiukset vihreisiin silmiini ja kesakkoihini paremmin sopiviksi. Cheesy

Iloisasti Elektra
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #24 : 18.03.2006 18:46:36 »

Pluto ihmisistä paistaa ulospäin sellainen jännä salaperäisyys. Koskaan ei voi täysin tietää mitä heidän sisällään tapahtuu.

Sotken nyt lusikkani soppaan, vaikka mulla ei plutoa askendetilta löydykään. Se on kuitenkin laskennallisesti yksi voimakkaimmista planeetoistani (3. heti mars ja venus jälkeen). Pluto voidaan lisäksi nippa nappa katsoa nousevaksi planeetakseni, sen tehdessä yhtymää (orb 8:04') skorpparin hallitsemaan askendettiin. Huonesijaintina 12.

Jonkinlaista pluto -energiaa voisi kuvitella kuvastavan myös se, että tuo Skorpioni tosiaan on paitsi nouseva, myös hallitseva merkkini.

Kuitenkaan en varmaan hyvällä tahdollanikaan voi väittää olevani salaperäinen Undecided. Lähinnä koen usein sanovani vähän liikaakin ja monesti jää sellainen tunne, että muut ihmiset ajattelevat hiukan vaivautuneina että "olisi se selvinnyt vähän vähemmälläkin". Että vähän liikaa niitä likaisia yksityiskohtia ja kipeitä, vaikeita elämänkokemuksia ja niin pois päin.

Mulla tuntuu ihan oikeasti olevan lähes pakonomainen tarve jatkuvasti möyriskellä niissä sielun synkimmissä sopukoissa ja mielen mustimmissa pohjamudissa ja sen sijaan, että kätkisin häveliäästi ja soveliaasti sen kaiken sisimpääni ja jonkin siloitellun kulissin taa, lappaan sitä törkyä ja sakkaa suoraan auringonvaloon juurikaan seurauksia miettimättä. Vasta paljon jälkeen päin voi tulla se tunne, että olisikohan sittenkin pitänyt vaan kerrankin pitää suunsa sievästi supussa. Perästä päin saattaa tulla ahaa-elämyksenä sekin, että miten ne kertomani asiat saattavat vaikuttaa (ehkä hiukan vähemmän positiivisesti) siihen, millaisena muut ihmiset minut näkevät ja sitä kautta sillä voi siis olla vaikutuksia myös ihmissuhteisiini jne. Tulee tajunneeksi, että ehkä kaikilla ei ole a)voimia, b)haluja, c)aikaa, d)ymmärrystä, e)avarakatseisuutta tai f)energiaa ottaa minua ja kenties hiukan omintakeistakin sielunelämääni vastaan ihan sellaisenaan kaikessa raadollisuudessaankin. Mutta myöhäistähän se sitten enää on rykiä kun se p*ska on jo niin sanotusti housussa Embarrassed

Plutoon tai ainakin skorpioniin yleisesti liitetyt aihepiirit (kuolema, mystiikka, okkultismi, magia, seksuaalisuus, ihmismielen pimeä puoli jne) kyllä kiehtovat, mutta niitä tulee käsiteltyä ja pohdiskeltua kyllä melko epä pluto- ja skorpparimaisesti varsin avoimesti ja peittelemättömästi.

...Niin ehkäpä tuo hyvinkin selittynee sillä, että Plutoa tiukempaa yhtymää  askendentti:n tekee jupiter  Smiley! Kaipa se sitten pistää lörpöttelemään Cheesy
tallennettu
0408
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #25 : 11.04.2006 21:09:02 »

Hei astrolaiset!

Huomasin juuri, että kartallani Pluto on yhtymässä nousumerkkiini. Eli minun pitäisi olla ns. pluto ihminen. Hassua miten en ole ennen tullut ajatelleeksi, että minussa olisi skorpionia. Nyt kun miettii aika monikin asia tuntuu klikkaavan  idiot2

Osaisiko joku tietäväisempi antaa pikku analyysia näistä aspekteista

Pluto yhtymä Nousumerkki (vaaka) 1 huone
Pluto neliö Keskitaivas (rapu)
Pluto avautuva kvinkunssi Chiron (härkä) 8 huone
Pluto sulkeutuva sekstiili Neptunus (jousimies) 3 huone
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #26 : 12.04.2006 14:27:48 »

Osaisiko joku tietäväisempi antaa pikku analyysia näistä aspekteista

Täältä löydät melko pätevää tietopakettia mm tuon Pluto aspect_con askendentti vaikutuksista persoonaasi, sekä muistakin  pluto-aspekteista:  Wink

*Astrologyweekly*

Tuohon omaan tekstiini palatakseni, niin just yks aamu ystäväni tokaisi, kun hälle jotain puhuin, että "hyi kauhee kun tuli sellanen tunne, että tunnenko mä sittenkään sua ollenkaan ja onks mulla todellisuudessa hajuakaan, mitä kaikkea tuolla pinnan alla on meneillään"
2funny

Ja minä kun olen aina kuvitellut olevani kuin avoin kirja angel...Kai tuo toteamus aika hyvin istuu tähän plutonisuuteeni. Intensiivisyyttäkin löytyy ja valitettavasti myös taipumusta muiden ihmisten manipulointiin Embarrassed. Tarkoituksella en käytä mieleni voimaa ja hypnoottisuutta omaksi edukseni muiden kustannuksella, mutta joskus huomaan lipsuvani siihen alitajuisesti, ikään kuin salaa itseltänikin.

Uskoisin, että Pluto-ihmisen olisi äärimmäisen tärkeää oppia tuntemaan itsensä, myös ne pimeät puolensa (vai pitäisikö sanoa, että erityisesti ne). Omat  pluto-voimansa ja energiansa tiedostava ihminen on todennäköisesti vähemmän vaaraksi niin itselleen kuin läheisilleenkin. Ehkä juuri siksi minuakin on elämä ajanut aina tämän itsetutkiskelun pariin.

Hyvän itsetuntemuksen lisäksi olisi hyvä varmaan löytää itsestään riittävästi myös itsetuntoa. Oman mielen voimansa vähättely voi osoittautua tuhoisaksikin, jos ei haluakaan olla tietävinään siitä, millaisia syvällisiä ja mahdollisesti tuskallisiakin muutosprosesseja voi muissa ihmissä käynnistää.

Toisaalta haluaisin myös muistuttaa, että  pluto-ihminen itsessäänkin voi olla samalla kertaa myös äärimmäisen herkkäkin, ei pelkästään intensiivisen voimakas. Myös hän voi tarvita ja kaivata suojelua ja helliä otteita, sillä sukoisin kuitenkin, että lopulta kaikkein rajuimmat ja repivimmät muutosprosessit käydään Pluto-ihmisen itsensä sisällä.

Tähän loppuun lisään vielä nuo omat Pluto-aspektini, jos niistä sign? tai joku osaisi jotain sanoa (varmaan oletkin niitä salassa jo tutkiskellutkin Wink), minä kun itsekin roikun vielä onnettomana tuollaisten 0408:llekin antamani kaltaisten linkkien varassa. Niistä saa kyllä alkajaisiksi hyvää tietoa ja evästystä matkaan, mutta syvempi tietämys, ymmärrys, oivallus ja sisäistäminen antaa vielä odottaa itseään :Smiley

 pluto aspect_con askendentti
 pluto aspect_sex MC
 pluto aspect_opp kuu
 pluto avautuva aspect_sex venus
 pluto aspect_con saturnus
 pluto sulkeutuva aspect_sex neptunus
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #27 : 12.04.2006 15:44:36 »

Hei, saanko sotkeutua mukaan?

Olen lukenut plutoihmisistä, mutta en päässyt kärrylle oikein, miten joku katsotaan pluto-ihmiseksi.

Minulla on pluto 13 astetta 24'  8.huoneessa leijona-kuvion kanssa. Mitä se voi kuvata?

Kauhean uteliaana
metsis
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #28 : 12.04.2006 16:39:24 »

Minulla on pluto 13 astetta 24'  8.huoneessa leijona-kuvion kanssa. Mitä se voi kuvata?

No onhan se Pluto siellä aika vahvoilla omassa huoneessaan Wink. Että varmasti sinustakin, Metsätonttu, aimo annos pluto- energioita löytyy. Kuitenkin pitäisi varmasti tietää vähän enemmän mm. että minkämoisia aspekteja tekee ja mihin suuntiin, että voisi tarkemmin arvioida Pluton vaikutuksen vahvuutta persoonaasi ja arvioida lähemmin sitä, millaisilla elämän osa-alueilla ne sitten selvimmin pintaan pulpahtelevat -joko "positiivisemmin" (=helpommin käsiteltävästi ja hyödynnettävästi) tai "negatiivisemmin" (vaikeaselkoisemmin ja ristiriitaisemmin).

Sitten tietenkin tulee ottaa myös huomioon, onko kartalla muita tekijöitä mm. planeettoja, jotka omalla vahvuudellaan saattavat jättää tämän Pluto-elemetin varjoonsa. Onko sinulla esim askendetin lähettyvillä (1. tai 12. huoneessa) jotakin planeettaa? Nehän antavat oman, melko voimakkaankin värinsä ihmisen persoonaan ja olemukseen. Siksi näiksi pluto-tyypeiksikin usein luokitellaan juuri ihmiset, joilla Pluto on yhtymässä nousumerkkiin (eli pluto aspect_con askendentti ja vielä rautalangasta: kun Pluto sijaitsee hyvin lähellä askendenttia 1. tai 12. huoneessa -ja tuo viimeinen ei mitenkään sinua vähätellen, vaan muistelisin, että jossain joskus sanoit, että et kauhean hyvin vielä ole perillä tästä astrologiasta Smiley).

Jos jaksat laittaa tähän niitä aspekteja, joita tuo Pluto sinun kartallasi tekee, niin ehkäpä joku osaa niistä tarkemmin jotain sanoa Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #29 : 12.04.2006 17:20:45 »

Hups, ihana!

Minulla on jousimies yksin 1.huoneessa. Se joksi nousevaksi olen aina luullut itseni, eikä skorpioniksi kuten Sepon kartan mukaan olen.

Pluton aspektit ovat avautuva sekstiili, Keskitaivs 2.01
pluto yhtymä satusnus 6.22
pluto avautuva neliö Chiron 5.39
pluto sulkeutuva sekstiili neptunus 3.10

auttaako nämä?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: