Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosten epäluotettavuus?  (Luettu 33158 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 06.11.2007 23:31:34 »

Just se, se omituisuus, onkin sitä foorumin parasta puolta, mitä täällä saa suoltaa estoitta!!!

Tuntuu niin ku jopa että se hyväksytään.  :Smiley

Ja joskus tuntuu, että se on melkeinpä kuin se avainsana, jolla tänne pääsee!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #61 : 06.11.2007 23:40:31 »

Ainakin SE auttaa täällä viihtymään  2funny
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #62 : 07.11.2007 02:14:50 »

minäkin mietin tuota  jupiter aspect_squ merkurius,
haasteen viejä eikä niinkään valehtelija,
paremminkin  jupiter aspect_tri merkurius ja luovaa sanailua,
liikaa puhetta,suuria lupauksia,yltiöpäistä kielenkäyttöä,
se kun kävisi niin hyvin erääseen kierrellen kaarrellen sanoja mutkitellen käyttäneeseen ihmiseen ja kartaltansa löyty tuo,
ja
tuo kykenemättömyys valehdella,
oisko puhdas omatunto  aurinko aspect_con merkurius,
puhe ilmaisee henkeänsä?
 chiron jupiter aspect_opp uranus pluto neitsyt
on kuulemma Tanhuan mukaan ehdottoman totuudellinen,
vaatii totuutta esiin,julkituotavaksi


Voihan - nyt vasta huomasin tämän!!
On muuten ihan totta, että en osaa valehdella, enkä edes halua. Olen myös aika hyvä väistelemään pakkovalehtelemista, jos on pidettävä joku asia omana tietona urkkimistilanteessa. Olen kyllä aika haudanvakava tosikko, mutta tosiasioista löytyy kyllä kaikkein parhaat vitsit.

Niin se  aurinko aspect_con merkurius neitsyt löytyy ja  chiron aspect_opp pluto uranus aurinko kuu merkurius neitsyt lisäksi Saturnuskin opponoi noita kaikkia. Mutta  jupiter aspect_sex merkurius

Pyrin totuudellisuuten henkilökohtaisesti, mutta en yritä väkivaltaisesti julkituoda totuutta silloin, jos minun puuttumistani asiaan ei kaivata tai tarvita. Toisin sanoen haluan varmistua siitä mikä on totuus, ennen kuin alan vaatia päitä vadille. Ei mitään seiska päivää tai Karpolla on asiaa tyyliä. Minusta asioiden omana tietona pitäminen ei ole valehtelemista, jos se ei vaadi sitä. Olen hyvä kuuntelemaan ja vaikenemaan, vaikka harva sitä huomaa, sillä eksistenssini on jollain tapaa yleensä aika vahva. Minua ei kukaan yleensä ohita huomaamatta, vaikka en tuo itseäni esille  - mistähän se sitten johtuukaan - onkohan siihen astrologinen selitys, samasta syystä saan helposti kadehtijoita (jos aurinko olisi pari minuuttia pidemmällä löytyisi selitys 12 huoneen auringosta, mut nyt on 11 puolella) ja minua pidetään kilpailijana, vaikka en ole koskaan sietänyt pelejä tai kilpailemista. Lisäksi kaikki haluavat sälyttää kaiken vastuun minulle ja valitsevat minua kaikenlaisiin johtokuntiin ym. Pitäiskö uskoa siihen numerologian ykköseen vai?
Luovaa sanailua tarvitsen lähinnä pitääkseni suuni, jos joku lypsää, mutta totuudellisuuden lisäksi tärkeimpiä asioita on mulle ollut se, että oikeus tapahtuu - ja kyllä intän vastaan, jos vaikuttaa siltä, että tosiasiallisista tapahtumista annetaan väärä kuva - oikean selityksen on jäätävä lopulta voimaan! (joskus tällainen voi olla hyvin naiivia, jos vastapuoli on kännissä tai asialla ei ole mitään merkitystä millekään).
AMS

Muokkaus: Taisin tajuta  jupiter rapu ja  mars leijona kymppihuoneessa ( jupiter aspect_con juno aspect_con MC)  vaikuttaa ehkä siihen, että mulle työnnetään tota yhteiskunnallista vastuuta ja johtotehtäviä.

Voimakas velvollisuudentunto ja pakottava totuudellisuuden tarve on aika loppuun polttava yhdistelmä.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2007 02:39:49 kirjoittanut AveMarisStella » tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #63 : 07.11.2007 10:59:42 »

Olin 10v naimisissa kaksosen kanssa. Hänellä on harva se planeetta kaksosten merkissä, joten kaksosvaikutus on voimakas. Nousu skorpiooni kuitenkin. Seurustelun alkuaikoina huomasin kyllä, että hän oli jonkin verran flirtti muita naisia kohtaan, mutta vuosien myötä sellainen karsiutui. Pidin häntä luotettavana eikä minulle ole edelleenkään mitään syytä ajatella toisin. Kun olimme "vakiintuneet" hänellä ei ollut enää kiire minnekään ja hän liikkui todella vähän omissa menoissaan. En kuitenkaan koskaan yrittänyt rajoittaa hänen menojaan vaan hän teki sen omasta halustaan. Nyt kun olemme eronneet niin hän antaa kaikki hemmetin ärsyttävät piirteensä olla esillä suurimman osan aikaa. Kerran loukattuna, ikuisesti vihaisena.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: