Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: nousumerkeistä  (Luettu 30893 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #45 : 21.12.2006 19:57:03 »

ai kauheeta, minä taas purskahdan vähän väliä itkuun! Olen täydellisen ylitunteellinen nousurapu!  Grin Tänään yritin purra hammasta ja hokea: TYTÖT EI ITKE TYTÖT EI ITKE! muttei se onnistunut!  Grin

Luulin muuten että nousukuu oli tyttö  Kiss eikä ollutkaan kun poika.  Cheesy
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #46 : 21.12.2006 20:30:44 »

[quote author=nousukuu link=topic=11693.msg111080#msg111080
merkissä. Kun siitä on sanottu että se kuvaisi millainen on lapsena... ääh, minusta kaikki merkkisijainnit voi näkyä ihan kaikenikäisenä! Joskin mikä jottei joku juttu korostuu kun tulee transiitteja ymv.
[/quote]

Hmm...missä noin on sanottu? Mutta toisaalta olispa kiva tietää miten kartalta näkisi sen millainen on ollut tiettynä ikäkautena?
Nyt en siis tarkoita mitään sukupolvitransiitteja, vaan ihan jotain kiinteä juttua syntymäkartalla..

Ja..en voi suoralta kädeltä sanoa, etteikö tuo kuumerkki liittyisi siihen millainen on ollut lapsena, koska itse olen  kuu Oinaana ollut varsinainen villikko, seikkailija ja elohopea..

Niin ja olikos se sillai, jotta Saturnus liittyi sitten vanhuuteen, hallitsevathan  kuu ja  saturnus vastamerkkejä eli Rapua ja Kaurista..
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #47 : 21.12.2006 23:25:06 »

Heh, eikös nousumerkki ole juuri sitä mitä täällä ollaan opettelemassa

Nyt menee meitsillä vaikeaksi, sillä olen nousu-Vaaka ja Kuun laskusolmuni on yhtymässä Jupiter/Uranus-yhtymääni Vaa'assa. Tästä tulee melkoinen ristiriita, jos kerta minun pitäisi laskusolmun mukaisesti jo työntää näitä Vaaka-juttuja jo taka-alalle koska hallitsen ne, mutta toisaalta minun kumminkin pitäisi opetella Vaakaa...Huh

Uskon reinkarnaatioon, joten pitäneekö tässä sitten todeta että on tainnut jäädä joku juttu puolitiehen, että ed. elämässä tuli tavallaan opittua jotain ja tavallaan ei. Kun kumppanikin on sekä Aurinko- että Kuu-Vaaka, niin kovin tunnun tätä vaakuutta tarvitsevan. EN siis hallinne sitä...

 crazy2
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #48 : 22.12.2006 08:44:20 »

Tuo kuumerkki- lapsuus, kuulostaa mielenkiintoiselta! Itse ole ollut lapsena tolkuttoman ujo ja herkkä kuuni löytyy kauriista... Yläasteella alkoi muutokseni kohti aurinko askendentti vesimies. Mitenköhän nyt sitten kuvailisin itseäni... knuppel2 Niin, ujoutta ei taida ainakaan löytyä, herkkyyskin on jossain syvemmällä ja ulos välittyy ehkä enemmän sellainen tyyni pinta. Meni vähän ohi topicista, mutta tulipahan kirjotettua ulos mietteet.  :Smiley
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
enska
Vieras
« Vastaus #49 : 22.12.2006 19:08:05 »

Nousukuu,
laitoinkin tuosta Kuu=lapsi-aiheesta topicin toisaalle jottei lähde tässä sivuraiteelle. Käyppäs vilkasemassa  Smiley

Ja tuosta reippaudesta, niin voi kun oliskin yhtä vihmerä ja rohkea kuin pentuna. Kuu vaikuttaa tietenkin tiettyihin asioihin yhä+aina, mutta huomattavasti pinnanalaisemmin ainaskin irl. Huh
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #50 : 22.12.2006 21:02:54 »


Uskon reinkarnaatioon, joten pitäneekö tässä sitten todeta että on tainnut jäädä joku juttu puolitiehen, että ed. elämässä tuli tavallaan opittua jotain ja tavallaan ei. Kun kumppanikin on sekä Aurinko- että Kuu-Vaaka, niin kovin tunnun tätä vaakuutta tarvitsevan. EN siis hallinne sitä...

 crazy2

taitaapi olla niin paljon vaaoilta opittavaa että jatkuu täsäki elämässä  Wink

meitsi myös kuuvaaka, lapsena (ja yhä edelleen) kaunosieluinen herkkis  Smiley joka ailahtelee etenkin ihmissuhteissa ja kokee että ollakseen kokonainen tarvitsee sen toisen puolikkaansa  smitten
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #51 : 23.12.2006 00:06:56 »

Tämä nousu-vaaka ei ole kyllä yhtään tyypillinen merkin edustaja. Voin helposti poistua ulko-ovesta meikittä, tukka sekaisin jne. Mutta baariin tai muualle "esille" mennessäni varmasti katson miltä näytän, eikö kaikki?  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
pirjeta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Kauris, nouseva Jousimies


Profiili
« Vastaus #52 : 23.12.2006 00:45:48 »

Tietääkseni nykyajan lapset voivat olla täydellisen tietäviä omasta tehtävästään ja aloittavat sen jo vanhempiensa auttamisessa. Poikkeus vahvistaa säännön, eli kaikki on mahdollista,

 askendentti  jousimies esoteerisesti intuition avulla löydetään ylempi mieli sekä kuullaan sielun lait, oppimalla sielun tiedon kautta Jumalallinen viisaus.
 jousimies astuu oppilaan polulle onhan 9.huone viisauden huone ja  askendentti suunta on siis viisauteen, ilman rajoituksia.
 Wink  Mateve


Olen nousujousimies ja tunnistan itseni sekä ylläolevasta että siitä toisesta, jossa sanottiin, että nousujousimiehen pitäisi olla joka paikassa samaan aikaan. Olen pienen ikäni aloittanut vaikka kuinka monta elämää suurempaa projektia ja yleensä todella vaativia ja yhtäaikaa kaikki kerrallaan. Nuorempana olin saarnaamassa mielipiteitäni muille aika aktiivisestikin, mutta yli 30-kymppisenä tuo into laantui ja olen enemmänkin siirtynyt yllä mainitun olotilan suuntaan.

Olen astunut oppilaan tielle, tielle kohti syvintä itseä ja sitä kautta syvintä olemassaolon olemusta sekä ihmisellä että maailmankaikkeudella. Mietiskely, tasapaino, harmonia - niitä kohden olen matkalla. Mutta matkalla on monta mutkaa ja monta monituista projektia, jotka vielä pitää aloittaa; ja tietenkin kaikki yhtäaikaa  :Smiley.

Toivottomaksi sähläriksi en kuitenkaan tunnistaudu. Olen ylipäätään aina saanut kaikki nuo päällekkäiset projektit vietyä loppuun saakka ja kaikki ne ovat liittyneet tiedonhankintaa, oppimiseen ja yhä enemmän tasapainoon, harmoniaan itsen, ympäristön ja maailmankaikkeuden kanssa.

Olen etsijä luonteeltani, mutta välttämättä en etsi lopullista vastausta, vaan tärkeintä ja antoisinta on olla matkalla  Wink.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #53 : 23.12.2006 20:38:57 »

Poikahan minä. Wink  Täällä onkin niin paljon tyttöjä että eipä ihme jos minuakin on luultu tytöksi.

Suo anteeksi, minäkin olen tainnut luulla että sä olet nainen. laugh
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #54 : 09.01.2007 21:50:05 »

No täällä taas yksi nousu-neitsyt. Aika jännä on lukea että nousumerkki alkaisi vaikuttaa vasta 30-vuotis rajapyykin jäkeen! Tjaah...siinä voi kyllä olla perää....

Mutta mitäs sanotte tästä: nousumerkkini on ihan hilkulla ettei ole vaa'an puolella (neitsyttä 29,59 astetta) mutta vetävänä voimana vaa'an puolella on tuo pluto (4 astetta vaakaa)...

Vaikuttaisikohan jotenkin silleen, että olen mielelläni hiukan "sivummalla" ja tutkailen ihmisten reaktioita ja käyttäytymistä. Mutta myös omaa käyttäytymistäni ihan raivostumiseen saakka!!!Voisi joskus kiva olla vähän rennommin...johtuukohan tuo itsetutkailu tuosta plutosta? idiot2

TOisaalta, mulla on kyllä kuu-kaloissa, joka lisää tätä herkkyyttä olla tuntopinta auki...ujoutta myös runsaasti. Lähes pelkään tilanteitat joissa pitäisi olla "esillä". Mutta kuitenkin olen ihan seurallinen pikkuryhässä, huumorintajuinen ja sellainen "piilovitsien" kertoja...
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #55 : 09.01.2007 23:17:41 »

Nousujouskari ilmottautuu täällä  Grin
heh olipas hyvin sanottu toi että "hänen perässään ei pysy kukaan eivät edes hänen omat jalkansa"  2funny
Avokki aina naureskelee mulle kun mä kotonakin sisällä juoksen joka paikkaan, kun en sitten kävellen kerkeis  Grin
Joo olen aika kova saarnaamaan ja neuvomaan täytyy myöntää  police

                  Cheesy  Oinas73


























































« Viimeksi muokattu: 09.01.2007 23:20:54 kirjoittanut Oinas73 » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: