Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: nousumerkeistä  (Luettu 30887 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #15 : 19.12.2006 19:06:54 »

Onko sulla Ladybird millaisia aspekteja kohdistuneena nousumerkkiisi..tai onko jokin planeetta lähellä  askendentti iasi? Smiley

Es. itselläni tuo Urkin  aspect_con kahden asteen tarkkuudella vaakanousuun sotkee ko. merkin luonnehdintaa, kuten tässä topicissa jo aiemmin käväisi ilmi  Smiley

No mulla on  saturnus yhtymä  venus 

« Viimeksi muokattu: 18.08.2017 20:32:25 kirjoittanut Totsi » tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 19.12.2006 20:27:26 »

nousukauris
on semmoinen asiallinen ja viileä
eikä pysty näyttämään siltä että ottaisi rennosti,
vaikka kuinka kyllä yrittääkin.  Grin

Hyvin totta! Minulla on kaksi ystävää nousu-kauriina ja tämän lisäksi yksi kuu-kauris ja vielä äitinikin on nousu-kauris ja pätee kuule tämä niin hyvin heihin, ettei tosikaan! Tunnistan tuossa hieman itseänikin, mutta minulla kyllä Jupiter nousevana merkkinä sekä Härkä nousevana tuovat iloisuutta ja eloisuutta luonteeseeni ja olemukseeni, mikä on aika kaukana siitä perinteisestä kaurismaisesta myrtsittelystä! Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 19.12.2006 20:53:26 »

Harvinaisuus: AC-Oinas. On kunnia tuntea ainakin yksi tapaus (en ole kuitenkaan itse).

Kunnianhimoinen ja mahdottomalla kilpailuvietillä varustettu immeinen, joka keskittyy yhteen asiaan kerrallaan tyyliin 24/7. Kuvittelee olevansa kaikkien alojen asiantuntija ilman, että kuvitelmiin on kunnon perusteluja. Tästä syystä ei esim. välitä opiskelusta. Hänhän osaa jo kaiken!

Punainen väri pukee häntä oikein hyvin.  Wink

Ulkoisesti hoikka, lähes luihukasvoinen, mutta kuitenkin sporttinen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
selkälokki
Vieras
« Vastaus #18 : 19.12.2006 21:02:13 »

nousukauris
on semmoinen asiallinen ja viileä
eikä pysty näyttämään siltä että ottaisi rennosti,
vaikka kuinka kyllä yrittääkin.  Grin

Hyvin totta! Minulla on kaksi ystävää nousu-kauriina ja tämän lisäksi yksi kuu-kauris ja vielä äitinikin on nousu-kauris ja pätee kuule tämä niin hyvin heihin, ettei tosikaan! Tunnistan tuossa hieman itseänikin, mutta minulla kyllä Jupiter nousevana merkkinä sekä Härkä nousevana tuovat iloisuutta ja eloisuutta luonteeseeni ja olemukseeni, mikä on aika kaukana siitä perinteisestä kaurismaisesta myrtsittelystä! Cheesy

Hmm, joo voihan se olla. Kun on nousumerkistä kyse, niin eikös se ole juuri sitä, että päällepäin vaikuttaa tuolta?
Ehkä miekin sitten aluksi vaikutan asialliselta ja viileältä, vaikka olen kyllä aika rentotyyppi yleensä. Mutta pitkäpinnainen olen ja teen odotetut tehtävät ja työt, vaikka mikä olisi, ja sittenhän se migreeni tulee, kun kävelee itsensä yli..
Hieman olen kyllä yrittänyt kuunnella enemmän kehoani ja migreenikin on välillä vähempänä.
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #19 : 19.12.2006 22:46:55 »

lisään nousuvaakaan...
Jatkuva epävarmuus omasta viehätysvoimasta on vaikuttava aihe ja tarve saada miesten huomiota.

Eei...Itse en yhdistäisi tuota "kompleksia" nousuvaakaisuuteen  Smiley Eikö nousuvaaka nimenomaan ole tietoinen omasta "viehätysvoimastaan"?  Wink Ja eiköhän se itsetunto ole se keskeinen asia...Jos ei pidä itseään yhtään viehättävänä, eivät varmaan muutkaan. Itseään vähättelevä/aliarvioiva asenne paistaa läpi.

Ja eei...en allekirjoita tuota, etteikö avioerostakin voisi keskustella (viittaan ekaan Ave^^:n viestiin) missä ja milloin tahansa  Wink

Mielestäni  askendentti vaaka keskeisimpiä piirteitä voisi olla ihmisystävällisyys? Ja se, että pystyy eri tilanteissa asettautumaan vastakkaisiakin mielipiteitä edustavien ihmisten asemaan, ja näkemään asioita myös heidän kannaltaan?

Tälläisiä mietteitä, valitettavasti ei raflaavia stereotypioita...mutta mitä muutakaan voisi  askendentti vaaka:lta odottaa!  smitten Wink   
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #20 : 19.12.2006 23:37:37 »

Usein  askendentti alkaa vaikuttamaan n.30vuotiaana.

 askendentti  rapu asettaminen henkiseen työhön kun löytää oman tavan lähestyä sitä, pois fyysisistä perinteistä ja biologisesta karmasta
Myös muut vesimerkit ovat karmamerkkejä jossa on ottanut suorittaakseen menneitä tekojaan.
 askendentti  skorpioni Astraalisen tason puhdistumista jossa voitetaan oma negatiivisuus, juodaan "kalkkimalja".
Erillisyyden oppimista, uudelleensyntymistä ja uhrauksia alemman elämän uhraaminen korkeamman elämän mahdollistamiseksi

Itselläni on  askendentti  kalat ja itkuherkkyyttä ja toisten tuntemuksista opettelua mikä on omaa ja mikä muiden,  neptunus on 7 huoneessa joten opettajia on opettamassa persoonallisten kriisien ja niiden hoitaminen kuuluvat  kalat jen  pelastussuunnitelmaan esoteerisesti.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #21 : 20.12.2006 00:08:11 »

Lilja82  smitten

Oma kokemukseni on että perhe ensin sitten heidän avulla opitaan itseä ja kohdataan henkinen johdatus, kun aika on...

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #22 : 20.12.2006 00:42:35 »

Lilja-82  smitten

Vaikea sanoa koska minusta sieluperhettä voi olla mikä elementti tahansa mutta vesimerkit tuntevat toisensa paremmin koska ovat trinissä keskenään.
Samoin maamerkit keskenään mutta silloin käytännöllisyys ja työ on helppoa.
Ilmamerkkien mielet toimivat ja tulimerkkien taas voima toimii yhdessä.

 Wink
  Mateve
tallennettu

mateve
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #23 : 20.12.2006 00:52:55 »

Kyllä, ne käydään läpi AP-karttojen avulla.
Elämä on virtaavaa ei se pysähdy, niinkuin ihmisen kehityskin,
aika aikaansa kutakin...

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #24 : 20.12.2006 01:01:31 »

Pidä silmät auki ja tuntosarvet ulkona voit kohdata sen vastaparisi...

Kauniita unia..

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
MetalLady
Vieras
« Vastaus #25 : 20.12.2006 16:36:16 »

Huvitti noi kommentit nousu vaa'asta Grin..no itse en lähde viihteelle jos mun naama ei ole meikattu. Vaatteet pitää olla tiptop kunnossa. Haluun nääs erottaa arjen ja viihteen ajat toisistaan. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 20.12.2006 17:43:23 »

askendentti  skorpioni Astraalisen tason puhdistumista jossa voitetaan oma negatiivisuus, juodaan "kalkkimalja".
Erillisyyden oppimista, uudelleensyntymistä ja uhrauksia alemman elämän uhraaminen korkeamman elämän mahdollistamiseksi



Mitä tarkoittaa "kalkkimaljan" juonti suomeksi, englanniksi tai ranskanksi..? idiot2
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #27 : 20.12.2006 17:55:49 »

kalkki
yleisnimitys useille kalsiumyhdisteille; kalsium;
kalkkimalja, etenkin ehtoollisviiniä varten
Ilmaisu "tappion karvas kalkki"
johtuu alkujaan lähinnä raamatunkohdasta Matt. 26:39, jossa "malja" kuvaa Jeesusta odottavia kärsimyksiä
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 20.12.2006 18:10:47 »

Ymmärsin kyllä sanojen varsinaiset merkitykset,
mutta jotkin sanonnat tuottaa joskus ihmetystä. Grin

"Olet hiukan ylipukeutunut"

"Minulla on ihan hyvä näin, ei ole ollenkaan liian kuuma"

 Grin 2funny Cheesy
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #29 : 20.12.2006 20:28:51 »

Nämä ovat niin irrallisia juttuja koska tulisi minusta huomioida tuo ikäkaari, eli 20 vuotiaan asiat ovat jo ihan toisellaisia, kun hän on täyttänyt 30 tai elää siitä eteenpäin.
60 elämänkaari on jo huippunsa kokenut ja alkaa hiljalleen laskeutumaan kokemuksen antamaan tietoon, ja se kalkkimaljakin on jo tyhjennetty.
Lemniskata selittikin jo sen kalkkimaljan, eli elämän katkerat tappion tunteet joita jokaiselle elämässä tarjotaan.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: