Sivuja: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1667968 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1950 : 25.11.2012 16:44:14 »

Mä luulen että mikään sen miehen pahanteko ei tässä auta...se on tarpeeksi pahojaan jo tehny...eikä mulla todella ole kuvitelmia että se olis johonkin loppunu. Mutta tässä ei ole järjellä mitään tekoa, ei niin mitään.

tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #1951 : 25.11.2012 17:58:55 »


Gisella, jos olet täysin työkykyinen eikä home ym yliherkkyyksiä sulla ole, ei työn löytäminen todellakaan ole mahdotonta. Kärsivällisyyttä. Tsekkaa homepakolaiset .fi ja mieti miten vaikeeta tässä Valo tulee Pohjolasta- mestassa voi olla eläminen ja oleminen työskentelystä puhumattakaan.

 Shocked

Homeongelma ei luojan kiitos kosketa itseäni, mutta ymmärrän kyllä, miten helvettiä se tekee elämästä. Sen sijaan mun elämää koskettaa tällä hetkellä työttömyys ja se on mulle iso asia. Totta kai, kun se näkyy joka päivä niin konkreettisesti. Ei ole mitään tekemistä. Lisäksi olen aina halunnut päästä urallani eteen päin ja kehittää osaamistani, niin ei kai se mikään ihme ole, jos vähän turhauttaa. Ottaa vaan aivoon tuollainen, ihan kuin ei olisi oikeutta tuntea turhautumista tmv, koska muilla saattaa olla isompia tai erilaisia ongelmia.

Kiitos ymmärryksestä, Kuuhilda ja Elwyn. Talouden alamäki näkyy jo ihan konkreettisesti työmarkkinoilla. Esimerkkinä hakemani toimistoassistentin työ: pieni, tuntematon firma, työ hyvin rutiiniluontoista toimistotyötä. Hakijoita 350 kappaletta. Että yritä siinä päästä edes haastatteluun...

En mä ihan kokonaan ole uskoani menettänyt, mutta turhauttaa ja pahasti.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1952 : 25.11.2012 18:26:49 »


Gisella, jaksamista ja onnea työnhakuun! Se ei ole helppoa näinä päivinä eli onnea tarvitaan!
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
ghede
Vieras
« Vastaus #1953 : 27.11.2012 03:55:25 »

Ärsyttää hivenen, kun ei oo pystynyt lääkityksen takia juomaan viinaa. Cry Harvoin tulee muutenkaan otettua, mutta kyllä sitä joskus tekisi mieli vetää kunnon kännit. tickedoff
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1954 : 27.11.2012 09:15:32 »

Ainakin silloin kun sitä ei SAA tehdä  Grin
Ihminen on omituinen Cheesy
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #1955 : 27.11.2012 13:05:05 »

En aivan ymmärtänyt kommenttinne tarkoitusperiä, rakas ystäväni Kuuhilda, mutta yhdyn mukaan nauruunne, jotta sulatuisin paremmin joukkoon täällä. 2funny
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1956 : 27.11.2012 13:18:03 »

Tuleeko tuosta kunnonkännistä, Huh Huh olotila aamulla, kuin ois Kankkunen. uglystupid2
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.. Huh :Smiley uglystupid2 2funny 2funny
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1957 : 27.11.2012 14:40:59 »


Gisella, jos olet täysin työkykyinen eikä home ym yliherkkyyksiä sulla ole, ei työn löytäminen todellakaan ole mahdotonta. Kärsivällisyyttä. Tsekkaa homepakolaiset .fi ja mieti miten vaikeeta tässä Valo tulee Pohjolasta- mestassa voi olla eläminen ja oleminen työskentelystä puhumattakaan.

 Shocked

Homeongelma ei luojan kiitos kosketa itseäni, mutta ymmärrän kyllä, miten helvettiä se tekee elämästä. Sen sijaan mun elämää koskettaa tällä hetkellä työttömyys ja se on mulle iso asia. Totta kai, kun se näkyy joka päivä niin konkreettisesti. Ei ole mitään tekemistä. Lisäksi olen aina halunnut päästä urallani eteen päin ja kehittää osaamistani, niin ei kai se mikään ihme ole, jos vähän turhauttaa. Ottaa vaan aivoon tuollainen, ihan kuin ei olisi oikeutta tuntea turhautumista tmv, koska muilla saattaa olla isompia tai erilaisia ongelmia.

Kiitos ymmärryksestä, Kuuhilda ja Elwyn. Talouden alamäki näkyy jo ihan konkreettisesti työmarkkinoilla. Esimerkkinä hakemani toimistoassistentin työ: pieni, tuntematon firma, työ hyvin rutiiniluontoista toimistotyötä. Hakijoita 350 kappaletta. Että yritä siinä päästä edes haastatteluun...

En mä ihan kokonaan ole uskoani menettänyt, mutta turhauttaa ja pahasti.

Ymmärrän ihan täysin Gisella mitä tarkoitat. En mitenkään vähättele homeesta tai muista syistä johtuvia terveysongelmia. Usein vain jos työkyvyn menettää  (ainakin toivottavasti väliaikaisesti) homeen tai muiden terveyssyiden takia niin se terveys on kuitenkin niin ykkösasia, että kaikki keskittyy siihen, että paranee. Näin siis kuvittelisin. Kun taas työttömänä, terveenä sitä on vaikea ymmärtää miksi niitä töitä on niin hemmetin vaikea löytää? Kun ei ole mitään selkeää syytä miksi ei saa töitä, vaikka taitoja, motivaatiota ja halua olisi niin EI. Samanlaisia hakuja on ollut minullakin. Se on jotenkin niin epätodellista, että ei tiedä pitäisikö itkeä vain nauraa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1958 : 27.11.2012 14:59:31 »

Tämä aika on jo jotenkin hulluakin.
Mietityttää välillä se ainainen paasaaminen työurien pidentämisestä.. voihan sitä eläkeikää nostaa ja vaikka porukka onnistuisikin valmistumaan nopeasti, niin ei sitä työtä silti saa jos sitä ei ole tarjolla.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1959 : 27.11.2012 15:46:30 »

Tarkoituksenani ei todellakaan ollut vähätellä. Sorry jos kuulostin siltä. Tänään tehtiin kotonani savupuhdistus ja olen evakossa ollut eilisestä illasta asti.
Täällä en sentään turpoile miten sattuu mutta silmiin sattuu koko ajan tiposta ja kortisonista huolimatta eli huomanna taas lääkäriin
Voi kun voisikin mennä takasin opiskelee tai harrastaa mut joka vitun ikinen päivä oireilevana en pysty tekee mitään mitä oikeesti haluaisin
Ei ihme että ihmisestä tulee empatiakyvytön hermoheikko
Unohdin rauhoittavat himaan ja nyt niitä tosiaan tarvittais. Kauheet pms-oireet Ihan joka ikinen asia tuntuu olevan vinossa
Saatanan ärsyttävä elämä  Angry
Vertaistuki näissä homesairasteluissa ja  elämän kaventumisessa on aivan mielettömän tärkeä. Se otsonointipuhdistus pitäis kieltää lailla
Sen käsittelyn jälkeen yliherkkysoireet kymmenkertaistuivat ja maksoin siitä vielä 380 egee Olisinpa tiennyt enenmmän silloin.

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1960 : 27.11.2012 23:21:23 »

Tää viimeisin vuorokausi on ollut yhtä helvettiä!
Kortisonin sivuvaikutukset vaan pahenee kun annostusta nostettiin niin älyttömästi. Sain äitini säikähtämään ja itkemään. Paha lapsi  knuppel2
Silloin kun olen tollasel tuulella, haluan olla yksin. Toinen sit tulee viereen höyryymään ja tyrkkyttämään jotain varastosta tuotua patjaa johon en tietenkään luota (olen tullut luulotautiseksikin jo) ja jankuttaa etten voi nukkuu kovalla lattialla, voinpas. Tästä seuras kauheeeee huuto  knuppel2
Voin mennä omaan kotiin huomenna puolilta päivin ja jos tääkin putsaus epäonnistuu, mä muutan maasta pois.

Olin jo päivällä kiukkuinen ja tein pienen lenkin ulkona. Parempi olo tuli ja silmäoireet väheni mutta lähikaupassa edessäni seisoi nuori, huolitellun näköinen, kellarilta haiseva nainen ja silmäoireet palas samantien takasin

Nää yliherkkyysoireet kyllä lievenee ja nopeestikin jos vaan saan olla puhtaassa sisäilmassa kotonani vältellen sitä "homekansaa" Onneks ei ole mitään kauheeta hajusteyliherkkyyttä. Se tästä vielä puuttuiskin.
Tosin hajuaistini on tarkentunut (useimmat ihmiset lemuaa tietämättään) mutta pahasti homealtistuneiden hajuaisti voi mennä tasolle koira. Oikeesti.

Oon jotain hyvääkin saanut vuorokaudessa aikaan. Paransin äidin olkapäävaivan joka aiheutti verenkiertohäiriön nupissa josta seurasi huimauskohtauksia.
Osuin just oikeeseen kohtaan, hieroin auki, rukoilin ja pidin käsiä siinä kohdassa.
Kipu loppui ja huimaus katosi Kiitos  angel angel angel

Nyt jekyll/hyde koittaa mennä nukkumaan. Entisenä suurunikkona ihmettelen tätä tilannetta ja lääkepurkuun tolla kortisonimäärällä menee muutama viikko ettei tulisi vieroitusoireita  tickedoff

Tosi ristiriitaiset fiilikset mennä omaan kotiin. Auttoiko operaatio, voiko mun tila pahentua, minne mä muutan ym kysymyksiä risteilee mielessä.
Kitenkin eka aamulla lääkäriin ja tropit uusiks

Voikaa oivasti astrolaiset! Tää rakentaa nyt oman leirin ja koittaa pitää kissan hyvin kaukana
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1961 : 27.11.2012 23:37:09 »

Jaksamisia, pikkari :/
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1962 : 28.11.2012 12:33:12 »

Kiitos  Smiley Hermokimppu lähtee kohta lekuriin ja mun puolesta voivat lopettaa kokonaan moisen myrkyn mitä nyt vetelen aamuin illoin. Olin eilen niin raivona etten muista milloin ikinä aiemmin. Karjuin kuin eläin - omalle äidille.
No oon jo anteeks pyytänyt ja mutsikin sanoi että liikaa on tää annos sivuvaikutuksineen. Mut hieno kombinaatio= raju pms, unettomuus, täydellinen epätietoisuus tulevasta sekä nää s-vaikutukset.
Moni mun asemassa kiljuis riemusta? Tuskin kukaan.
Tänne vikiseminen on edelleenkin terapeuttista, ainahan nää mun valit voi skippaa jos ärsyttää.
Kuitenkin mielummin puran tänne kuin eilen suoraan ihmiselle. Säikähdin sit vasta myöhemmin miten pystyin saamaan sellasen raivon.
No nyt uus päivä ja reilun puolen tunnin kuluttua voi mennä kotiin. Kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi auki puoleksi tunniksi sit voi mennä tunnustelee ilmanlaatua.
Voi Luoja mä toivon että kaikki muuttuis tästä päivästä  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1963 : 01.12.2012 08:30:02 »

Jotain pahaa on tapahtunut viime yönä. Onneks naapuri oli käymässä. Mulle tuli yht`äkkiä kylmä, tärisevä olo enkä pysynyt paikoillani. Tää liittyy jotenkin mieheeni mutta sen tarkempää visiota en saa. Nukahdin muutamaksi tunniksi ja nyt herättyänikin kädet tärisee koko ajan.Sydän hakkaa kovaa.
Olen tosi huolissani  Cry
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1964 : 01.12.2012 11:01:28 »

Mun mies on kuollut  Cry Hänen äitinsä oli herännyt neljän aikoihin kummalliseen oloon. Mä sain kylmyystärinäkohtauksen. Poliisit oli käyny ilmoittamassa ovella.
Miten ihmeessä mä selviän yksin? Ihan kuin sydämestä olis pala pois. Koko ystäväpiiri shokissa
Jumala auta!!!!!!!!!!!!!!!!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: