Sivuja: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1668880 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1905 : 18.11.2012 00:01:22 »

No niinpä tietenkin!
Tämmönen - ISO - pitäs sit olla ovella, että juopuneempikin pikkujoulupukki löytää perille :

http://4.bp.blogspot.com/_Yncvo7WmI8E/S_PbnGGiFcI/AAAAAAAAA0k/YswiV1pT4Pc/s1600/boudoir.jpg
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1906 : 18.11.2012 00:11:18 »

Ei jumankekka tätä ketjua  Grin 2funny Cheesy
Täällä pitäis MURISTA!  knuppel2

Mutta kiitos nauruista, naiset ihanaiset  Grin smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1907 : 18.11.2012 00:19:55 »

Ihan samoja aattelin..tää on väärä ketju..ja en tommosta..ohutta sifonkii..näytille.. Wink :Smiley Tongue uglystupid2 2funny
Saunassa sit ihan ilkosillaan, saa "saunatonttu" nähä.. coolsmiley uglystupid2 2funny 2funny

Ps. jos kenkuttaa, nii huumori varppina auttaa.. Grin
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 00:26:57 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1908 : 18.11.2012 04:47:26 »

Kiitos vinkeistä ihanaiset  2funny
Käväsin baarissa ja puhuin tutun poikasen kanssa. Voi elämä että nuori mies voi olla KAUNIS
Ei mitään puumailua mutta pakko oli psyykkaa kun toinen oli aivan maassa.
Ihana poika  smitten Vähän halilin ja annoin energiaa
Kotona tulee kommennttii "luulet sä olevas joku äiti amma"  No en ole mutta se poika 23v on saanut tosi rankan kohtalon ja olen jo aiemmin koittanut auttaa häntä.
Miten joku räppäri Cheek on muka voittanut Suomen seksikkäin mies skaban? Ihan normityypin näköinen eikä mitään charmia. Mikä sen näyttelijän nimi onkaan..... Ilkka Vili... tai jotain sinne suuntaan.. samannaköinen kuin mun kotivenäläinen... no on on se hieman komeempi..kai
Mutta jos ton russian person päästän irti on varmasti kymmenen naista saman tien kimpussa eli helposti menee eteenpäin..
Sama kyllä mulla.. jutut kuin "hullulla"ja koko ajan puhuu, laulaa ja sekoilee.. sellanen kiinnostaa niin miehiä kuin naisiakin  crazy2
Monet ihmiset jännittää älyttömän paljon tuntemattomalle ihmiselle puhumista.
Miksi? Eihän me ikinä opita tuntemaan itseämme jos palautetta ei tule tai pelkää sitä et se on jotain negaa
Eihän silloin ikinä opi..
Tämä kaunis poika on hämmentävän samannäköinen kuin mieheni oma lapsi. He voisivat olla veljeksiä. Miltei täysin samanlaiset piirteet kasvoissa. Mä otan kuvat pojista ja vertaan
Aattelin et ku tää remontin viimevaihe on ohi, voi pikkupoikanen olla täällä luonani hetken aikaa. Hänen äitinsä kuoli rintasyöpään kaksi vuotta sitten ja mulla syttyy joku ihme hoitovietti kun hänet näen - joka kerta
Niin kaunis ja surusilmäinen... Hän miltei roikkuu joskus mieheni hihassa kiinni kun näkevät toisensa
Nyt kun tätä kirjoitan näen jo sen miten tää juttu tulee menee eteenpäin.
Noin nuorta en vie meediolle mutta autan kaikessa mahd missä voin. Elämä on joskus niin kummallista
Mies ei halua eroa. mulla olo kuin lumiukolla

 
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1909 : 18.11.2012 05:22:49 »

Odotteluasento  2funny 2funny
Kirjoitin tota ed viestiä varmaan puoli tuntia. Toi "odotteluasento" naurattaa mua niin että pikku-porsas heräsi.
Olen humalassa enemmän kuin huomaisnkaan kun nousin  ylös tästä tuolista.
Vallan mainioita naisia täällä on  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Vieras
« Vastaus #1910 : 18.11.2012 14:07:27 »

Eiköhän ainakin Pikkarin faija ala murisemaan, kunhan kuulee että pitäis takkakin muurata jotta tytär voi ottaa vastaan pikkujoulupukkeja Grin

Ei niin synkkä paikka tai päivä etteikö siitä vois jotain huumoria kehittää coolsmiley
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1911 : 18.11.2012 14:36:40 »

Oon kai sairastumassa, ainakin kurkkukivusta päätellen.  Undecided
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1912 : 18.11.2012 20:44:49 »

Miten alkoholi voi vaikuttaa joka kerta eri tavalla?
Joo, eilen sekasin kuin seinäkello ja nukahdin (sammuin) mieheni päälle kaikki vaatteet päällä  buck2
Herättiin kymmentä vaille viis iltapäivällä. En tiennyt onko päivä vai yö.
Miten ihmeessä saa unta kun on ollut valveilla vasta kolme tuntia ja kello on kohta kasi?
Nyt tapahtuu ryhdistäytyminen ja ens viikolla tulee tärkeitä tietoja. Olen miltai varma et ainakin keliakia löytyy. No, saas nähdä
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1913 : 18.11.2012 20:47:37 »

Kurkkukipuun auttaa tavallinen ruokasooda. Haaleeta vettä ja teelusikallinen ruokasoodaa. Kurlaa hetki. Älä niele, maistuu pahalle.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1914 : 19.11.2012 00:44:40 »

Olen saanut kuittailua eilisestä ellunkanaolemuksesta. Join tyhjään vatsaan faijan tuomia vahvoja lonkeroita, baarissa kaks juomaa ja polttelin itseksein vähän myssyä. Siihen pätkähti muisti
Olen tullut kotiin selvän oloisena mutta jutut on ollu ihan älyttömiä.
Vaatinut kovaan ääneen kaljaa ja makaronia, naureskellut myös kovaa ja käyttäytynyt kuin erotomaani.
Nukahdin miehen päälle alasti ja sit toisen kerran vaatteet päällä sellasessa mekkaan päin asennossa
Heräsin kuitenkin alasti eli ihme vaaterumba ollut myös menossa  buck2
Herätys tosiaan vähän vaille viisi tietämättömänä on aamu vai ilta.
Katsoin eka keittiön viisarikelloa et aha, heräsimpä aikasin ja sit kännykän näytössä 16.50
Tulihan nukuttua.
Kohta alkaa vk 48. Eipä ole paljon jäljellä tätä vuotta. Viikon kuluttua on ystävän synttärit ja keikka mut sit otan hieman rauhallisemmin  Wink
tallennettu
tipahdus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 145


Profiili
« Vastaus #1915 : 19.11.2012 12:30:57 »

Kurkkukipuun auttaa tavallinen ruokasooda. Haaleeta vettä ja teelusikallinen ruokasoodaa. Kurlaa hetki. Älä niele, maistuu pahalle.

Kiitos vinkistä!  Smiley

Nyt ärsyttää, kun nuhakin rupesi vaivaamaan.  tickedoff
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Ceres ~ Kalat
Asc ~ Neitsyt
Kuu, Uranus, Neptunus, Vesta ~ Kauris
Venus ~ Oinas
Mars, Juno ~ Rapu
Jupiter ~ Vaaka
Saturnus, Pallas ~ Vesimies
Pluto ~ Skorpioni
Chiron ~ Leijona
Noususolmu ~ Jousimies
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1916 : 19.11.2012 13:53:53 »

Inkivääriteetä eli kiehuvaan veteen vajaan puolen sentin paksuisia paloja kuoritusta inkivääristä. Haudutus.
Valkosipulia raakana (irvistyttää)
C-vitamiinia ainakin gramma päivässä
D-vitamiinia 150 mikrogrammaa
Näillä eväillä ei ainakaan pahene tauti. Inkivääritee muuten alentaa kuumettakin, alkaa hikoiluttaa
Kyllä munkin viikko alkoi ihan päin peetä. Oikea silmä on TAAS tulehtunut ja päänahkaa kirveli ihan älyttömästi mut kortisoniliuos onneks auttoi jonkun verran.
Elisan asiakaspalvelussa joutui venaa tunnin linjoilla koskien toimimatonta nettiä. Vajaan tunnin odotusen jälkeen vastattiin jolloin netti sattui jo toimimaankin   idiot2
Viides kerta tänä vuonna kun joutui ottamaan sinne yhteyttä saman asian takia. Ärsyttävää
« Viimeksi muokattu: 19.11.2012 14:11:12 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1917 : 19.11.2012 19:19:37 »

Voe harranjestas että mua on kusetettu ja kunnolla!!!!
Luin juuuri otsonoinnin tehosta homeasunnoissa ja siitä on näyttöä että voi tehdä paikat vielä huonompaan kuntoon reagoidessaan esim muovin kanssa. 400 euroa siis meni taivaan tuuliin ja nää mun allergiset hyperreaktiot voi johtua osittain just siitä tökötistä.
En mä aiemmin ollut näin kipee kuin nykyisin, edes silloin homeen aikana.
No, parempi että selvis nyt koska löysin uuden puhdistusfirman joka tekee hapetus kuivausmenetelmällä paljon tarkemman puhdistuksen ja vielä hieman halvemmalla.
Yli kolme sataa siihenkin palaa ja vuorokausi pitää olla himasta pois. Äh! Rahatilanne on aika kamala mutta jostain mä sen kehitän koska ne tyypit voi tulla 2-3 vrk viiveellä tänne putsaa koko mestan ja sitä todellakin toivon.
Mun puolesta vois tulla vaikka samantien.
Oi, miksen mä löytänyt tota firmaa aiemmin  Sad
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #1918 : 20.11.2012 15:15:27 »

MIKÄ HELVETTI nykyajan vanhempia vaivaaa?

argggggggggggggggh!
kun ei o mitään valittamista ni keksitään sitten kaikkea j apuretaan se työntekijöihin.!!!!!!

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1919 : 21.11.2012 13:42:15 »

Voi V###U  Angry
17. allergiakohtaus tänä aamuna, rankka sellainen  Sad
Alkoi käsien pistelyllä, levisi jalkoihin, silmät ja kurkku alkoi turvota. Olin ihan rauhallisena ja keskityin hengittämiseen kuullostellen nielun tilannetta.
Mies kysyi missä adrenaliinipiikit on että olis ollut valmis tökkää sitä mun reiteen. Mä säästelen niitä kahta siihen et jos tulee megakohtaus.
Soitin Allergiasairaalaan ja ne koittaa kiirehtii sitä lähetettä. Kurkku tuntuu vieläkin paksulta mutta happee saan eli kaikki hyvin.
Se minuu ihmetyttää miksi se kohtaus tulee aina kun olen makuulla? En  muista yhtäkään joka olis tullut kun olen ollut hereillä pystyasennossa.
Niin toivon että ne puhdistusukot saa tän tilanteen rauhoittumaan. Mies lähtee reilun tunnin kuluttua ja jään yksin kotiin. Pien ahistus. Pitäiskö se adre tökkää muhun kuitenkin että kurkku tulis normaaliks?
Kortisoni ei nyt auta. Ihmejuttuja pitää ihmisen pohtia...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: