Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huonolla päällä  (Luettu 6103 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« : 01.12.2006 21:27:11 »

Miten saisin itseni jotenkin positiivisemmaksi ja iloiseks. Olen koko ajan jotenkin kärttyisä ja ilkeä. Vaikka aina lupaan, että tänään en tiuski niin mitenkäs kävi. Eikä minulla ole mitään syytä edes olla vihainen.  Undecided 
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 01.12.2006 22:05:50 »

Miten saisin itseni jotenkin positiivisemmaksi ja iloiseks. Olen koko ajan jotenkin kärttyisä ja ilkeä. Vaikka aina lupaan, että tänään en tiuski niin mitenkäs kävi. Eikä minulla ole mitään syytä edes olla vihainen.  Undecided 


Hei "ametist"


Hormooneistako johtunee (ikääsi en tiedä)
- e-pillerit, PMS, vaihdevuodet tmv.,
Liiasta makean syönnistä
Unenpuutetta stressin myötä tmv.
Seksin puutteesta puhumattakaan ....



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 01.12.2006 23:32:29 »

Minulle tuli myös nuo hormonit mieleen. Itsekin välillä oikein tuskastun, kun normaalisti olen hyvin optimistinen, kiltti ja rauhallinen. Sitten vähän ennen kuukautisia tiuskin ja kiukuttelen helposti (PMS). Sitä ei vain jotenkin aina kykene muuhun, vaikka kuinka yrittää johtuen juuri hormoneista.  knuppel2 Silloin, olen vähän väliä pyytelemässä anteeksi käytöstäni.  Embarrassed
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3 : 02.12.2006 12:31:59 »

Pikakonsti, en tiedä auttaako...  Wink
Aamusta kun nouset ja menet em. wc´n. Näet ekan kerran peilikuvasi, sano itsellesi huomenta ja vaikka kehu;
"olet hurmaava/häikäisevä/ihana nje. tänä aamuna"
ja pyri katsomaan itseäsi lempeästi (ei sarkasmia).  Wink
Murjottamiseen tarvitse useamman kasvolihaksen työskentelyä, kuin hymyilemiseen  :Smiley ja voimme huijata aivoja, pistämällä kasvot hymy-asentoon (koti harjoitus- on niin missihymy, että hulluks luulevat jos kauppaan lähtee!). Pidä asentoa ja ihastele/ kehu peilin kautta. Jatka päivääsi ja aina välillä kisko hymy-asento kasvoillesi. Jossakin vaiheessa aivot alkavat tuottamaan hyvän olon hormoonia (endorfiini!?) ja mieliala kohenee...  angel
tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #4 : 02.12.2006 15:10:06 »

Hmm, oisiko tuo makean syönti nyt syynä sitten. Myönnetään, että sitä olen syönyt aika useasti Grin
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 02.12.2006 19:32:40 »

Hmm, oisiko tuo makean syönti nyt syynä sitten. Myönnetään, että sitä olen syönyt aika useasti Grin

Hei "ametist"


Hanki sitruunoita
- purista puolikkaan sitruunan mehu 1 litraan vettä
- juo 1-2 litraa sitruunavettä per päivä

- makeanhimo poistuu ja kuona-aineet lähtevät liikkeelle
- elimistösi puhdistuu ja mieli virkistyy
kun kuonan tuotanto vilkastuu (uloste, virtsa. hiki)
- alussa voi tuntua hieman väsymystä,
mutta pian tunnet virkistyväsi
- suuhusi voi tulla tunkkainen maku,
joka johtuu elimistön puhdistumisreaktiosta


Jätä kaikki makea ja sokerinen pois
- syö marjoja, hedelmiä ja pähkinöitä ymv.



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #6 : 02.12.2006 19:50:47 »

Kiitos tuosta vinkistä Elämänilo, pitääkin kokeilla sitä  smitten Jos se sitten auttaisi.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7 : 03.12.2006 01:48:08 »

- suuhusi voi tulla tunkkainen maku,
joka johtuu elimistön puhdistumisreaktiosta[/b]

Olen syöny suurella himolla riisikakkuja kohta vuoden ja toisinaan suuhuni on noussut ihanmahoton tunkkanen lemu. Eikä siihen auta harjaus tai kurlaus... Tuostako on kyse? Suurtalouskokki kertoi riisikakkujen toimivan samaan tapaan suolistossa kuin hiilitabletit... pistää miettiin, miks niitä himoan?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: