Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ELÄMÄNI TÄRKEIN PAPERI  (Luettu 6392 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 08.11.2006 12:07:05 »

Tämä(kään) ei liity astrologiaan, mutta sai minussa aikaiseksi niin isot "vibat", että pakko kertoa!

Jos haluat kirjoittaa elämäsi tärkeimmän paperin, kysy itseltäsi:

-Jos minun ei tarvitsisi tehdä työtä, mitä haluaisin tehdä?

-Jos saisin viisi miljoonaa puhtaana käteen, mikä olisi ensimmäinen asia, jonka rahalla tekisin (tottakait maksaisit lainat yms pois, mutta ajattele pidemmälle: Mitä todella haluaisit tehdä rahalla?)

-Jos saisin tietää, että minulla on puoli vuotta elinaikaa, mitä tekisin lopun elämäni? (kuusi tervettä kuukautta, ei tuskia eikä sairauksia. Mitä tekisit?)

Näihin kun olet vastannut, huom. KIRJOITA VASTAUKSET PAPERILLE!, mieti: "Jos tekisin sen, tai minulla olisi se, mitä siittä saisin?"

Ja lopuksi, kirjoita paperille oma päämääräsi. Jos pystyt näkemään päämäärällesi loppupisteen, se on tavoite, ei päämäärä. Jos päämäärä vie kirjoitettuna enemmän kuin yhden sivun, täsmennä.

TEE TÄMÄ HETI. Käythän kertomassa, minkälaiset fiilikset tuli, kun sait tehtävän valmiiksi.

Itselläni pääsi itku - huomasin kuinka elämäni palaset pamahtivat paikoilleen parissa tunnissa!
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #1 : 08.11.2006 21:37:32 »

Elämä menisi kokonaan uusiksi.. Tulisi sydänsuruja !!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 08.11.2006 23:08:45 »

Kirjoitin tämän paperille oikein ajatuksen kanssa, kopioin teille. Smiley


Jos haluat kirjoittaa elämäsi tärkeimmän paperin, kysy itseltäsi:

-Jos minun ei tarvitsisi tehdä työtä, mitä haluaisin tehdä?


Vaikka minun ei tarvitsisi tehdä työtä, haluan silti tehdä
työtä PR/Markkinointi johtajana kansainvälisessä, tarpeeksi isossa
ja ennenkaikkea hauskassa yhtiössä. Smiley

-Jos saisin viisi miljoonaa puhtaana käteen, mikä olisi ensimmäinen asia, jonka rahalla tekisin (tottakait maksaisit lainat yms pois, mutta ajattele pidemmälle: Mitä todella haluaisit tehdä rahalla?)

Ostan vanhan kauniin helppohoitoisen kartanon
tai pienen linnan Etelä tai Keski-Euroopasta, joita saa suht' edulliseen hintaan 1-3 milliä
ja joko Maserati GranSport Spyderin tai Bentley Coupén,
tai molemmat, mikäli en ole ylittänyt budjettia
ja kartanoa/pikku linnaa ei tarvitse hirveästi remontoida. Smiley


-Jos saisin tietää, että minulla on puoli vuotta elinaikaa, mitä tekisin lopun elämäni? (kuusi tervettä kuukautta, ei tuskia eikä sairauksia. Mitä tekisit?)

Samaa kuin nytkin, mutta varmasti ottaisin hirmulainan pankista
kuolemanvara-vakuutuksella ja suunnittelisin itselleni megaluokan läksiäisbileet
ja lahjoittaisin pankista lainaamani rahat joko johonkin kehittävään hankkeeseen, järkevään hyväntekeväisyyteen tai sitten tekisin yhdelle ihmiselle palveluksen ja maksaisin hänen velkansa pois velkarahalla, jota ei tarvitse kuolemanvara-vakuutusen jälkeen maksaa takaisin. Smiley
Mitä minä sillä rahalla kuolemani jälkeen enään tekisin? Grin

Näihin kun olet vastannut, huom. KIRJOITA VASTAUKSET PAPERILLE!, mieti: "Jos tekisin sen, tai minulla olisi se, mitä siittä saisin?"

Kaunis vanha kartano tai pikku linna tuo mielihyvää pysyvästä kodista.
Oloni tulee olemaan maadoitettu näiden monen
vuoden epävarman matkalaukku-elämän jälkeen. Smiley
Kartanosta tai pikku linnasta kun ei luovuta myymällä se helposti
tai se ei menetä arvoaan samalla tavalla
kuten tavallinen talo. Wink

Mielihyväähän ja tyydytystä näistä kaikista tekemisistä saa. Wink

Ja lopuksi, kirjoita paperille oma päämääräsi. Jos pystyt näkemään päämäärällesi loppupisteen, se on tavoite, ei päämäärä. Jos päämäärä vie kirjoitettuna enemmän kuin yhden sivun, täsmennä.

En oikein tiedä, mihin tämä kaikki johtaa, onko sillä väliäkään,
jos tavoitteeni saavutettuina tuottavat
mielihyvää minulle ja muille? idiot2

Ei ihminen elä pelkästä ruuasta, kyllä onnistumisen
ja omistamisen mielihyvää
pitää myös kokea. Wink

Kyllä elämä kantaa. Smiley


TEE TÄMÄ HETI. Käythän kertomassa, minkälaiset fiilikset tuli, kun sait tehtävän valmiiksi.

Helpottunut. Smiley
Tajusin, että olen oikealla tiellä oman itseni toteuttamisessa
ja siinä, mikä tekee minut onnelliseksi. Smiley


tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #3 : 09.11.2006 00:21:37 »

Kiitoksia Mammamamma!

Teinpäs temput!

Ja oivalsin uuden asian itsessäni ihan kiitollisena.  smitten
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #4 : 09.11.2006 09:58:40 »

Juuh, eikö olekin ihana "harjoitus"!  smitten Hauska juttu tässä vaan on se, että se on peräisin verkostomarkkinoinnin oppikirjasta  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.2006 10:48:58 »

Hieno "harjoitus", auttaa setvimään pääkoppaa  crazy2

Hieman erilaisen jutun olen tehnyt aikoinaan... nyt se on kirjekuori, jossa on itselleni kirjoitettu kirje v.1995. Ajalta jolloin en tiennyt kuka olen, mistä tulen ja mihin olen menossa  Angry tylsää aikaa, mutta läpi mentiin  angel
"Saan" aukaista sen 2015  :Smiley Epäilen tekstin olevan hieman naiivia, kun saan lukea sen  Wink Kirjeeseen kirjoitettiin toiveita lähinnä tulevasta ja sen hetkisestä elämäntilanteesta myös. Luulen sen toimivan jonkin moisena alitajuisena lankana, jota seuraa...? On jäänyt hieman hämäräksi tuon tarkoitus, mutta tallessa on  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 09.11.2006 11:49:33 »

Olen elänyt tuossa mielentilassa jo jonkin aikaa.. osan saa aineella, osan hengellä, osan viiveellä.. ah niin verkostomarkkinointi.

SOL siivousfirman lady muistaakseni myi firman jossa 200 miljoonan liikevaihto, vai jättikö lapsilleen ja osti sen tilansa Ranskasta.. painoi vaan Pohjolassa jonkin aikaa ekana. Mies kätsysti pankinjohtaja.  Serkkuni rahoitusalalla varmaan sen linnansa ostaa, niin että tarviiko minun? Edellisessä työssäni korjasin linnoja ja pomo eli autoineen Asterixin esittämällä tavalla (kaksonen) - pitänee käydä moikkamassa taas - 2funny Joillain se linna on 4d tasolla. Niin ja tulevalla miehellänihän on valmiiksi kartano.. lisääkö ISO omistus onnea, siis että on ISOMMIN onnellinen, vai isompia murheita?
Että tavalla tai toisella.  Cheesy Onko aikuiset muuten niin erilaisia kuin lapset, että aikuisille tulee aina raha/auto/talohaaveet niin selkeinä mieleen? Kai ne on.. samalla kuin viattomuus on lapsissa.

Itse hankkisin varmaan kuplavolkkarin, jolla ajelisin johonkin merenranta- taloon tai maalla olevaan tilaan, tai no, sitten se olisi jeeppi.  Kiss Jossa paikassa jatkaisin luovaa työtä. Jo nytkin voin ajella isäni jeepillä sukutilalle ja huvilalle. Ja olen JO asunut merenrantatalossa! Ja minulla on ollut kaksi autoa. Pitääkö toiveita suurentaa, vai tarkentaa? Vai lisää auttamista?

Noita tavoitekirjeitä olen tehnyt lukuisia.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 13:02:12 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 09.11.2006 15:01:12 »

Edellisessä työssäni korjasin linnoja ja pomo eli autoineen Asterixin esittämällä tavalla (kaksonen) - pitänee käydä moikkamassa taas - 2funny Joillain se linna on 4d tasolla. Niin ja tulevalla miehellänihän on valmiiksi kartano.. lisääkö ISO omistus onnea, siis että on ISOMMIN onnellinen, vai isompia murheita?

Ah..!  Cheesy Tiedän kehen otan yhteyttä,
kun tarvitsen sen rempan tekijän. Smiley
Minulle on kysymys jostain omasta, eikä miehen omasta.
Se antaa huikan eri fiiliksen. Wink

Ensi viikolla ajan Italiaan katsomaan mm. tätä.
Paikka on 4-5 tuntia autolla Wienistä
ja 50 km päästä Venetsiasta. Smiley

http://www.italiancountryhomes.com/modules.php?name=Your_Homes&op=userinfo&hid=60
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 09.11.2006 23:03:54 »

Juu enkä veloitakaan niin paljon.

Minusta olisi huikean paljon kivempaa että kerrankin mies tarjoaisi jotain (vaikka tasatakseen menneet karmavelkansa) eikä minun tarvitsisi aina itse repiä kaikkea. Paljon romanttisempaa - rahalla saa kyllä kaikkea ja hepoilla pääsee.  laugh

Linnoissa pitää tehdä kunnon kuntokartoitukset, katso ettei ne myy sinulle romua jossa viinikellarissa asuu kummituksia..  coolsmiley Smiley

(http://www.lutakko.com/pics/linna.jpg)

Näkyypi olevan Tarja Halonen ton toisen projektin nettisivulla..


Asterix - minusta on hauskaa olla melkein kaikessa sinun vastakohtasi (en halua seksiä erit. paljon, teen markkinointia vain silloin tällöin, olen kyllästynyt medioihin aikalailla, en halua maamerkkimiehiä.. ) ja jotenkin kuitenkin kaikissa on jotain samaa (matkailu+muualla asuminen, esim Venetsia on jees ja ei rajoja)!  smitten

(http://www.windingroad.com/images/issue_12/247x122/12-porschetech_03_247x122.jpg)

Unohtamatta.. että eteläeuroopassa on kiinnostavia asioita mm:

(http://www.ourladyswarriors.org/images/ourlady.gif)
« Viimeksi muokattu: 20.09.2010 12:53:21 kirjoittanut ~Bellatrice~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: