Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: oudot uneni  (Luettu 2553 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jaaaakko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 30.06.2008 10:58:53 »

Minä näen usein parveke unia. Menen pervekkeelle ja parveke irtoaa kiinnityksistään ja sitten huojun korkealla. Yritän saada kiinni jostain, vaikka talon seinästä. En kyllä nyt muista miten uni päättyy. Tämä on usein toistunut unissani.

Lisäksi näen itseni matkustamassa. Tunnen reitin varrella olevat kaupat, siis ne minne pysähdytään ja muutamia muita. En koskaan pääse perille ilman kommelluksia. esim. eksyn kauppaan tai en löydä etsimääni. Omistan erikoisen kulkuvälineen, joka on todella nopea maantiellä, mutta kaupungissa sillä ei voi kulkea.

Minulla on myös kaupunki. Siellä on paljon tuttuja asioita, mutta myös se muuttuu kokoajan. Olen tavannut kaupungissa aaveita ja taistellut niiden kanssa. Olen ollut huvipuistossa, jonka nimi on seitsemän kuoleman syntiä. Huvipuiston laitteissa kuolee ellei ole todella nokkela.

Kaupungissani on tuulessa kaadunnut taloja. Ne saivat aikaan myös domino-efektin. Suuria tulipaloja on usein. Lapsuuteni kaupunginosaan tai siihen aivan lähelle rakennettiin suuria kauppoja Prismaa, city-markettia, yms. Sinne eksyn usein, koska siellä on niin paljon tavaraa eikä ne ole mitenkään loogisessa järjestyksessä.

Olen myös usein tullut kauppakeskukseen bussilla eikä minulla ole kuin muutama vaatekappale kun tulen ulos bussista. Tajutessani sen huomaan olevani alasti.

Osaisiko joku kertoa mitäköhän minun pitäisi elämälleni tehdä, jotta näkisin vähemmän näitä unia. Kaikkein kauheimmat unet jätän kertomatta, koska ne ei todellakaan ole mitään koko perheen luettavaa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 30.06.2008 13:27:56 »

Unethan ovat viestejä meiltä Itseltämme, sielultamme ja korkeammalta tietoisuudeltamme. Niiden tarkoitus on saada meidät huomaamaat mitkä asiat elämässämme kaipaavat nyt energiaamme, mitä kannattaa varoa, mihin kannattaa tarttua, miten edetä ja millaista elämämme on tällä hetkellä. Unet, jotka toistuvat kertovat asioista, jotka kytevät pinnan alla meidän huomaamattamme. Ehkä emme huomaa niitä päivätietoisuudessa/valveilla ollessamme, jolloin Minuutemme yrittää saada meitä huomaamat asiat kun nukumme,eikä järkemme ole siinä tiellä. Yleisin toistuvien unien sanoma kuitenkin on, että "huomaa nyt hyvä ihminen jo viimeinkin tämä ja tee asialle jotain!" Uni toistuu niin kauan, kunnes teemme asialle jotain. Se on kuin rikkoontunut hammas, johon särky palaa niin kauan aikaa, kunnes emme voi muuta kuin marssia otattamaan se pois. Se, miten kauan kärsimme särystä ja annammeko tuon säryn aiheuttaa muita vaivoja (esim. tulehduksen leviämisen kehoon) päätämme itse. Samoin on henkisen säryn laita.

Unet kertovat, että elämäsi jokin osa-alue tai useampi osa-alue on nyt rempallaa ja sekaisin. Unet pyytävät sinua katsoamaan asioita rehellisesti silmästä silmään ja kasvamaan niin, että päästät niistä irti ja jatkat matkaasi. Se selviätkö siitä yksin vai tarvitseko apua ei ole merkityksellistä. Tärkeintä on päästää irti, mitä suuremmalla todennäköisyydellä menneisyyden haamuista sekä asioista, jotka järkyttävät minuuttasi. Et tiedä minne päin  mennä elämässä (siitä eksymiset unissa) ja harhailet vain päämäärättömästi. Ota elämäsi omiin käsiisi, voimaa sinulta varmasti löytyy siihen.

Luin esittelysi ja huomasin, että olet Kuu Rapu (olen itsekin). Olisiko se syy siihen, että menneet painavat? Ravullahan on ilmiömäinen kyky pessimistisyyteen ja kaiken pahan mukanaan rahaamiseen ihan syyttä suotta. Karjaise kuin leijona ongelmasi hiiteen!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: