Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turhautuminen  (Luettu 18383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #15 : 20.11.2006 12:28:34 »

Hei Keiju

Minäkin olen lukenut useita Walschin kirjoja(kaikki).
Aika lailla tajuntaa avartavia teoksia.
Varmaan löydät sen mitä etsit, kun aika on kypsä.
Smiley
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 20.11.2006 15:36:18 »

En valitettavasti ehti perehtyä tähän aiheeseen enempää, vaikka haluaisinkin. Egomme asettaa meille jatkuvasti uusia esteitä, jotta kehittyisimme henkisesti. Vähän kuin näin tyhmästä ilmaistuna nostelisit painoja saadaksesi enemmän lihaksia. Painojen painavuutta on nostettava koko ajan, jottei lihasten kasvun kehitys tyssäisi. Samoin myös ego nostaa vastustustaan mitä pidemmälle henkisellä tiellä kuljetaan.

Henkisen tien alku on vaikea, mutta se helpottuu ajallaan, kaikesta huolimatta.
Maallisen tien alku on helppo, mutta se vaikeutuu ajallaa, kaikesta huolimatta.
Näin minulle on kerran sanottu ja se pitää ainakin omalla kohdalla paikkaansa.

Se, mitä meidän pitäisi tehdä ja olla on jokaiselle henkilökohtaista. Minun elämäntapani omine elämänsuunnitelmineen on oikea ainoastaan minulle itselleni. Jokainen kulkee omaa polkuaan, jonka on itselleen muokannut menneissä elämissä, omilla valinnoillaan. Yksin emme koskaan ole, apua on aina saatavilla.

Laitan tähän loppuun vielä Mikaelin marraskuun viestin. Arkkienkeli puhuu siinä juuri tällaisestä "seinän nousemisesta pystyyn" henkisellä matkallamme.

Arkkienkeli Mikaelin viesti
marraskuu 2006

"VANHAN AJAN" SAATTAMINEN
SOPUSOINTUUN "UUDEN AJAN" KANSSA

Kanavoinut Ronna Hermann



Rakastetut mestarit, monet teistä ihmettelevät miksi teillä on niin paljon vaikeuksia maallisten, arkipäiväisten "elämän tosiasioiden" muistamisessa ja miksi näyttää olevan kovin työlästä pysyä maadoittuneena siinä aineellisessa todellisuudessa, jonka te olette luoneet monien menneiden elämienne aikana.

Sekä teidän sisäisessä todellisuudessanne että olemassaolevassa aineellisessa maailmassa tapahtuu monia muutoksia kun te heräätte ja yhdistytte yhä enemmän ja enemmän Luojavaloon palatessanne jälleen moniulotteiseen olemukseenne. Te vapautatte monia vanhentuneita malleja korvatessanne ne korkeammilla, laaja-alaisemmilla ja voimaannuttavammilla ajatusmalleilla.

Te parannatte ja muunnatte monien menneiden elämienne ajoilta peräisin olevia tuskallisia tietoisuussoluja tai muistoja, jotka ovat olleet varastoituina DNA:hanne ja kaikkialle moninaiseen fyysiseen, älylliseen ja tunne- ja eetterikehojärjestelmäänne.

Te yritätte palata voimakeskukseenne, jota me kutsumme Pyhäksi sydänkeskukseksi, ja te ponnistelette myös vapautuaksenne Vanhasta ajasta, joka ei enää palvele teidän korkeinta tarkoitustanne ja suurinta hyväänne teidän siirtyessänne Uuden ajan puhdistuneihin värähtelyihin ja suureen suunnitelmaan.

Yhdistyessänne korkeampiin ja monimutkaisempiin tiedon ja tietoisuuden ulottuvuuskenttiin vanhan olemassaolonne maailma asettuu limittäin uuden tulevaisuuden todellisuuden kanssa.

Monet teistä tuntevat itsensä haavoittuvaisiksi, koette menetyksen tunteita selittämättömistä syistä ja teillä on vaikeuksia keskittyä jokapäiväisiin tilanteisiin elämässänne. Teillä on nyt melko hyvä käsitys universaalien lakien toiminnasta ja siitä, mitä on tehtävä voidaksenne nopeuttaa itsellenne ja läheisillenne tavoittelemaanne rauhaisan, yltäkylläisen ja tasapainoisen maailman luomisprosessia. Teistä tuntuu, että te olette ottaneet kaikki tarvittavat askeleet ja omaatte selkeän näkemyksen asioista, joita haluatte saavuttaa, ja silti teidän kehityksenne tielle näyttää jatkuvasti kertyvän esteitä.

Tietäkää, että te kaikki elätte haavoittumisaltista aikaa, jonka vuoksi monet teistä saattavat horjahtaa polultaan, sillä te tunnette itsenne harhaanjohdetuiksi tai saatatte ajatella, että teissä on jotain vikana, että ette ole riittävän arvokkaita tai että kaikki ei toimikaan niin kuin teille on kerrottu.

Rakastetut, me sanomme teille, että nyt ei ole pelkuruuden aika; me neuvomme teitä pysymään lujina päätöksessänne kulkiessanne muutosten aaltojen ja syklien läpi. Me yritämme selittää joitakin ilmiöitä, joita tapahtuu jokaisessa teissä henkilökohtaisella tasolla ja myös koko ihmiskunnan psyykessä. Olemme kertoneet kaiken kehityksen kanssa epätasapainossa olevan nousevan pintaan muuntuakseen ja parantuakseen; teillä ei kuitenkaan ole selvää ymmärrystä siitä monimutkaisesta muutosprosessista, joka tapahtuu jokaisella Olemuksenne tasolla.

Kaikkialla universumissa on useita moniulotteisen olemassaolon ja tietoisuuden tasoja ja alatasoja, myös teidän aivorakenteissanne on useita tietoisuudentasoja. Kuten aikaisemmin olemme selittäneet, menneisyydessä valtaosaan ihmiskuntaa vaikutti ensisijaisesti kolmen alimman chakran energiat ja tietoisuus, sydänkeskuksella ja korkeammilla tietoisuuden keskuksilla oli vain vähän vaikutusta.

Teidän aivojenne rakenteissa on moniulotteisia tietoisuudentasoja. Sen jälkeen kun tietoisuus syöksyi alas tuhansia vuosia sitten keskivertoihmistä on hallinnut kolme alinta tietoisuudentasoa:

- Ensimmäinen ulottuvuus tai peruskeskus, joka keskittyy niukkuuteen ja eloonjäämiseen sekä itsensä säilyttämiseen vaistotoimintojen avulla;

- Toinen ulottuvuus tai "tietoisuuden aistimuskeskus", joka keskittyy egoruumiin haluihin, seksuaaliseen ja intohimoiseen rakkauteen ja maasidonnaisiin tunteisiin;

- Ja kolmas on ilmentymisen ulottuvuustaso tai henkilökohtaisen voiman ilmaisun taso, jolla jokaisen yksilön on täydellistettävä taitonsa tullakseen tehokkaiksi kanssaluojaksi aineellisella olemassaolon tasolla. Jokainen ihminen maan päällä on kanssaluoja jollain tasolla, luoden joko puutetta, tuskaa, kärsimystä tai illuusiota kohtalonoikkujen heiteltävänä olemisesta, tai ollen niitä, jotka ovat oppineet vaatimaan Jumalaista synnyinoikeuttaan ja tietävät miten käyttää Ilmentämisen universaaleja lakeja luodessaan kauneutta, runsautta, rakastavia ihmissuhteita ja sopusointua sekä sisimpäänsä että ympärilleen.

Me olemme usein kertoneet, että universaalit lait eivät tunne suosikkeja eivätkä tee poikkeuksia; ne ovat ikuisia ja niitä sovelletaan kaikkiin aina alimmasta ylimpään.



Kohotessanne ja puhdistaessanne värähtelytaajuuksienne malleja te saavutatte kyvyn päästä yhteyteen ja yhdistyä aivojenne korkeammille ulottuvuustasoille tallennettuihin viisauden valopaketteihin. Te ette ehkä kuitenkaan täysin ymmärrä loppua tästä monimutkaisesta kehitysprosessista. Kaikilla olemassaolon tasoilla tapahtuu näin: puhdistaessanne ja virittäytyessänne korkeampiulotteisiin valon värähtelytaajuuksiin te poistatte ja ratkaisette samalla negatiivisia, epätasapainoisia ja alempia menneisyyden värähtelymalleja kaikkialta fyysisestä, emotionaalisesta (tunne-) ja eteerisestä kehostanne ja erityisesti mentaalikehostanne ja aivojenne rakenteista.

Monet alemmat, maalliset tietoisuudentasot, jotka menneisyydessä olivat helposti saavutettavissanne, on puhdistettu ja suljettu, koska ne eivät enää palvele teidän korkeinta hyväänne. Tuskalliset menneisyyden muistot ovat monille teistä kuin pahaa unta, eikä teillä enää ole halua muistella niitä. Riemuitkaa kun näin tapahtuu, sillä silloin tiedätte parantaneenne yhden jakson menneisyyttänne.

Mitättömät ja merkityksettömät asiat, joihin monet teistä keskittyivät menneisyydessä, eivät enää ole helposti saavutettavissa oppiessanne liittymään ja varastoimaan tärkeää uutta ja monimutkaisempaa tietoa. Te tulette huomaamaan, että saavuttaessanne ja yhdistyessänne tietoon, jota te saatte aivojenne korkeammille tasoille varastoiduista valopaketeista, te saatatte aivan hetkessä täydellisesti muistaa monimutkaisen tiedon tai mallin, koska olette oppineet miten yhdistyä "nerouden potentiaaliinne".


Toinen hämmentävä maailmanlaajuinen ilmiö on se tosiasia, että keskivertoihmisen ei enää tarvitse nukkua koko yötä keskeytyksittä tai yhtäjaksoisesti. Monet kehittyvät sielut kertovat heräävänsä useita kertoja yössä, tuntien usein tömähtävänsä takaisin ruumiiseen.

Näin usein tapahtuu, koska te olette unenne aikana hyvin aktiivisia opetellessanne kohoamaan hengen korkeuksiin ja vieraillessanne monissa valtakunnissa ja ulottuvuuksissa öisten lepohetkienne aikana. Tietoisuutenne kehittyessä te hankitte kyvyn päästä yhteyteen korkeampien tietoisuudentasojen tai ulottuvuuksien kanssa (joita vanhoissa esoteerisissa opeissa usein kutsutaan kausaali- ja mentaalivaltakunniksi).

Te ette enää tee näitä matkoja aineellisessa astraalikehossanne, jonka menneet ajatusmallinne ja läheisten ihmisten ajatusmallit loivat. Yksi vihitylle hänen polullaan tapahtuvista ihmeistä on se, että tietyn tasapainoisen tietotason saavutettuanne astraaliruumiin tietoisuus sulautetaan uudelleen kultaiseen Valon eetterikehoon, ja matkustusvälineenne korkeampiin valtakuntiin käy sielunmatkan tai puhdistuneen Korkeamman itsen, mentaalikehon kautta.

Ensin teidän on koettava sielunsulautuminen, jonka avulla egon persoonallisuudesta tulee jälleen kerran sielun palvelija (sen sijaan että egon haluruumis toimii aineellisten kokemustenne johtajana). Seuraava askel on sielun yhtyminen Korkeampaan itsenne, joka valmistelee tietä suuremmalle ja yhä laaja-alaisemmalle yhdistymiselle Ylisieluun, jonka avulla liitätte jatkuvasti yhteen enemmän ja enemmän Jumal-Itsenne pilkottuja osasia, joita te olette sirotelleet kaikkialle tähän universumiin kaivaessanne tietänne syvemmälle ja syvemmälle matalavärähtelyisiin luomuksiin ja laajoihin, niin positiivisiin kuin negatiivisiin, kokemuskenttiin.

Toimiessanne kolmi-neliulotteisessa todellisuudessa teihin vaikuttivat pääosin kolmen alimman chakran mielikeskukset, te oleskelitte öisin yleensä astraalikehossanne, jossa teitä pommitettiin koko ajan monien menneiden aikojen massatietoisuuden värähtelymalleilla. Nämä olivat hämmentäviä, vääristyneitä, häiritseviä ja repiviä ajatusmalleja, joille olette antaneet nimityksen painajainen tai paha uni.

Nämä unet perustuvat joskus pelottaviin tai tuskallisiin menneiden elämien kokemuksiin, joiden välityksellä Korkeampi Itse yrittää auttaa teitä puhdistamaan tietoisuutenne negatiivisia ajatusmalleja. Tai, jos te olette kohtaamassa tärkeää haastetta tai vihkimystä, teidän korkeampi Itsenne saattaa yrittää antaa teille jonkinlaisen näkemyksen paljastamalla karmallisen epätasapainon alkuperän, sekä yrittää antaa ratkaisun omalla henkilökohtaisella symbolikielellänne.

Tällä tasolla te yleensä muistatte tapahtumat vain hyvin lyhyen aikaa heräämisvaiheessa ja ollessanne yhä tietoisuuden alfatilassa. Palattuanne täysin tietoisiksi uni yleensä hälventyy pois, ellei se ole ollut erittäin elävä ja tehnyt voimakkaan vaikutuksen tietoiseen mieleenne, ja silloinkin te saatatte muistaa vain osan unen tapahtumista.

Nyt monet teistä kokevat selkounia, jolloin te olette tietoisia unitilastanne ja usein voitte jopa vaikuttaa uneen tarkoituksenanne luoda tyydyttävä lopputulos. Kehittyessänne teillä tulee olemaan myös enemmän näkyjä ja vuorovaikutusta mestareiden ja Valo-olentojen kanssa, mistä tulemme kuitenkin kertomaan myöhemmin.

Me olemme kertoneet ajatuksien tarkkailemisen erityisestä tärkeydestä ennen nukkumaan menemistä. Mielentilanne määrää leponne laadun ja sen, onko uni hyödyllistä vai myrskyisää tai häiritsevää. Unitilaa ei suunniteltu vain antamaan kehollenne ja mielellenne lepoa itsenne lataamiseksi ja virkistämiseksi, vaan myös jotta saisitte mahdollisuuden liidellä vapaasti korkeammilla tietoisuudentasoilla.

Lausuessanne "Pyydän korkeinta hyvää" tai "Tapahtukoon sinun tahtosi" te annatte meille luvan viedä itsenne parantamisen saleihin ja oppimisen temppeleihin sekä vuodattaa teihin tietoa ja värähtelymalleja, jotka ovat soveliaita nykyiselle olemassaolemisen tilallenne.

Kerta toisensa jälkeen me olemme painottaneet miten hyödyllistä on heijastaa eteerinen Itsenne viidennessä ulottuvuudessa sijaitsevaan Valon pyramidiinne ennen uneen vajoamista. Nähkää itsenne makaavan kristallipöydällä ja kuvitelkaa kylpevänne lähimmästä Valon kaupungista saapuvan sähköistävän elämäneliksiirin säteilyssä, joka kulkee lävitsenne ja parantaa samalla täyttäen teidät ylitsevuotavaisesti uuden luomisen Jumalallisella valolla.

Herättyänne virkistyneenä ja energisenä vetäkää syvään henkeä ja kuvitelkaa tämän parantavan elämänvalon säteilevän syvälle maan ytimeen ja hengittäkää sitä sitten ulos ympäröivään maailmaan solaarisesta sydänkeskuksestanne. Mikä suurenmoinen tapa aloittaa päivä ja jakaa omaa Valoanne.

Minun uljaat Valon soturini, tulessanne yhä tietoisemmiksi ja herkkätuntoisemmiksi muutoksen värähtelymalleista niin itsessänne kuin ympärillänne, ja kohonneen tietoisuutenne kasvaessa, on elintärkeää että opitte pysyttelemään tarkkailijoina ettekä jää maailmassa rehottavan draaman ja kaaoksen kurimuksen vangeiksi.

Kurssilla pysyminen tai sisimpäänsä keskittyneenä ja omassa voimassaan pysyminen vaatii kurinalaisuutta ja suurta viisautta kun ympäröivä maailma näyttää vajoavan yhä syvemmälle ja syvemmälle kaaokseen ja tuhoon. Me tiedämme kuinka innokkaita te olette saavuttamaan itsenne mestariuden, mutta kuten usein todetaan, nopeammin ja enemmän ei välttämättä ole parasta.

Teidän on oltava halukkaita antamaan Korkeamman itsenne ja enkeliauttajienne määrätä kehittymistahtinne, sillä meidän etunamme on että näemme korkeammasta näkökulmasta mitä ympäröivässä maailmassa ja jokaisessa teissä tapahtuu, jolloin voimme tulkita tulevien tapahtumien tuloksen voimakkaimman todennäköisen tulevaisuuden kautta ja toisinaan meidän sallitaan puuttua niihin erityisillä Isä-Äiti-jumalaltamme ja Valon Herroilta saamillamme valtuuksilla.

Rakastetut, mikäli koette jatkuvasti vastoinkäymisiä yrittäessänne siirtyä eteenpäin tai luodessanne jotakin uutta elämäänne, tietäkää että ehkä vielä ei ole aika toiveidenne tulla todeksi. Olkaa halukkaita käymään pyhäkköön - viettäkää aikaa mietiskellen - niin että teidän Korkeampi itsenne voi joko kertoa teille mitä teidän on tehtävä voidaksenne edetä, tai mahdollisesti minkä asioiden, joista ette ole tietoisia, on asetuttava kohdalleen ennen kuin teidän harras halunne voi täyttyä ja ilmentyä.

Suostukaa elämään nyt-hetkessä ja tietäkää olevanne juuri oikeassa paikassa tällä hetkellä. Vakuuttakaa usein: "Tämä on täydellinen hetki ja minä olen keskittynyt tämän olemassaolevan hetken voimaan."

Rakastetut, me tiedämme haasteidenne olevan suuria ja teidän kokevan epävarmuutta tulevaisuudesta. Olkaa hyvät ja tietäkää tämä: Te ette ole koskaan aikaisemmin olleet paremmin varustettuja saavuttamaan menestystä, ja milloinkaan aikaisemmin teitä tukemassa ja auttamassa ei ole ollut niin ihmeellistä Valaistuneiden Olentojen joukkoa.

Tietäkää myös, että käsityskykynne ylittävät palkkiot odottavat teitä. Pysykää vakaina, rohkeat sydämet.

On määrätty: "Te ette voi ettekä tule epäonnistumaan."

Minä suljen teidät rakkauden ja suojeluksen kultaiseen kenttääni.

MINÄ OLEN
Arkkienkeli Mikael

www.ronnastar.com/latest.html
Suomennos Sara ja tarkistuksia Matti
 
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #17 : 20.11.2006 17:06:03 »

Kiitos Astraali,kun toit aiheen esille! smitten

Perin on tuttua jokaisen teksti.En myöskään aivan noin rajusti koe,mutta silloin tällöin tulee se tunne,että missäs ne kaikki luvatut ihanuudet luuraa?
Nykyisin enemminkin juuri se jossain mainittu pullonkaula tunne.Ei pääse eteen ei taaksepäin. Embarrassed

Tuntuu kuin maailman meno olisi entistä sekavampaa ja on hyvä pysytellä kotona vaan.Kaikkinainen hyörinä ja meteli rasittaa.
Ja nyt ovat aloittaneet jo joulurumban! buck2

Mutta siltikin uskon,että tämä on ohimenevä vaihe.Saamme vielä istuskella tyynen vedenpinnan äärellä ihanaa luontoamme katsellen. angel

Ja pysähtyneisyys loppuu.Tosin sellainen mutu-tunne,että alku taitaa olla ihmisen silmin katsottuna melko raju.No,tiedä häntä,katsellaan! Cheesy
tallennettu

Sininen Lilja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #18 : 21.11.2006 13:39:38 »


Tervehdys!

Minä olen pitänyt ja pitämässä parin-kolmen viikon totaalista taukoa. Meditoinnista, henkisen alan kirjallisuudesta, mantroista ja muista. Itsehoitoja ja toisten hoitoja yhä teen, ne tarvitsen.

Kaikkeen muuhun tuli vain täydellinen kyllästyminen ja stoppi.
Viikonloppuna aloitan uudestaan, kun saan lisäpotkua eräältä kurssilta.

Ja ihme kyllä, tämä tauko ei suinkaan ole hidastanut kehitystäni - päinvastoin. Tarvitsin sitä. Ja silloin, jos mikä tahansa alkaa tuntumaan turhalta... tai siltä, ettei tee sitä sydämestään... niin silloin on ihan luvallista ottaa timeouttia.

Eli turhautumista ollut täälläkin, mutta hyvin antoisaa sellaista.
Tänään teen pari julistusta, pari hoitoa, ja nautin siitä että kaikki pyörii kuten ennenkin vaikka teen paljon vähemmän.

Toivottelee laiskiintunut SL
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #19 : 21.11.2006 19:36:37 »

Näyttää meitä olevan useampiakin, tavallaan onneksi...  Wink

...Mutta mitä minä hänen sanomisistaan välitän, minä tiedän, että kohta elämääni astelee mies, jonka kanssa pystyn kaikki asiat jakamaan ilman hullun leimaa. Mies, jossa on jotain käsittämättömän tuttua, jonka kanssa tulee toimeen kuin vanhat ystävät konsanaan ja tyttärenkin kanssa ovat kuin vanhat tutut. Minä tiedän tämän ja minä uskon siihen, niin sehän kyllä tapahtuu, kun on oikea aika ja hetki.



 Grin Voi vitsi...!!! Allekirjoitan tuon aivan sanasta sanaan... aivan sanasta sanaan!  2funny


Minä olen pitänyt ja pitämässä parin-kolmen viikon totaalista taukoa. Meditoinnista, henkisen alan kirjallisuudesta, mantroista ja muista. Itsehoitoja ja toisten hoitoja yhä teen, ne tarvitsen.

Kaikkeen muuhun tuli vain täydellinen kyllästyminen ja stoppi.
Viikonloppuna aloitan uudestaan, kun saan lisäpotkua eräältä kurssilta.

Ja ihme kyllä, tämä tauko ei suinkaan ole hidastanut kehitystäni - päinvastoin. Tarvitsin sitä. Ja silloin, jos mikä tahansa alkaa tuntumaan turhalta... tai siltä, ettei tee sitä sydämestään... niin silloin on ihan luvallista ottaa timeouttia.

Jotain tuollaista olen itsekin nyt ollut aistivinani... Jotain kummallista on tämän turhautumisen aikana tapahtunut... En osaa sanoa vielä mitä... Mutta jotain....
 Huh
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #20 : 21.11.2006 20:17:42 »

Olen turhautunut tähän foorumiin. Ajattelin häippästä täältä kokonaan, koska tämä vie vain turhaan energiaani, joka on vähissä näinä päivinä.  Embarrassed
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #21 : 21.11.2006 20:22:14 »

Olen turhautunut tähän foorumiin. Ajattelin häippästä täältä kokonaan, koska tämä vie vain turhaan energiaani, joka on vähissä näinä päivinä.  Embarrassed
Älähän kokonaan häippäise, tuot omalla ihanalla tavalla uusia asioita tietoisuuteen(i)
ja myös olet palauttanut joitain unohtamiani juttuja mieleeni.
Pidä vaikka pikku breikki ja palaa taas..
Niin minäkin turhaudun tähän (ja kaikkeen) välillä ja päätän häipyä,
mut palannut olen kuitenkin.
 smitten   smitten   smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #22 : 21.11.2006 20:26:49 »

Älähän kokonaan häippäise, tuot omalla ihanalla tavalla uusia asioita tietoisuuteen(i)
ja myös olet palauttanut joitain unohtamiani juttuja mieleeni.
  smitten   smitten   smitten

Niinkö? Kerropa lisää.  Smiley
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #23 : 21.11.2006 20:37:38 »

Niinkö? Kerropa lisää.  Smiley
Meen nyt iltatouhuille pojun kans, mut palaan asiaan...
Älähän häippäise kauas..  Smiley
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #24 : 21.11.2006 23:34:06 »

No niin Sininen enkeli,
piti katsoa Prison Break (koukku on siihenkin Huh) vielä ennenkuin ehdin tänne..

siispä

* Muistutit minua esim.
- 12. askeleesta
- Tyyneysrukouksesta
nämä (minulle) tärkeät asiat olin työntänyt jonnekin  piiloon.

* Alkohoismi-topiciin laittamasi kirjoitus: Toipumisen kypsä vaihe, oli pop sain PALJON ajattelemisen aihetta!
* Karen Bishopin tekstit olen lukenut tarkkaan..
* Tietoa Ruusunjuuresta,
* Marraskuun energiat, lokakuun …, jne.
On muitakin, mutta kun pitää nukkuakkin, niin en jaksa etsiä kaikkia nyt.. Smiley

Ja mielestäni kirjoitat asiallisia, humoristisia, koskettavia ja myös tiukkoja kommentteja,
loukkaamatta ketään..
Olisi surku jos poistuisit..  smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #25 : 22.11.2006 08:24:55 »

Kiitos ja hienoa, että olen voinut olla hyödyksi, mutta nuo viestit voi tilata myös itselleen Hopeasulalta suoraan sähköpostiin. Lisäksi niitä löytyy luettaviksi myös muilta foorumeilta. Ehkäpä joku voisi jatkaa viestien lataamista myös tänne.  Wink

Hyvä myös, etten ole loukannut ketään. On vain tullut aika keskittyä muihin asioihin ja koen, että valinta on tehtävä tällä tavoin. Minuun saa kyllä ottaa vielä yhteyttä vaikka sähköpostitse jos haluaa. Sama voima, joka minut ohjasi tänne, on nyt ohjaamassa pois täältä. Henkilökohtaisia intressejä minulla ei varsinaisesti enää ole, mutta voin silti todeta saaneeni myös paljon tietoa ja tarpeellisia kokemuksia, joista olen hirmu kiitollinen.  Smiley
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #26 : 22.11.2006 08:34:39 »

Juuri niin teet kuin sinusta parhaalta tuntuu.  smitten
Toki noita tekstejä voi itsekin haeskella tai joku muu..
mä en viitsi tai jaksa tai muista.. Grin

(http://www.ahomeforhomeschoolers.com/forum/images/smilies/hugslots.gif)
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #27 : 22.11.2006 09:00:12 »

Niin ja sitäpaitsi olenhan jo saavuttanut astroholistin tittelin, joten on korkea aika lähteä vieroitukseen.  Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 22.11.2006 09:47:18 »

Minäkin maltoin pysyä poissa ~ kuukauden, mutta pieni kurkistus jumitti jälleen  smitten
Pientä rajaa vaan pitänee vetää tuon ajankäytön kanssa  :Smiley Embarrassed Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
härkä-69
Vieras
« Vastaus #29 : 22.11.2006 10:25:26 »

Kukin taaplaa tavallaan. Minun kohdallani se on intensiivisempää työskentelyä jaksoittain ja sitten seis. En tiedä onko tyylini hyvä vai huono mutta se on minun tyylini.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: