Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Totaalista puhdistamista/puhdistumistako?  (Luettu 15192 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 10.06.2006 12:49:42 »

Tilanteeni on nyt sellainen, että tarvitsen apua, sillä jostain syystä koko tämän viikon on ollut elämäni ja oloni aivan kummallista. Normaalisti olen hyvin optimistinen, valoisa, rakkaudellinen, ymmärtäväinen, kiltti jne. Enkä koe, että egoni enää kauhean usein ja kovasti koittaisi "pullistella".

Tämän viikon aikana tuntuu kuitenkin, että monet noista asioista ovat heittäneet "häränpyllyä" aurinkomerkkiini viitaten.  Grin Olen tilanteesta jotenkin hyvin ymmälläni, sillä tuntuu että kaikki "pirut" minussa pyrkivät oikein rytinällä ulos ja egoni pyrkii "pullistelemaan" minkä kerkiää.  Undecided Luulin jo pääosin käsitelleeni kaikki "luurankoni kaapissa" ja kaikki pelkoni yms. Tuntuu myös nyt käsittämättömän työläältä saada tuntemuksiani ilmaistua niin, että ne tulisivat oikein ymmärretyiksi jne.

Olen jo ollut sinut ja tasapainossa kaiken "hyvän" ja "pahan" välillä, eli mistä kummasta tällainen "negatiivisuuden" ryöppy nyt oikein kumpuaa? Onko tämä nyt jotain kenties tiedostamattomasti puhdistamatta  jääneen puhdistamista vielä vai mitä? Että sattuukin tällaista vielä tapahtumaan juuri tällä viikolla jolloin oli tuo "maaginen" 6.6 ja näemmä nyt sunnuntaina on pyhän kolminaisuuden päivä. :Smiley Kiiruhtaako nyt joku tai jokin minua/minussa "syväpuhdistautumiseen"? Toki tätä olen itse myös halunnut, mutta äh... En osaa taas selittää...  Undecided

Apua kaipaan... Eli kommentteja mistähän voisi olla kyse, ja onko muilla samanlaisia tuntemuksia ollut?

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 10.06.2006 13:02:16 »

Sellaista vielä, että eilen illalla nukkumaan käydessäni tunsin otsallani, silmien välissä eli kolmannen silmän paikkeilla sellaista pyörivää, spiraalimaista energialiikettä ja väreilyä. Myöskin sellaista viileähköä tuulenvirettä. Ihan miellyttävä kokemus oli. Tuli olo, että minua autettiin... smitten
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #2 : 10.06.2006 13:34:08 »

Rakkauden enkelille ensiksi valoa ja voimaa.  smitten

Minulla on samantyyppisiä kokemuksia. Yleensä kun on itse määritellyt olevansa tasapainossa, niin saa yhtäkkiä ryöpyn niskaansa. Ikään kuin muistutuksena, että tosiaan luurankoja voisi olla kaapissa. Silloinhan on hyvä hetki yrittää heitellä rankoja pois.

Joskus voi olla niin, että joku pinnan alla oleva aiheuttaa päänvaivaa, eikä se ole vielä tietoisuudessa. Se voi olla tilanne tai joku toinen ihminen.

Joskus se voi olla jonkinlaista valmistautumista. Ehkä olet aloittamassa jotain uutta "projektia".
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 10.06.2006 13:40:23 »

Noh, tutkipa mitä se PAHA vois olla. Itse en millään löydä itsestäni sitä pahaa ja saatanallisuutta, mutta saahan sitä kutsumalla aikaan. 2funny

Minulle ei varsinaista pahaa myöskään ole olemassa, siinä merkityksessä kuin se usein käsitetään. Enkä ole mitään kutsumassa. Huh
 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 10.06.2006 13:44:26 »

Rakkauden enkelille ensiksi valoa ja voimaa.  smitten

Minulla on samantyyppisiä kokemuksia. Yleensä kun on itse määritellyt olevansa tasapainossa, niin saa yhtäkkiä ryöpyn niskaansa. Ikään kuin muistutuksena, että tosiaan luurankoja voisi olla kaapissa. Silloinhan on hyvä hetki yrittää heitellä rankoja pois.


Hmm... Hyvä pointti. Minä koen, että välillä myös tasapainoamme ikäänkuin "testataan" tai "koetellaan".

Lainaus
Joskus voi olla niin, että joku pinnan alla oleva aiheuttaa päänvaivaa, eikä se ole vielä tietoisuudessa. Se voi olla tilanne tai joku toinen ihminen.

Joskus se voi olla jonkinlaista valmistautumista. Ehkä olet aloittamassa jotain uutta "projektia".

Hyvinkin mahdollista... "Projektiapa" hyvinkin...  :Smiley

Kiitos vastauksestasi!  smitten angel

tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #5 : 10.06.2006 13:47:36 »

Hei Rakkauden enkeli ja jokainen muukin, joka on kokemassa samanmoista!

Itseilleni voinenkin kertoa tämän siten kuin sen itsekin olen saanut nyt kokea eli "lopun ajan" kovimman vastuksen kaatumiseen, olemme tarvinneet JOKA IKISEN Valoamme kantavan voimia, ettei enää koskaan se voisi saada otettaa sydämemme teoista. Eli se "viimeinen" taistelu on voitettu eiliseni teoilla, jos saan kertoa miten sen itse koin!  Wink Smiley

Sillä jouduin käymään sellaisessa "pahojen" voimien "pesäpaikassa", jossa totuutta tehdään vihan voimalla ja siihen tekin olitte osallisena, että sen teimme teoilleen. Eli puhdistamaan sitä kollektiota olemme tänne maan päälle tulleet eli tekmään työtä kokonaisuuden teoilla.  smitten

Joten eilinen ilta jo toi uuden taajuuden jokaiseen energiamme taajuuteen, joten sen olet sinäkin tuntenut, Rakkauden enekeli, tietoisuuden tekoina siellä otsachakrassa ja tulet olemaan taas se sama Valomme kanava, kuten olet tähänkin asti ollut!  smitten
 
Sillä tämä päivä on uudella tavalla tuova sitä Rauhaa ja Rakkautta esiin meissä jokaisessa, koska enää koskaan ei tarvitse vääntää rautalangasta sitäkään esiin etteikö se Hyvä sen pahan voita! Vaan se tuodaan nyt jokaiselle näkyviin omilla teoillamme eli ihmeiden teot ovat kohta "julkista" eikä enää siellä eetteritasoilla vain tuotuna näkyviin!  Wink Smiley

Rauhalla ja Rakkaudella kiitän osallisia, jotka tekivät tämän jokaiselle kuuluvan etuoikeuden, olla vain ja ainoastaan sen Valomme palvelijoita, mahdolliseksi siten kuin sen nyt yhteisillä teoillamme teimmekin!  angel

Ihanaa tehdä töitä kanssane, Rakkauden enkeli sekä muut pusi, pusi hali enkelit, sillä Rakastan teitä jokaista sydämeni pohjasta asti!   Cheesy smitten smitten smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #6 : 10.06.2006 13:53:00 »

Muutaman kuukauden koin vastaavanlaista ja nyt enää harvakseltaan. Yritin kertoa siitä jossain muussa tekstissä, jos muistat rakkauden enkeli.

Spiraalimasta liikettä kolmannen silmän paikkeilla, välissä koko otsalla ja päälaella. En tiedä totuutta siitä mitä se on mutta, silloin tiesin mitä tulee tehdä ja miten läheisiä autetaan.

En tiedä koinko tuon jotenkin erityisen vahvasti silloin kun olin "hukassa".

Jotain hyvää se on  smitten

« Viimeksi muokattu: 10.06.2006 13:55:55 kirjoittanut Lari » tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #7 : 10.06.2006 14:16:37 »

Lainaus
Olen jo ollut sinut ja tasapainossa kaiken "hyvän" ja "pahan" välillä, eli mistä kummasta tällainen "negatiivisuuden" ryöppy nyt oikein kumpuaa? Onko tämä nyt jotain kenties tiedostamattomasti puhdistamatta  jääneen puhdistamista vielä vai mitä?

Ihan tuttua kauraa aamupuurossa nämä tuntemukset. Itse näen asian siten, että olen niin monta tuhatta vuotta tätä mönjää kerännyt elonpiiriini, että kyllä sieltä riittää aina pieniä ja välillä noita isompiakin ryöppyjä putsattavaksi. Vaikka onkin elo jo rakkaudellista harmoniaa, niin hommia vielä riittää. Taidan tätä siivousta jatkaa vielä muutaman tuhat vuotta, mutta onhan mulla aikaa. Eipä noista puuskista kande olla huolissaan. Sielu vaan tuo uusia asioita tietoisuuteen käsiteltäväksi.

 Cheesy
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 10.06.2006 16:18:45 »

rakkauden  enkeli...mulla ihan samaa ollut viime ajat Embarrassed negatiivisyys yrittää ottaa vallan tickedoff
« Viimeksi muokattu: 10.06.2006 20:03:18 kirjoittanut sawotar » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 10.06.2006 17:39:48 »

Joo kyllähän tuota pölyä on ollut viime aikoina ilmassa kun nurkkia on siivottu. 2funny Cheesy

Ja kyllä, on se kova yllätys itsellekin aina, vaikka kovasti nuo yleistilojen joka nurkan puhtaana pitääkin, kun sieltä hellan tai kaapin tms. takaa löytyy joku käsittämätön möhnäpallo.. :Smiley

Ei se mitään haittaa, pölytetään vain kaikki paikat raikkaiksi. Smiley
Elämä menee eteenpäin.  smitten


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/mentos_jesus.jpg)
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #10 : 10.06.2006 17:42:30 »

Alkaa negatiivisilla energioilla iskeä paniikki kun niin moni on nostanut värähtelynsä korkealle.. valo on jo niin voimakas.. tämä on viimeisiä yrityksiä.. kohtaa se häviää kokonaan.. Voimia kaikille.. loistakaa valoa entistä enemmän kun huomaatte näitä negatiivisia oireita itsessänne..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #11 : 10.06.2006 18:36:35 »

Iso hali enkuliini  smitten angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lake
Vieras
« Vastaus #12 : 10.06.2006 19:43:22 »

Noh, tutkipa mitä se PAHA vois olla. Itse en millään löydä itsestäni sitä pahaa ja saatanallisuutta, mutta saahan sitä kutsumalla aikaan. 2funny

Minä taas löydän kaikenlaista pientä kivaa..
Se ilmenee mm. suklaanhimona ja kaikenlaisena muuna mielen löysyytenä.
Sitä kautta paha pyrkii saastuttamaan kehoani ja yrittää vetää entistä pahempiin riippuvuuksiin.
Lisäksi tietenkin paha aiheuttaa perinnöllisiä sairauksia koska luojahan loi meidät alunperin täydelliseksi.
Paha aiheuttaa myös riitatilanteita.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2006 20:30:48 kirjoittanut Lake » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #13 : 10.06.2006 21:04:17 »

............
Minä taas löydän kaikenlaista pientä kivaa..
Se ilmenee mm. suklaanhimona .............
Suklaahan on luonnontuote ja runsasflavonoidinen  Cheesy  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ozzette
Vieras
« Vastaus #14 : 10.06.2006 21:11:22 »

Juu, ääh, miksi mainitsitte suklaan... Rupesi tekemään mieli, eikä ole...
Kaikenlaista pientä kivaa ja suurempaakin löytyy myös meikäläiseltä.
On tullut tutuksi kaikenmaailman luonnontuotteet ja epä-luonnontuotteet...  2funny
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: