Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielun rakkaus  (Luettu 27492 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 18.05.2006 14:50:25 »

Lainaus
If you have been feeling emotional and that old familiar energy is around you, this could be your twin ray coming in from the higher realms attempting to contact you. Won't you sit and allow this energy to come through.

Juu, eli tuohon tyyliin minulle on käynytkin, silloin kohtaamisen alussa... Olen siis löytänyt hänet. smitten Tiedän kuka hän on. Hän ei ole fyysisesti maan päällä. Wink

Tässä kuitenkin nyt hämää hieman nuo käsitteet  idiot2, sillä tuon jutun mukaan kaksoissäde on se "juttu" mitä minä olen luullut aina kaksoisliekiksi. Siis siksi joka on se toinen puolisko minusta. Tuossa linkissä oli kuitenkin, että kaksoisliekkejä olisi useampi (7) ja kaksoissäteitä vain ja ainoastaan se yksi. No, olemmehan kuitenkin kaikki yhtä tavalla taikka toisella. Olen itse kuitenkin tosiaan löytänyt sen ainutkertaisen ja ainokaisen kaksoissäteeni tai liekkini, kumpi se oikea termi nyt sitten onkaan.  Kiss smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 18.05.2006 14:54:10 »

Tää onkin juuri se asia mikä minua kauriin kanssa hämäsi. Että YKSI sielu/liekki/tms olisi jaettu 7+7 vastakkaiseen sukupuoleen, eli jokaisella olis aina 14 muuta kaksoisliekkipalasta, mukaanlukien se yksi oikea. Jotain tollaista saattaa olla, mutta en nyt tiedä mitä sillä tiedolla käytännössä tekee esim exän kanssa, kun on niin vaikea toimia eikä romantiikkaa ole. Eli suomeksi, mitä sitten vaikka hän olisi tuon jakaantuneen sieluliekin 1/7 maskuliiniosa, ei kuitenkaan se suora puolikkaani? Selkeämpi onkin ymmärtää Se oikea 1 sieluparin toinen puolikas, jonka energian koin regressiossa paljon vahvempana.

Olisi mukava saada parempi telepaattinen yhteys liekkinsä kanssa mutta hyvä että tätä täydentymistä voi edes jossain/jotenkin kokea.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2006 15:05:17 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #17 : 18.05.2006 16:28:38 »

Tuo termologia onkin monimutkainen.. aikanaan tutkin asiaa kuin asiaa ja mietin kuinka? miten? miksi?,jne.. ja olen tullut siihen tulokseen, että fyysinen mieli ei voi ymmärtää kaikkea.. Joten nyt mottoni kuuluukin: Mitä enemmän tiedät ettet tidä, Sitä lähempänä Jumaluutta olet! Toi on lainattu Taroteista..

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 18.05.2006 18:26:38 »

No sitten voidaan tosiaan kysyä yleisesti, että mitä sitten heh.

Mitä sitten kun on kokenut kaksoisliekkiinsä yhteyden? Paluu kotiin alkaa? Exä sanoi että yhteys voimistuu hänellä ja sillä toisella, vaikkeivät siis seurustele, minulla ei välttämättä voimistu hänen eikä henkimaailmassa olevan liekinpuolen kanssa - mutta mitä sitten? Mitä me täsmälleen täällä alhaalla olemme "oppimassa" - kun ei tule mieleen muuta kuin luomista ja ihmissuhteita? Eilen tuli vahva tunne siitä kun mietin uusia työmahiksia, että noh, ehkä kyse on tosiaan tilanteiden luomisesta. Voin luoda esim "menestystä" ja "työtä" tai jotain vastaavaa, tietyissä rajoissa, toki olis mukava olla rajaton. Ja opas ja enkeli mukana. Mutta mitä muuta? Täällä aineellisessa maailmassa voi luoda aineellisia asioita mutta henki ja tunne (astraali) ovat aina kuvassa mukana.

En tiedä miksi täsmälleen emme voi olla sen liekin kanssa aina vaan "pitää" olla erillään ja seurustella esim muiden kanssa.

Eli en koe että minulla ja liekillä olisi mitään tehtävää, mutta exän kanssa olisi voinut olla.  Cool Onhan se romanttista ajatella sielunsopimuksia jotka kulkee elämästä toiseen, siis parisielujen kanssa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #19 : 18.05.2006 18:38:43 »

Omalla kohdalla en kyllä etsi sellaista parisielua, jonka kanssa olisin myös suhteessa.
Sitä en tarkoita tuolla keskustelun avauksella.
Tosiasiassa voisin kuvitella, että jos nykyinen suhteeni menisi puihin, en välttämättä haluaisi mitään varsinaista parisuhdetta.
Nautin vapaudesta ja siitä, että saan tavata sellaisia ystäviä kuin haluan ja milloin haluan.
Uskon, että kykenen olemaan täysin onnellinen ja lämpimässä vuorovaikutuksessa ilman miestäkin.
Mutta silti, kiinnostaa kuulla muiden kokemuksia tästä aiheesta...
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #20 : 18.05.2006 18:46:15 »

JG.. monet ovat täällä esim. maksamassa karmaa tai jotta joku voi maksaa heille.. nekin on sielunsopimuksia.. ei sielusopimuksia ole ainoastaan parisuhteet.. ei parisuhde ole myöskään ainoa tapa oppia.. niitä on niin muitakin  :Smiley

Selkälokki.. samaa mieltä.. mun tärkein päämääräni ainakin on henkinen kasvu.. Tuli se sitten parisuhteesta tai äitinä olemisesta ja jostain muusta.. pääasia on, että huomaan oppineeni aina jotain uutta itsestäni ja kasvanut..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
selkälokki
Vieras
« Vastaus #21 : 18.05.2006 19:02:47 »

Yhdistättekö telepaattiset suhteet (siis juuri ne, että ajattelee jotakuta tiettyä ja samassa hän soittaa jne) nimenomaan parisieluihin? Siis sellaisiin, joka voi olla ystävä tai isä tai äiti tai vaikka se kumppani yms.??
Vai ajatteletteko, että tuollaista telepatiaa voi olla missä suhteissa tahansa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 18.05.2006 19:07:48 »

Telepatiaa voi olla vaikka henkilön kanssa.. jonka maailmankuvaa ei enää hyväksy, eli ent ystäväni, mutta hän onkin okkultisti ja harjoittanut mielenhallintaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #23 : 18.05.2006 19:21:54 »

Ehkä sinulle opetetaan just tällä hetkellä kärsivällisyyttä, kun joudut mulle selittelemään, että tiedät.. soriii mulle pitää välillä väntää rautalangasta   coolsmiley Grin

 smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #24 : 19.05.2006 00:40:31 »

 angel

    angel

      angel

        HALOO!!  Siskot ovat sotkeutuneet pöksyihinsä!!


            2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #25 : 19.05.2006 08:11:13 »

Sielun kumppanin kanssa on yhteistä kohdattavaa - usein törmäyskurssilla...

Kaksoisliekin kanssa yhdessä kuljettavaa..
Terminologisestikin; liekit kun yhdistyvät, syntyy isompi roihu, jonka valon voimakkuus innoittaa kilvoittelematta toinen toisiaan.

Valojen laatu on tässä se tekijä;
kynttilän liekit sopivat hyvin samaan tilaan. Mutta kun toinen on valonheitin ja toinen tuikku, syntyy ongelmia.

Kaksoisliekit ovat kertaisensakin olentansa kautta suodattuessaan Rakkaudelliselta laadultaan kaltaisiaan lämmön ja Kirkkauden potentiaalin vertoistuneitumia.


 smitten smitten smitten
tallennettu
Aniara
Vieras
« Vastaus #26 : 19.05.2006 08:43:55 »

Tämä on hyvin moniulotteinen asia...
ei ole yksiselitteisiä tulkintoja
ehkä emme kykene vielä ymmärtämään kokonaisuutta?

Kaksoisliekkien kirkkaus voi olla liian kirkas toisilleen,
sielunkumppanista voi vaikeuksien kautta kasvaa yhteinen roihu,
vaikka ensin toinen on tuikku ja toinen palo

Ja sitten ovat vielä ne sielut,
jotka ovat siirtyneet ajasta ulottuvuuteen.
Ehkä heidän rakkautensa valo on puhtainta
ja maallisista vaateista vapaata?

Mutta voi olla että he pysyvät hiukan kauempana,
sillä sen rakkauden voima on niin suuri,
että se voisi saattaa
maallisen mielemme hämmennykseen.

Jos emme ole täysin
voimamme keskipisteessä
- miksi sitä kukakin haluaa kutsua.

 smitten smitten smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #27 : 19.05.2006 12:19:16 »

Me ainakin ollan tehty Kaksoisliekkini kanssa sopimus, että se kumpi herää henkisesti herättää toisen.. ja tässä elämässä se olin minä, joka heräs ensin ja nyt oon saanut myös herätettyä hänet henkiselle tielle.. loppu on hänestä itsestään kiinni.. olen täyttänyt oman osuuteni sopimuksesta.. Olisihan voinut käydä niinkin, ettemme olisi edes tunnistaneet toisiamme.. :Smiley
JG Kaksoisliekkisi voi silti ohjata sua, vaikkei olekkaan täällä maapallolla tällä hetkellä.. yhteys toimii silti.. mut itsehän tiedät parhaiten onko sopimuksia vai ei..  coolsmiley


 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 19.05.2006 12:24:41 »

Ei, en muista tietoisia sielunsopimuksia. Siksi kyselen mitä muut on diilailleet.

Ekan miehen kanssa se oli varmaan lapsen teko l. sielun kutsuminen maailmaan, vaikka onkin aika villikko lapsi.

Tuo vika ex ilmoitteli taas olemassaolollaan; sanotaan nyt kun minä otan auttamisen vakavasti, niin hän olisi hyvä esimerkki siitä miten auttaminen voi olla hauskaa.. sillä on kai aina hauskaa ja meno päällä.. 3-vaihe ennen sen 11-vaihetta minä kun laahaan 7-vaiheessa ja henkisenä brrr..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #29 : 19.05.2006 12:33:39 »

Selkälokki:
Lainaus
Vai ajatteletteko, että tuollaista telepatiaa voi olla missä suhteissa tahansa?

Telepatiaa voi olla silloin kun on ns. samalla taajuudella henkilöön ja Halutessaan yhteyttä se myös toimii  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: