Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: OinasNainen parisuhteessa  (Luettu 15565 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #15 : 06.08.2008 16:10:09 »



Jouskari  - nousu Vaaka! Öh! Tuota. Ehkä se muutaman kymmenen elämän jälkeen osaa kertoo ajatuksensa julki. Tässä elämässä ei o pelittäny. Huh

Myöhemmin tajusin, ett se valehteli suut silmät korvat täyteen. Sen oli parempi olla sanomatta, ku ei kerta ollu rehellinen - ei osannu. Eihän se rassu muistanu, mitä illuusiotaan se millonki eli. Tai mitä kellekki oli valehdellu. Ei mulle koskaan selvinny, ajatteliko se edes koskaan. Tai oliko se tutustunu itteensä. Tieskö se edes 'kuka minä olen'. Eiku siis se. Tai että siinä ois jotain järkee... siis elämässä ja rehellisyydessä ja aitoudessa ja hetkessä itsessään.
Ettei vaan valuis ku jätkän räkä. Sekin (räkä) on rehdimpi kuin ylidiplomaattinen ja persoonaton, epäsuora ihminen. buck2
Lainaus

Hyvänen aika.. Kuvaat yhtä  aurinko jousimies askendentti vaaka miestä niin uppoavasti.. Liioittelee joka asiaa, valehtelee minkä ehtii, pyrkii miellyttämään jokaista kun ei ole itse mitään mieltä...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #16 : 08.08.2008 11:45:53 »

minäkin olen aurinko oinas mutta en selvästikään tyypillinen. turvallisuus ja pysyvyys ovat minulle tärkeitä arvoja. olen luotettava, rehellinen ja rauhallinen. en kaipaa vauhtia, vaaraa ja muutoksia ...päinvastoin  Grin

voimakkaat mielipiteet ja arvot kyllä on ja en siedä epäoikeudenmukaisuutta, arvostelua ja epärehellisyyttä  tickedoff tämä on varmaan tyypillistä oinasta  Cheesy

Liekö tuo kuu kauriin vaikutusta, turvallisuus ja pysyvyys, sekä rauhallisuus.

Itselläni kun on kuukin oinaassa niin on välillä vakaus kaukana...
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #17 : 08.08.2008 11:58:38 »


kyllä minäkin olen sellainen Tuli ja Leimaus - oinas ...

 aurinko oinas
 kuu oinas
 venus oinas
 merkurius oinas
 mars kalat

kun näillä mennään, niin mitä voi tästä oinaasta odottaa...
joten ei taida miehelläkään aina olla helppoa kun tämä oinas taas  tickedoff tickedoff tickedoff

mutta kyllä sitä osaa myös  smitten smitten smitten

tällä luonteella tasaisuudesta ei ole tietoakaan, ja oikeastaan hyvä niin, en jaksaisi olla AINA samanlainen ja ennalta arvattavissa tyyppiä.

toki tilanteessa kun alkaa hermostumaan, niin voisi hieman opetella rauhallisempaa lähestymistapaa...

 Smiley
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #18 : 09.08.2008 23:03:56 »


jotenkin ihastuin näihin kahteen hymiöön jotka kuvaavat tätä oikkutyttöä aika hyvin ...


 smitten         tickedoff         smitten         tickedoff


välillä sitä miettii kun tuosta oinasmiehestä käy täällä mumisemassa, että minkähänlaisen viestiketjun voisi tästä oikkutytöstä saaha aikaan...
hui...pelotus... Huh


tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: