Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaaka-mies  (Luettu 21448 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« : 21.11.2009 13:17:15 »

Hmm, yritin etsiä Vaaka-miehestä omaa topiccia mutta en ihme kyllä löytänyt Huh No niin tänne sitten voi rustailla Vaaka-miehen ominaispiirteitä ja muutakin mukavaa Wink

Itse voisin tästä omasta  vaaka herrasta sanoa, että miellyttämisenhaluinen, joskus liiallisuuksiin asti, että välillä joutuu syömään sanansa, hmm tykkää kauniista asioista (myös naisista), kuitenkin kumppanin löydettyään melko uskollista tyyppiä..Vaikeuksista puhuminen joskus hankalaa, patoaa asioita itseensä, ei ole pitkävihainen kuitenkaan, unohtaa asioita helposti, sänkykammarissa valloittava..Tietty "vakaus" kuitenkin puuttuu..Pitkään tunnettuaan pyrkii pomoksi suhteessa jollain kumman tavalla, jota en ole saanut vielä ratkaistua, osaksi miellyttämällä, aamu-uninen, äreä jos ei saa tarpeeksi nukuttua, tarvii pitkät yöunet...
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #1 : 21.11.2009 16:07:04 »

Kuulostaa ihan Vaakani menneisyydeltä, hänellä muuten on ollut joku fiksaatio thaimaalaisiin naisiin ja kaukosuhteita ja lyhyitä juttuja knuppel2 En tiedä, miten hän meinaa minun kanssani pärjätä sillä perusluonteeseeni kuuluu tietty jäykkyys, ennakkoluuloisuus, mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus Grin
En suostu katselemaan hetkeäkään mitään "pikku flirttiä"...Hänellä on kyllä venus skopu ja nouseva jousimies mutta kuu kaksosissa...Itse hän on päättänyt, että muutimme yhteen..Vastustin tätä kauan mutta saapahan herra nyt kokeilla, miltä se tuntuu..Olen aiemmin asunut 3 vuotta yhdessä exän kanssa eikä yhteenmuuttaminen ole suosikkilistani ykkösenä..Tämä Vaaka-mies on sanonut, ettei ole ollut koskaan niin varma naisesta kuin minusta mutta ken tietää, onko sekin vain kaunopuheisuutta Cheesy JA olen (onneksi) aivan erin näköinen kuin hänen aiemmat naisensa, ei voi olla ainakaan ulkonäön puolesta mitään fiksaatiota minun näköisiini Cheesy
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2 : 21.11.2009 16:25:42 »

Voi ei, sillä on just samat kuviot kun sun exällä Grin ettei vaan olis sama herra kyseessä Grin

NO mikäs teillä sitten tyssäsi siinä suhteessa? Mielenkiintoista tietää tässä vaiheessa Wink Grin
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #3 : 21.11.2009 17:10:51 »

Voi kamala knuppel2 buck2 Pitäisköhän tässä itsekin alkaa harkitsemaan laukkujen pakkaamista ja kadota Grin Milloin tai missä vaiheessa tämä "symbioottinen alkueläinyhdistelmä" hajosi? kuukausien/vuosien kuluessa?

Tämän herran kanssa sovimme kyllä yhdessä erilliset menomme ja suunnittelemme yhteistä matkaa ja nyt siis asumme yhdessä..Kaikki hänen aloitteestaan, itse pessimistisenä ihmissuhdekammoisena en ole rohjennut olla itse aloitteentekijänä missään suuremmassa asiassa Grin

Se kyllä mietityttää, että aiemmin herra ollut varsinainen "hulivili", mutta nyt sanoo löytäneen sen oikean, että ennen ei tiennyt mitä halusi elämältään...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.11.2009 19:14:34 »

Itsellänikin on kokemusta  aurinko vaaka kuu kaksoset -miehestä, jolla tosin nousu ei ollut Jouskarissa, vaan sekin löytyy Vaa´asta.

Kaveri oli hyvinkin sosiaalinen ja sympaattinen tyyppi, hyvin herkkä, mutta toisaalta myös arvaamaton. Hänessä oli hieman sellaista Dr. Jekyll/Mr. Hyde -syndroomaa. Kauhea säätäjä naisten kanssa, eikä ole hirveästi yrittänyt mitään perususkollisen miehen prototyyppiä esittääkään. Eli säätäjä ihan rehellisesti, on sitten toisen osapuolen valinta, kestääkö moisen käytöksen vai ei. Sanoisin jo kovaksi suoritukseksi sen, jos hän kykenee uskollisuuteen parin kuukauden ajan. Hän oli mielestäni seksiaddikti jo silloin parikymppisenä, eikä ikä ole asiaa miksikään muuttanut. Ehkä vain flaksi on hieman heikentynyt nyt päälle nelikymppisenä.  crazy2

Tämä mies on tiettävästi ollut ainakin joissakin parisuhteissaan myös väkivaltainen, joskaan ei minun kanssani... tosin meillä suhde oli aikoinaan lähinnä tapailua viikon, parin välein, eli ei mitään erityisen tiivistä. Sattumoisin olen kuitenkin ollut ajoittain yhteyksissä tähän mieheen, eli tuoreemmatkin kuulumiset tiedän ainakin osapuilleen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 21.11.2009 20:00:50 »

Ex-Vaakani on  askendentti harkakuu vesimiesvenus skorpioni ja  mars jousimies.
Flirtti ja säätäjä. Uskollisuus erittäin hankalaa, kertoohan siitä sekin, että olin hänen
rakastajansa kauan, kunnes otti avioeron. Grin

Tosin en voi puhua omasta uskollisuudestani edes puolta sanaa,
kertoohan siitä jotain, että petin Vaakaa hänen juristinsa kanssa,
joak nykyään on hänen ex-juristinsa. angel

Ex-Vaaka sanoi, ettei kykyne olemaan yhden naisen kanssa kauaa,
vaan kyllä siihen pitää vähintään rinnalle saada joku toinen + seksiä silloin tällöin
jonkun sopivan kanssa, joka on osunut kohdalle ja mukaan
ja 1. ja 2. nainen ei ole näkemässä/paikalla. Tongue

Säätäjä.. voi prkle, mikään ei rasittanut kyllä enempää siinä herrassa!
Olisi saanut naida vaikka mitä hampaatonta vuohta korvaan,
mutta se sählääminen noilla säätämisillä..! tickedoff

Stressaavaa yleensä, mutta pakko myöntää, että jotkin säätämiset ovat olleet nerokkaita,
mutta harvemmin kyllä.  :Smiley

Ja jep, hän on aina oikeassa ja jos ei, niin totuutta voi vääntää niin, että hän on.  Grin
Tuohon saattaa vaikuttaa tuo  mars jousimies ja yhdessä  vaaka:n kanssa siitä
saa aikaan kieron korkkiruuvin. Wink

Valtava mitä muut minusta ajattelevat/sanovat-kompleksi.

Valtava omakehu omasta erinomaisuudesta ja todistelu, ettei ole homo,
vaikka näyttää sille. :Smiley

Hyvä tyylitaju! Afro

Väkivaltainen, juu, lapsien läpsäytys lähtee mielestäni vähän liian helposti ja automaattisesti.
Kaksi entistä tyttöystävää, ex-vaimo ja nykyinen on/off-tyttöystävä ovat kertoneet
väkivaltaisuudesta ongelmatilanteissa.
Minä saatoin olla onnekas, kun jäin kiinni Veskarista (Vaa'an ex-juristi) tippuessani
hevosen selästä, että olin sairaalakunnossa jo valmiiksi ja sairaalassa se pystynyt
heittäytymään väkivaltaiseksi.

Muutoin olen häipynyt, kun sillä oli huono hetki,
josta syystä se on pari kertaa murtautunut asuntooni sisään, mutta ei siinä auttanut poliisiakaan
kutsua, kun mies itse omisti koko taloyhtiön. Tongue
Kerran se sabotoi asuntoni lukon niin, etten päässyt enään sisään lauantaiyöllä,
kun olin liesussa. Maksoi toki sitten lukon uusimisen ja lukkosepän.  Smiley

Tuosta varsinaisesta erosta...
Kun pääsin sairaalasta pois ja sanoin, että taisi tämä suhde olla sitten tässä
ja muutan uuteen asuntoon (nykyiseeni) ja että olen tässä säästänyt sitä varten,
niin teki jätkä klassikot; en saanut tavaroitani ulos sen kämpiltä saati omastani,
kamala riita ja kun sanoin, että pidä sitten hyvänäsi, niin muuttoauto toi ne minulle
viikkoa myöhemmin muutostani ja herra kertoilee yhteisille ystäville,
että kuinka jätin kaikki tavarani hänen vaivoikseen
ja kuinka hänen piti tämäkin minulle hoitaa. Grin 2funny

Erosta on vuosi ja silti sille on paha paikka tavata minut.
Se on valkoinen ja punainen ja vaivautunut ja kädet tärisee ja pelkää koko ajan,
että sanon/kerron jotain raskauttavaa hänestä -> miettii koko ajan,
mitä muut hänestä ajattelevat/sanovat.

Hänessä on omat hyvät ja huonot puolet, mutta asiat nyt meni kuten meni. Smiley
Stressaava se suhde oli mitä vertaa nykyiseen suhteeseen Veskarin kanssa,
mutta ei sitä itseasiassa huomannut silloin tietoisesti.
Tottui kait..? Smiley


tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #6 : 21.11.2009 21:27:55 »

Muutama kokemus on vaakamiehistä. Toinen avioitui vasta vanhemmalla iällä ja toinen viipottaa vielä vapaana(n.45v), on aikamoinen työholisti. En tykännyt olla kakkosena työn jälkeen, joten en edes harkinnut alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Aika flirttejä ja osaavat kyllä hemmotella rakasta jos sille päälle sattuvat.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 21.11.2009 22:15:11 »

Ai niin! Absoloksen jutusta tuli mieleen, että antelias juu, mitä tulee lahjoihin ja sen sellaisiin. Smiley
Siis ainakin tämä ex-Vaaka. Wink
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #8 : 22.11.2009 10:57:26 »

Kuulostaapa kamalalta, kaikkien tarinat Grin Mihinhän soppaan olen pääni pistänyt buck2 Tuo väkivaltaisuus kyllä on tullut kovassa "tiedottomassa" humalassa esille yhden ainoan kerran muutamana tönäisynä mutta vaakani hakeutui heti terapiaan, jätti vahvat viinat pois kokonaan ja tuntee selvästi kovaa syyllisyyttä asiasta..Viinan jättämisestä on nyt kohta vuosi, joten mikään hetkelliseltä syyllisyyden tuskissaan tekemältä päätökseltä se ei ainakaan vaikuta..itsehän katosin sanan varsinaisessa merkityksessä kuukaudeksi tuon tapahtuman jälkeen, että luulisi että olisi jotain oppinut..Tässä vaiheessa voin jo sanoa, ettei minun kanssani pelleillä nuissa naisasioissa ja Vaakani tietää sen hyvin, alussa on/off-vaiheessa hän sattui tekemään lähempää tuttavuutta johonkin heitukkaan baarissa, jonka sitten kostin hänelle mitä moninaisimmin keinoin...En tiedä täytyykö sitä itsekin olla sen verran kieroutunut tyyppi, että on saanut "koulutettua" nuinkin villin ja vapaan yksilön..Toisaalta vuosi on lyhyt aika, joten huumassahan tässä vielä eletään..En kyllä epäile hetkeäkään pakata laukkujani, jos jotain tuollaisia naissäätöjä paljastuu...Toisaalta olen itsekin liian kiinni hänen menneisyydessään, mistä minä sen voisin satavarmasti tietää, onko hän tosissaan nyt löytänyt minusta sen oikean..oma pessimistisyyskin on joskus parisuhteen riesa

Eilenkin herra haki minut kiltisti baarin edestä kotiin eikä halunnut lähtä kavereidensa kanssa jatkoille mihinkään baariin
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #9 : 22.11.2009 11:15:27 »

Hänen karttansa löytyy muuten "mystinen vaaka-mies" topicista, tai jotain sinnepäin..
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #10 : 23.11.2009 08:02:13 »

Minulla on tässä melkein vuoden päivät ollut on/off suhde vaaka-mieheen, jolla  askendentti jousimies kuu vesimies mars skorpioni. Alunperin hurmasi minut itsevarmuudellaan, huumorintajullaan ja hyvällä käytöksellä. Tosin se hyvä käytös on hänellä täysin tilanteeseen sidottu juttu. Hän on fiksu, mutta laiska.

Hän on erittäin sitoutumiskammoinen, joku on joskus parisuhteessa yrittänyt rajoittaa menemisiä ja tulemisia, se ilmeisesti nyppii vieläkin. Myös hän haluaa olla suhteessa se, joka sanoo viimeisen sanan (ja se sopii mulle, koska avioliitossani jouduin ottamaan vastuun melkein kaikesta). Hän ei helposti avaudu eikä puhu tunteistaan ja salaisuudet hän pitää itsellään. Myös veljeni on vaaka ja näissä kahdessa miehessä on paljon samaa. Valitettavasti alkoholi maistuu...Ja vällyjen välissä on kyllä aivan mahtava tapaus, johtunee varmaan tuosta skorparista marsissa  Cheesy.

Väillä mulla on tunne, että hän on kuin märkä, liukas saippuapala, en saa hänestä otetta millään. Tosiaalta on rehellinen ja kertoo suoraan missä mennään jne.. Ja riidat tai epäselvyydet haluaa käsitellä ja jopa jauhaa aivan selviksi. Ja taitaa olla äidin poika loppu peleissä, vielä yli kolmekymppisenä. Mutta kerrassaan hurmaava tapaus!
tallennettu
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #11 : 04.01.2010 17:50:37 »

Vaakamieheen ollut suhde muutamia kuukausia ja minun puolestani voin vain sanoa että IHANA tapaus.  smitten

On kovin huomaavainen hyvällä tuulella ja ottaa mielellään "ohjat käsiin" kaikissa aloitteissa ja tekemisissä. Huonommalla tuulella on epävarma itsestään ja kaipaa jatkuvaa todistelua että tässä ollaan ja pysytään (Kuu rapu), mikä ei itseäni haittaa koska poden ajoittain itsekkin samanlaista epävarmuutta ja varmistelua.  Grin
Tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mikäli haluaa. Saa osakseen myös arvostusta, lähes kaikenlaisilta ihmisiltä. On rauhallinen kaikissa tilanteissa, kiukuttelee ja näyttää oman pahan olonsa vain siihen asti kunnes toinen murtuu ja alkaa itse lohduttelemaan toista.
Musikaalisesti on lahjakas tämä minun vaakamieheni, hyvä esiintymään ja kaipaa huomion keskipisteenä olemista vain esiintymislavalla, muutoin välttelee sitä, pukeutumista, puhumista ja kävelytyyliä myöten on hillitty.
Kova lukemaan ihmisiä ja on ihan hyvä ihmistuntija luonnostaankin, jossain lukikin että vaaka ei ole niin suvaitsevainen kuin antaa ymmärtää ja mielestäni pitää ihan paikkansa..  Grin Valitsee tarkoin kenen seurassa liikkuu ja kenen kanssa ystävystyy, toisaalta on hänellä varaakin siihen.
Minua lukee usein väärin, hakee liian pitkän kaavan kautta vastausta mietiskelemäänsä.

Kuitenkin, pitkästä aikaa olen rakastunut ja minusta tuntuu että tässä on sielunkumppani johon voi luottaa ja jonka kanssa on myös todella hauskaa.  Kiss Veskarinaiselle ihan ykkönen!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies
Kuu Neitsyt
Asc, Jupiter & Chiron Rapu

DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris
Pallas Oinas
Ceres Kaksonen
Vesta Kalat
Pluto & Juno Skorpioni
mirka222
Vieras
« Vastaus #12 : 08.01.2010 14:06:16 »

Aina puhutaan, että Vaaka-miehet ovat tarkkoja ulkonäöstään kuin myös naisen ulkonäöstä..Mun vaaka ukkeli ei kyllä kuulu tähän ryhmään, ei millään saisi lähdettyä esim. vaatekauppaan, ainakaan ostamaan vaatteita itselleen..Lisäksi hänen entiset naisensa eivät ole olleet mitenkään erityisen tyylikkäitä tai naisellisen kauniita, oikeastaan päinvastoin poikamaisia ulkonäöltään ja pukeutumiseltaan (sanoo mustis pirttihirmu  venus kuu harka Grin)..Toisaalta ulkopuoliset luulevat, että ukkoni ehostaa itseään paljon, koska hänen ulkonäkönsä on valmiiksi niin komea/laitetun oloinen, ja tietenkin minä valitsen hänen vaatteensa kun lähdemme vaateostoksille Wink..
Tuo vaakamaisuus kyllä tulee ilmi musiikkimaussa, romanttisuutena ja kaunopuheisuutena, hänellä on myös  merkurius vaaka...Tyylikkäitä lahjoja hän silti osaa minulle ostaa (tietää että olen aika tarkka siitä mitä haluan)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 11.02.2010 14:22:52 »

selittääkö astrokartat teidän vetovoimaanne?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #14 : 12.02.2010 15:14:49 »

Aa, enpäs ole tähänkään vastannut, joten korjataan vahinko... Tongue

Itsellä siis kohta 2,5 vuotta yhteiseloa Vaaka-miehen kanssa takana. Mies on kyllä mielestäni enemmän Skorpionimainen kuin varsinainen, Vaaka, onhan hänellä Aurinko Vaa'an loppuasteissa ja Pluto on voimakkaasti aspektoitunut. Tämä tuo sellaista jännää salaperäisyyttä ja syvyyttä miehen persoonaan Smiley

Mies pitää yksityisyyttä arvossaan, hänelle se oma henk.kohtainen tila on tärkeää (ja toisaalta mä  jousimies :nä annan tilaa suht helposti). Ei juoruile parisuhteestaan muille, haluaa pitää meidän asiat meidän välisinä. Ihmisten ilmoilla suhtautuu muhun enemmän kaverillisesti, hyvä kun edes kädestä joskus pitää kiinni. Tämä aiheuttaa tosin mulle välillä sellaisen fiiliksen, että häpeääkö mua Huh  Sen sijaan kotosalla kaipaa läheisyyttä hyvinkin voimakkaasti (eilen illalla esim. vaati, että mä rapsutan selkää ja hieron hänen jalkojaan) ja on aivan ihana, mitä tulee aviollisiin velvollisuuksiin Wink

Vaatii tosi paljon läheisyyttä, tuntuu siltä, että jopa mua enemmän, mutta antaa myös paljon hellyyttä, jos huomaa, että mä olen huomion tarpeessa/vihjaan hänelle asiasta...

Romanttinen. Juu, tavallaan. Muistaa kyllä vuosipäivät, synttärit ja harrastaa ystävänpäivälahjoja yms., vaikkei tod. mikään lahjasampo olekaan. Tykkää harrastaa yhdessä asiota. Haluaa tehdä mun kanssa muutakin, kuin istua kotona katsomassa telkkaria.

Mies on sosiaalisissa kuvioissa tosi pidetty, töissä hyvin sopuisan, ahkeran ja luotettavan työntekijän maineessa. Ei haasta koskaan riitaa, vaan mielummin vetäytyy niiden porukasta kauemmaksi, joiden kanssa ei kemiat oikein kohtaa ja pyrkii asiallisiin väleihin. Diplomaattinen ja sopeutuva, ei kuitenkaan mikään peenlipoja tms. Ei alennu kenenkään mielistelyyn, vaan on rehti ja hyvinkin terävä- ja suorasanainen, mutta syvimmän itsensä paljastaa vain lähimmilleen ( merkurius skorpioni ). Päättämätön ei todellakaan ole, vaan hyvinkin omapäinen, kun jotain saa päähänsä! Viihtyy seurassa, mutta tarvitsee myös omaa tilaa.

Mies ei ole mikään muodinseuraaja, vaikka tykkääkin välillä sijoittaa ihan kiitettäviä summia vaatteisiin. Miehen huppari-farkkutyyli ei kuitenkaan kilju mitään "hei-minä-maksoin-tästä-kokonaisuudesta-1000-euroa". Sijoittaa laatuun ja sellaisiin vaatteisiin, jotka kestävät käytössä ja joissa tyyli on ajaton. Viihtyy itse asiassa parhaiten metsällä puskassa kytiksellä metsästystamineet päällä ja kivääri olalla, että se siitä pukeutumisesta Grin

Mies ihastuu ensimmäisenä vähän rempseämpiin, poikamaisempiin naisiin. Ei tykkää lainkaan prinsessamaisista, nirppanokkaisista naisista. Naisen pukeutuminen on ilmeisesti aika toissijainen seikka miehelle.

Vaakamaisuus näkyy miehessä siten, että hän arvostaa kauneutta ja harmoniaa ( venus vaaka ). Ihailee esim. kauniita koriste-esineitä, ihannekoti on kaunis, viihtyisä ja siisti. Tykkää nautiskella, esim. käydä hyvässä ravintolassa, nauttia pullollisen laadukasta olutta tai lasillisen hyvää viiniä tai herkutella esim. juustoilla ja belgialaisella suklaalla, tai sitten konkreettisesti käydä jossain hemmotteluhoidossa, hieronnassa tms. Mies on valmis sijoittamaan huomattaviakin summia kodin sisustukseen tms. Arvostaa laatua ja on erittäin merkkitietoinen. Maksaa mielummin enemmän laadusta kuin ostaa halvalla sekundaa.

Musiikkimausta ei oikein vaakamaisuus näy, kuuntelee joko mättömusaa a'la Rammstein tai sitten oikein kunnon tanssikamaa Grin

Nyt tuli hiukan kiire toisaalle, jatkan tätä, kunhan ehdin taas koneen ääreen Smiley

Edit: Jatketaan...

No, sitten vähän haukkuja Wink  Mies on  askendentti neitsyt kuu vesimies , mikä aiheuttaa sen, että mies osaa olla hyvin kriittinen itseään ja muita kohtaan, huomaa hyvinkin pienet virheet ja huomauttelee niistä loputtomiin, osaa olla tosi pikkutarkka, tarvitsee koko ajan jotain pikkunäpertelyä ( askendentti neitsyt ). Tunnepuolella on välillä aika etäinen ja hajanainen ja antaa itsestään kylmänkin vaikutelman, vaikkei tarkoitakaan sitä ( kuu vesimies ). Paljastaa vain vähän itsestään ja välillä hänestä joutuu kaivamaan asiat esille, ei mikään lörppäsuu ( saturnus 3. huoneessa). Kuitenkin luonteeltaan mietteliäs, tarkkanäköinen, tykkää keskustella syvällisiä - sekä voi suuttuessaan laukoa tosi terävästi ilmeenkään värähtämättä ( merkurius skorpioni ).
« Viimeksi muokattu: 13.02.2010 22:37:54 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: