Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Pahanilmanlinnut"  (Luettu 16516 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 05.09.2006 18:25:05 »

Eli jokainen itse asiassa elää juuri sellaista ja niin kiinnostavaa elämää kuin haluaa?

Ne jotka vetää pahanilmanlintuja puoleensa, todellakin sitten oppivat asiasta jotain. En oikeastaan törmäile sellaisiin, eri asia satunnaiset mielen pahoitukset tai odotuksiin pettymiset, mutta niihin (mikä taas tapahtui tänään yhden osalta ja toinen piristi ja huvitti) voi aina suhtautua tyynesti.  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #16 : 05.09.2006 18:36:17 »

Lillin teksti vaikutti jo pelottavalta. Shocked Jos Astro.fi on jumissa, tietänemme mitä on tapahtunut... Cheesy
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 05.09.2006 18:38:20 »

Niin tosiaan. Miksi Lilli luulet että tuollaista on? Karma vai aura?  smiley6600 Minä taas tunnen käveleväni vetten päällä, seinien läpi, sinne missä menestys on, ainakin rahan jos ei miekkosten kannalta. Keveää ja pinnallista. Luulin että kaksosilla on huoletonta!  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
enska
Vieras
« Vastaus #18 : 05.09.2006 18:49:28 »

Itse epäilen olevani pahanilmanlintu. Se ei kuitenkaan näy erityisesti läheisissä suhteissa - mitä nyt pari avomiestä on tehnyt megakonkurssin kohta sen jälkeen kun ovat minut tavanneet...

Pahoja asioita tuntuu tapahtuvan erityisesti paikoille, joissa olen käynyt. Tässä listaa:

2 vallankumousta
2 terrori-iskua
1 mellakka-aalto
1 sisällissota (tätä ei varmaan lasketa, kyseessä on Israel, jossa soditaan aina)
1 tsunami
1 pyörremyrsky (Katrina)
1 maanjäristys

Lisäksi 1 käyttämäni lentoyhtiö joutui pian matkani jälkeen konkurssiin ja yhdessä tunnellissa tapahtui suuronnettomuus pian sen jälkeen, kun olin siellä käynyt. Olen matkustanut myös Estonialla, tosin kauan ennen kuin se oli Tallinkin omisutuksessa. Ja sehän tiedetään, miten sille kävi.  buck2

Ei ole itselle järin kivaa, että onnettomuudet seuraavat minua.  Cry

Meinaatko tulla astro-miitinkiin..?
 Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 05.09.2006 19:22:51 »

Listaltani puuttuu vielä entistä työpaikkaani koskevat rajut rahoitusongelmat, jotka alkoivat toden teolla sen jälkeen, kun lähdin sieltä pois. Näiden ongelmien takia useat työpaikan avainhenkilöt ovat joutuneet joko työttömiksi tai katselemaan uutta duunia. Lähtiessäni ko. paikasta vajaat 2 vuotta sitten mitään tällaista ei ollut vielä ilmassa.

Homma menee vielä niin, että silloin kun olen paikassa X, siellä ei juuri silloin tapahdu mitään erikoista, vaan vasta sen jälkeen kun olen paikalta poistunut.
Itse olen siis säästynyt täysin onnettomuuksilta. Jos tulisin siis astro-miitinkiin, niin ei siellä mitään tapahtuisi. No worries.  Cheesy

Tästä sainkin ajatuksen maailman pelastamiseksi.

MINUN PITÄÄ MATKUSTELLA VÄHEMMÄN.  2funny

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 05.09.2006 19:30:08 »

Sittenhän sinä oletkin se koossapitävä hyvä voima, etkä pahanilmanlintu.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 05.09.2006 20:09:47 »

Toisaalta ymmärrän kyllä Lillin ajatuksia,
koska itsekin kuulun niihin tyyppeihin, jotka
onnistuvat aina olemaan siellä missä tapahtuu
tai minun vierailuni jälkeen isoja asioita,
mutta en minä osaa ajatella niin,
että ne minusta mitenkään johtuisivat.

Minä olen aivan liian vaatimaton siihen,
että maailma pyörisi minun napani ympärillä. Grin

Toki olen niin selkärangatonta alkulimaa,
etten useinkaan ota mitään vastuuta läsnäolostani
ja vaikutuksesta muihin ja ympäristööni. 2funny

Vien roskat roskikseen, enkä tapa delfiinejä
ostamalla tonnikalaa jne. ja jos joku lentokentällä
tai metrossa tms. ärsyyntyy minun olemuksesta
ja päättää räjäyttää itsensä ja sen mukana
kaikki muutkin, niin se on silloinkin sen
tyypin oma valinta,
eikä minun vastuulla mitenkään. Smiley

Mietin tätä asiaa, kun eräs miespuolinen
ihailija sanoi, ettei hänellä ole mitään syytä
elää, kun aloin seurustelemaan miesystäväni kanssa
ja uhkasi lopettaa itsensä.

Sanoin, että hän on varmasti hyvin oikeassa oman
itsensä suhteen
ja jos asia on todella minusta kiinni,
niin suosittelen ehdottomasti tekemään
niin kuin itsestä tuntuu. Smiley


Tosin..!

Olen miettinyt noita jälkeeni tapahtuvia juttuja.

Esim. myös minun exäni teki aivan järjettömän konkurssin,
oli joutua vankilaan samaisen asian vuoksi
ja tämä tapahtui heti kun hän oli erittäin ikävä
ihminen minulle ja laitoin suhteen poikki. :Smiley

Vastaavanlainen esimerkki;
Hain töihin eräseen tunnettuun
yritykseen joitain vuosia sitten.
Tiesin, että olin hyvin vahva kanditaatti ko. tehtävään
koulutukseltani, kokemukseltani ja osaamiseltani.
Neuvotteluja käytiin 3 kuukautta, jonka aikana
ko. lafkan päättävässä asemassa oleva mieshenkilö
ehdotteli intiimiä kanssakäymistä palkkaamista vastaan.

Kieltäydyin mitä kohteliaimmin. Cool

Vain paria kuukautta myöhemmin ko. yritys joutui
todella järkyttvien  scandaalien pyöritykseen,
jonka seurauksena potkittiin ulos 5 merkittävissä
asemissa olleita tyyppejä ja muutamia muita
ihmisiä ja siellä oli poliisijuttuja ja oikeusjuttuja,
jotka ryvettivät koko yhtiön menestyksen
ja markkinajohtajuuden.

Olin onnellinen, etten sittenkään tullut
palkatuksi koko paikkaan. Smiley

Tämä sama kaava toistuu monissa paikoissa
ja tilanteissa, tosin myöskin matkustelen ja liikun
paljon ja touhuan monessa mukana ja ehdin joka paikkaan
elohopeamaisella valon nopeudella,
niin onhan se selvää, että silloin myös sattuu
ja tapahtuukin enemmän. Cheesy

Siis... 
Joko kysymys on siitä, että nopeutan Karmaa
näille tai sitten vain varjeluksesta,
ettei tarvitse olla osa kaikkea väistämätöntä
sontaa (lausutaan oppimista),
mitä kuuluu tapahtua muille.  Smiley
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #22 : 05.09.2006 20:18:33 »

Pitääkin alkaa seuraamaan tiiviimmin uutisia, niin tietää missä päin maailmaa Lilli on matkustelemassa... Grin
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #23 : 05.09.2006 20:21:06 »

Minä kerran kävin Saksassa, joten tästä päättelin että ne Hitlerin kauhuteot taisivat johtua minusta... Ai niin joo, en ollut tainnut vielä syntyä silloin... No mitä todennäköisimmin olin siellä edellisessä elämässäni.

Joo.

Näin sen on pakko mennä. Cry

Joskus viime talvena kävelin tuon rautatiesillan ylitse ja siitä kaksi kuukautta, niin yksi poika hyppäs sieltä, tappoi siis itsensä.

Kai sekin johtui minusta. Huh

EIKÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI! buck2

Tänään meinasi yks polkupyöräilijä kuolla, kun melkein ajoin sen ylitse. Tuli niin hyvää musiikkia radiosta, että en oikein tajunnut missä mentiin. En ole kyllä ihan varma, mutta kai sekin jotenkin johtui minusta..?! idiot2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 05.09.2006 20:42:27 »

Selvyyden vuoksi on vielä mainittava, että en minä kuvittele, että kaikki mainitsemani tapahtumat johtuisivat minusta. Ei se silti muuta sitä tosiasiaa, että ympärilläni tuntuu sattuvan ja tapahtuvan.

Olisi tosiaan mukava tietää, mitä tässä on takana.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #25 : 05.09.2006 20:48:37 »

Lilli, en minä sitä niin käsittänytkään... Yleensä ottaen minua ei pidä ottaa vakavasti, ellen erikseen kehoita ottamaan.  Wink Kunhan "omaakivailen"...

Pitää kyllä tunnustaa, että en ikinä ole käynyt Saksassa, mutta toisaalta, siskoni kirjekaveri on sieltä, joten minun on pakko olla osallisena siihen Hitler-jupakkaan... Undecided
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #26 : 05.09.2006 20:54:52 »

Kyllähän noita mullistuksia isompia ja pienempiä on tapahtunut ympärillä (ja omassa itsessäkin)ja jälkikäteen poistuessani paikalta tapahtunut vaikka mitä...samantyyppisiä juttuja, mitä tuossa edelläkin on mainittu...

Itse osaltaan näen tuon 'ilmiön' niin, että sitä kaikkea tapahtuu kokoajan kaikkialla, jokaisen ympärillä, vain se muuttuu, mihin kiinnitämme huomiomme. Emme ole voineet kiinnittää mihinkään sellaiseen huomiotamme tai emme ole välittäneet tai rekisteröineet jotain, mitä emme ole ennen kohdanneet. Vasta sitten, kun olemme itse paikalla käyneet tai muuten kohdistaneet huomiomme siihen...kiinnitämme kyseiseen asiaan/henkilöön/ilmiöön tai tapahtumaan huomiomme... ja mikä sitten taas jotenkin muuten sopii sen hetken tilaamme, sen rekisteröimme ja huomioimme siitä... oli se sitten 'negatiivista tai positiivista'... näemme ehkä vain 'kolikon toisen puolen' ...  :Smiley

tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #27 : 05.09.2006 21:03:49 »

Ite en edes uskalla ajatellakaan, että mitä olen saanut aikaan aina siellä missä "vierailen".  coolsmiley Cheesy 2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 05.09.2006 21:16:57 »

          Lilli
mietipä vähän,mitäkö siinä on takana,
ei tartte kuin lukea allekirjoitustasi..ja katsella kuvaasi..
"cras,cras",huomenna,huomenna..
Odinin korpit,Hugin ja Munin ("ajatus" ja "muisti") etcetera..
 kuu harka 11 huone,siis ylennyksessään,perusturvallisuutesi taattu yhteisössä,oma olemuksesi nostaa tunteet ja yhteisen "karman2 12 huoneesta pintaan ja uranus vaikuttaa mc:llä pyörremyrskyn tavoin..
ja luuta lakaisee
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 05.09.2006 21:31:02 »

Tämä on itse asiassa aika vieras aihe minulle.

Ympärilläni ei tapahdu katastrofeja, on tyven melkein aina.

Olen tosin saanut kyllikseni seurata muiden draamaa mutta kun sanoin ei, se loppui. Jotkut etsivät sitä että tuntisivat jännitystä tms.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: