Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "Outo" suojelus ihmissuhteissa...  (Luettu 6722 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 22.07.2008 11:45:40 »

Asiat johtavat toiseen ja joskus sitä vasta jälkeenpäin hoksaa joitain asioita ja merkkejä jotka on vain hölmönä sivuuttanut, eikä välittänyt. Nyt tämän viimeisimmän eron myötä tajusin, että minulle on tullut jokin ihmeellinen, erityinen varjelus ja suojelus näissä mies asioissa.  angel En aikaisemmin osannut yhdistää kaikkea, mutta nyt kaiken tapahtuneen jälkeen tajusin...  Shocked

Toivottavasti tästä ei tule kauhean pitkä ja sekava sepustus...

Ennen tätä nykyistä kariutunutta suhdetta, minä tapasin erään "henkisen" miehen jonka kanssa tapaamiset jäivät kyllä lyhyeen, vaikka odotin muuta. Sillä vietettyään luonani ensimäisen yön yhdessä hän aamulla jotenkin todella säikähtäneenä selitti että oli nähnyt kamalaa painajaista jossa jokin mies oli tullut hänen luokseen jotenkin uhkaavasti sanomaan että minä olen hänen omansa, pitäen minua kädestä kiinni ja että  hän ei päästäisi minua irti yms. Itsekin vähän säikähdin ja ihmettelin tuota tapahtunutta kun hän ei sen jälkeen enää pitänyt minuun yhteyttäkään (ei uskaltanut) vaikka puheidensa mukaan olisi halunnut. Myöhemmin kuitenkin tämä paha painajainen osoittautuikin vain hyväksi, minun suojeluksekseni. Sillä aivan kuin sattumalta sain "kautta rantain" tietää totuuksia tästä miehestä, että hän oli varsinainen (rumasti sanottuna) huijari. Vältyin näin siis hänen enemmiltä huijauksiltaan ja pahimmalta.  Huh Tuossa siis elävää esimerkkiä, milloin hyvä voi verhoutua "pahaksi". Se oli varmasti ainoa tehokas keino pysäyttää tuo mies pitämästä minuun enempiä yhteyksiä ja yrittää petkuttaa minua yhtään enempää.

No tämän viimeisimmän miehen kanssa kaikki meni rikki...  Shocked Olisi heti suhteen alussa pitänyt tajuta nuo "viestit" että kaikki ei ole kunnossa. Sillä ensimäinen asia joka rikkoutui oli mummoltani hänen kuoltuaan perinnöksi saamani kaunis kultavärinen enkeli seinäkoriste. Se oli jo kerran tippunut vahingossa ex-aviomieheltäni juuri vähän ennen kuin saimme huonon uutisen poikavauvasta jota silloin odotin. Sain sen silloin liimaten korjattua. No tosiaan tämän viimeisimmän suhteen alkupuolella, miehen täällä kyläillessä hän vahingossa pudotti tuon enkelin. Se meni ihan säpäleiksi, korjaamattomaksi. Eikä siinä kaikki... Hän myös vahingossa rikkoi erään lasisen tuikkualustan. Sitten häneltä rikkoutui kannettava koneeni aika ihmeellisen helposti, itse tiputin vahingossa juomalasin joka meni säpäleiksi ja pari päivää ennen eroamme parvekkeelta oli "mystisesti" en tiedä miten ja kenen toimesta rikkoutunut eräs pöydällä oleva kanikoriste.  Shocked Eli siis nyt tajuan, että minulle yritettiin vinkata, lopeta, älä särje itseäsi enempää, suhde ei ole hyvä, hän ei ole luotettava. Ja se kumma ahdistus joka minulle yks kaks tuli jostain tästä suhteesta. :Smiley Sitten nyt vielä kuin "niittinä" kaikelle, kun olen täällä hieman vielä kuitenkin epäröinyt teinkö varmasti oikein lopettaessani suhteen sain 100% todistuksen, sain tietää että hän todellakin oli pettänyt minua, eikä ollut uskollinen.

Kiitos Luojan, kiitos enkelten tästä suuresta suojeluksesta jota nykyisin näemmä saan näissä mies asioissa(kin).  smitten angel Jeesuskin on tässä vahvasti läsnä.  Wink Nyt vain pitää tämän "pahvin"  idiot2 eli siis minun pysyä hereillä ja tajuta selkeämmin näitä merkkejä, uskoa ja luottaa niihin. Sillä ne todellakin ovat minun parhaakseni.  angel
« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 12:02:01 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 22.07.2008 12:22:53 »

Unohdin ihan laittaa, että onko muilla vastaavia kokemuksia? Kaikenlaisista suojeluksista ja merkeistä voi kirjoittaa ja muutenkin kommentoida. Olisi kiva.  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 22.07.2008 12:57:46 »

Minulla oli tuollaista suojelusta n. 32-vuotiaaksi asti. Yleensä homma meni niin, että kiinnostuksen kohteelle ilmaantui kuvioihin jokin ex-tyttöystävä, jonka kanssa suhde oli kaikkea muuta kuin selvä. Toisinaan myös varatut miehet paljastuivat todella ihmeellisten sattumusten kautta.

Opin jo luottamaan noihin hassuihin yhteensattumiin siinä määrin, että en osannut lainkaan varautua siihen, että suojelusenkelit hylkäisivät minut juuri tuossa 32 vuoden iässä. Sen jälkeen on saanutkin harjoittaa omaa arviointikykyään, joka peluri-huijari-narsisti-psykopaattimagneetille onkin todella tarpeen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3 : 22.07.2008 15:52:55 »

En minä ole saanut mitään konkreettisia merkkejä ainakaan niin että olisin tiedostanut, mutta "tämä piirre tässä ihmisessä ei lupaa hyvää"-tuntemuksia kyllä.. Näin muistan tunteneeni useaan kertaan exän kanssa seurustelun alussa, mutta sivuutin ne kun ajattelin "päälle" että ehkä ylireagoin ja ei se nyt niin paha juttu ole ja kyllä joitakin asioita oppii sietämään ja antamaan anteeksi ja ihmiset muuttuu, varsinkin parikymppiset nuorukaiset voi fiksuuntua parissa vuodessa ihan eri ihmisiksi, ihan tosissaan...

Juu nuo selitykset pitävät kyllä joskus paikkansa, mutta kyllä minä sen tiesin silloin että kunhan selittelen...
Jossain vaiheessa aloin uskoa selityksiini niin paljon että muutuin ihan liian sinisilmäiseksi.

No nyt tämän uuden miehen kanssa on sama juttu. Hänellä kun on noita narsistisia piirteitä myös.
Ei ole juuri nyt ilmennyt mitään ihmeellistä siis, mutta muistan mitä se oli pari vuotta sitten..
Ja ajatuksia herätti myös se että hän oli polttanut exästään muistuttavia tavaroita kun oli vihainen...
Hänessä on särmää, osaa hurmata, olla vakuuttava, puhua tunteistaan hyvinkin näyttävästi, hyvin älykäs.. Mutta minä älykkäänä ymmärrän että älykäs osaa myös mielistellä ja huijata saadakseen mitä tahtoo..
Ja mitäpä tuollainen tahtoisi? Nätin ja fiksun tytön, joka on kiltti ja ymmärtäväinen, ymmärtää hänen luonnevammaansa sen verran että kestää oikut... Ja tahdonvoimaahan ei häneltä puutu, se on huomattu..

Jepjep.. Ehkä liioittelen? Hän on ollut hyvin vilpittömän oloinen mutta enpä tiedä... idiot2
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4 : 22.07.2008 19:09:23 »


 Smiley
Kyllä olen saanut ja hyvinkin selkeitä. angel
Vaan kun en pitkään aikaan ottanut ohjauksesta kiinni.En muista aikaa,jolloin en vielä niin selkeästi kulkenut tätä henkistä tietä,mutta päätettyäni pysyä ehdottoman rehellisyyden tiellä ja tehdä parhaani asioissa joita minun eteeni tuodaan,niin yhteys henkimaailmaan on ollut uskomattoman johdettua. smitten

Erinäisitä syistä minun ilmeisesti vain piti kulkea tuo juttu hieman pidemmälle kuin sinun Rakkauden Valo. Smiley
Mutta heti alussa jo koin että jokin on pahasti vinossa.
Tässä ehkä konkreettisin kokemus kaikkien aistimieni asioiden lisäksi.
Heräsin omituisen ahdistavaan ja pelokkaaseenkin tunteeseen kun jo asuimme yhdessä.
Silmäni oikein rävähtivät auki että mitä nyt? Shocked
Sitten ne vasta ravähtivätkin ja kauhistuin.Mies oli kyljellään minuun päin ja hieman kohollaan.Kuljetti käsiään vasenta käsivarttani pitkin ja minulla menivät kylmät väreet. buck2
Ihmeissäni katsoin hetken mitä hän puuhastelee.Hän ei ollut huomaavinaan että olin herännyt ja jatkoi sitä.
Tunsin miten energiaa oikein imutettiin minusta.
Pomppasin sängystä ylös ja menin takapihalle savukkeelle.
Takaisin mennessäni mies nukkui syvää rauhallista unta.Itse kiiriskelin lopun yön.

Aamulla sitten kysyin että mitä ihmettä sinä puuhastelit käteni kanssa viime yönä?
Hän ei valehdellut,vaan aivan aidon hämmästyneesti alkoi kyselemään mitä tarkoitin.Näin nimittäin hänestä aina heti kun hän valehteli.
Olin jo aikaisemmin tiedostanut että hän vie minulta energiaa ja teeskentelee paljon,jota piirrettä minun on vaikea sulattaa.
Nyt tajusin että henkimaailma sen selkeästi näin näytti ja antoi tunteakin mihin se energia menee.
Koska siihen aikaan näin paljon asioita ja vaistosin vielä enemmän,uskon tietäväni nyt,milloin ei kannata edes yrittää mitään suhdetta.
Ja kuuntelen kyllä itseäni vastaisuudessa kaikessa ja uskon tuntemukseni!

Tosin tämä toimii ihan kaikissa ihmissuhteissani.En ole seurassa jossa en viihdy,enkä väkisin yritä mitään.
Pyrin olemaan ihmisten kanssa,jotka ovat aitoja ja uskaltavat olla juuri sitä mitä ovat.Mielistelijät ovat kaikkein,,, buck2
tallennettu

indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #5 : 22.07.2008 19:42:06 »

Hui Chandra, tarinasi sai niskavillani ihan pystyyn! Olisin itse tuossa tilanteessa varmaan juossut kirkuen pakoon, alasti, kiljuen ja kädet heiluen pään yläpuolella!

Olen kokenut suojeluksen sillä tavalla, että olen saanut ympärilleni ystävikseni erittäin herttaisia ja luotettavia ihmisiä. Haistan vilpillisyyden ja "pahan" energian, ja alan käyttäytyä täysin epärationaalisesti, josta yleensä tiedän, että nyt olen kohdannut jotain energiaklönttejä, jotka tekevät oloni ahdistuneeksi. Useimmiten oma vaistoni on niin vahva, etten pysty sitä sivuuttamaan, suojelustahan sekin on. Usein myös ne miehet, joiden kanssa olen opetellut läksyjäni, ovat osanneet suojella minua ja itseään, hassua nyt kun mietin. Ja olen tullut niin tutuksi " olet liikaa..." sanaparin kanssa... huoh  buck2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 22.07.2008 20:35:37 »

Kiitos vastauksistanne.  smitten Tiesin etten ole näiden asioiden kanssa yksin.  Wink Siitä tuli vahvistus Jeesukseltakin, sillä juuri kun ajattelin häntä kuinka hänkin on aina opastanut ja ollut minua suojelemassa, sain vahvan tunteen että kuunteleppas mikä kappale tulee seuraavana radiosta joka oli minulla taustalla päällä ja kas sieltä tuli tämä:


Kun voimat oudon maan sun veisi mukanaan
mä missä lienenkin niin tulen takaisin
Sun rinnallasi oon, yön pedot kaikotkoon
sillä en sun särkyä anna mä en

Niin katoavaa on voimat ihmisen,
vain tuuli puhaltaa ja kuoren hajottaa
Mutta en sun särkyä anna mä en

Et ole vahva et, yön varjoon pakenet
mut seuraasi sun jään, en päästä lähtemään
Viel aamu sarastaa, se haamut karkottaa
sillä en sun särkyä anna mä en

Niin katoavaa on voimat ihmisen,
vain tuuli puhaltaa ja kuoren hajottaa
Mutta en sun särkyä anna mä en

Johanna Kurkela - Sun Särkyä Anna Mä En Music Lyrics

 smitten smitten smitten smitten

Mietin tässä vielä myös sitä ihanaa haukka unta jonka kirjoitin uni osioon. Jossa haukka lensi luokseni parvekkeelle laskeutuen ojentamalleni oikealle kädelle. Sen näin ennen tuota eropäätöstä. Haukkakin antoi apujansa jälleen tähänkin tilanteeseen...  smitten
« Viimeksi muokattu: 22.07.2008 20:44:59 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #7 : 22.07.2008 20:45:54 »


 smitten
indiima! angel

Tuolla melko rajullakin kokemuksella oli tarkoitus tapahtua juuri noin.
Katsos olin melko sekaisin,koska itse tunsin että jokin on pahasti pielessä,mutta moni sanoi että kuvittelen,koska olen asunut ja ollut niin kauan yksin.
Enkelini näyttivät että oikeassa olet. angel
Nyt en enää tarvitse noin selkeää näyttöä,vaan vähempi riittää. Grin

Kiitos Rakkauden Valo kauniista laulusta! angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 26.07.2008 09:21:47 »

Hmm.. koen itse olevani lähinnä kosmisen voiman suojeluksessa.. siis kun on sanottu että ehkä oli hyvä kun rapuherra lopetti kaiken - en tiedä mitä "pahaa" olisi seurannut, sen vain huomasin että mikään minulle tärkeistä asioista ei kehittynyt hänen kanssaan enää, läheisyys henkisyys projektit, hän halusi vain humputella.. mutta ei sen kummempia varoituksia tullut (vai oliko se kun hän meinasi kävellä auton alle hieman maistissa!).. ja nyt kun luulen nähneeni hänet vilaukselta kaupungilla 2 kk hiljaisuuden jälkeen, pitää vain ajatella että joko meidät johdatetaan tapaamaan ja selvittämään kokemus, tai kohtaan vaan sopivamman- se miten narsisteista huomaa merkkejä, onkin eri asia... edellinenhän oli narsisti ja siksi juuri tämän nuoruus, nk viattomuus, luonnonlapsimaisuus, uteliaisuus ja kosketus olivat ihania. Ehkä hän osoitti edes sen, että sellaistakin on, kaikki eivät ole narsisteja.

Mielenkiintoista että ihan esineet rikkoutuu. Hyviä merkkejä sinulle!
Itsellä ei tullut suuri ahdistus suhteessa - ehkä ? se meni pääosin kuten kuului, ja olihan hän vähän hulivili.. Mutta ei minulle silloin mitään merkkejä tullut kun se yksi henkinen  skorpioni petti.. tosin kuten täällä on joku sanonut, omistammeko me ketään? Pitääkö olla uskollinen? Saako katsella muita? Se on vähän vaikea kysymys, periaatteessa 1:1 pitäisi riittää.. mutta mitä pitää sallia, mitä ei? Hän nimittäin toisaalta todella rakasti, ihme jos joku vielä sillä tavalla.

Tai ehkei se ole ihme.


Ja Lilli! Tuskin sinua enkelit kokonaan hylkää; kysele vaikka Rhodonitelta, miten pääset moisesta porukasta eroon!!! Hänen kauttaan suojelusenkelisi vastaa
.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008 10:37:07 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Helmiäiskeiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


luon itse oman onneni - joka päivä


Profiili
« Vastaus #9 : 10.08.2008 18:14:18 »

hei rakkauden valo!

minullakin on ollut aika selkeitä viestejä ja enteitä joihin en ole vain uskonut.
erosin tästä vaakamiehestä juuri äskettäin, hän kyllä jätti, mutta  ajatus kieltämättä liikkui minunkin päässäni.
tämän miehen kanssa olen ollut kahdesti, ja suhteemme vakavuus oli vähän niin ja näin hänelle.
koimme kyllä tärkeitä hetkiä yhdessä' kun esim reikitin häntä, hän sanoi sen olleen läheisintä mitä koskaan ennen kenenkään kanssa.
eräs kerta kuitenkin leffassa ollessani, kun olin katsomassa uutta narniaa, koin henkisen hyökkäyksen.
jokin henki alkoi puhua minulle, että en ole tämän miehen kanssa kauaa ja että eroamme pian ja joudumme pitkäksi aikaa eroon toisistamme. friikkasin täysin, olisi pitänyt tuosta ymmärtää.
myös läpi yhdessäolomme olen nähnyt unia, joissa koitan etsiä häntä, mutten löydä tjs
koitan tavoittaa häntä, hän lähtee pois jne.

en ole kuitenkaan tajunnut, että ne voisivat olla enteitä. olen sanonut itselleni,e ttä ne ovat pelkojani.

nyt kuitenkin olemme eronneet,. ja tuntuu että ehkä parempi niin.
mietin vain, miten tunnistaa enteet ja pelot. usein ainakin minulla ne sekoittuvat toisiinsa. tai tuntuu, että pelkää ihan liikaa kaikkea pahaa tapahtuvaksi, mikä estää asioiden oikeaa "näkemistä". esim korteista.
onko vastaavia kokemuksia??
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: