Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisuus kartalla?  (Luettu 42739 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« : 29.03.2006 15:31:49 »

Heissan Astrolaiset,

Mietin tässä, että oletteko löytäneet joskus syntymäkartalta joitain viitteitä seksuaalisesta suuntautumisesta?  Smiley

Ilmeisesti venuksella on jotain tekemistä asian kanssa, mutta mitä muuta sieltä pitäisi etsiä?  idiot2


Lintu vai kala vai jotain siltä väliltä?  uglystupid2
 smitten
-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 29.03.2006 15:58:48 »

Tästä on ollut aiemminkin puhetta mutten muista oliko se sitten vanhalla foorumilla.
Uranus ja venus vaikuttaa mutten muista millään miten niitä piti katsoa...
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #2 : 29.03.2006 18:26:04 »

jaa-a esititpä vaiken kysymyksen... :DDDDD  Cool
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #3 : 29.03.2006 21:08:52 »

Tästä on ollut aiemminkin puhetta mutten muista oliko se sitten vanhalla foorumilla.
Uranus ja venus vaikuttaa mutten muista millään miten niitä piti katsoa...

Yritin etsiä tähän asiaan liittyen foorumilta ketjua, mutta huonoin tuloksin... Sad
Jos vain joku osaisi antaa edes pieniä vinkkejä?  angel
 smitten
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
enska
Vieras
« Vastaus #4 : 29.03.2006 21:14:04 »

Muistaakseni ketjussa :-missä venus on kartallasi ja miten se vaikuttaa..

sitten moni topic tuolla syntymäkartan astrologian puolella mm. lilith kartalla kertoo asiasta hieman toiselta kantilta. Ja jotkut ketjut tuolla ihmissuhdeastrologian puolelta...
Muualta kuin foorumilta niin kokeile vaikka kaarina pääkkösen sivuja ja sieltä mm. marsin ja venuksen sijainteja. Siis kaarina.paakkonen.net
..Ja joku parempimuistinen voi jatkaa tästä... Smiley
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #5 : 29.03.2006 22:13:06 »

Jännä tuo Lilith: tällä 90% lepakolla se on 7. huoneessa/neitsyt. Neliöi kuuhun ja avautuva kvinkussi askendanttiin. Näinköhän siitä jotain johtopäätöksiä voisi vetää...
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #6 : 30.03.2006 02:04:32 »

selvittelin tuota omaa Lilithiä ja se löytyi vaa'asta ja 6. huoneessa  aspect_squ  keskitaivas

Venus löytyy kaksosista ja 2. huoneesta  aspect_opp  neptunus

En mie ainakaan osaa tuosta mitään päätellä  uglystupid2
kai sitä on sit se lintu-kala  Wink

-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #7 : 10.04.2006 16:03:57 »

Oleellisia aiheessa muistaakseni huoneet 5+7 ja niissä sijaitsevat planeetat/merkit. Vaikkapa kyseisten huoneiden kärki tietyssä merkissä antaa seksuaalisuudelle kyseisen merkin ominaispiirteitä.
 Ja planeetat noissa huoneissa antaa seksuaalisuudelle kyseisen planeetan ominaisuuksia...
 Planeetoista eniten käsittääkseni vaikuttaa venuksen lisäksi uranus (joka esim. luo heteroseksuaalisesta poikkeavaa seksuaalisuutta)...
 Monet asteroidit vaikuttaa vahvasti seksuaalisuuteen- niistä olen löytänyt eniten tietoa kirjasta AJATTOMAT ARKKITYYPIT- tekijää en nyt tarkalleen muista, mutta saattaa olla Niemi-Mattila...
tallennettu

Johanna
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #8 : 13.04.2006 16:39:25 »

Minulla on aurinko, mars, merkurius, chiron ja ceres kaksosissa, kaikki tuossa 7. huoneessa... Olen aika avoin kaikenlaiselle seksuaalisuudelle. Heterona olen tähän asti pitänyt itseäni, ja kuvittelisin että elämänkumppanini tulee olemaan mies... Mutta olen ollut myös rakastunut yhteen naiseen ja muistakin naisista on kokemuksia, jopa omasta serkusta... Että sitä tekee kaksonen seiskahuoneessa... uglystupid2
tallennettu
Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #9 : 13.04.2006 17:54:46 »

minulla ei ole huoneissa 7 tai 5 paljon mitään. sen sijaan uranukseni on jousimiehessä huoneessa 3, mikä on aika mielenkiintoista minusta jos tarkastellaan asiaa seksuaalisuuden kannalta... vesimiehenä olen muutenkin sellainen lentokala ihan muuten vaan  Cheesy pitääpä tutkailla asiaa...
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #10 : 13.04.2006 18:09:06 »

Uranus skorpionissa, venus neitsyessä, 5.huone kalat ja 7.huone härkä. Hmm..
Seksuaalisesti olen avoin ja vapaamielinen  Cheesy Sanotaanko että kaikki käy, melkein  Wink Wink

                    Molempi parempi  Grin Grin
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #11 : 16.04.2006 18:22:18 »

Venus  aspect_con Uranus Jouskarissa, Mars  aspect_con Jupiter Kauriissa. Periaatteessa olen sellainen tänään-kuumaa-huomenna-kylmää-tyyppi. Kiinnostun sekä kyllästyn salamannopeasti ja joudun lisäksi jatkuvasti tappelemaan seksiaddiktiota vastaan. Tongue
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #12 : 16.04.2006 23:56:15 »

Voisin tässä lainata Charles Carteria (kuten R. Nikulakin on tehnyt kirjassaan Synastria -Ihmissuhteiden astrologia) "homous on yksinomaan Uranuksen asia". Eli homoseksuaalisuus voisi olla jotenkin kytköksissä Uranukseen (tulee heti mieleen, että miten toi planeetan nimikin sopii niin hyvin tähän kuvioon Grin...sori, olen hiukan väsynyt) ja nimenomaan vahvaan sellaiseen.

Viitteitä muuten seksuaalisuuteen löytyy varmaankin just Venusta ja Marsia tutkailemalla, kuten täällä olikin jo neuvottu. 5. ja 7. huoneeseen siis kannattaa vilkaista myös, näin sanoo ladyhalla? Mites tuo 8. huone? Eikös siihenkin liitetä seksuaalisuus? Mulla on 8. huoneen kärki Kaksosissa, oisko tuossa syy, et koen seksuaalisuudenkin ennen muuta mielentilana. Mulle ei myöskään niinkään ole merkitystä sillä, mitä sieltä jalkojen välistä löytyy, vaan mitä korvien välissä on Grin. Voin rakastua/ihastua yhtä hyvin naiseen kuin mieheenkin ja kiihotun yleensä enemmän mielikuvista ja älyllisestä stimulaatiosta, kuin fyysistä jutuista.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 17.04.2006 00:34:48 »

nummelan kirjasta löytyy pari sivua seksuaalisuudesta ja tuosta venuksestakin eri merkeissä miten se tätä sarkaa ilmentää
8 huonehan on tietysti ehdottomasti myös seksin huone,sinne vaan sekottuu tuo valta näissä suhteissa,ei ole sellaista 7 huoneen ja vaa an ja venuksen auvoista yhteistyötä,vaan haastavampaa,repivämpää,pohjamutia kaivelempaa
ja usein luopumaan opettavaa,
jos viitoshuoneessa ihastut ja 7 huoneessa rakastut ja menet naimisiin niin
intohimon kaikkinensa koet 8 huoneessa,jos merkit näin on sulle jaettu,
lilith on kuin itämainen mauste ja suitsuke rakkauden saralla,
vaarallinenkin verhottuine salaisuuksineen...merkistä,sijainnista riippuen


tuosta nummelan kirjasta pieni pala: 
seksuaalisuus voi olla:
-pyhää( jupiter, saturnus)
-fyysistä ( mars, venus)
-irstasta ( mars, uranus)
-henkistä ( neptunus, merkurius)
-tunteellista ( kuu, neptunus )
-hilpeää ( venusmerkurius)
-muuntavaa ( pluto)
-kaikkea ( neptunus)

kirjallisuutta,john townley/planets in love

foorumilla on ollut noista intohimoistakin jo ketjuja,etsivä löytää..
uranus neliö venus on yhen miehen kartalla kuvastamassa kiinnostusta samaan sukupuoleen..
naisella uranuksen aspektit marsiin,niinkö?
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #14 : 17.04.2006 00:45:24 »

-irstasta ( mars, uranus)

Mullapa on mars&uranus yhtymä seiskahuoneessa! m.o.t.    2funny
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: