Sivuja: 1 ... 393 394 [395] 396 397 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648601 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5910 : 03.02.2009 02:15:42 »

No mulla ei tule vieläkään uni silmään, liian kaunis kuunsirppi ikkunasta naamaan paistaa  laugh

Huomiseksi tilasin kampaajan minäkin ja eikun tukka pois ja ... ehkäpä hennaa taas vaihteeksi päähän  :Smiley
Enpä taida uskaltaa kuitenkaan avaksi laittaa  Grin
Sulla ihan kiva Tiigris, sulle sopii kaikki mallit  Smiley

Eikun öitä (kuulokkeilla Kenny Rogersin samettiäänen saattelemana  smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5911 : 03.02.2009 09:24:22 »

Huomenta tupahan  smitten
ULKONA ON UPEA AAMU!
  smitten YLÖS JA ULOS KOKO TUVAN VÄKI  smitten Cheesy
Koko luonto on kuin sokerikuorrutteella koristeltu ja ilma on ihanaa keuhkoille, kosteaa... pistäkää lämmintä päälle ja kun tuutte sisälle, juodaan kuumat juomat takkavalkean edes, villasukat jalas  smitten

Eilinen on outo päivä ja olen nähnyt vielä oudompia unia viimeiset kolme yötä, mitähän tänään?  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5912 : 03.02.2009 10:24:12 »

olen riekaleena kuntosalista, mutta kaipa se tuli ihan hyvään saumaan.. komea ohjaaja tosiaan oli, joku sellainen sitten. mietin että joukkarihan oli tosiaan komea.. joukkarin kanssa meni kommunikoinnit vähän sekaisin. jossain astrossa lukikin että puhelinrumbaa, turhauttavaa. sitä olikin eilen. cindy-treeni toisaalta huvitti..  Tongue ei käytetty painoja, kehon painoa.

sellainen luminen utu ja aurinko nyt aamulla..

filosoofit on eri porukkaa kuin urheilijat, taitaa jälkimmäiset enemmän viehättää.. tosin.. sellainen henkinen aurakin on viehättävä. miehessä siis.

on hyvä tietää että saan aina 5-15 projektia naamani alle, siispä uskallan heittää sapatille.. niinhän se eräskin vaihtelee töitä jne.  jupiter 10

tiedoksi vaan naisille, naisten taloudellinen tilanne kuulema paranee tänä vuonna mikä tarkoittaa enemmän seksiä. ihmeellisiä nuo uutiset sanon vaan-
ja tämähän sopii..

Kyseissä tapauksessa mies pommitti naista miltei päivittäin puheluilla ja tekstiviesteillä. Yhteydenotot tapahtuivat yleensä iltaisin, öisin ja viikonloppuisin. Mies myönsi, että hän oli osittain oikeudettomasti häirinnyt naista soitoilla ja viesteillä.

siis jos on rahaa, on itsevarmuutta, sitten uskaltaa tutustua.

toki voi tutustua vaikkei olisi mitään, sitten ehkä tapaa.. no en tiedä mitä ja ketä. saduissa vaikka ketä.

ei mut hei nyt jotain hauskaa.. pitääpä kehittää. ilta on taas liian asialinjaa. ja huomennakin pitää rehkiä punttiksella. to olisi kyllä yhdet kemut klo 21 asti.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2009 15:17:46 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5913 : 03.02.2009 13:31:58 »

Naisten taloudellinen tilanne paranee, mikä tarkoittaa enemmän seksiä? No johan oli uutinen.. Grin
Ehkä noiden välillä sitten on jokin korrelaatio - jos suhteissa raha ja seksi on valtapelin välineitä..
(itse en enää ikinä halua sellaista suhdetta, mieluummin vaikka yksin!)


Ja Ippuska, kiitos, tosin tuo kuva on siitä entisestä tukasta.. Ei se nykyinen paljoo erilaisempi ole, kunhan taas lyheni luvattoman paljon (tää on sit rassaavaa hommaa tää hiusten kasvattaminen...) Ja väri muuttui niin että kun ne oli aiemmin vähän oranssit, niin nyt laitettiin päälle sellainen tuhkaan taitettu keskiruskea, ja päälle vielä vaaleita raitoja. Enpä ole väriin ollut pitkiin aikoihin näin tyytyväinen!  Smiley

Mä tykkään käydä kampaajalla niin paljon, et ainakin 3kk välein tulee polttava tarve mennä..
Pitäs keksiä muita tapoja hemmotella itseensä, niin sais hiukset kasvaa rauhassa!  Grin

Ihana ilma ulkona tosiaan! Täällä mun kämpässä on tajuttoman kuuma tän auringonpaisteen takia (aamupäiväaurinko paistaa suoraan makkarin, olohuoneen ja keittiön SUURISTA ikkunoista.. kaikki ikkunat samalla seinällä, siihen suuntaan mistä kesälläkin kuumimmin porottaa...
Tervetuloa kesä!! Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5914 : 03.02.2009 14:40:04 »

Anteeksi että tulen tähän väliin tällä tavalla töksähtäen lukematta kaikkia viestejä mitä tänne on kertynyt...  Embarrassed Tuossa aiemmin täällä piipahtaessani mainitsin, että olen tehnyt nyt vuoden vaihtuessa suuren ja vaikeankin päätöksen. Olen nyt kuukauden verran tehnyt eroa miesystävästäni, ei ole ollut helppoa ei, kun tunteet ovat kuitenkin edelleen niin vahvat ja kun toinen on jälleen yrittänyt saada takaisin.  Cry Mehän olimme jo ikäänkuin "jatkoajalla" eli olin antanut hänelle uuden mahdollisuuden sen pettämisen jälkeen. Kaikki meni jonkun aikaa hyvin, mutta kun ei sitä täydellistä luottamusta ole enää saanut takaisin niin se kaihersi. Toiseksi, vaikka hän pitääkin lapsista hän ei ole kuitenkaan selvästi valmis kantamaan sitä vastuuta mitä lapset tuovat tullessaan yms. yms. En jaksa kaikkia syitä luetella... Kahden meillä oli muuten ihanaa ja hyvää, mutta kun se ei pidemmän päälle riitä kun on nuo lapsetkin ja minä haluan ja tarvitsen kuitenkin enemmän... Tahdon miehen joka seisoo siinä rinnalla arkenakin ja niinä ei niin ruusuisinakin hetkinä, miehen joka on valmis ottamaan "koko paketin", minut ja lapset...

Mutta tämä on niin vaikeaa kylmän viileästi nyt vain jättää vastaamatta enää hänen viesteihin ja näkemättä häntä enää... Kerran jo tässä eroprosessivaiheessa "repsahdin".  Undecided Muukaan ei kuitenkaan näytä auttavan, eikä hän muuten lopeta ja jätä rauhaan vaikka kuinka olen yrittänyt selittää... Emme voi vain olla ystäviä, liian voimakkaat tunteet jne.  Cry Eipäs ole ennen minulla ollut tällaista soutamista ja huopaamista edestakaisin kenenkään kanssa, mutta kai tämäkin oli sitten vielä koettava...  :Smiley Olen kuitenkin nyt päätökseni tehnyt ja tiedän että on parempi molemmille niin... Gotta move on...  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5915 : 03.02.2009 15:15:08 »

hei onnea. kyllähän ne kuvioissa pysyy yleensä, jos on kerran ilmestyneetkin. sinä sitten valitset. itseä ei haittaisi pieni sutina, koska se joku joka hyväksyy koko paketin, tulee sitten. pari kertaa jo tuli, oli kesto mikä oli. 

tai siis jos tulee pahat riidat, sitten hommeli loppuu. jos ei tule isoa riitaa, ei oikein lopukaan.  Cool

hassua muuten että SAMAT miehet jahtaa aina niitä samoja naisia, joista ne on pitäneet, eli ei ne heti unohdu. joku pitää yhdessä.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2009 15:16:44 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5916 : 03.02.2009 15:21:03 »

Nii-in...  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5917 : 03.02.2009 22:10:43 »

Kun kävin päivällä lenkillä tuolla metsäpoluilla, oli niin jumalaisen kaunista! Ihana pikku pakkanen, suurien mäntyjen lumiset oksat, vitivalkoinen kimalteleva hanki, vaaleansininen kirkas taivas ja kevättä enteilevä auringonpaiste.

Huhhuh. Miks pitää olla niin herkkä, että välillä tuntee niin äärilaitoja myöten kaiken...
Toisena hetkenä se on kirous, toisena siunaus..

Voi kun osais pitää aina sellasen kuplivan ja lapsekkaan ilon yllä. Se on kyllä usein, mutta sitten taas jostain tulee kaihoisa mieli ja tuijottaa vaan jonnekin kaiken ohi äärettömyyksiin ja huokailee......
Mulla tulee niin herkästi kyyneleet silmiin, vaikka en edes itkisi.. Kunhan vetistelen..
Onkohan se joku 1. huoneen  neptunus piirre....
Ei sille aina oikeen mahda mitään. Mutta onneksi sitä silti jaksaa olla kärsivällinen itsensä suhteen..
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5918 : 04.02.2009 00:49:19 »



                                      :Smiley

                Kävin tänään ei missään, ja tulin takaisin.   coolsmiley  Ei senpuoleen, että

                   olisin edes lähtenyt. Voimattomuus kirpoaa jäsenistä, olen auki, taas.


                                                        angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #5919 : 04.02.2009 02:57:02 »

kuinkas tuo noran katoaminen? eikö suomessa käytetä jotain ennustajia tällasissa tapauksissa? http://www.iltalehti.fi/tampere/200902039025675_te.shtml
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5920 : 04.02.2009 10:38:14 »

eiköhän se siitä suttaannu. kun exäni katosi, isän kautta löytyi heh heh. joka tapauksessa, se oli ihan äimän käkenä kun ei peli mene kuten se haluaa. printtasin lainat tiliotteesta. panin pari kirjettä perään, siinähän ihmettelee (ihmetteli jo). sitten tavataan taas jossain toimistossa. että näin. en jaksaisi nyt ruveta sille hankalaksi, kun haluan pitää mielen iloisena. rapu ei tiedä mitään näistä selkkauksista!

huh. vain bisnekset piristää, matkat ja työ kai sitten. ja kuntoilu.


It's not your work to make anything happen. It's your work to dream it and let it happen. Law of Attraction will make it happen. In your joy, you create something, and then you maintain your vibrational harmony with it, and the Universe must find a way to bring it about. That's the promise of Law of Attraction.
--- Abraham
« Viimeksi muokattu: 04.02.2009 19:09:06 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #5921 : 05.02.2009 10:55:53 »

Huomenta tupaan.
Hittolainen ku olis tää viikko jo ohi.. tuntuu että nyt on jotenki käsittämättömän
raskasta kokoajan. Huh
Hermostun joka pienestäkin asiasta ja just ennenku tulin nettiin niin hakkasin nyrkkiä
pöytään ku niin hitaasti tää nettiki latautuu  tickedoff
Punanen hiusväri päässä vielä istun ja parin tunnin päästä pitäis olla töissä...
no kyllähän sitä ehtii...
ei vaan huvittais YHTÄÄN. oon aatellu lopettaa ton työharjoittelun,no korkeintaan enskuun oon
vielä,sit pidän pari kuukautta lomaa!!
Pitäähän sitä itseäänkin hoitaa  Angry

haluun pois tän  tickedoff tickedoff tickedoff olon... töissä ei voi ainakaan lapsiin
purkaa...  uglystupid2

oikeen negatiivisuuden negatiivisuus  2funny
'
Mutta niin se vaan nyt on.

nyt suihkuun.. toivottavasti hiukset onnistuu edes. värjään muuten aina hiukset
silloin ku alkaa ahdistaa/turhauttaa.. otin värin poiston illalla ja nyt aamulla punanen väri
ja töiden jälkeen laitan vielä vaaleita raitoja.
Se piristää hetkeks. Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5922 : 05.02.2009 12:21:44 »

Pitää päästää irti jotta voi olla vapaa..

Totta...  Wink

Olen tällä hetkellä flunssan kourissa ja pienessä kuumeessa. Ei kyllä yhtään ihme että olen sairastunut kun kaikkea tätä myllerrystä läpi käynyt... Nyt tarvitaan puhdistautumista ja lepoa...  angel Toivottavasti tervehdyn kuinenkin Henki-, keho-, ja -mieli (Minä olen) messuille sunnuntaiksi...  :Smiley
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #5923 : 05.02.2009 22:46:24 »

elwyn, kauanko soot reenannu eli kauanko menöö jotta ne nesteet lähtee..?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5924 : 06.02.2009 13:24:48 »

Aijajaijaija.. Kuntoilu on ihan jees, mutta teekkin paria sellasta liikettä painojen kanssa, johon kroppa ei ole tottunut, lukuisilla kiduttavilla toistoilla, niin seuraavat pari päivää meneekin  buck2 (olipa taas kieliopillisesti outo lause mutta en vaan jaksa  crazy2)

En oo sitten ihan hetkeen näköjään treenannut mun hauiksia ja käsivarren sisäpuolen lihaksia.. Grin
Meinaan kahteen päivään en oo juuri pystynyt suoristaan käsivarsia, tekee niin hemmetin kipeetä..
Eilen illalla ne vasta alkoi vähän rentoutua kun oli koko päivän niitä venytellyt ja hieronut, mutta yön aikana ne jäykistyi uudelleen...

Oon mä ihan normi hauiskääntöjä tehnyt itsekseni 6kg painoilla, mutta tuolla jumpassa me tehtiin sellaisen painotangon kanssa, joka oli melko kevyt vielä.. No kai ne liikkeet oli sitten tehokkaampia!!

Tähän päälle vielä reidet, pakarat, vatsa, selkä, rinta, kaula (??  idiot2) lihakset kipeinä...
Köpöttelen täällä kuin mikäkin 100v. mummeli kun ei pysty käveleen rennosti. Ja hirvee ähkiminen ja puhkiminen aina kun pitää istua, nousta tai kurottaa johonkin suuntaan... Onneks mul ei ollu tänään tai eilen töitä, en olis selvinnyt siitä mitenkään päin.  Grin Pahinta on kun on pakko aivastaa tms tai vaihingossa tekee jonkun äkkiliikkeen - tuntuu meinaan joka paikassa.. Grin

Jos oon huomenna jo suht "terve" niin meen jumppaan!!  Grin
« Viimeksi muokattu: 06.02.2009 14:34:04 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Sivuja: 1 ... 393 394 [395] 396 397 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: