Sivuja: 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648826 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3165 : 17.08.2008 15:55:43 »

mene isompaan niin et tunne juuri ketään.. minulla ainakin vaihtuu ihmiset sellaista vauhtia että huh. tuskin kukaan havaitsee mitä teet, ellet ryhtymällä ryhdy julkkikseksi.. tms yhtä stupido..  noista miehistä vielä, kaikki joista olen pitänyt, on syntyneet tavallaan pikkupaikoissa. olen miettinyt mikä siinä on.

pieni rannikkokaupunki, toinen keskikokoinen rannikkokaupunki, pienehkö rannikkokaupunki ja tosi pieni rantapaikka-
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 20:44:45 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3166 : 17.08.2008 16:06:51 »

jos olisi viehättävä, eksoottinen pikkupaikka ja söpö miekkonen, voisin pitääkin asiasta. mitä sitä muista välittämään kun ajelisi jeepillä hiekkaisille rannoille harrastamaan vesiurheilua, kotona verhot kiinni ja sen sellaista. heh. no näin me "suurkaupunki-ihmiset" visioimme, tiedän että pikkupaikoista monilla on tunkua isoon.

pikkupaikoissa en ota asioita vakavasti, mistä päättelin että miksi ottaisin isommassakaan?
Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 20:45:14 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3167 : 17.08.2008 16:11:06 »

No olkoon keskikokoinen kaupunki tai iso... Kunhan en tunne ketään.. Cool Sellaiseen muutan ja tiedän jo kyllä minne, siellä asuu siskoni muttei muita tuttuja... Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3168 : 17.08.2008 16:11:17 »

itse en toiminnan keskeltä oikein havaitse mitä joku sanoo, tai sitten pikkupaikat joista puhun on yleensä rantapaikkoja muutenkin, tai niissä on mahdollisuus rantaelämään, musatapahtumiin, kulttuuriin (siis ainakin ne paikat mistä nuo eräät oli). eräs muutti isompaan, tiemme "sattuivat" kohtaamaan (sattumaa ei ole), mutta tosi pienestä mestasta se tuli.

no yksi oli kyllä kieltämättä asunut 10-miljoonaisessa lapsuuden jälkeen. joten ei sitä tiedä millainen paketti tulee tielle.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 20:45:52 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3169 : 17.08.2008 16:29:18 »

paineita? eikö aina ole sama miltä näyttää ja mitä tekee, välillä räjähtänyttä ja välillä niin laitettua kuin haluaa? kuka teitä oikein määrittää??

ah niin mutta kun minulle ihmiset on illuusioita, heidän sanansa ja reaktionsa ei ole todellisia.
Cheesy
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 16:36:07 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3170 : 17.08.2008 16:38:00 »

 
  Cheesy Mää oon tässä WEEÄSSÄ! smitten

Puuuhhh mikä vkl! buck2
Jaspiksen uni oli kyllä niiiiin omiaan kuvaamaan tämän ajan energioita,että osuvammin ei enää voi unimaailma infota!
On kuin merirosvojen kanssa olisi ja piiloon pitänee vetäytyä,kunnes päästään perille.
Kamalan riitaista energiaa liikkeellä. Huh Shocked
Ensinnäkin olen potenut kuun pimennysoireita ihan debikseen asti krapulan lisäksi. buck2
Kaksi omenasiideriä ja n.2cm kahvilikööriä lasissa jääpalan kera ja eilisen päivän tuntui kuin joukko pikkumiehiä olisi puukolla veivannut oikeaa ohimoa siihen asti että ystäväni lähetti mulle energiaa ja nukahdin.Herätessä päänsärky poissa.
Vanhimmat lapseni ovat päättäneet urakalla kaivaa joka ikisen kasvatusvirheeni esiin ja ne on lähetetty tekstiviestein,että nyt ihan varmaan ne muistaisin.
Kirjuutin vain molemmille,että saavat rauhassa kiukkuilla yksinään ja vaikka poltella vihoissaan kuviani,jos se helpottaa,mutta minä en osallistu siihen,vaan rakastan heitä ja viestittelyihin en sen enempää lähde mukaan.
Kalamiehestä olin perjantaina yhtä mieltä ja eilen toista mieltä ja tänään kolmatta ja,,, idiot2
Kiltti se on,joten ovat vain omia tunteen purkauksiani.
Mitä muuta täällä olikaan tapahtunut?Muutaman sivun luin.JUU,JELLONALLE ONNEA ROPPAKAUPALLA! smitten
TIGRULLE sen verran,että mitäs sellaisia murehtiakaan.Ihan oikein toimit kun et moisista syyllisyyttä kanna.
En viitsi itsekään vaivautua.Ja jos siltä tuntui tuon kaverin kanssa,niin so?
Ei kait siinä nyt mitään kummallista ollut.

Aika jännä ollut havaita,että seksuaalisuus on lisääntynyt voimakkaasti viime viikkoina.
Jopa tämä vanha rouvakin tuntuu aika ajoin kaipaavan ja tarvitsevan sitä.Liekö syynä sen kautta purkautuvat energiat.Heh,kiva tapahan se on. Grin

SASHALLE JA KAURISENERGIALLE MIEHINEEN ANTOISAA KONSERTTIA! Cheesy smitten
En ole myöskään Madonna fanittaja,joten ei tarvitse kadehtia.Sen sijaan tiedän kyllä miten nautittavaa on olla konsertissa,jossa esiintyjä itselleen tärkeä,joten iloitsen puolestanne.

Tänään vielä löhöpäivä eilisen lisäksi.
Niin,olihan eilen aivan mahtava hetki kun Dalai Laman elämänkerrasta tuli telkusta.Ihanaa aina katsella hänen naurusta loistavia kasvojaan. smitten
Sen jälkeen keskityinkin mietiskelemään myötätuntoa.Nyt piste tälle romaanille. Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3171 : 17.08.2008 16:38:57 »

olet oikeassa, kaikki janoavat sielua jos ovat extremisteja, mutta, extreme urheilussa on jotain. en kestäisi jos kaikki (miehet) vain joogaisi. mutta.. jos olisi sekä että.. olisi ymmärtänyt että urheilu JA henkisyys JA se yksi juttu.. miten yksinkertaista ja harvinaista.

Chandra, kunpa vielä kiihtyisin kaiken yläpuolella olevassa eteerisyydessäni.. mutta hauskaa viikkoa sinulle! Muuten tapaan "kollegasi" tuossa viikon kuluttua, missä muualla kuin pikkupaikassa.
smitten
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 16:42:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3172 : 17.08.2008 16:53:10 »

  Cheesy

Kaikesta mitä toivotkin ja ne eteenpäin,tai oikeammin ylöspäin heität,tulet saamaan WS! smitten
Etsimme juuri vuokratiloja erilaisille tapahtumille ja kokoontumisiltoihin,kun sanoin,ettei auta kuin heittää toivetta ylöspäin.
Rahattomilla kun se ei oikein toimi normaali tavalla. Grin
Perjantaina sain kuulla,että saamme kaupungin kauneimman vanhan rakennuksen käyttöömme ja ILMAISEKSI! Shocked angel smitten
Toki tässäkin mutkien kautta tuli tuo,mutta en olisi suurimmissa haaveissanikaan uskonut että se ihana vanha talo joen rannalta! angel
Vie terveiseni "kolleegalle". Smiley
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3173 : 17.08.2008 16:56:29 »

 2funny

Pientä päällekkäisyyttä Tigrun kanssa samasta aiheesta. Grin
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3174 : 17.08.2008 17:17:54 »

Nyt se on sitte sovittu. Tapaaminen rapu kanssa ens viikonloppuna.  :Smiley

Tuhma minä, hyi hyi.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3175 : 17.08.2008 17:18:37 »

En tiedä mitä tekisin... idiot2 Yritin äsken käydä lenkillä, mutta nuo kantapäät ovat niin kipeät etten oikein pysty kävelemään mitkään kengät jalassa.. Kaupassakin jouduin ontumaan kuin vammainen ja kahdella jalalla ontuminen on aika vaivalloista.. Cheesy Grin

Niin ja selitykseksi jos en jo selittänyt (en muista enkä millään jaksa tarkistaa) niin kävelin koko toissaillan niillä hemmetin tappokengillä, mitkä menivät nyt sitten mustalle listalle... Molemmissa kantapäissä siis kunnon rakot jotka on menneet illan mittaan puhki ja hankautuneet vielä lisää, eli ihan kunnon vereslihalla molemmat kantapäät... Oli vissiin melko vahva kokovartalopuudutus kun en tajunnut silloin... En viime yönä meinannut saada unta kun vähäkin peitto hipaisi noita jalkoja niin meinasin huutaa, oli sukat jalassa tai ei... buck2 Tajuttoman kipeet. Mut sen siitä saa kun haluaa leikkii rinsessaa kultaisilla kiilakorkkareilla. 
2funny 2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3176 : 17.08.2008 17:54:44 »

Tigris mulla sama ongelma yksien kenkien kans. Sit laitoin vaan laastarit ja sukat ku menin lenkille ni ei tuntunu missää. Smiley

Aurinko näyttäytyy. Tää päivä on oikeesti niin täynnä.. mua! Minä minä minä minä!  Grin Sain serkulta arvan lahjaks ja voitin siitä yhteensä 120€. Sain vähän lisää koruja, ranteeseen yhren hiaaanon ketjun ja toisen parin korviksia. Rahaa tullu jotain 300€. Iskän kans ens viikol shoppailemaan = uus menopeli (?).. Tarttisin kyl uuden koneen tai ainaki lisää tilaa tähä  :Smiley Harmi et synttärit on vaan kerran vuodes.. Noh, joulu on seuraava  Grin

Eipä jellonallakaan kovin pahoja lahjoja ollu. Alotetaanko siitä autokortista ja autosta plus sen faija maksaa kaikki vakuutukset sun muut..  :Smiley

Kyllä meitä leijonia nyt lahjotaan  knuppel2

Ja kakkua on vielä jäljellä kelle kelpaa  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3177 : 17.08.2008 19:35:15 »

No olkoon keskikokoinen kaupunki tai iso... Kunhan en tunne ketään.. Cool Sellaiseen muutan ja tiedän jo kyllä minne, siellä asuu siskoni muttei muita tuttuja... Smiley

Tervehdys Tupaan Kiss

Afroangelsmitten  sinulle Tigris~miau

Täällä on samaa ilmassa SIIS että uusi työ aluillansa  Kiss muuttokin pukkaa  smitten - että näin - nooh minulla on kyllä tuttuja ja par ystävääkin uudessa paikassa ...  angel angel kaikenkaikkiaan olenniin innoissani ja onnessani että hitsinpimpulat  Cheesy

T.Aaviisuinen

 
Niin ja PLANEETTAOHITUKSET kohdallani kuulostaa tältä - ja täytyy sanoa että JUST NÄIN Afro 


Mars sekstiili Saturnus
**
Tarkka: 17.8.2008
Alkaa: 13.8.2008 Päättyy: 21.8.2008
Marsin sekstiili Saturnukselle saa sinut tuntemaan suurta lämpöä ja luottamusta kosmisen suunnitelmasi mukaisia velvoitteita ja sitoumuksia kohtaan. Kohtaat näillä alueilla odottamatonta menestystä ja saat sydäntäsi lämmittävää kannustusta sekä henkisellä että aineellisella tasolla. Tämän jakson aikana sinua palkitaan oikeista valinnoista ja oikeasta ajankäytöstä ansioittesi mukaan. Mitä enemmän sinulla on sellaisia velvoitteita, joita joka kerta lähdet ilolla suorittamaan sitä selkeämmän ja konkreettisemman tunnustuksen saat näinä päivinä kohdata. Oikeaa ajankäyttöä on kaikki sellainen tekeminen, josta voit sielusi tasolla nauttia siitäkin huolimatta että se olisi jokapäiväistä tai viikottain toistuvaa rutiinia. Kaikki tekeminen on yhtä arvokasta, mutta vain tietty osa tämän maailman töistä on osoitettu juuri sinulle. Nyt voit tuntea ainakin hetkellistä varmuutta joidenkin asioiden kuulumisesta juuri sinun kosmiseen työkenttääsi.


Mars sekstiili Uranus
*
Tarkka: 19.8.2008
Alkaa: 15.8.2008 Päättyy: 23.8.2008
Mars sekstiilissä Uranukseen palkitsee sinua kaikista viimeisten kuukausien aikana tekemistäsi radikaaleista ja uraa uurtavista uudistuksista omassa elämässäsi. Mitä ennakkoluulottomammin olet uskaltanut pyyhältää seuraamaan uusia tuulia ja mahdollisuuksia sitä runsaammin tulet tämän lyhyehkön jakson aikana palkituksi. Tulet kohtaamaan yllättäviä ja raikkaita uusia asioita ja ihmisiä, jotka antavat kokonaan uutta suuntaa ja mielekkyyttä elämällesi. Luvassa on parhaimmillaan eksoottisia matkoja lähelle tai kauemmas ja vähimmillään jännittäviä ihmissuhteita, joilla tulee olemaan kauaskantoinen merkitys tulevaisuudellesi.

Tämä kaikki yllätyksellisyys ja ihanuus kohtaa siis vain niitä, jotka ovat uskaltaneet pistää päänsä silmukkaan jo ennen tämän transiitin alkua. Samaa levyä päivästä toiseen pyörittävät ihmiset eivät tästä ihanuudesta pääse tietenkään nauttimaan.


Mars kolmio Merkurius
****
Tarkka: 20.8.2008
Alkaa: 16.8.2008 Päättyy: 24.8.2008
Marsin planeettaohitus merkitsee vauhdikasta vaihetta ja nopeasti syttyvää innostusta sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Vaikka vaikutus on suhteellisen lyhytaikainen, saattaa sillä olla suuri merkitys jonkun uuden asian aloittamisen kannalta.





tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3178 : 17.08.2008 19:51:58 »

Kiva kuulla Aaviisunen~meijän Arska aurinkoinen  Cheesy Grin smitten

itsellä kyllä tuo muutto VASTA sen jälkeen kun olen valmistunut, eli joulukuu-alkukesä-akselilla..
Mutta ennen sitä on täällä hoidettava asiat ja ihmisuuhteet loppuun.. Vissiin sen takia täällä on oltava kun on jtn tärkeetä kesken.. :Smiley

Ette usko ikinä mitä olen tehnyt kaksi tuntia, kuulostaa ehkä pimeeltä mutta olen kuunnellut NRJ:n top 30 listaa ja tanssinut jokaikisen biisin luovan hullulla tyylilläni.. Tässähän on hiki ja paikat väsyksissä.. Mutta nyt tulee vika biisi, äkkiä tanssimaan!!  Cheesy


*muoks muoks vaan tyhmää typoa... En muuten tajua kun en nykyään osaa kirjoittaa ollenkaan. Pahoittelen kaikkia raivostuttavia kirjoitusvirheitäni joka puolella.. Se on kun ajatus kulkee niin nopsaan ettei sormet tahdo ehtiä kirjoittaan samaan tahtiin.... uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 17.08.2008 21:07:26 kirjoittanut Tigris~miau » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3179 : 17.08.2008 20:19:08 »

AIJAI, SATTUU PIPI!!!!  crazy2 crazy2 crazy2

Noi kantapäissä olevat rakot/haavat ei ole enää niin kipeitä kunhan niihin ei koske, mutta
*^#!¤%T)&E(! kun olin tyhmä äsken ja revin auki molemmissa pikkuvarpaissa olevat rakot auki.. Kirvelee niin ?%=!¤&(!=?n paljon...  Tongue

Pölisenkö mää täällä ihan yksin?

Onneks huomenna on taas arkipäivä ja voi unohtaa tän viikonloppusen juhlahumun... Tongue :Smiley Grin
Olen kieltämättä hieman levoton kun tässä olen taas vaihteeksi tokaa päivää tupakoimatta.. Oon ollut nyt usein päivän tai kaks polttamatta. Nyt ajattelin et on hyvä alottaa kun eilen ei todellakaan olisi edes maistunut tupakka. Ei mun fyysisesti tee mieli mutta henkisesti vähän.. Sen takia äsken tanssinkin niin antaumuksella että olis muuta ajateltavaa...  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: