Äänestys
Kysymys: Missä merkissä on Lilith kartallasi?
Oinaassa - 34 (10%)
Härässä - 23 (6.7%)
Kaksosissa - 24 (7%)
Ravussa - 26 (7.6%)
Leijonassa - 24 (7%)
Neitsyessä - 40 (11.7%)
Vaa´assa - 28 (8.2%)
Skorpionissa - 21 (6.2%)
Jousimiehessä - 35 (10.3%)
Kauriissa - 23 (6.7%)
Vesimiehessä - 45 (13.2%)
Kaloissa - 18 (5.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 297

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä kiehtova Lilith on kartallasi?  (Luettu 85201 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #135 : 20.11.2010 17:05:07 »

Joo kiitti, löytyipä nopeasti.
Näkyy olevan 4 huoneessa noin 7 astetta oikeastaan  saturnus mutta sen kyllä pitåisi olla  jousimies huonejaon mukaan
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #136 : 20.11.2010 17:12:42 »

4.Yhteys syntyperään voi katketa jollain tavalla.saatat joutua maanpakoon,tai olla epätietoinen omasta alkuperästäsi.draamoja perhepiirissä.koska et halua asua aina samalla paikkakunnalla,muutat usein.perheen unohtaminen on joskus välttämätöntä.

Joopa maanpakoon tai naimisiin ulkomaille on ainakin totta ja TODELLA olen joutunut käytännöllisesti unohtamaan lapsuuden perheeni koska he ovat kaikki kuolleet ja jopa olen muuttanut usein, mutta sitä taas kun pidän muuttamisesta...jopas sattui!!!
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #137 : 20.11.2010 23:56:11 »

 vesimies 6.s huone
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #138 : 23.11.2010 13:51:35 »

Kaloissa (1 astetta), 10. huoneessa. (Puhutaanhan tässä nyt siitä Lilithistä, jonka symboli on puolikuu, jonka alla pieni risti häntänä? Mistä ne muut tässäkin ketjussa sivutut Lilithit löytää?) Siitä kahden asteen päässä vesimiehessä on Ceres ja tekevät yhdessä neliötä  chiron (28 astetta härkää).

Mitä nyt tätä ketjua tavasin, niin ainakin tuo huonesijainti piti paikkaansa siinä mielessä, että tässä on vakaana aikomuksena aloittaa jossain vaiheessa kolmannen ammatin opiskelu.
Hmm.... Mahtaisiko juuri tuo Lilith 10. huoneessa vaikuttaa siihen, että vaikka olen opiskellut tätä yhtä alaa vasta puolisen vuotta, ja tykkään siitä kuitenkin, niin olen jo täysin kyllästynyt ja haluan tehdä jotain uutta? Cheesy
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #139 : 07.09.2011 10:59:09 »

Löysin linkin liittyen Lilithiin, jos kiinnostaa Smiley

Englanniksi tosin.

http://www.astrotherapy.eu/BlackMoon.htm
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #140 : 07.09.2011 12:03:25 »

Mulla on Lilith  skorpioni 3. Huoneessa alle asteen yhtymässä Junoon, myöskin  skorpioni .  :Smiley

No.. Aatamin vaimona olisin kyllä tehnyt ihan saman tempun. Kun minä suutun ja mustaksi kuuksi muutun... Skorppionissa on mulla myös tiukka  pluto aspect_con mars.

Jossakin muuten kerrottiin tuosta Lilith Skorppionista, että rakkaudessa saa olla vähän riitojakin että säilyy mielenkiinto(tai mielenkiihko).  Wink Tavallaan niinkuin toditeena rakkaudesta.

tallennettu
sandee
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #141 : 09.09.2011 12:54:59 »

Minulla Lilith on neitsyt ja huoneessa 8, ihan kamalaa luettavaa enkä nyt ihan koe omakseni kuvauksia. Pidän valokuvaamisesta, jolla saan tuotua arjen ja hetkien kauneuden esille enkä koe synkkiä teemoja oikein omaksi, kun kaikki trillerit ja jännäritkin on kielletty painajaisten vuoksi. Ehkäpä joku muu asia kartalla pehmentää tätä.

Kiitos muuten hyvästä linkistä englanninkieliseen kuvaukseen, nimittäin sitä kautta löytyi mahtava sivu chironista, joka on minun kartalla aika merkittävässä asemassa ja työstän sen teemoja päässäni paraikaa. Mukava sattuma!  Grin
tallennettu

Aurinko Kauris
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Valkoinen Galaktinen Peili
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #142 : 10.09.2011 12:46:06 »

Leijonassa. Huone 12.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2011 12:48:29 kirjoittanut huhtikuinen » tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #143 : 16.09.2011 19:00:33 »

9. huoneessa Veskarissa, ihan lähellä MC:tä.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #144 : 19.09.2011 12:09:25 »

Mitenkäs muuten, onko kokemuksia Lilithistä Synastriassa... (vai meneekö tämä nyt Off-topiciksi?)? Itse kun tutkiskelin vertaillen tuntemieni ihmisten karttoja omaani, niin pongasin hyvin mielenkiintoisen aspektin erään mielenkiintoisen ihmisen ja oman karttani väliltä.

Nimittäin hänellä:  venus aspect_con Noususolmu  aspect_con uranus. (..ja venus vielä muuten yhtymässä marsiinkiin..). Mars Vaa'assa ja venus, noususolmu ja uranus skorpparissa.  coolsmiley

Minun Lilithini on alle asteen tarkassa yhtymässä hänen venukseensa, asteen päässä noususolmusta ja kolmen-neljän asteen päässä uranuksesta. Oma skorppioni Junonikin yhtyy näihin, mutta koska nyt pohdiskelen Lilithiä niin jätän Junon sikseen.

Minua lähinnä kiinnostaa nyt tuossa tuo Lilithin ja noususolmun yhtymä... Ehdotuksia, miten tuo voisi käyttäytyä? Hänellä on muuten myös lilith ja chiron härässä yhtymässä omaan laskusolmuunsa oppositioiden tuota noususolmun kuviota. Meillä on siis myös Lilith oppositio Lilith (ja chiron..).

Mietin myös, että mitä Lilith  aspect_con Chiron voisi merkitä yksilön kartalla? Ja kun tämä kuvio on vielä laskusolmulla? Ainakaan ei kuulosta kovin helpolta aspektilta..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #145 : 19.09.2011 13:00:34 »

Kauriistahan se Lilith löytyi, ja kylläpäs oli osuvaa tekstiä  Shocked

"KAURIS:
Lilith tässä merkissä painottaa ylpeyttä,aristokraattista asemaa ja etäisyyttä ihmisiin.sinulla on vahva tietoisuus omasta ainutlaatuisuudestasi.sinulla on taipumus laittaa kaikki peliin monissa asioissa.myös yksinäisyydellä ja uhrauksella on tässä asemassa usein suuri merkitys.sinun on helppo kieltäytyä;palkinto voi olla joskus suuri.saatat paeta tai tukeutua henkiseen elämään,mikä vapauttaa sinut maallisista siteistä.älä erehdy käyttämään toisten heikkouksia hyväksesi.
"
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #146 : 20.09.2011 12:34:56 »

Löysin tällaisen:
 http://lilith.tribe.net/thread/a8f93941-6d00-4ca9-93d1-9da000134c23
Ravussa köllöttää ja ihan 7h viimesellä asteella.. Kumpikin, sekä 7- että 8 tuntuu ihan tutulta sekä hyvässä että pahassa  :Smiley Huh.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #147 : 20.09.2011 13:17:58 »

2.house
"Black Moon, symbol of anti-establishment and profound emotional intensity in the house of finances.
Black Moon creates extremely strong fascinations which are not devoid of a certain degree of
ambivalence. In the house of finances, this can mean a deeply conflictive relationship to money: on the one hand, hating it as a symbol of enslaving establishment; on the other hand, secretly desiring it with fiery intensity.

Sometimes the native denies himself/herself money, by unconsciously making life choices which lead to situations of material scarcity.

Even if the native is quite successful materially, Black Moon in the second house can indicate deep fears related to money and taxes (fear of losing everything, in particular). If they are not identified and worked through, these fears could lead to misjudgments and wrong decisions at critical times of their life. "

Jaaha. En kyllä ihan allekirjoittaisi...en ainakaan noin intensiivisesti millään muotoa.
Tämä tuntuu käsittelevän kakkoshuonetta vain rahan kannalta...voikohan tätä samaa soveltaa esim. omanarvontunteen kanssa?
tallennettu
Mila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #148 : 30.11.2011 12:30:31 »

Lilith vesimiehessä ja 1. huoneessa. Tuo Sanja Pericin tulkinta kyllä osui ja upposi, vaikka ei nyt ihan kaikilta osilta itseään löytänyt. laugh
Mielenkiintoinen tämä tapaus Lilith!
tallennettu
PaperbackWriter
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #149 : 21.01.2012 19:29:32 »

Itselläni Lilith on Jousimiehessä 1. huoneessa. Se tekee aspekteja Aurinkoon, Venukseen, Chironiin ja onnenpisteeseen Smiley
tallennettu

- Show me that I'm everywhere, and get me home for tea -
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: