Äänestys
Kysymys: Missä merkissä sijaitsee Venuksesi?
Oinas - 39 (11.3%)
Härkä - 20 (5.8%)
Kaksonen - 29 (8.4%)
Rapu - 25 (7.3%)
Leijona - 28 (8.1%)
Neitsyt - 29 (8.4%)
Vaaka - 19 (5.5%)
Skorpioni - 42 (12.2%)
Jousimies - 27 (7.8%)
Kauris - 25 (7.3%)
Vesimies - 33 (9.6%)
Kalat - 28 (8.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 303

Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä venuksesi on kartallasi?  (Luettu 59680 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #120 : 22.06.2006 17:00:56 »

Kaloissa.  smitten
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #121 : 17.10.2006 18:41:05 »

Skorpparissa 4 huoneessa  Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #122 : 17.10.2006 18:49:38 »

Huone 2 Skorppari Wink

Nyt on kuulemma minullakin suurta rakkautta ilmassa, noista -->jupiter aspect_con venus
tallennettu
Sofia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #123 : 14.11.2006 19:56:13 »

Heh, allekirjoitan tuon  venus kalat haihattelun ja pilvilinnojen rakentelun. Oikeastaan suorastaan ryven niissä haaveissa ja pyörittelen mielikuvia päässäni jatkuvasti. Suhteen alkuaika, kun ei oikeastaan tunne toista vielä, on aivan mahtavaa, koska silloin voi niistä pienistä faktanpalasista koota vaikka miten kiinnostavan ja jännittävän kuvan toisesta, kun liimana toimii eläväinen mielikuvitus. Sitten opitaan tuntemaan ja ääni sisällä alkaa toistaa: "No, tommonenko se nyt sitten onkin, äääh."

Venukseni on yhdeksännessä huoneessa, mutta käytännössä aika tarkkaan MC:llä. Täytyy myöntää, että olen altis ihastumaan ihmisiin, jotka tietävät paljon minua kiinnostavista asioista. Toisaalta kosmopoliitit miehet vetävät puoleensa. Ei välttämättä ulkomaalaiset, sillä esteetön kommunikaatio, mahdollisuus tarkkoihin keskusteluihin ja vivahteikkaaseen itseilmaisuun on niin tärkeää ja se on hankalaa saavuttaa, jos puhutaan eri äidinkieltä. 9. huoneeseen voisi ehkä myös liittää sen, että minulle on tärkeää, että läheiset ihmiset (sellaiset, jotka voi valita, lähinnä. Smiley) ajattelevat kanssani tärkeistä asioista samalla tavoin. Samalta arvopohjalta on hyvä lähteä liikenteeseen. En voisi kuvitellakaan olevani konservatiivisen, markkinoiden ylivaltaa puolustavan ehdottoman kristityn kanssa. Tarkoitus ei ole loukata ketään, ja jos niin kävi: anteeksipyyntöni.  Smiley
tallennettu

"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #124 : 14.11.2006 21:18:10 »

Venus ihanasti Leijonassa smitten, huoneessa 12 mikä on välillä ihan tyhmää  Cry.

Mitäs tässä nyt sanois.. Tykkään esim. olla rakastunut johonkin ihmiseen tai muuhun asiaan koska silloin voin päästä käsiksi parhaimpiin puoliini, olla oma itseni ( venus aspect_con aurinko leijona ). Olen elämäniloinen, leikkisä ja aurinkoinen. laugh Silloin on kivaa kun on niin! Tykkään olla innostunut!
tallennettu
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #125 : 15.11.2006 16:12:36 »

 venus oinas

Jotenkin olen kokenut elämässäni että suhtaudun melko mutkattomasti rakkauteen ja seksiin. Joskus huvittaa ja joskus ei. Nuorempana kyllä huvitti enempikin.

Kovin romanttisena en itseäni pidä, johtuen ehkä siitä että on Saturnuksen yhtymä tuohon Venukseen.

Ja hela hoito on 7. huoneessa.
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
 
Siirry: