Äänestys
Kysymys: Missä merkissä sijaitsee Venuksesi?
Oinas - 39 (11.3%)
Härkä - 20 (5.8%)
Kaksonen - 29 (8.4%)
Rapu - 25 (7.3%)
Leijona - 28 (8.1%)
Neitsyt - 29 (8.4%)
Vaaka - 19 (5.5%)
Skorpioni - 42 (12.2%)
Jousimies - 27 (7.8%)
Kauris - 25 (7.3%)
Vesimies - 33 (9.6%)
Kalat - 28 (8.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 303

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä venuksesi on kartallasi?  (Luettu 59758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #15 : 19.01.2006 21:45:29 »

Venus on minulla Oinaassa, ykköshuoneessa vieläpä. Smiley Ja yllätyin, että meitähän on enemmistö tähän mennessä vastanneista!

Venus kuvaa "sisäisen naisen" lisäksi asioita joista pidämme ja joita arvostamme. Joskus oli puhetta, että ruokamieltymyksetkin voisivat liittyä kuumerkin lisäksi Venuksen merkkiin? Ainakin itse tykkään tulisesta ruuasta, mitä enemmän chiliä, sen parempi. Cheesy Noin muuten en katso ilmentäväni Oinas-Venusta kovin näkyvästi, olenhan aurinkomerkiltäni Kalat, eikä nousu-Kauriskaan tulisuutta korosta. Pidän kuitenkin punaisesta väristä (Oinaan väri) kovasti ja sen on usein sanottu sopivan minulle. Myös hiuksia olen usein värjäillyt punertaviksi.

Jaa, mutta rakkausasioistahan oli kyse! :Smiley

Rakkaus- ja pitämisasioissa tunnustan olevani oinasmainen, ihastun ihmisiin nopeasti, mutta innostus voi myös lopahtaa nopeasti. Avomieheni Saturnus oman Venukseni kanssa yhtymässä kertonee ehkä siitä, että tässä on vähän pitkäkestoisempi tapaus. Wink Venukseni on myös väljässä oppositiossa Plutoon, josta oli keskustelua toisaalla. Siihen liittyen olen huomannut itsessäni sen, että jos vähänkään huomaan luottamuspulaa, loppuu kiinnostuksenikin entistä nopeammin. Luottamus ja luottamuksen arvoisena oleminen on tärkeä juttu.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #16 : 19.01.2006 21:52:41 »

Vesimies-Venus tietysti! En tiedä mikä sille voisi olla tyypillistä, no ehkä se että tyylini ja pukeutumiseni on Vesimiestä. Joidenkin oppaiden mukaan Veskari-Venus olisi viileä, en tiedä.  Joskus nuorempana on kokeiltu myös ulkolaista poikaystävää...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #17 : 19.01.2006 21:53:44 »

Silmäsi tähyävät tähtiin heti kun rakkaus koskettaa sydäntäsi. Pahempaa ja ihanampaa idealistia saa hakea suurennuslasilla silti sitä löytämättä. Ihastuessasi menetät hetkeksi kaiken arvostelukykysi ja elämä on niin ihanaa.

Eli siis jousimjies...
Näinköhän...? Ehkäpä sitten niin.

Mutta miten tulkitaan se 5. huone tässä kohtaa?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #18 : 19.01.2006 21:54:48 »

kauriissa. kuullostaa huonolta..  Sad
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #19 : 19.01.2006 21:55:41 »

Veskarissahan tuo köllii Smiley
Progillakin vielä vähän aikaa, nimittäin on perääntymässä.
En suinkaan allekirjoita väittämää, että veskarit olisivat viileitä seksuaalisesti, en ainakaan minä Cool, mutta ehkäpä se johtuu  skorpioni -noususta ja siitä että NA--Marsini tekee väljää yhtymää NA-venukseeni
Mä olen
TULTA Cool Cool
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 19.01.2006 22:01:09 »

Oinaassahan tuo lymyää ja on vielä karttani suotuisimmin aspektoitunut planeetta. Oinas-Venukset tosiaankin näkyvät "johtavan" äänestystä, jos nyt tuo on oikea termi kun ei sentään ole kilpailu kysymyksessä.  Smiley Ehkä se johtuu siitä, että Venus-Oinaat innostumme tulisesti ja nopeasti kaikesta uudesta, kuten äänestämisestä...  Wink

Rakkaudessa olen niin supernopea innostuja kuin kyllästyjäkin - ehkä sentään hieman tasaisempi Härkä-Aurinko tasoittaa tunteita, joskin taas Vesimies-Kuu estää sitoutumasta.. (Aivan mahdoton pakkaus siis).

Ystävyys uusien ihmisten kanssa syttyy myös nopeasti ja on yleensä kestävää laatua. Uskollinenkin ystävilleni olen - vaikken tiedä, liittyykö tämä nyt juuri Venukseen vai johonkin muuhun tekijään kartalla. Kaksinaamaisuus ja petollisuus on aina yhtä suuri pettymys, joskaan sellaiseen en ole joutunut eläissäni onneksi kovin usein törmäämään - mutta aina välillä sentään...  buck2
tallennettu

Alzbeta
Vieras
« Vastaus #21 : 19.01.2006 22:07:43 »

Venus Jouskarissa ja 6. huoneessa osana stelliumia ja Kalat kuu tekee rakkaus ja tunne-elämästäni hmm vähintääkin sekavaa... Nuo merkit kun tuntuvat olevan vähä eri maailmasta... toisaalta molemmat muuttuvia, joustavia ja kaksoismerkkejä.

Kalat-Kuu on herkkä ja kaipaa läheisyyttä ja rakkautta ja sitten taas Venus Jousimies kammoaa sitoumuksia... Lopputulos on tule lähelle mene pois syndrooma.  Undecided

Mutta onneksi sekä Kalat että Jousimies ovat molemmat omalla tavallaan idealistisia haaveilijoita.  smitten
tallennettu
mambo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #22 : 19.01.2006 22:22:18 »

Venus on Ravussa 10. huone

Lämpö, läheisyys ja tunteiden kemia ovat ainoa ja lopulta melko vaikea tie sinun sydämeesi. Sinulle rakkautta on jatkuva lämmin vuorovaikutus sinun ja kumppanisi välillä, mikä vaatii lopulta melkoista kärsivällisyyttä molemmilta.

Kyllä tunnistan itsessäni  :Smiley Miten niin "vaikea tie"? :Smiley
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #23 : 19.01.2006 22:32:27 »

Venus kaksonen huone 10.

'Sinä osaat ilmaista rakkautesi niin kauniisti ja koskettavasti ettei kukaan voi jäädä sille kylmäksi. Ongelmaksi saattaa muodostua se että tunteesi ovat varsin eläväisiä ja rakkauden kohde muuttuu joskus jopa päivittäin. Uskollisuus! Mitä se oikein on? '

Tähän ei ole lisättävää. Kiss
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #24 : 19.01.2006 23:02:40 »

Venus Kauris huone 4.
Tuolta omasta astrosta en kyllä ymmärtänyt mitä ihmettä hyötysuhteella on tekemistä ihmissuhteiden tai arvomaailman muodostumisen kanssa, näin se muka pitäisi mennä.

Mutta kotioloissa tuo Kauris nelosessa ilmenee itsellenikin käsittämättömänä kaoos-järjestelmänä, jossa koen olevani kaikkein itsenäisimmilläni. Pidän myös tummasävyisistä asioista, tarinoista, musiikista, kuvista, vaatetuksesta...

Tuo ruokailutottumus-asiaa mistä aiemmin oli topicissa maininta..En ole syönyt punaista lihaa kohta 20 vuoteen..Lisäksi olen maitotuotteiden suurkuluttaja, johtuisiko kauriisiin liitetyistä luustovaivoista, että juustoa, maitoa, jäätelöä jne kalsiumia menee mahottomat määrät?

Rakkaudessakin on jotain kauris-piirteitä. Flirttiä en tietoisesti harrasta, yhdenillanjutut ovat kaukaista nuoruutta ja selibaattikin ( mind over matter)ihan tuttu juttu. Kovin aloitteellinen rakastuja en ole, enkä hevin päästä liian lähelle ketään siinä mielessä. ( Kokemusta on siitäkin, jos harkinta on jäänyt pois: näpit ovat palaneet ja turhautuma taattu.)
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #25 : 20.01.2006 09:05:21 »

Jännä että meitä venus oinaita on tähän mennessä eniten  Smiley
Itse en ole oinasmainen rakastuessani. Ennemminkin olen varovainen  Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #26 : 20.01.2006 16:19:35 »

Minä Venus Oinaana rakastun ja ihastun harvoin, mutta tulisesti.

Selvimmin huomaan tämän sijainnin vaikutuksen tavassani rakastaa ja flirttailla.

Koska huonesijainti on viides, olen aika kova myös pitämään hauskaa..  Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #27 : 20.01.2006 17:04:03 »

venus sijaitsee kaloissa ja jos en väärin muista niin 12.huoneessa ja mars on jousimiehessä.
Minua ei kyllä kovin helpolla saa seurustelemaan.Minun täytyy ensin tuntea toinen kunnolla!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
kuikui78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #28 : 20.01.2006 18:58:25 »

Venus kauriissa kolmosessa minulla. coolsmiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #29 : 20.01.2006 19:00:50 »

Hei Ystäväin

Täällä olis uutta ja mielenkiintoista asiaa Tantrasta


http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=2730.0


 smitten   Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: