Äänestys
Kysymys: Missä merkissä sijaitsee Venuksesi?
Oinas - 39 (11.3%)
Härkä - 20 (5.8%)
Kaksonen - 29 (8.4%)
Rapu - 25 (7.3%)
Leijona - 28 (8.1%)
Neitsyt - 29 (8.4%)
Vaaka - 19 (5.5%)
Skorpioni - 42 (12.2%)
Jousimies - 27 (7.8%)
Kauris - 25 (7.3%)
Vesimies - 33 (9.6%)
Kalat - 28 (8.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 303

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä venuksesi on kartallasi?  (Luettu 59679 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #105 : 28.05.2006 15:25:32 »

Venus neitsyessä ja huoneessa 5.
Alanpas selvitellä mitä tämä tarkoittanee..
Oikku67 smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #106 : 31.05.2006 18:13:22 »

Oikku67, 5.huone tarkoittaa mm. harmittomia romansseja, vapaa-aikaa, pelejä, leikkejä, lapsia, harrastuksia... Tuo taitaa olla aika kiva sijainti!  Smiley

(anteeksi tämä välikommentti mutta itselläni on paljon planeettoja 5:ssa mutta ei Venusta)

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Oikku67
Vieras
« Vastaus #107 : 31.05.2006 19:04:48 »

Oikku67, 5.huone tarkoittaa mm. harmittomia romansseja, vapaa-aikaa, pelejä, leikkejä, lapsia, harrastuksia... Tuo taitaa olla aika kiva sijainti!  Smiley

(anteeksi tämä välikommentti mutta itselläni on paljon planeettoja 5:ssa mutta ei Venusta)

Voi sinua, Kaurisenergiaa.. älä pyydä anteeksi.. Ihanaa kun "valaisit" minua, kiitos!  (http://www.cosgan.de/images/more/flowers/076.gif)
Olen niin urvelo näissä, kun en ehdi (muka) perehtyä työ ja opinto kiireiden takia..
on se kumma kun ehdin kuitenkin täällä foorumilla jatkuvasti oikkuilla..   Cheesy
Olet oikeassa, tuo sijainti on kiva.. Harmittomia romansseja..Minulla..Ei ikuna.. vai mites se yks ja sit se.. Grin  Rakastan pelejä, lapsia.. noita kaikkia vuorollaan..


    Oikku67  (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
tallennettu
garibaldi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #108 : 31.05.2006 19:05:53 »

Kyllähän se näyttäisi olevan oinaassa  crazy2
tallennettu

Aurinko Oinas
Nouseva Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Härkä
Venus Oinas
Mars Kalat
Maya-horoskooppi: Punainen Kristalli Lohikäärme
Kiinalainen horoskooppi: Tuli Käärme
fourdoorhardtop
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #109 : 01.06.2006 10:59:47 »

Kauriissa täälläkin.
tallennettu

Aurinko: Skorpioni
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Härkä

Sininen Lunaarinen Apina
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #110 : 01.06.2006 13:37:05 »

Mulla venus neitsyessä...  smitten
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #111 : 04.06.2006 12:36:56 »

Minulla on venus kaloissa ja se selittääkin paljon miksi koen niin voimakkaasti tunteet, erityisesti rakkauteen liittyvät. Olen unelmoiva, eskapistinen ja kehitän suuria toiveita ja odotuksia, kunnes lopulta putoan naama edellä maanpinnalle Tongue. Ripaus realismia ja tämä tyttö säästyisi monelta sydänsurulta.
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Pokaga
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Profiili
« Vastaus #112 : 05.06.2006 21:25:48 »

Samanlaista se on täälläkin. Kehitellään "pilvilinnoja" lähes tyhjästä (esimerkiksi parista katseesta ja parista sanasta), tulkitaan asioita niiden perusteella ja sitten ollaan murheen murtamia, kun pilvilinnat eivät vastaakaan todellisuutta. Silti koko ajan tavallaan on tiedostanut, ettei tämä voi olla totta.. mutta ne unelmat on niin  smitten että niistä ei halua päästää irti. Skitsoa? Kyllä vain...  :Smiley

Ikävämpi juttu silloin, kun muut ihmiset huomaavat "haihattelusi".
« Viimeksi muokattu: 05.06.2006 21:27:26 kirjoittanut Pokaga » tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
solitaire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #113 : 06.06.2006 12:35:02 »

Leijonassahan se(kin) on ja ysihuoneessa  Wink Jonkinlaista seikkailunhalua tämä kai tarkoittanee... Sellainen tuntuma on tällä kokemuksella, että vähän on vaikeaa pysyä paikallaan ja "kestää" sitä parisuhteen arkea. Tässä on siis paljon työsarkaa edessä...  Smiley
tallennettu

aurinko leijona
nouseva skorpioni
kuu neitsyt
merkurius leijona
venus leijona
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #114 : 08.06.2006 22:35:27 »

No KAKSOSISSA ja huoneessa 9! coolsmiley

Olen tulkinnut tämän kohdallani kokemuksen syvällä rintaäänellä, että puntti vipattaa vähän joka suuntaan. Ja samaan aikaan. Moneen suuntaan!!! smitten
Eli sellaista hetkessä elämistä, kauneudesta ja tunteesta nauttimista, sisäisen maailman laajentamistakin kokemuksien kautta. (Toki tuo viimeinen kommentti voi kyllä tulla muistakin elementeistäni Wink

Sidonnaisuus ahdistaa (Venus sekstiili Uranus, Mars) ja haluan olla vapaa kuin taivaan lintu. Mutta kuitenkin yhdessä jonkun toisen lokin kanssa. Tai rantasorsan, tai minkä tilhen tai tintin kanssa tahansa laugh
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Aniel
Vieras
« Vastaus #115 : 14.06.2006 16:05:46 »

Minulla on venus kaloissa ja se selittääkin paljon miksi koen niin voimakkaasti tunteet, erityisesti rakkauteen liittyvät. Olen unelmoiva, eskapistinen ja kehitän suuria toiveita ja odotuksia, kunnes lopulta putoan naama edellä maanpinnalle Tongue. Ripaus realismia ja tämä tyttö säästyisi monelta sydänsurulta.

onko tuo nyt sitten Venuksen vika... mulla oinaassa, mutta samanlainen romantikko olen... :Smiley ja ikäänkin voi liittyä se haihattelu...  Wink
tallennettu
Pokaga
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Profiili
« Vastaus #116 : 15.06.2006 01:09:28 »

No tietysti se on venuksen tai muun planeetan vika, koska olemme astrofoorumilla! Wink

Ja mihinhän ikään tuo muuten liittyy, btw?
tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
Aniel
Vieras
« Vastaus #117 : 17.06.2006 19:14:47 »

ikään... 20+ ... (eli kolkyt  2funny)
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #118 : 18.06.2006 00:11:28 »

Puntaariin sit venukseni päätin laittaa  Wink

Enpä tiiä et kuin se muhun vaikuttaa  idiot2

Mulla kun tuo  aurinko vaaka
ni päättämätön ja pähkäilevä olen  :Smiley

Itessäni nää jutut huomaan, mut huomaako muut.. Grin
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Starita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #119 : 21.06.2006 12:04:47 »

Minulla Venus on Oinaassa ja 10. huoneessa aika väljässä yhtymässä Saturnukseen. Kuuni on Kauriissa 6. huoneessa eli Saturnus-vaikutusta on aika paljon.

Yleisesti ottaen en ole mikään nopea ihastumaan, tosin yhden kerran olen tuon "mennyt tekemään" ja kyse oli tähänastisen elämäni suurin rakkaus. Normaalisti etenen kaikissa ihmissuhteissa hyvin hitaasti, oli sitten kyse ystävistä tai seurustelusta, olen aika hidas tutustumaan ihmisiin.

Tuon Venuksen sijainti 10. huoneessa näkyy enemmän rakkausasioissa. Neljästä seurustelukumppanistani kaksi löytyi työpaikalta, yksi lähes työhön rinnastettavan harrastuksen parista ja neljännelläkin oli kytköksiä työhöni sukulaistensa ja tuttaviensa kautta, osa näistä kytköksistä oli tiedossa suhteen alussa ja osa on paljastunut vasta seurustelun loputtua. Ja kaikkien näiden miesten kanssa minulla on ollut yli 10 vuoden ikäero (Kuu Kauris kuulemma tällaista teettää).
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: