Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Salaperäinen, ajankohtainen, tietäjä Chiron (Kheiron)  (Luettu 73479 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #105 : 15.11.2010 01:27:02 »

http://www.youtube.com/watch?v=Tu4x2dT5POQ&feature=related

 venus rx 27  vaaka aspect_tri chiron 26, neptunus 25  vesimies
 aspect_kvi uranus rx 26  kalat
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #106 : 15.11.2010 19:01:11 »

Minun  chiron tekee vain  aspect_squ  aurinko :lle (avautuva, orbi 8 astetta),  mars :lle (avautuva) sekä  jupiter :lle (sulkeutuva).  chiron huoneessa 10  harka :n merkissä.

Materiaan liittyi tuo Sepon tulkinta minun kartastani. Ja olenkin hienosti osannut hyödyntää käsillä olevia materiaaleja luovuuden avulla, ettei aina ole tarvinut ostaa valmista tavaraa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #107 : 25.11.2010 23:41:23 »

Kaverini ilimotteli tänään, että oli löydetty kyhmy rinnasta ja joutuu tarkempiiin tutkimukseen ohutneulanäytteen lisäksi. Katsoin sitten transiittejaan, niin ylläri ylläri,  chiron aspect_con venus Ei ole ihan tarkkana vielä, mutta kyllähän se siihen varmasti liittyy ja sitä peilaa, vai mitä olette mieltä? En uskaltanut sanoa mitään... Ja näköjään tuon transiitin jälkeen  neptunus aspect_con venus pitkään ja hartaasti...Toivottavasti kaikki menee hyvin ja naiseus tulee vaan punnittua uudelleen Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.11.2010 00:08:10 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #108 : 07.12.2010 17:15:17 »

Yritin silmäillä ketjua läpi, mutten löytänyt näille enempää selitystä.

Chiron sulkeutuva neliö kuu
Chiron sulkeutuva neliö venus
Chiron sulkeutuva sekstiili mars
Chiron oppositio jupiter
Uranus oppositio chiron

Ja kartalla kaksosissa 10. huoneessa.


Eli ymmärränkö oikein, että tärkeää olisi laittaa ensin omat asiat kuntoon ja vasta sen jälkeen haaveilla muiden auttamisesta? Mutta mitä muuta? Hankalaa tuntuu olevan tämä astrologia aloittelijalle... Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #109 : 07.12.2010 20:19:14 »

Kuulehan Gisella, minusta osasit hienosti tulkita itse noita kuvioita.

Neliöt ja varsinkin sulkeutuvat tuossa suhteessa itseen (Kuu ja Venus) haluaa muistuttaa sinua juuri tästä, pysähtyä ja miettiä uudestaan. Ja Chironin suhde Marsiin antaa siihen nyt tällaista hyvää energiaa.

Kun taas Jupiter, joka on yhteisöllinen vuorovaikutuksen planeetta, antaa sinulle aihetta miettiä vähän tilannettasi ympäristöön nähden. Uranuksen oppositio chironiin haastaa vähän muutoksiin siinä asiassa mitä olet tekemässä, ainakin miettimään uudelleen sitä. Oppositiossahan kahdenlaiset energiat ovat ikään kuin keskustelemassa keskenään ja silloin molempien energiat pitäisi ottaa huomioon.

Näin olen ymmärtänyt näitä kuvoita...mutta en mene sen syvemmälle tässä. Jos joku toinen?  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #110 : 13.12.2010 12:41:48 »

Aloinpa tässä miettimään mikä on se ero saturnuksen ja chironin välillä huoneeseen sijoittuneena. Saturnushan rajoittaa huoneen toimintaa, chironin taas pitäisi haavoittaa ja antaa odotus sille että kasvaisi sen verran vahvaksi että nousisi sieltä itse. Onko mahdollisuutta koskaan sellaista että chironin kanssa olisi helppo pelata, vai onko se aina se haavoittaja? Vai voiko siinäkin olla asennoitumistavan muutoksella apua, kuten saturnuksen kanssa? Eli siis, onko chironin osuminen johonkin huoneeseen sille huoneelle hyvä vai huono juttu ja miten olisi mahdollista saada se muutettua hyväksi jutuksi jos se ei satu olemaan?

Minulla chiron on 5.huoneessa (ravussa). Positiivinen tulkinta olisi että pystyn ilmaisemaan ja toteuttamaan itseäni parantajan roolin kautta. Chironin sanotaan kuitenkin olevan myös kipupiste. Tänään pohdein kuinka rajoitan itse omaa itseilmaisuani ties mistä syistä. Ulkoapäin en koe paljoakaan rajoituksia tulevan (saturnus 5.huoneessa voisi kuvata enemmän sitä), lähinnä tunnen huonoa omatuntoa valinnoistani, tekemisistäni ja jopa ulkonäöstäni, kaikesta mikä minulla on paremmin kuin jollakulla muulla. Tunnen huonoa omatuntoa esimerkiksi myös vaikka siitä että olen vienyt miehen, joka on siis minua vanhempi, niiltä naisilta jotka olisivat hänen ikäisiään. Voisiko tuo kuvata tuota chiron-sijaintia vai jauhanko vain jostain ihan muusta? :Smiley Ovat nuo tunteet kohtuu lieviä kuitenkin, mutta olemassa. Miten tästä sitten päästäisin eteenpäin, kun kyseessä on chiron? Millä asenteella?
Chironin joka tapauksessa pitäisi olla merkittävä tekijä kartallani, sillä se on sijoittunut jupiterin kanssa viuhkan kärjeksi yksinään alapuolelle karttaa. Aspekteissa  chiron aspect_tri askendenttichiron aspect_tri plutochiron aspect_opp saturnuschiron aspect_opp neptunus
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #111 : 14.12.2010 00:57:00 »

Ave, pohdit syviä!

Mukana on myös tuollaista itsearviointia, itsekritiikkiäkin, jonka olen ymmärtänyt Saturnuksen energiaksi.  Wink Saturnuksellahan on monia hyviä puoliakin, joillakin se on lempiplaneetta jopa.

Chironilla myös kahdet ulottuvuudet, haavoittuminen ja parantaminen. Sanotaan, ettei osaa parantaa tai ainakaan tulemaan kiinnostuneeksi paranemisesta tai parantamisesta ilman noita haavoja. Chiron opettaa ymmärtämään itsen ja toisen fyysisiä ja henkisiä kipuja.

Nyt on myöhä ja väsyttää....mitähän Chiron vaikuttaa unten maailmassa? Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Cherrie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #112 : 22.12.2010 17:02:24 »

Osaisiko kukaan kertoa  chiron aspect_con saturnus transiitista mitään?  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #113 : 22.12.2010 17:53:26 »

Osaisiko kukaan kertoa  chiron aspect_con saturnus transiitista mitään?  Smiley


Hei! Kurkistin Raimo Nikulan teoksesta Kheironin aspekteja, josta voi saada viitteitä transiittiinkin.

Kheiron viittaa tässä ottaa huomioon olosuhteiden rajallisuus ja paine. Se voi myös johdattaa sinua jonkinlaiseen uuteen testiin tai pakotteisiin, missä joudut miettimään jaksamistasi. Taustalla viisauden oppimista ehkä vaikeankin kautta. Huomioida kriittisesti uutta tilannetta. Onko sinulla jossakin asiassa hallinnan tai täydellisyyden tavoite? Nyt ehkä pitäisi etsiä tasapainoa ympäristöpaineiden ja oman jaksamisen kanssa. Ehkä tämä kasvattaa myös itsearviointiasi.  Wink

Mutta paljon riippuu siitä, missä huoneessa Kheiron tapaa Saturnuksesi.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Cherrie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #114 : 22.12.2010 18:33:58 »

Kiitos, Esmiralda!  smitten


Ja niin, transiitti kohdistuu 7. huoneeseen. Kenties ihmissuhteisiin liittyviä haasteita ja opetuksia..? 

Katselin myös vähän tulevia näkymiä, heti tämän transiitin loputtua on piakkoin alkamassa  chiron aspect_sex keskitaivas eli tulen varmaan taas oppimaan Kheironista enemmän.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #115 : 22.12.2010 20:09:59 »

Kiitos, Esmiralda!  smitten


Ja niin, transiitti kohdistuu 7. huoneeseen. Kenties ihmissuhteisiin liittyviä haasteita ja opetuksia..? 

Katselin myös vähän tulevia näkymiä, heti tämän transiitin loputtua on piakkoin alkamassa  chiron aspect_sex keskitaivas eli tulen varmaan taas oppimaan Kheironista enemmän.  Smiley

Ei nyt sentään AINA tarvitse oppia. Tuo sekstiili tuo sellaista iloa ja kevennystä elämään, ja työakselilla. Jokin piristää kovasti mieltäsi, varsinkin jos olet huomioinnut ed. Kheironin transiitin.
Hyvää joulua!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #116 : 22.12.2010 20:19:02 »

 chiron  aspect_squ  keskitaivas
Tämän ohituksen voimakkuus on ***** tähteä.
Tarkka ajankohta 5.1.2011
Vaikutus alkaa 5.12.2010 ja päättyy: 19.1.2011
Tämä ohitus toistuu noin 25 vuoden välein.

Viisaus ja ymmärrys ovat osa julkista minäkuvaasi ja siksi elämäsi tulee olemaan melkoisen koettelevaa, ellet pääse toteuttamaan näitä lahjoja nykyisessä työssäsi. Saatat joutua tekemään työsi vuoksi monia läheistesi kannalta vääriltä tai epäoikeudenmukaisilta näyttäviä ratkaisuja vain siksi, että kehosi ja solusi eivät kestä tilanteen jatkumista nykyisellään. Sisimmässäsi tiedät täysin selvästi mitä pitää tehdä ja mitä ei, eikä sinulla ole mitään mahdollisuutta jättää tarpeellisiksi katsomiasi korjauksia tekemättä.

Ellei nykyinen asemasi ja ammattisi tai toisaalta kotielämäsi ole sinulle mielekästä, koet niin voimakasta ahdistusta, että sinun on pakko tehdä oikeaksi katsomasi muutokset niiden aiheuttamasta kivusta huolimatta.

melkonen transiitti. kotiasiat ahdistaa välillä niin että v***aa huolella. tekee mieli huutaa ääneen että vihaan elämääni. mutta kuitenkin jos mietin asiaa, nii en löydä epäkohtia, en kyllä muuallaka haluais olla ja lapsekki o (välillä) ihania. Solmuja parisuhteessa kurssi alkaa tossa tammikuun ekalla viikollopulla. eikai se ny eroo tee jos rakentaa haluaa?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Cherrie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #117 : 22.12.2010 23:54:46 »

Kiitos, Esmiralda!  smitten


Ja niin, transiitti kohdistuu 7. huoneeseen. Kenties ihmissuhteisiin liittyviä haasteita ja opetuksia..? 

Katselin myös vähän tulevia näkymiä, heti tämän transiitin loputtua on piakkoin alkamassa  chiron aspect_sex keskitaivas eli tulen varmaan taas oppimaan Kheironista enemmän.  Smiley

Ei nyt sentään AINA tarvitse oppia. Tuo sekstiili tuo sellaista iloa ja kevennystä elämään, ja työakselilla. Jokin piristää kovasti mieltäsi, varsinkin jos olet huomioinnut ed. Kheironin transiitin.
Hyvää joulua!  Smiley


Noniin! Hyvä kuulla että jotain positiivistakin Grin Hyvää joulua sinullekin!



tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #118 : 25.10.2012 15:32:54 »

Khiron 5 astetta Neitsyttä syntymäkartalla 1. huoneessa. Taivaalla Khiron seikkailee parhaillaan 5 astetta Kaloissa mun 7. huoneessa eli tarkka yhtymä meneillään. Myös tarkka  kuu aspect_con kuu 7 astetta Kaloja tällähetkellä, ja varmaan siihen liittyen oli mulla viime yö varmaan kamalin kaikista.
  Hyvä ystävä tuotti mulle pettymyksen ja pontentiaalinen parisuhdekumppani ehdokas ilmoitti toivovansa ettei näe minua enää ikinä. Ja kaikkein raastavinta tässä on juuri se, etten itse näitä asioitani sotkenut, vaan hyvä ystävä meni kertomaan eteenpäin todella luottamuksellisia asioita.
  Onhan mulla myös Pluto tekemässä oppositiota tällähetkellä Aurinkooni ja Merkuriukselta tulee yhtymä/oppositio syntymäkarttani Pluto-Mars-oppositioon. Varmaan siitä tää ihmissuhde'sota' nyt sitten johtuu. Mutta koen Khironin vahvasti liittyvän tähän sillä ikinä ei ole kyllä näin haavoittunut ja petetty fiilis ollut. Nyt kun vain tietäisin että miten pääsen tästä olotilasta pois, tuntuu kuin mut olisi lyöty ihan lyttyyn ja ahdistettu nurkkaan. Muutenkin olen aina ollut vähän huono luottamaan keneekään, ja nyt minusta tuntuu etten pysty luottamaan yhtään keneenkään, edes niihin läheisimpiin ihmisiin.

Sori meni vähän off topic mutta pakko saada purkaa tätä ahdistusta jotenkin.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #119 : 26.10.2012 01:19:18 »

Maurimourilainen. En voi olla tuntematta myötätuntoa kohtaasi. Olen tuntenut ja varmaan moni muukin, ja uskon, että kaikki, tuon kivun joskus ja monestikin. Kun tuntuu että jotakin romahtaa jalkojen alta. Ei auta muu kuin itkeä ja itkeä.

Olet kuitenkin tolpillasi sen verran, että katsoit astrologiasta 'miksi'. En teidä mitä tarkoitat tarkalla yhtymällä 7.huoneessa. Se on ihmissuhteiden huone. En tiedä onko oikein ajatella edellä mainitun jälkeen, että on asioita, jotka eivät ehkä ole 'henkilökohtaisia', koska kaikki tuntevat joskus noin. Vaikka olet yksilö, oma persoonasi, olet myös osa kollektiivista tajuntaa. Olemme ihmiskuntana tuntemassa monia samoja asioita ja porskuttelemassa eteenpäin. Välillä maata laahaten, mutta karaistuen. Ystäväsi ehkä päästää samalla sinua jostakin, jotta tilaa olisi jollekin uudelle. En tiedä onko pysyvää, mutta ainakin heräte. Jotakin on mikä ei ole sinulle tai sinun kehityksellesi vastaava. Jälkeenpäin tiedät enemmän ja ymmärrät enemmän.

Tuo Pluto oppositio on rankka. Minulla se oli suurten muutosten vuosia. Koin samalla hurjaa henkistä kasvua. Minun piti ottaa vastuu omasta elämästä, jättää entinen ja luoda todella uusi nahka. Khironin kuuluisi hoivata ja auttaa. Khiron Neitsyessä tuo esille sinun käytännöllisyyden ja järjen tajun. Sen löydät vielä. 1.huoneessa sen oleminen on myös jotenkin karmallista, sanotaan.

Voit varmasti jo paremmin, mutta halusin jutella sinulle, kun satuin katsomaan tätä topikkia. Lämmöllä Esmis  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: