Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpioni ja Jousimies  (Luettu 24463 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 05.12.2010 21:46:16 »

Kävin lävitse pariltakin keskustelupalstalta eri tähtimerkkien kokemuksia toisistaan noin romanttisessa mielessä. Kaikista yhdistelmistä löytyi jotakin paitsi Jousimies-Skorpioni -suhteista. Hylkivätkö nämä kaksi merkkiä niin voimakkaasti toisiaan, että he eivät edes yritä pariutua toistensa kanssa?

Itse tunnen yhden Jousimiesnainen-Skorpionimies -pariskunnan. On/off -suhde heillä on ollut jo 80-luvun loppupuolelta, älylliset intressit ehkä yhdistävät, mutta muuten ihan taistelupari. Ihme, että ovat kestäneet toisiaan näin kauan.

Muita kokemuksia, mielellään omakohtaisia tästä yhdistelmästä?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
viuhtindu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #1 : 05.12.2010 22:33:01 »

menisikö noilla kahdella merkillä hermot toisiinsa kun jousimies taitaa kaivata paljon enemmän vapautta kuin mustasukkainen skorpioni pystyy antamaan : D esimerkiksi ton takia ainakin, varmaan muitakin kompastuskiviä löytyy mutta toi nyt tuli aika näkyvänä mieleen
tallennettu

Nousu rapu
Aurinko vaaka 5.h
Merkurius vaaka 5.h
Kuu rapu 3.h
Venus vaaka 5.h
Mars kaksonen 12.h
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #2 : 05.12.2010 22:39:04 »

Itselle varmaan meniskin kun oma tunne elämä niin vesi painoitteista  kuu rapuvenus skorpioni ja aurinko kaloissa, mutta jostain syystä itse skorppari aurinko merkkeihin törmännyt kauhean vähän  Huh
tallennettu

aurinko jousimies h.12
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #3 : 06.12.2010 14:56:06 »

Mulla kokemusta Jousimies-Skorpioni -suhteesta isäni kautta, itse moninkertainen  jousimies , isä  aurinko skorpioni ja Skopu muutenkin vahvasti esillä.

Keskustelut voivat olla erittäin mielenkiintoisia ja hedelmällisiä, tosin itse olen isäni parissa aika varautunut, koska isäni on dominoiva, erittäin temperamenttinen (no, temperamenttinen olen itsekin, tosin en halua pahemmin sihahdella vanhempieni edessä - jonkinlainen kunnioitus vanhempia ja heidän tunteitaan kohtaan Huh ). Isäni on skorpionimaiseen tyyliin omistautuva ja edelleen "isi" meille kolmenkympin kummallakin puolella oleville lapsilleen :Smiley  Tosin välillä se isänrakkaus on repivää, tuskaisaa, riitaisaa, ei pelkkää kaunista ruusunpunaista unta...

Isä haluaa edelleen olla tukijalka elämässäni, määrätä, mitä mun pitäisi tehdä ja mihin lähteä elämän tiellä - jota itsenäinen, omapäinen Jousimies aina ymmärrä, miksi muiden pitää määrätä, mitä juuri HÄNEN tulee tehdä Huh  Isäni takertuvuus käy ajoittain hermoon, haluan omaa tilaa. Isäni taas on sitä mieltä, että tyttärensä on jääräpäinen eikä tiedä omaa parastaan, isi tietää parhaiten :Smiley

Aikamoista sopeutumista puolin sun toisin. Toisaalta, kun Skorpioni-isä näkee tyttärensä pärjäävän itsekin ja käyttäytyvän kuin vastuullinen aikuinen, hän rauhoittuu ja vaikka ei haluaisi myöntää itsensä olevan tarpeeton ja sivuuntyönnetty lapsensa elämästä, on kuitenkin salaa ylpeä Smiley

Yhden Skorpioni-vaikutteisen kanssa elellään tällä hetkellä,  aurinko vaaka -mies, jolla synt.kartalla vahva  pluto ... Pluto-teemat toistuvat, tosin ei niin kärjistetysti kuin isäni kanssa.

Isäni nousua en tiedä, mutta tulta tai vettä on pakko olla. Mies on  askendentti neitsyt , kartan hallitsija  merkurius skorpioni ... Terävä, syvämietteinen mieli, ei puhu tunteistaan, varjelee yksityisyyttään, ei luota jokaiseen vastaantulijaan...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4 : 06.12.2010 22:22:42 »

Mulla on ollut pari  jousimies-merkkistä heilaa. Omituista kyllä suhteet kaatuivat niiden mustasukkaisuuteen ja huumorintajuttomuuteen, sitä kun nimenomaan luuli että hauskanpitopohjalla ja vapaasti voisi toimia - sitoutuminen ei nääs ole mun juttu.

Kumpikin vaikutti myös loukkaantuvan kun en tuntunut piittaavan heistä niin paljon kuin itse toivoivat tai luulivat, sellaista tyypillistä tulimerkkien itserakkautta että olettavat olevansa jokaiselle numero ykkösiä. Mulla kun menee heilojen edelle oikeastaan kaikki - duuni, harrastukset, jopa pyykit.. :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 06.12.2010 22:44:10 »

Tuossa minunkin tuntemassani tapauksessa Jousimies on se mustasukkainen osapuoli ja hänen mustasukkaisuutensa on oikeasti sairaalloista. Miehensä ympärillä pyöriville ihmisille sukupuolesta riippumatta- lukuun ottamatta niitä harvoja jotka on itse hyväksynyt - hän on todella töykeä. Jotkut pitävät tätä Jousimiesnaista kaupungin v*mäisimpänä ihmisenä. En naisen syntymäaikaa tiedä tarkemmin, mies on  aurinko skorpioni kuu neitsyt askendentti vaaka.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #6 : 07.12.2010 00:09:29 »

Voiskohan noilla jouskarinaisilla olla venus muualla kuin jouskarissa?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #7 : 07.12.2010 00:14:36 »

Mulla ainakin on skorpionissa Cheesy

Itellä on ollu vaan joskus kämppiksenä skorpioni ja ihan hyvin tulin toimeen Smiley Mut en mitenkään sen syvemmin oo koskaan kenenkään skorpionin kans eläny.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #8 : 07.12.2010 00:32:12 »

marix, meinasin Lillin ja Kato Vegan mainitsemia jouskarinaisia Smiley

Mutta niin, itsekin tulen skorppareiden kanssa toimeen kunhan
heillä on muutakin kuin skorpparia.. Jotkut skorpparit ovat
inhottavan piikikkäitä ja piilottelevia, ettei sitten nappaa..

Skorppariystävilläni ( aurinko / askendentti) on tulimerkuriukset ja ainakin
tämä aurinko skorppari on mustasukkaista laatua..
Musta se on vähän liikaa, jos ollaan ystävistäkin jo mustiksia buck2

Itse olen mustis sitten kumppaneistani :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #9 : 07.12.2010 15:06:37 »

Mulla on ollut pari  jousimies-merkkistä heilaa. Omituista kyllä suhteet kaatuivat niiden mustasukkaisuuteen ja huumorintajuttomuuteen, sitä kun nimenomaan luuli että hauskanpitopohjalla ja vapaasti voisi toimia - sitoutuminen ei nääs ole mun juttu.

Kumpikin vaikutti myös loukkaantuvan kun en tuntunut piittaavan heistä niin paljon kuin itse toivoivat tai luulivat, sellaista tyypillistä tulimerkkien itserakkautta että olettavat olevansa jokaiselle numero ykkösiä. Mulla kun menee heilojen edelle oikeastaan kaikki - duuni, harrastukset, jopa pyykit.. :Smiley


Lainaus
Voiskohan noilla jouskarinaisilla olla venus muualla kuin jouskarissa?

Mä deittailin joskus vuonna nakki ja makkara yhtä  jousimies -miestä, joka oli niin omistuksenhaluinen ja mustasukkainen, että oksat pois Shocked  Lähetti n. paarikymmentä kertaa päivässä tekstiviestejä, joissa kyseli, missä olen, mitä teen, soitteli myös useamman kerran päivän aikana. Jos olin kavereiden kanssa, vaati päästä mukaan. Vielä sen jälkeen, kun olin katkaissut suhteen (rupesin pelkäämään miestä tämän päällekäyvyyden takia Undecided ), sain pari-kolme viikkoa h*oritteluviestejä tältä mieheltä puhelimeen - päättyi vasta, kun vaihdoin numeroa ja pistin sen salaiseksi...

Vilkaisin mielenkiinnosta ja tällä miehellä oli  venus kauris , jonka en uskoisi olevan niin hirmu mustis tai muutenkaan tuulettavan fiiliksiään kovin avoimesti Huh Asteentarkkana tällä herralla oli tosin  venus aspect_squ pluto , eli olisikos tuo sitten syynä lähes pakkomielteiseen omistushaluun?

Ja mitä tulee meikäläisen mustasukkaisuuteen, huomionkipeyteen ja itserakkauteen, niin kyllä otan itseeni, jos en koe saavani arvostusta ja huomiota tai mielipiteitäni ei kuunnella/arvosteta ja/tai lytätään kerta toisensa jälkeen. Toki molemmilla pitää olla omaa tilaa, mutta jos toinen heiluu joka ilta töiden jälkeen harrastuksissa ja käy kotona vain nukkumassa, niin kyllä se syö suhdetta... Viikossa pitää olla ainakin joku päivä pyhitettynä vain ja ainoastaan suhteelle Wink  Olenko sitten liian mustis, en tiedä, ehkä jonkun mielestä Wink Nimim. olen  kuu leijona , joten sitä huomiota on paree antaa ainakin joskus Cheesy

Me heilutaan miehen kanssa n. 2-3 päivää viikossa omilla teillä, harrastuksissa, kavereiden luona ja ainakaan vielä ei kumpikaan ole valittanut Huh

Lainaus
Tuossa minunkin tuntemassani tapauksessa Jousimies on se mustasukkainen osapuoli ja hänen mustasukkaisuutensa on oikeasti sairaalloista. Miehensä ympärillä pyöriville ihmisille sukupuolesta riippumatta- lukuun ottamatta niitä harvoja jotka on itse hyväksynyt - hän on todella töykeä. Jotkut pitävät tätä Jousimiesnaista kaupungin v*mäisimpänä ihmisenä.

Tosi inhottavaa Undecided  Tuota en ymmärrä, miksi pitää olla kaikille muille ilkeä - tuskin se mies lähtee jokaisen vastaantulijan perään juoksemaan, jos kerta on tämän naisen valinnut kumppanikseen ja rakastaa häntä. Tai tässä tapauksessa ehkä naisella onkin syytä pelätä, että lähtee Huh  Kuulostaa siltä, että naisen aikaisemmat kumppanit ovat olleet renttuja ja siksi ikäänkuin ripustautuu tähän nykyiseen ja pelkää, että joku vielä kaappaa tämän miehen häneltä Huh  Ja (yrittää) ajaa kaikki mahdolliset miehen suosiosta kilpailevat pois?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 08.12.2010 15:58:28 »

Sehän on hyvinkin todennäköistä, että Jousimiehellä on henkilökohtaisia planeettoja ( merkurius  venus) Skorpionissa, jotka pistävät hänet epäilemään kaikkea ja kaikkia miehensä varastajiksi. Sitäkin tietysti sopii kysyä, miksi Skorpionimies sitten ylipäänsä jaksaa tällaista naista vuosikymmenestä toiseen. Tarvitseeko hän sen mustasukkaisuuskokemuksen, joka kohdistuu häneen itseensä? Voiko sairaalloinenkin mustasukkaisuus olla imartelevaa?

Sen kuitenkin tiedän, että vaimo on miestään parempi raha-asioissa, eikä rouva myöskään ujostele soitella sellaisten ihmisten perään, jotka ovat hänen miehelleen velkaa. He tekevät muutenkin melko paljon yhteistyötä miehen projekteihin liittyen. Mies arvostaa kovasti vaimonsa älykkyyttä ja pitää tätä itseään fiksumpana, vaikkei miestä missään tapauksessa voi minään älykääpiönä pitää.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2010 16:01:27 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11 : 08.12.2010 21:38:22 »

Mun täti  aurinko  jousimies ja  aurinko  skorpioni mies olivat yhdessä 40 vuotta, kunnes kaksi vuotta sitten tätini kuoli aivosyöpään. Mieskin meinasi kuolla, niin paljon hän suri. Nyt on kuitenkin päässyt jaloilleen ja löytänyt uuden rakkauden.

Aikoinaan harrastivat yhdessä moottoripyöräilyä ja olivat urheilullisestikin aktiivisia.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #12 : 10.12.2010 22:51:10 »

Sitäkin tietysti sopii kysyä, miksi Skorpionimies sitten ylipäänsä jaksaa tällaista naista vuosikymmenestä toiseen. Tarvitseeko hän sen mustasukkaisuuskokemuksen, joka kohdistuu häneen itseensä?

Tuossa voi muuten olla perää.  Huh Ainakin itse moninkertaisena  skorpioni;na laskusolmuineen päivineen nämä mustis-jouskarit on kyllä saaneet lähinnä ihmettelemään. Mä olen kyllä kakarana ollut itsekin mustasukkainen kavereista ja erityisesti tavaroista, toisaalta kukapa ei. Lopputulos on kuitenkin, että arvostan omaa aikaa melkein yhtä paljon kuin rahaa.

 jousimies ex-heila vertasi mua aikoinaan siihen Sormusten herran sormukseen. Se vasta oli pimeää. Pullon hengen vielä ymmärtäisin. :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 18.12.2010 22:28:46 »

skorppia on kokeiltu, mieleen jäi siis seksuaalisuus, ja ehkä mysteeri, sitten alkoi tulla rapuja ja kaloja kamuiksi, mutta nyt tuntuu että vesimerkit alkaisi helpottaa. ei niin ettei tulimerkki olisi.. vaihteleva. onhan se hauska kattoa meneekö ihmiset merkkinsä mukaan?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #14 : 09.01.2011 19:11:56 »

krhmkrhm.. Cheesy
jotenkin huvituin kun luin tuon aloitusviestin, johtuen siitä että itse olen Jousimies(nainen) ja olen aina jotenkin onnistunut välttämään/välttelemään skorpionien seuraa. en ole elämäni aikana tuntenut kuin kolme skorpioni (olen tiennyt että ovat tätä horoskooppia), kaksi naista ja yhden miehen. näiden naisien kanssa minulla on hyvin lyhyessä ajassa mennyt aina sukset ristiin. he ovat pitäneet minua tyhmänä ja lapsellisena, ja minä olen pitänyt heitä nirppanokkina ja v-mäisinä, jotka jostain kumman syystä tykkäävät vain piikitellä joka toisessa lauseessa. ÄRRRR.  :Smiley
sitten tämä skorpionimies, joka on siskoni kihlattu. hänestäkään en pitänyt alun alkaenkaan. (piikittelevä, pilkun n*ssija)
Niin kauan kun olen horoskooppien maailmaa tutkinut, niin tämä on ainoa merkki, josta en ole ikinä uskonut että voisi tulla mitään sen lähempää ystävyyssuhdetta kuin parisuhdettakaan. Cheesy huvittavaa.
btw eipä tuo karttanikaan näytä olevan kauhean kiinnostunut skorpioneista, jos nyt yhtään osaan vielä tulkita sitä Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: