Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3023797 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1470 : 14.06.2008 13:38:44 »

Kutian erittäin helposti polvista ja reisistä, jos joku ottaa mua varoittamatta polvesta kiinni, saan ihan jumalattoman sätkyn.  Grin Mua on erittäin vaikea ellei täysin mahdotonta hieroa takareisistä koska huudan ja nauran ja kiemurtelen enkä siedä sitä yhtään.. Mutta tavallaan se on aika hauskaa.  uglystupid2

Vietätkö koskaan sellaisia päiviä että et oikeastaan tee muuta kuin istut tietokoneella ja tai luet kirjoja tai kirjoitat tai maalaat ja unohdat syödä, etkä edes käy suihkussa tai vaihda vaatteita koko päivänä kun et näe sitä oleelliseksi koska et tapaa ketään koko päivänä ja sitten huomaat yhtäkkiä että on jo melkein yö, että mihin ihmeeseen koko päivä on mennyt.. Grin Pitäisikö näistä päivistä tuntea jotain huonoa omatuntoa? Nimimerkillä koneen ääressä, pari kirjaa auki vieressä, tukka sekaisin, hampaat pesemättä ja aamiainen syömättä....
Tongue
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1471 : 14.06.2008 14:05:41 »

Ahaha, kyllä! Minun elämäni on ollut tuollaista jo vuosi kausia! Enemmänkin poikkeuksia ovat ne päivät, jolloin olen laittautunut, sosiaalinen ja minulla on seuraa, koska olen yleensä työttömänä ja kaikki ystäväni asuvat aina ihan kuusessa asti. Enkä tunne huonoa omaatuntoa asiasta. Vapaa-aika on vapaa aikaa ja silloin voin vapaasti tehdä mitä haluan. Juosta vaikka alasti ympäri asuntoa ja elää pelkällä sipsipussilla ja drinksulla koko päivän, nukkua puoli viiteen ja kukkua aamu kuuteen Grin Oleminen on tärkeämpää kuin tekeminen Smiley

Mikä numero on sinusta kaikkein kaunein ja miksi?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1472 : 14.06.2008 18:10:04 »

Numero 8, koska se on niin naisellisen muotoinen ja ikuisuuden symboli. Smiley

Lihotko vai laihdutko kesällä? Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1473 : 14.06.2008 18:15:22 »

onnekseni voin sanoa että kesällä tulee enenpi niin kuin laihduttua  Smiley

Oletko makkaran syöjä ihmisiä ja jos olet niin mikä on paras makkara merkki?
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #1474 : 14.06.2008 18:28:23 »


Mikä on parasta kesäherkkua?  Cheesy

Hmmm... Prosecco ja mansikat ja kypsät kotimaiset, siis tässä tapauksessa
itävaltalaiset aprikosit ja kirsikat omasta puutarhasta noukittuna. Smiley

Oletko kesäherkku?  Cheesy Kuka muu (myös) on mieletön kesäherkku mielestäsi? Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1475 : 14.06.2008 20:19:17 »


Oletko auringonpalvoja? Yleinen ranta vai oma parveke/terassi/piha/tms.?

Vaaka-mieheni myötä minusta on tullut, koska hän tykkää oleskella aurinkoisissa paikoissa. Smiley
Tosin olen ollut aikaisemminkin sen verran, että näyttää terveelle, eikä kalkkimiehelle/naiselle. Tongue
Ja oma takapiha, sinne kun ei kukaan näe.
Tosin en mene varsinaisesti aurinkoa ottamaan, vaan raittiiseen ilmaan
läppärin tai opiskelukirjojen kanssa aurinkokylpyyn ilkosillaan,
kun sisällä on näin kesäisin vähän tylsää.  Tongue

Kun nauraa vatsalihakset kipeiksi ja kyyneleet silmissä,
niin miksi se on edelleen niin hauskaa? Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1476 : 15.06.2008 10:46:21 »

Koska kyyneleet puhdistaa silmiä ja vatsalihakset tarvitsevat treeniä, keho ymmärtää että se on terveellistä ja siksi nauru vaan jatkuu ja jatkuu.. Itsellä tulee äkkiä myös posket kipeeksi kun tarpeeksi kauan nauraa.
Nauraminen myös voimistaa keuhkoja ja puhdistaa niitä. Myös lantionpohjan lihakset vahvistuvat. Ja endorfiineja erittyy, jotka poistavat stressiä ja masennusta.

Kuinka monta kertaa katsot itseäsi päivässä peilistä ihaillen ja suuresti rakastaen?  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1477 : 15.06.2008 11:21:33 »

En todellakaan tykkää peiliminästä, irvistelen sille usein.

Mutta henkiminää rakastan!!! Eipä silti, ei ole mitään komplekseja mennä vaikka yleisön eteen, vähän meikkiä vain. Jotenkin pidän katsella toisennäköisiä ihmisiä kuin minä! Kaikki ihastuttavia persoonallisuuksia!

Mitä kiukkuat kesässä eniten?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1478 : 15.06.2008 11:24:40 »

Ötököitä (hyttyset, paarmat..). Niin ja asfaltti-ihottumaa..  Grin


Milloin viimeksi koit jonkin suuren elämyksen ja mikä se oli?  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1479 : 15.06.2008 14:45:22 »



Milloin viimeksi koit jonkin suuren elämyksen ja mikä se oli?  Smiley

Vastaan lyhyesti  Wink että ihan juuri tänään - no kun olen lukenut , tännekin laittamiani; kanavoituja tekstejä  angel  Kiss ja samalla lukenut Diana Cooperin kirjaa Hiljaiset Kivet - ihan selvästi olen kokenut että NÄMÄ liittyy yhteen  angel  Kiss  - ja tässä pitkin päivää olen vuorotellen lukenut kirjaa ja NIITÄ tekstejä ( löytyy henkimaailma ...osiosta) niin jossain vaiheessa tuli ihan selkeänä kokemus siitä kuinka jotain merkittävää tapahtuu olemuksessani koko ajan ... palasia loksahtelee paikoilleen ja ymmärrys lisääntyy SEN suhteen mitä omassa elämässäni on juuri nyt meneillään ...  smitten vaiheessa vielä , mutta ei ole aioneihin ollut näin vahvaa kokemusta .. että " se kaikki" mistä niin paljon olemme saaneet "tietoa toiselta puolen" mistä niin monet ihmiset kirjoittavat kuka kanavoijana tai muuten - niin se on totta ja todellista - ei vain jotain scifiä  Wink .... että näkymätön alkaa ottaa muotoa ihan arkielämässä ....   ei tätä tämän enempää voi kertoa, vielä, kun kokemus on enemmänkin vielä sisällä - sellaisena suurena scriininä ( vai mikä se iso kangas nyt on  Wink ) ja minä katselen tätä omaa " elämän elokuvaa" joka koko ajan tarkentuu ja ennenkaikkea alan ymmärtää yhä vain enemmän ETTÄ mitä missä milloin ja mitä ja ketä varten ...  smitten


Milloin viimeeksi katsoit itseäsi peilistä ihaillen ja suuresti rakastaen? Cheesy smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1480 : 15.06.2008 14:59:47 »



Milloin viimeeksi katsoit itseäsi peilistä ihaillen ja suuresti rakastaen? Cheesy smitten
Kävinpä tekemässä tuon juuri äsken - kiitos vaan muistutuksesta  smitten

Samalla tein ilmaisen kasvojenkohotuksen: nostin kulmakarvoja niin, että otsaryppy oikeni ja vedin suupielet korvia kohden niin, ettei posket roiku (NIIN pahasti  Cheesy


Oletko jo kesälomalla?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1481 : 15.06.2008 21:28:48 »

No eeeii..

pitääkö paikkansa: se mitä etsit, etsii sinua?


Voipi koskea mielentilaa, ihmistä, tilannetta, työtä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1482 : 15.06.2008 21:34:12 »

Pitää paikkansa!
Ja se mitä etsin on joskus löytänyt minut ennenkuin olen itse jäsentänyt edes mitä etsin.  Grin
Ja on tapahtunut niin ihmisen, työn kuin mielentilankin kanssa.

Elätkö eilistä, huomista vai tätä päivää?
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1483 : 15.06.2008 22:25:45 »


Elätkö eilistä, huomista vai tätä päivää?

Ehdottomasti tätä päivää , eilisestä haen tarpeellisia tietoja ja kokemuksia, mutta en roiku tai elä siellä - käväisen sillointällöin ... sama on tulevaisuuden suhteen - teen pikakäyntejä -esm.  asettamassa jonkin tapahtuman tai muun kohdalleen - ja sitten jatkan elämää tässä hetkessä, saatan käydä tarkentamassa jotain, mutta koetan jättää vapaata tilaa asioiden tulla näkyviin mahdollisimman runsaina - niin etten sido  tulevaisuuden tapahtumia liian tiukoilla omilla odotuksilla. no joulu on joulu ja silleen , mutta m,uutes.


Oletko jo maistanut - ja mitä kesän herkkuja ??  Cheesy Kiss
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1484 : 15.06.2008 22:44:22 »

OI OLEN!  smitten

Sitä minun kesän lempi herkkua... mansikkaa. smitten
Sellaisenaan, kermavaahdolle, Kuohuviinin kera... ja lapsuuden muistoissa käyden, mansikkamaitoa.  Cheesy

Hyvä kysymys. laitetaan uusiksi.

Oletko jo maistanut - ja mitä kesän herkkuja ??  Cheesy Kiss
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: