Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 132430 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #120 : 16.10.2006 17:19:03 »

Hei kultainen willow smitten  Jotenkin näen, että sinun ahdistus johtuu jostakin lapsuuden kokemuksesta ???Joka nyt on aikojen saatossa pulpahtanut pintaan aika voimakkaasti, itse olet fyysisesti terve persoona mutta etsit henkiselle pahoinvoinnille apua ja saatkin sitä smitten näen työsi vaihtuvaan rauhallisempaan ja tuntimäärältä lyhyempään..minun silmiin tuli taulu, eli olisiko maalaus kanssa hyvä terapian muoto, jos ottasit sen harrastuksena lisäksi tai sinä sitten jo harrastat sitä Smiley Nyt sanotaan, että löysää ja kuuntele kehoasi tarkemmin että jaksat paremmin eli nyt sinun vuoro on ladata akkuja ihan hyvällä omatunnolla smitten
*Lähetän rakkauden valoa ja parantavaa energiaa sinulle willow* smitten

 smitten Kiitos sawotar-enkeli,
minulla on ollut tunne, että vaivaava asia olisi lapsuudesta, koska muita asioita olen
käsitellyt niin paljon ja osasta ylikin päässyt. Henkistä tämä ehdottomasti on.
Maalausta olen suunnitellut usein aloittavani, mutta aina jokin tekosyy on estänyt..
lähinnä itsekritiikki :Smiley
 smitten Kiitos vielä lähetyksestäsi, näitä tarvitsen (http://www.council-of-elrond.com/forums/images/smilies/hug.gif)
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #121 : 16.10.2006 20:00:04 »

kiitos kultainen Sawotar!  smitten

No mitä tuohon koulujuttuun sanoisi. upeaa jos tuolta näyttää.  laugh

Jos joku onkin ollut kiinnostunut niin on menny kyllä täysillä ohi. Tai no okei ehkä oon huomannu, mutta ku se ei oo tullu mun toivomalta suunnalta niin en oo huomioinu... *huoh*

Vai pitkä, tumma, kiinnostunut tietokoneista ja rallista. hmm. No jokainen mies on muhun verrattuna pitkä...  :Smiley ja ellei toi tietokone plus ralli tarkota jotain peliä...  Grin 2funny niin vaikuttaa toisaalta rauhalliselta tyypiltä, mutta kuitenki sellaselta jossa on myös hiukan rämäpäätä.  Cheesy Oikein ihanaa. Häntä odotellessa...

 smitten smitten

Yritän arvuutella ketkä musta oikeen on kiinnostunu. Sellaset joista minäkin olisin... Huh

Kiitos kaunis Sawotar.  smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #122 : 16.10.2006 20:04:19 »

Kiitos Sawotar!
Ainakin tempperamenttini näit oikein  2funny
Loppu tai jatko selviääkin sitten aikanaan...

tallennettu
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #123 : 16.10.2006 20:30:01 »

Kiitos sawotar  Wink

Sait minut ajattelemaan "valoisemmin".
Arvostan, että jaksat vastailla "pyyntöihimme".  smitten
Minulle tuli tunne, että voisin saada kauttasi enempikin vahvistusta omiin kiemuroihini... jotka välillä ahdistavat, koska itse en voi niihin vaikuttaa (jos voisin ratkaisut/ tapahtuneet eivät olisi tällaisia)!!
Tästä on silti hyvä jatkaa matkaa...

T:saru  Kiss
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #124 : 17.10.2006 15:12:44 »

 Moi Sawotar angel
Sydämmellinen kiitos sinulle ennustuksesta. Jäämpä nyt odottelemaan mitä tuleman pitää   Undecided Ehkä voin sit  tulevaisuudessa  vähän olla viellä vaivaksi kun tulee jotain sellaista eteeni. Ja sen viellä haluan sanoa et oloni on jo hieman kevyempi kun olen saanut käydä läpi sen tuskan ja tunnustanut itselleni asian todellisen laidan smitten
Mutta se kyllä viellä vie oman aikansa olen viellä niin Cheesy
Aurikoisin terv: Tiikeri
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #125 : 18.10.2006 10:31:36 »

Hei Sawotar, voisinko vielä kysyä sinulta kun kovasti askarruttaa...

Miten sä näet mun suhteeni vanhempiini ja vanhoihin ystäviin. Kun en oikein nyt tiedä mitä pitäis ajatella.

Voisitko katsoa vielä tuota?  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #126 : 18.10.2006 16:23:20 »

Jaahas.. ja mitenkäs se on minun kohdallani tämä asia.. kuka mies sisältää niin paljon voimaa ja rakkautta että pysyy menossa mukana? Näetkös muuten aikoja? Itse epäilen tuota seuraavaa vuotta tai 2008 mutta jarrut on kyllä päällä.. työasioista ei olekaan paljon kysyttävää, koska ne sujuvat aina suht hyvin. Kiitos! (kävispä kuten sinulle sawotar..)

Tai jos nyt ei aikaa niin paikka/asiayhteys/syy. Toivottavasti ei pahan karman maksu heh. Vanhat siteet on kyllä niin poikki kuin voi.
« Viimeksi muokattu: 18.10.2006 20:02:12 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #127 : 18.10.2006 16:30:04 »

Sawotar on sukeltanut syvälle bittiversumiin...pyydän nöyrimmin anteeksi, otan syyn katoamisesta omalletunnolleni: näin on käynyt ennenkin kun minä olen uskaltautunut kysymään jotakin Grin Lips Sealed buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #128 : 18.10.2006 17:31:32 »

Myös kysyisin - tää onkin vaikeampi - tulenko olemaan kahden exän kanssa tekemisissä, niiden joissa on sitä kaurista. Nimittäin toinen on nyt kadonnut jonnekin/ muuttanut ja toinenkin on muuttamassa. Toinen on lapsen kannalta tärkeä! (isä) kiitos!  Kiss angel

Onko heidän suunnaltaan mitään hyvää näkyvissä, tukea tms?
« Viimeksi muokattu: 18.10.2006 20:17:10 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
belle
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148


Profiili
« Vastaus #129 : 18.10.2006 19:30:06 »

Hei sawotar saisinko minäkin kysyä,miten minun työasiat ,vaihdanko työpaikkaa mieli tehdä muuuta olisi tällä hetkellä olen siivoooja. Smiley
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #130 : 18.10.2006 19:35:45 »

näin on käynyt ennenkin kun minä olen uskaltautunut kysymään jotakin Grin Lips Sealed buck2
Uskon, että kultainen/ auttavainen sawottaremme kerää voimia ja jatkaa taas kun energiaa on ladattu.. smitten
tallennettu
Annekka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #131 : 18.10.2006 22:35:15 »

Hei sawotar Smiley
KAtsositko saanko minä lapsia?
Ja Pääsenkö kurssille, mihin hain?
 smitten
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Oinaassa
Kuu Vaa'assa
Merkurius Härässä
Venus Härässä
Mars Kaksosissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #132 : 19.10.2006 08:02:43 »

Mietin, että miksi minulla EI vielä ole selvänäkökykyä. Mitä siitä, jos pitäisi nähdä pahoja asioita. Täällä on ennustettu kaikille loppujen lopuksi suhdetta ja että hyvin menee. Hyvä.

Mutta jos minä esimerkiksi en ole enää kiinnostunut kokemaan ikäviä asioita. Niin voiko niitä välttää, jos polttaa karmaa? Jos ei polta.. mutta joka tapauksessa jos polttaakin karmaa, niin eikö se kaikki ole hyvään suuntaan menoa. Vaikka asiat menisi ylös ja alas. Niin mielen ei tarvitse mennä.

Jos näkisin, neuvoisin minäkin muita.

Eikö sitten olisi jännitystä jos TIETÄISI että wau, tuolta se prinssi nyt tulee, senhän tiesin, juttu kestää x monta vuotta, teen sitä ja tätä. Kun en tiedä, pitää vain tehdä ja katsella lopputuloksia. Tämä tässä askarruttaa. Miksi EN näe tulevaa? Siksikö, että puuttuisi jännitys, se mikä herättää uteliaisuutta, vai siksi että sitten en suostuisi elämään niitä pahoja vaiheita läpi enää? Vai eläisinkö kaikki vaiheet joka tapauksessa, vaikka kaiken tietäisi? Eräs jonka tunsin sanoi, luojan kiitos en tiedä tulevaa. Optimistina ajattelin, miksi ei. Voi olla että joukkari ponnahtaa pahastakin aina takaisin hyvään tilanteeseen, eli paha ei ole niin pahaa sittenkään.

Tai, ainakin sitä kerää muistoja ja koettuja asioita. Kaikki tallentuu Aikakirjoihin tai paremman puutteessa, tietokoneen tiedostoihin/ muistiin. Sieltä sitten voi kaivella - ainiin joo, joku rakkaustarina oli joskus.. Huh
« Viimeksi muokattu: 19.10.2006 08:15:20 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #133 : 19.10.2006 10:31:53 »

Monet näkijäthän näkee muille, mutta ei itselleen. Ainakaan yhtä selkeästi tai samalla tavalla. Omalla kohdallani tämä on myös niin, sen vähän minkä näen. Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #134 : 19.10.2006 17:43:05 »

Come back sawotar. Mihin menit. Kalakukkojen seasta esiin nyt ihana vaalea rouva!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: