Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: neitsyt mies + rapunainen  (Luettu 22129 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 12.11.2006 01:23:48 »

No sellaset "ravut" ovat varmaan sideerisiä kaksosia! :Smiley

Jaa-a, en kyllä tiedä liittyykö se tuohon sideerisyyteen, sillä silloinhan kaikki ravut olisivat oikeastaan sid. kaksosia, eikä sekään nyt ihan paikkansa pidä kokemukseni mukaan, että sideerisyydellä voitaisiin jotain tiettyä luonteenpiirrettä selittää. Kyllä uskon että se paljon todennäköisemmin on tuo Venus-kaksonen, jos joku...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Irish
Vieras
« Vastaus #31 : 12.11.2006 01:27:51 »

Mutta eihän loppupään ravut olisi kaksosia, vaan rapuja... En kyllä muista miten se raja meni.. Itse tunnen juuri näitä loppupään rapuja ja ovat hyvinkin rapumaisia.. Smiley
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #32 : 12.11.2006 09:02:39 »

Tunnen muutamia rapuja, siis muitakin kuin vain rapumieheni...Ja he kaikki ovat perheilleen tai parisuhteelleen omistautuvia.
Kokemuksieni mukaan kaksoset ovat niitä flirttaajia.
Rapu on muistojen merkki. Muistot juurtuu ravun mieleen syvästi ja peruuttomasti ja täyttää koko ajatusmaailman, huomattavasti enemmän kuin uudet kokemukset. Tämän saman tunnistan itsessäni nousevana rapuna myös.
Rapu voi myös elää pelkojensa varassa ja jopa paeta niihin, koska pelkää kaikkea uutta.

Ja rapumieheni eilen lyhyen mietinnän jälkeen ilmoitti että haluaa kanssani jatkaa seurustelua mutta tarvitsee nyt aikaa sulatella kaikkea, ei suinkaan ole lyömässä hanskoja tiskiin.
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 13.11.2006 12:52:31 »

Olipa kerran eräs ravun vastapooli joka sanoi nuo sanat..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #34 : 15.11.2006 23:36:34 »

Neitsyt on tosiaan siitä jännä merkki, että siitä tuntuu löytyvän kaksi ääripäätä - joko tämä perfektionistinen, masennukseen taipuvainen negatiivinen omaan elämäänsä tyytymätön siivousintoilija (Wink) tai sitten tällaienn ihmeellinen päihdehakuinen, huumausaineista innostunut hörhö boheemi tyyppi.  2funny (Tämä on sitten puoliksi läppää, toivon että ette ota liian tosissanne)

Heh, minä olen kyllä tuo jälkimmäinen  2funny En ole sentään niin kauhean innostunut huumausaineista, mutta olen aina ollut jotenkin outo  Smiley
 Jotkut puhelivat rapumiesten tunnekylmyydestä. Omassa suhteessani ei ole mitään sellaista ollut havaittavissa, äijäni on hyvinkin tunteellinen, eikä todellakaan jätä tunteitaan ilmaisematta. Välillä sitä itsekin jää melkein sanattomaksi, kun pojalta tulee sellaista rakkaudentunnustusta että Smiley smitten
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #35 : 26.07.2008 00:10:36 »

heipähei kaikille!

olenkin ollut palstalta pitkään poissa ja nyt sattumalta aloin näitä selaamaan  Cheesy!

hassua lukea meidän alkutaipaleesta omia ajatuksiani... me ollaan nyt sitten kohta kaksi vuotta seurusteltu ja avoliitossa oltu reilu vuosi siitä. ja kyllähän minä sitä niin hirmusesti rakastan smitten.
hyvin meillä merkit pääsääntöisesti sopivat keskenään Smiley. ongelmina meillä on suurimpana seksi. tai minulle sen puute...olen siis paljon seksuaalisempi kuin mies ja se tökkii. seksi on kyllä hyvää, mutta minua on kaihertanut sen vähyys. vähän aikaa sitten nostin kissan pöydälle ja katsotaan nyt mihin tämä johtaa  :Smiley, tällä hetkellä tilanne on taas parempi. hankalaa on myös se, ettei mies tunnu paljon puhuvan tunteistaan. siinä kai se merkkien epäsopivuus tulee esiin, kun minä vaan jauhaisin tunteista, mut mies ei. no, koitetaan kuitenkin ymmärtää toisiamme parhaamme mukaan.

hauskaa kesää kaikille!
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
yellowstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #36 : 13.08.2009 20:02:20 »

Kyllä minä taidan siitä miehestä tykätä. Kummallista vaan kun mitään kipinöintiä smitten ei ole ollut. En tiedä mitä tästä tulee, vai tuleeko mitään. Minä tahtoisin joskus täydellisen kodin ja perheen jne. ja tämän miehen kanssa se varmastikin onnistuisi, mutta riittääkö se sittenkään...?
No päivä kerrallaan, eiköhän sen sitten tiedä kun tietää  Smiley

En tiedä lukeeko tätä enää kukaan...
Noniin, nyt meillä sitten on se täydellinen koti ja täydellinen perhe Smiley. Ostettiin keväällä omakotitalo maalta ja toukokuussa meille syntyi poika. Kyllä voin sanoa, että olen onnellinen, vaikka ne samat ongelmat edelleenkin vaivaa. Mies ei puhu tunteistaan, eikä seksi oikein suju... No kaikkeahan ei voi saada, mutta paljon olen saanut kuitenkin! Halusin miehen, jonka kanssa voin olla paras ystävä ja sain sellaisen. Rakastan häntä paljon. smitten
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: