Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimies & Vaaka :)  (Luettu 5296 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« : 07.09.2009 14:28:34 »

Haluiskos joku ystävällinen sielu hieman tutkailla seuraavaa synastriaa (muutamia planeettoja tais jäädä pois, mut ehkä tärkeimmät mukana kuiteski) vähän joka kantilta Cheesy No, esim. olisiko sillä jotain toivoa koska ainakin vetovoima tuntus olevan huikea.

[muoks]
jotain sellasta ainakin olin osaavinani tulkita, että kun toi venus & mars on vastakkaisilla puolilla karttaa, niin olikos se nyt sillon se aspect_opp ja noiden tapauksessa vissiin ihan hyväkin juttu? Muuta mä sitten en oikeestaa tosta hoksannukkaa, paitsi et kuu aspect_opp kuu taitas olla myös smitten
[/muoks]
« Viimeksi muokattu: 07.09.2009 14:39:00 kirjoittanut Veskari-83 » tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #1 : 07.09.2009 15:11:46 »

Otin myös toisen kartan jossa on vähän lisää tai erilaisia planeettoja (kuten noi Cupidot yms. joita jossain oli suositeltu). Kiitos vielä jollekkin ahkeralle Smiley smitten
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #2 : 18.09.2009 22:23:54 »

Nojuu, kiva et vaivauduit Smiley Ei siitä pidemmän päälle mitään tullut, neito oli vielä liian kiintynyt exäänsä ja halaji takaisin joten mä luovuin taistosta Smiley Eiköhän sieltä joku uusi sankaritar jossain vaiheessa tulene taas kuvioihin Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #3 : 19.09.2009 19:24:49 »

No kyllä juu, ihan varmasti tulee Wink
tallennettu
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #4 : 14.10.2009 20:26:48 »

Hei, haluaisin minäkin kysellä Vaaka-Vesimies mahdollisuuksiani, en vain viitsinyt aloittaa uutta aihetta sen takia. =)

Eli tapasin toissaviikonloppuna todella kiinnostavan miehen, kaverini kaverin. Ei flirttailtu ei mitään mutta mentiin yhdessä kuitenkin baariin ja juteltiin siellä keskenämme kuin kaverukset, samalla junalla lähtiessään hän sanoi minulle että eiköhän vielä nähdä! Ja ollaan juteltu mesessä nyt useampana päivänä, ja jutusta ei meinaa tulla loppua. Smiley

En uskalla vielä toivoa suuria (tietenkään) koska vasta tapasimme mutta hän vaikuttaa jo nyt todella mielenkiintoiselta ja hyvältä ihmiseltä!

Tottakai tuijottelin hänen kartatkin jo.  Grin Mies on Aurinko-vaaka, Kuu-rapu ja Nousu- jousimies.  Mars hänellä on kauriissa ja minulla venuksessa että marsissa.
Olisiko pelkästään näiden perusteella olemassa hyvät mahdollisuudet ??  buck2 voi tsiisus jäi kuitenkin tunne että jos joku vielä joskus kolahtaa niin tämä voisi..
tallennettu

Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies
Kuu Neitsyt
Asc, Jupiter & Chiron Rapu

DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris
Pallas Oinas
Ceres Kaksonen
Vesta Kalat
Pluto & Juno Skorpioni
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: