Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Shamballa Basic kurssi 27.9.-28.9.  (Luettu 3189 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
spiral-sun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 10.09.2008 12:49:43 »

Shamballa Basic La.27.9.- su.28.9  Helsinki

Keskitymme; vapauttamaan vanhaa ohjelmointia, itsensä hyväksymiseen Jumalaisena luoja olentona, ja vastaanottamaan Shamballan pyyteettömän rakkauden ja vapauden energiaa.

 - selvitetään mitä Shamballa MDH on
- opitaan mitä ovat energiakehot ja miten ne toimivat
- energiakehojen puhdistaminen
- 4 aktivaatiota Shamballan energioihin
- meditaatioita
- hoito harjoittelua/kaukohoito
- päivittäinen energiakäsittely/hoito
- rajoittavien ehdollistumien ja tunnelukkojen puhdistaminen
- aivopuoliskojen tasapainottaminen
- yhdistyminen korkeampiin chakroihin

Kurssin jälkeen osallistuja on laillistettu Shamballa Basic Healer, ja voi tehdä itselleen sekä muille hoitoja.

Shamballa MDH kurssin ydinolemus

* Henkilökohtainen yhteys Äiti/Isä Lähteeseen palautetaan. Tämän lähdeyhteys on jokaisen henkilökohtaisessa Minä Olen Läsnäolossa.
* Osallistuja yhdistetään kaikkiin Shamballa MDH -energioihin. Nämä energiat ovat erittäin voimakkaat ja muuntavat. Ne tulevat Lähteestä ja ovat puhdasta Pyyteetöntä Rakkautta  ja tietenkin älykkäät.

Työskentely yhdessä Minä Olen Läsnäolon ja Shamballan energioiden kanssa on erittäin tehokas impulssi  itsensä voimaannuttamiseen. Kurssit on koostettu niin, että jokainen osallistuja vastaanottaa voimakkaan henkilökohtaisen impulssin omalla henkilökohtaisella paranemisen ja tietoisuuden laajenemisen tiellään.

Shamballa MDH kurssien sisältö on Shamballa Esoteerisen tieteen koulun (The School of Esoteric Sciences) laatima. Shamballa MDH on rekisteröity tavaramerkki. Kursseja voivat pitää vain laillistetut/reksiteröidyt opettajat. Shamballa MDH on BCMA:n (British Complementary Medicine Association) laillistama ja hyväksymä sekä kurssien, että tämän hoitomuodon harjoittajien osalta. Se täyttää myös tämän alan Euroopan lait.

Kurssin hinta on 250€, sis. alv. suomenkielisen ohjekirjan, rekisteröidyn todistuksen.

Infoa shamballasta; shamballafoundation.org

Ilmoittautumiset ja tiedustelut ; 
Veronica, icaramsdahl@hotmail.com , 044-3773273
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 10.09.2008 14:57:37 »

tonne vaan kaikki kinastelevat sukulaiseni, joilla ei ole rahasta puutetta..


Keskitymme; vapauttamaan vanhaa ohjelmointia, itsensä hyväksymiseen Jumalaisena luoja olentona,
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 14:59:20 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: