Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jostainhan se itsensä tutkiskelu on aloitettava  (Luettu 3382 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« : 15.11.2005 22:19:28 »

Olen siis ensimmäistä kertaa täällä ja tosiaan toivon löytäväni hieman apua löytääkseni vihdoin ja viimein sen vakaan ja terveen itseni...Niin siis monenlaisten ongelmien kanssa olen jo paininut vaikkei ikää ole kertynyt tälle härälle kuin 21 ja risat. Mutta on hienoa nähdä muutenkin, kuinka astrologia vetää ihmisiä...Ja miksei vetäisi, on todella mielenkiintoinen aihe.  :Smiley
Ja aina minulle voi vinkata ja jutella-kyllä härätkin osaavat olla sosiaalisia.. uglystupid2
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #1 : 15.11.2005 23:58:24 »

Hei Nefertari

Hyvä homma, että astrovimma sinutkin sitten vetäisi tänne foorumille. Apua ja vinkkejä saamaan ja antamaan. Ja ihan vaan yleisesti porisemaan maailman menosta.

Varmasti härät osaa olla sosiaalisia, jos vain tahtovat tai merkurius jotenkin viriili... Cheesy
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #2 : 13.12.2005 19:58:16 »

Hei Nefertari!
Kyllä härät voivat olla todella sosiaalisia. Ulospäinsuuntautuneisuuden voimalla tässä on eteenpäin porskuteltu. Ehkä se minun nouseva vaakani saa aikaan sen. Ikää ja elämänkokemusta on hieman enemmän kuin sinulla, mutta mitään suuria kolhuja ei elämä ole tielleni tuonut.
Luonnetulkinta valaisee kyllä paljon ja sen myötä oppii hyväksymään omat omituisuutensa ja tietysti se myös auttaa suhtautumaan paremmin elämään ja itseensä. Ja saa sieltä suuntaa antavia vinkkejä tulevaisuuden varallekin. Valinnat teemme aina itsenäisesti, kun opimme tuntemaan itsemme.
Onnea löytöretkelle omaan itseesi. Cool
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: