Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi jäsen tervehtii iloisesti täältä Keski-Suomesta!:)  (Luettu 4564 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
susanna06
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« : 31.01.2006 16:07:54 »

:smitten:Hei vaan kaikille!:) Kauristyttönen, joka omaa nousevan jousimiehen piirteitä tervehtii kaikkia tällä palstalla!:)
Olen intohimoinen astrologian harrastaja ja on ihanaa päästä keskustelemaan kanssanne aiheesta.
tallennettu

" Kohtele muita, kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan."
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2006 16:49:10 »

Hei susanna06, tervetuloa!

Mielenkiintoinen yhdistelmä sinulla, aurinko Kauriissa ja nouseva vierekkäisessä merkissä eli Jousimiehessä. Jouskari menee ja Kauris jarruttelee..? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #2 : 31.01.2006 17:49:30 »

Moi,
ja tervetuloa, susanna06.
Yhdistelmä on tosiaan mielenkiintoinen, minun siippani omaa nuo samat yhdistelmät ja muutoinkin isännän kartalla ei paljoa muuta olekaan kuin Kaurista ja Jouskaria. Meneväinen, sosiaalinen ja yleensä positiivinen. Samalla perusteellinen, peruskalliotyyppi, jonka pitää saada hyviä perusteluja (tai löytää niitä) ja varmaankin välillä kärsii, kun toinen jalka kaasuttaisi, mutta toinen on tukevasti jarrulla  Grin
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
susanna06
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #3 : 01.02.2006 00:17:34 »

Ilmeisesti kyseessä ei ole kovinkaan yleinen yhdistelmä? Smiley
Näin on, olen meneväinen ja iloinen tyyppi. Kuitenkin hyvin vastuuntuntoinen ja jalat maassa. Itseasiassa, toisinaan tuntuu, että toinen puoli minusta haluaa mennä viilettää vailla huolen häivää, kun taas toinen puoli jarruttelee.  angel

Mielenkiintoisia havaintoja teitte, en ole tullut ajatelleeksikaan:)

Joka tapauksessa, toivottavasti opin surffaamaan sivustoa sujuvasti.
tallennettu

" Kohtele muita, kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan."
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2006 00:22:18 »

smitten Hei vaan kaikille! Smiley Kauristyttönen, joka omaa nousevan jousimiehen piirteitä tervehtii kaikkia tällä palstalla! Smiley
Olen intohimoinen astrologian harrastaja ja on ihanaa päästä keskustelemaan kanssanne aiheesta.


Hei "susanna06"


Tervetuloa joukkoomme.   angel 
- pelastin nuo hymiösi "vankeudesta" - välilyönti hymiön ymv. merkkien jälkeen.

Tässä vähän neuvoja:   smitten

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=1544.msg15822#msg15822


(http://personal.inet.fi/koti/suvi.syrjakorpi/piuku/etusivu.jpg)


Nauti synttäri-päivästäsi.   Cheesy





 smittenElämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 01.02.2006 01:08:59 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 03.02.2006 20:56:47 »

Hei "susanna06"

Olen aivan aloittelija karttojen tulkinnan ja tutkinnan suhteen   coolsmiley

Olen tässä itse tuskaillut
kuinka nämä sivustot toimivat
ja mitä kaikkea tietoa näistä löytyy.

Kokeilemalla löytyy ja oppii ... . crazy2

Laitampa pienen ohjeen
   angel

Kun liityit Astro-piiriin annoit tietosi: nimi - syntymäaika  - kelloaika - syntymäpaikka

**************************

Sivuston yläreunassa oikealla:
 
OMA ASTRO

Karttapankki | Kartan tiedot | Aspektit | Pikatulkinta | Transiitit | Tutkiskelu

Karttapankkiin voit laittaa kavereidesi s. aikoja ja tutkia karttaa sieltä
Kartan tiedot - kartta ja huoneiden sijainnit ymv.
Aspektit - Tarkemmat kuvaukset eri aspekteista kartalla
- jatka ohjeen mukaan: Katso tästä kartan aspektit
Pikatulkinta --> saat pikatulkinnan kartastasi     
Transiitit -Tässä sinulle transiittilista eli aikaa tulkitsevat planeettaohitukset
Tutkiskelu - Valitse alue jota haluat tutkiskella

 coolsmiley  Pääsisitköhän tällä alkuun.  coolsmiley
- palautetta otan vastaan Negatiivistä / Positiivistä
  - onko ohje ymmärettävä vai epäselvä


*************************

Jos joku tietää vielä lisää näistä sivustoista, toivon saavani niistä tietoa.   angel


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #6 : 03.02.2006 21:19:03 »



Yhdistelmä on tosiaan mielenkiintoinen, minun siippani omaa nuo samat yhdistelmät ja muutoinkin isännän kartalla ei paljoa muuta olekaan kuin Kaurista ja Jouskaria. Meneväinen, sosiaalinen ja yleensä positiivinen. Samalla perusteellinen, peruskalliotyyppi, jonka pitää saada hyviä perusteluja (tai löytää niitä) ja varmaankin välillä kärsii, kun toinen jalka kaasuttaisi, mutta toinen on tukevasti jarrulla  Grin

Moi.
Mielenkiintoista. Ja Kiva kun saadaan uusia jäseniä. Itselläni on aurinkomrekki jousimies ja nousumerkki skorpioni. Pistin vaan merkille että yllä oleva kuvailu sopii myös minuu... Varsinkin siltä osalta että toisaalta menottaisi mutta jarru on jatkuvasti päällä... Ja perustelut täytyy myös löytyä asioille. Mietin vain että olisiko tämäkin mulla Kauriin vaikutusta.

Mulla on kartassa merkurius kauriissa ja samalla huoneessa 2.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
susanna06
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #7 : 04.02.2006 20:30:37 »

Olisiko niin, että jokainen, jolla on kaurista tavalla tai toisella kartassaan, tulee huomaamaan sen vaikutuksen jollakin tapaa elämässään jossakin vaiheessa.

Itse kun olen aurinkomerkiltäni kauris, on vaikutus tietty perusluonteeseeni voimakas, mutta nouseva jousimies minussa tekee minusta...mmm...kuplivan persoonan Grin

En ole missään nimessä tyypilliseksi kauriiksi enkä jousimieheksi luokiteltavissa. Kuu kaloissa taitaa tehdä minusta aika herkän...myös enneunille jne.
tallennettu

" Kohtele muita, kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: