Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyörryttää ja huippaa....  (Luettu 12568 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 16.10.2006 12:53:17 »

Minulle kävi niin, että hoidin ystävääni. Läsnä oli todella voimakkaat energiat. Hoito onnistui hyvin.

Tämän tapahtuman päätteeksi sitten *noh* kaikista ihanista energioista pökertyneenä "hairahduimme harrastamaan" seksiä. (Voi luoja sentään...)

Nyt minulla on eilisestä saakka huipannut ja pyörryttänyt ihan kamalasti. Illalla en pysynyt kunnolla pystyssä ja loppujen lopuksi oksetti kamalasti.
Tänään huippaava huono olo on jatkunut...

Morkkis on muutenkin kamala ja oloni huono. Mistähän tässä mahtaa olla kysymys...?  Embarrassed Embarrassed Embarrassed
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.10.2006 13:14:48 »

kuu tunne-elementtinä oli mukana taivaallisessa yodissa,
isäkin oli pyörtynyt,
tosin ERI SYISTÄ kuin sinä,
kuunsolmu kaloissa yodin kärkenä kehottaa antamaan ja jakamaan...
suotta morkkistelet,se on tuo neitsyen merkkari kuunsolmua vastapäätä nostamassa syyllisyyttä,
turhaan,aivan turhaan
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #2 : 16.10.2006 13:17:59 »

Olen huomannut tämä 'saman'.
Siis nyt on jotain ilmassa, joka kehoittaa olla hakematta minkään valtakunnan varmistuksia ja ulkoisia määreitä ja heittäytymään rohkeastimukaan. (lienenkö edes samassa asiassa nyt  Huh )
*pyörrykissä myös*  Wink
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #3 : 16.10.2006 13:19:37 »

kuu tunne-elementtinä oli mukana taivaallisessa yodissa,
isäkin oli pyörtynyt,
tosin ERI SYISTÄ kuin sinä,
kuunsolmu kaloissa yodin kärkenä kehottaa antamaan ja jakamaan...
suotta morkkistelet,se on tuo neitsyen merkkari kuunsolmua vastapäätä nostamassa syyllisyyttä,
turhaan,aivan turhaan

Kiitos! Ei tosiaankaan meiltä -varsinkaan minulta- mikään fiksu teko.... En tajua, mikä minuunkin meni....
Johtuukohan tämä nyt niistä energioista vaan onko vaan kaiken kattavaa henkistäkrapulaa...? crazy2
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #4 : 16.10.2006 13:21:58 »

Olen huomannut tämä 'saman'.
Siis nyt on jotain ilmassa, joka kehoittaa olla hakematta minkään valtakunnan varmistuksia ja ulkoisia määreitä ja heittäytymään rohkeastimukaan. (lienenkö edes samassa asiassa nyt  Huh )
*pyörrykissä myös*  Wink
Minä ainakin olen käyttäytynyt niin kummallisesti viime aikoina... Illalla usein joudun kauhistelemaan omaa toimintaani... Jotain taitaa ilmassa kyllä olla! Tai sitten minulla ainakin heittää päästä...  uglystupid2
 laugh
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #5 : 16.10.2006 13:24:51 »

No minulla on aivan samanlaisia kokemuksia ja tunteita. Olen käyttäytynyt ja heittäytynyt hetkiin itselleni todella oudolla tavalla ja tuntenut ehkä jotenkin syyllisyyttäkin, mistä olen ihmeen helppeästi kyllä vapautunutkin sitten.  buck2
Itselleni koen tämän olevan juuri sitä, että voin oppia heittäytymään hetkeen ilman mitään varmistuksia mistään ja varmuutta mistään. Ikäänkuin ottamaan itse vastuun.. en voi sanoa, että kukaan olisi johdatellut..  Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #6 : 16.10.2006 13:32:24 »

*~*astraali*~*, miltä sinun vatsassa tuntuu?

Ajattelin vaa  :Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
astraali
Vieras
« Vastaus #7 : 16.10.2006 13:38:06 »

*~*astraali*~*, miltä sinun vatsassa tuntuu?

Ajattelin vaa  :Smiley

Noh, vatsani meni sekaisin myös. Ja kävin yökkäilemässä illalla....  Cheesy
Miksi kysyt...?
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #8 : 16.10.2006 13:42:20 »

Hieman omia kahdenviikon takaisia ajatuksia tuli päähäni  Smiley

Ajattelin enemmän että miltä vatsassasi nyt tuntuu. Ajatteleppa sitä hetki  :Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
astraali
Vieras
« Vastaus #9 : 16.10.2006 13:50:54 »

Hieman omia kahdenviikon takaisia ajatuksia tuli päähäni  Smiley

Ajattelin enemmän että miltä vatsassasi nyt tuntuu. Ajatteleppa sitä hetki  :Smiley

Oletko sinäkin, Lariseni, tuhmaillut tai toiminut järjettömästi...?

Minulla on kyllä edelleen sellainen vatsaflunssainen olo... En osaa sen paremmin kuvailla... Embarrassed
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #10 : 16.10.2006 13:55:26 »

En ole tuhmaillut  Grin

Jos kuitenkin ollaan suunnilleen samassa asiassa, niin tuo olo saattaa kestää viikon. Tosin paljon laimeanpana kuin ensipäivinä.
Rakkaudella jokatapauksessa  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
astraali
Vieras
« Vastaus #11 : 16.10.2006 14:04:54 »

En ole tuhmaillut  Grin

Jos kuitenkin ollaan suunnilleen samassa asiassa, niin tuo olo saattaa kestää viikon. Tosin paljon laimeanpana kuin ensipäivinä.
Rakkaudella jokatapauksessa  smitten

Saa sitä välillä tuhmailla!  Wink

Viikon...? *huokaus*

Kiitos, Lari!  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #12 : 16.10.2006 14:37:37 »

Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että olet laittanut energiaasi tekoon, joka ei tuo sinua lähemmäs sisäistä todellista olemustasi ja näin ollen Jumalaa, vaan vetää sinua siitä pois päin. Teko ei ole ollenkaan paha, pahaahan ja vääräähän ei ole olemassa. Eteesi on vain tullut este, joka on ylitettävä. Voimat siihen löydät Itseltäsi! ENKÄ myöskään tarkoita, että asia olisi sinua pois Jumalasta vetävä, koska kyseessä oli seksiin liittyvä tapaus (pois tuommoiset minusta!). Aivan hyvin olisi voinut olla kyseessä tapaus, että olet herkutellut kuuntelematta sisäistä ääntäsi viikon putkeen ja nyt oksettaa, kun elimistö on ihan sekaisin! Cheesy

Seksi on energioiden vaihtoa noin henkiseltä kannalta katsottuna. Ei ihme, jos alkaa voida vähän pahoin, jos energianne eivät soinnukaan toisiinsa ja sen sijaan, että olisitte molemmat antaneet toisillenne energiaa olette ottaneet sitä toisiltanne ja jättäneet tyhjän tilan sen paikalle. Yleensä näin tapahtuu tiedostamatta ja korostan vielä, ettei asia ole mitenkään paha tai väärä. Yksi teko ja kokemus vain muiden joukossa.

Kaikenlaiset negatiiviset tuntemukset ovat sisäisen äänen viesti siitä, että olemme ajautuneet kauemmaksi omasta sisäisestä keskuksestamme. Kun palaamme siihen, asiatkin tasaantuvat. Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #13 : 16.10.2006 17:28:00 »

Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että olet laittanut energiaasi tekoon, joka ei tuo sinua lähemmäs sisäistä todellista olemustasi ja näin ollen Jumalaa, vaan vetää sinua siitä pois päin.

Kaikenlaiset negatiiviset tuntemukset ovat sisäisen äänen viesti siitä, että olemme ajautuneet kauemmaksi omasta sisäisestä keskuksestamme. Kun palaamme siihen, asiatkin tasaantuvat. Smiley

Näin minäkin tämän olotilani koen vaikka tiedän myös, etten ole tehnyt mitään väärää tms. Mutta tiedän samalla myös, että se ei tehnyt minulle hyvää... Kiitos ajatuksistanne!
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #14 : 16.10.2006 19:44:55 »

Voit pyytää kehosi puhdistusta energiatasolla vaikkapa suihkussa kaikista menneistä seksikokemuksistasi. Naisellehan tämä on tärkeämpää kuin miehelle, sillä naisen sisään jää miehen energiaa pitkäksikin aikaa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: