Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Päänsärky  (Luettu 4482 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« : 20.07.2008 17:06:02 »

Heippa!

Onko muita vaivannut päänsärky tällä viikolla? Onko nyt muutoksia tai voimakkaita energioita ilmassa?

Itselläni on nyt viidettä päivää pieni jomotus päässä. Välillä yltyy pahemmaksi ja välillä on melkein kokonaan pois. Suurimman osan ajasta kuitenkin on pieni, juuri havaittava särky.  Angry
Niska ei tuntuisi olevan jumissa, enkä muutakaan järkevää syytä löydä.  Undecided

Olisiko kenelläkään ehdotusta mistä voisi johtua? Korttejakin saa nostella, jos joku haluaa.
tallennettu
teanma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34



Profiili
« Vastaus #1 : 20.07.2008 17:11:38 »

Minulla on melki joka päivä pientä päänsärkyä.  Embarrassed En tiedä mistä johtuu. Huimaustakin on aika usein. Joskus päänsärky yltyy migreeniksi, mikä vasta mukavaa on. Voiko olla että tietyt horoskooppi merkit on alttiita tietyille sairauksille, koska minuun ei tunnu muutokset tai energiat kaiketi vaikuttavan, kun päätä särkee lähes tulkoon koko aika.

Eipä tainnut minusta paljon apua olla, kunhan tulin tilittämään omista ongelmistanikin. :Smiley
tallennettu

we will never die
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2 : 20.07.2008 19:20:50 »

On ollu.  crazy2
Tosin mulle iski hemmetin mahatauti ja sitten ei voinu juoda kahvia niin luulen, että oma jomotus johtu siitä.  uglystupid2 Mutta kyllä varmasti jotain energioita on ollu ilmassa tällä viikolla ja aika voimakkaita sellaisia.  idiot2
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.07.2008 21:20:49 »

Minulla on ollut koko viimeisen viikon ajan täysin poikkeuksellisesti aivan järkyttäviä päänsärkyjä! Siis välillä ne lähtevät hetkeksi pois ja sitten taas tulee sellainen hedari että jos kädellä koskee päähän niin iho ja koko pää on arka. Olen jo ajatellut että onko joku kasvain päässä kun niin järkyttäviä kipuja ihan yhtäkkiä! Ja juuri tällä viikolla.

Tietääkö kukaan mitään selitystä tälle?  Shocked
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2008 22:09:49 »

Sama juttu..kärsinyt päänsäryistä ja huimauksesta ja mieletön väsymys, joten suurin osa lomastani mennyt nukkumiseen  buck2 Eilen katselin taivaalle ja siellä oli yksi erittäin iso ja kirkas tähti ja kuu nousi ala puolelta eikä se ollut ihan normaalin näköinen kuu  Huh Selkeesti nyt on kovat energia virtaukset menossa, puhdistuksia tosi vahvasti. Kun luette lehtiä, niin huomaatte miten agresiivisyys on noussut esille vahvasti, ihmiset suorastaan sekoaa  idiot2 en tiedä mistä se voisi johtua, mutta selkeesti negatiivisiä energioita poltetaan.
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #5 : 20.07.2008 23:10:06 »

"Kiva" että muillakin on ollut samoja tuntemuksia.  :Smiley

Mulla on normaalisti aika harvoin pääkipuja, just kahvinpuutoksesta tai niskajäykkyyden takia. Ajattelin jo että on päässä jotain vikaa. Mutta taidan vielä odotella vähän aikaa ennen lekurille menoa.  Smiley

Huomenna onneks alkaa työt, jos vaikka tilanne helpottuisi...  Wink
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #6 : 20.07.2008 23:22:07 »

Yleensä harvoin, mutta nyt kolmatta päivää päänsärkyä. Saisi tosiaan huomiseksi jo helpottaa  Huh
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #7 : 22.07.2008 10:37:25 »

Vannepäässä, ei varsinaista särkyä  buck2

Siskolla pahoja kipuja, kävi jo silmälääkärissäkin tutkituttamassa josko ois näkö huonontunu. Oli vähän, mutta ei merkittävästi... käski mennä yleislääkäriin jos ei kohta lakkaa  Sad

Itse olen miettinyt oisko tällä märällä ilmalla jotakin tekemistä... itse ainakin olen ihan tukossa allergisen nuhan tapaan. Siitepölyjä tuskin ilmassa on sateella, mutta hometta senkin edestä  Wink
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #8 : 22.07.2008 19:55:07 »

Jännityspäänsärky päivittäin niin kauan kuin muistan. Olen kokeillut hartioihin ihan joka juttua, mutta mikään ei auta. Nyt on kokeilussa epätoivon vimmalla Pascoe-tuote tasapainottamaan pH:ta. Toisin sanoen mulla ei riitä kärsivällisyys ja pitkäjänteisyys mihinkään hoitoon niin kauan, että saisin lopullisen avun. Olen tulossa siihen tulokseen, että ainoa keino on voittaa lotossa miljoonia, jolloin on varaa keskittyä vain ja ainoastaan hoitamaan ja hoidattamaan itseään. Vai onko muita ehdotuksia?   :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: