Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 658231 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #405 : 25.04.2006 14:10:03 »

Hei Rakkauden Enkeli!

Katsoisitko myös minulle korteista mitä Enkelit sanovat.
Elämässäni on henkisellä tasolla ollut kovasti myllerrystä ja olen tosissani joutunut tutustumaan itseeni eri kanteilta. Se on ollut mielenkiintoista vaikkakin raskasta. Toivoisin jo rauhaisampaa jaksoa, että saisi hengähtää.

Kiitos etukäteen! smitten

Risama, sinulle tuli kortti:

SIELUNKUMPPANI

Rukouksesi sielunkumppanin löytämiseksi on kuultu. Seuraa johdatusta jota saat, jotta voisit nauttia tästä Jumalallisesta rakkaudesta.

Sydämesi kaipaa suurta rakkautta. Kun olet henkisellä polulla, kaipaat kumppania jolla on samanlainen elämänfilosofia ja samat kiinnostuksen kohteet. Voitko saada suurta intohimoa ja henkistä kumppanuutta samalta ihmiseltä? Tämä kortti vakuuttaa, että vastaus on: Kyllä! Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi pyytävät sinua luottamaan ja seuraamaan heidän johdatustaan.

Enkelisi ovat kuulleet rukouksesi suuren rakkauden löytämiseksi, ja opastavat sinua ottamaan askeleita eteenpäin tehdäksesi toteen tämän haaveen. Jos olet parhaillaan parisuhteessa, enkelisi pyytävät sinua vapauttamaan tämän suhteen heidän hoidettavakseen. Siten he voivat auttaa sinua kohottamaan suhdettasi sielunkumppanuuden tasolle, tai auttaa sinua hellästi lopettamaan suhde, jotta uusi rakkaus voisi ilmestyä. Miten päin tahansa, he läheisesti avustavat sinua ja antavat sinulle selkeät askelmat mitä pitkin kulkea.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #406 : 25.04.2006 14:12:41 »

Uskaltaisikohan sitä pyytää toista korttia? angel Olisi kiva tietää mitä toinen kortti kertoo smitten.

Uskalla pois vain.  Wink Sinulle Roseliini tuli kortti:

TASAPAINO

Ovatko aikataulusi keikahtaneet/pettäneet viime aikoina? Pidä huoli, että sinulla säilyy tasapaino työn, vapaa-ajan, henkisyyden, liikunnan, opiskelun ja ihmissuhteiden välillä .

Enkelit tietävät, että sinä olet kiireinen monine maallisine velvollisuuksinesi. He haluavat auttaa sinua velvollisuuksissasi tasapainon avulla. Milloin tahansa aikataulumme tulevat kohtuuttomiksi/epäsuhtaisiksi, energiamme laskee. Madaltunut energia aiheuttaa illuusion, että ei ole tarpeeksi aikaa, tunteja päivässä. Josta seuraa virheellinen käsitys ajan rajallisuudesta.

Sinun enkelisi pyytävät sinua lisäämään säännöllisen/sopivan "annoksen" meditaatiota, liikuntaa ja vapaa-aikaa päiviisi. He tietävät, että tasapainoittamalla elämäsi työn, vapaa-ajan, henkisyyden, liikunnan ja ihmissuhteiden välillä auttavat sinua kasvamaan ja tuntemaan iloa. Jos tunnet itsesi rasittuneeksi kaikkien velvollisuuksien keskellä, älä epäröi pyytää Jumalaa ja enkeleitäsi nostaa taakkaa harteiltasi.


 smitten angel
tallennettu
Axu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #407 : 25.04.2006 16:26:40 »

smitten. Suurkiitos Rakkauden enkeli! Ihana päivän pelastaja - tuli hyvä mieli. Kiitos korttien katsomisesta!
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #408 : 25.04.2006 17:53:56 »

Kiitos Rakkauden enkeli! smitten
Myös minulle toit hyvän mielen ja kortit tiesivät sen minkä minäkin, eli sitä suurta rakkautta etsin... smitten
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #409 : 25.04.2006 21:26:41 »

Hei Rakkauden enkeli!

Mitenkäs enkeli näkisi tähän hetkeen?  angel Kun kevät väsymys alkaa painaa kovasti.  Sad
Aamut ovat tosi raskaita herätä.  buck2 Jostain pitäisi saada pirteyttä ja tarmokkuutta.  Smiley

Terveisin Odessa

 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
libbe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #410 : 27.04.2006 08:59:28 »

Huomenta! Voisitko nostaa minullekkin enkelikortin jos kiireiltäsi ehdit  :Smiley Montakin kysymystä olisi mielessäni mutta jos vain noin yleisesti katsottaisiin  Smiley Kiittäen Libbe
tallennettu

Elon valoa
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #411 : 27.04.2006 19:09:37 »

Moi Rakkauden Enkeli!

Taas ovat hyvät neuvot enkeleiltä enemmän kuin tarpeen. Minulle hyvin läheisen perheenjäsenen asiat ovat todella hullusti enkä tiedä, mitä ihmettä tilanteelle voi tehdä - vai voiko enää yhtään mitään. Positiivinen ajatteluni on ihan tiessään ja olen alkanut henkisesti jo valmistautua pahimpaan, se ei tunnu olevan kuin ajan kysymys...  Cry

Mitä mieltä enkelit mahtavat olla?

Kiitos Sinulle jo etukäteen...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #412 : 27.04.2006 20:03:45 »

Kysynpä minäkin neuvoa, vaikka olen vastikään tänne foorumille "eksynyt"..
Että mennäkö mukaan kaverin busineksiin, vaiko eikö?

Kiitos enkelille jo etukäteen.
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #413 : 27.04.2006 21:39:27 »

Kysynpä minäkin neuvoa, vaikka olen vastikään tänne foorumille "eksynyt"..
Että mennäkö mukaan kaverin busineksiin, vaiko eikö?

Kiitos enkelille jo etukäteen.

Ei ole sinulle tarkoitettua se business, joten kuule sen sydämesi ääntä! smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #414 : 27.04.2006 22:34:02 »

Hei Rakkauden enkeli!

Mitenkäs enkeli näkisi tähän hetkeen?  angel Kun kevät väsymys alkaa painaa kovasti.  Sad
Aamut ovat tosi raskaita herätä.  buck2 Jostain pitäisi saada pirteyttä ja tarmokkuutta.  Smiley

Terveisin Odessa

 smitten  smitten  smitten  smitten



Odessa, sinulle tuli kortti:

KESKITTÄMINEN

Ajattele mitä haluat, älä sitä mitä et halua. Vartioi ajatuksiasi huolella, koska ne luovat kokemuksesi.

Joskus tuntuu siltä, että ajatuksemme valitsee meidät, mutta se ei ole ikinä niin. Me aina itse valitsemme ajatuksemme, joka hetki. Ajatuksillamme on aina vaikutuksensa, eikä ole neutraaleja ajatuksia. Sekunnin murto-osassa kun ajattelet jotain, päätät myös ajatella niin. Joten harjoittelulla, voit opetella tarkkailemaan (ikäänkuin etukäteen) ja muuttamaan ajatuksiasi. Tämä vastaa täysin samaa, kuin laittaisit kätesi elämäsi "rattiin".

Voit luulla, että keskittymiskykysi on huono. Kuitenkin erehtymätön Jumalan mieli on omassa mielessäsi. Voit kokea uskomatonta keskittymiskykyä vakuuttamalla: "Olen kyvykäs keskittämään mieleni tahdon voimalla". Pidän kiinni vain rakastavista ajatuksista ja enkelini toimivat portin vartijoina saavuttaakseni vakaan rakkaudellisten ajatusten virran.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #415 : 27.04.2006 22:36:52 »

Aurinkoista torstaita  Cool

 Olisin valtavan kiitollinen jos voisit kysyä enkeleiltä ohjeita rakkauselämääni.
15V kestänyt suhde päättyi eroon ja heti perään tullut hyvältä vaikuttanut "suhteenpoikanen" loppui(?) jotenkin oudosti. Tiedän että itseäni minun on opittava rakastamaan enemmän. Mutta sitä oikeaa odottaessa pyytäisin enkelien ohjausta.
Kiitos!
 smitten

Piika, sinulle tuli kortti:

SUOJELUSENKELI

Sinun suojelusenkelit haluavat sinun tietävän kuinka paljon he rakastavat sinua. Enkeleittesi rakkaus on täysin ehdotonta ja kaiken kattavaa.

Et ole yksin. Tämä kortti on "nostettu" rakkauskirjeenä suojelusenkeleiltäsi, jotka haluavat sinun tietävän, "Me olemme tässä. Me emme ole ikinä jättäneet sinua, emmekä voi ikinä jättää." Sinun suojelusenkelisi sanovat, että ansaitset heidän apunsa ja huomionsa. Ei ole mitään mitä olisit ikinä voinut ajatella, sanoa, tai tehdä joka voisi sulkea sinut pois Jumalaisilta auttajiltasi. He eivät ikinä tuomitse tai hylkää sinua virheittesi takia joita teet. Enkelit vain yksinkertaisesti ovat täällä tukeakseen sinua, jotta voit henkisesti kasvaa ja auttaa muita.


 smitten angel
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #416 : 27.04.2006 22:38:12 »

Pyydän anteeksi, sillä minältäni ei kysyttykään mitään.  Sad idiot2

Ehkä seuraavalla kerralla osaan laittaa vastaukseni oikeaan topickiin!  Embarrassed
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #417 : 27.04.2006 22:41:42 »

Huomenta! Voisitko nostaa minullekkin enkelikortin jos kiireiltäsi ehdit  :Smiley Montakin kysymystä olisi mielessäni mutta jos vain noin yleisesti katsottaisiin  Smiley Kiittäen Libbe

Libbe, sinulle tuli kortti:

SEESTEISYYS

Olet siirtymässä suuremman sisäisen rauhan ja tyyneyden aikaan.

Mielenrauha tarkoittaa sitä, että tuntee olonsa turvalliseksi ja tietää että siitä pidetään aina huolta. Vaikka sinun looginen mielesi ei pystyisi käsittämään miten jokin haaste voitetaan. Mielenrauha tarkoittaa luottamusta, että Jumala järjestää ihmeellisen ratkaisun. Tämän tyylinen usko on aina taattu, koska tällainen usko on avainasemassa, jotta voi kokea vastaavanlaisia ihmeitä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit vakuuttavat sinulle, että mielenrauha on sisälläsi. Voit tuntea itsesi seesteiseksi, vaikka keskellä suurta levottomuutta. On virhe luulla, että sinun tarvitsee odottaa, kunnes elämäsi on ongelmatonta, ennenkuin voit olla onnellinen ja rauhallinen. Oikeastaan se on päinvastoin. Ensin työskentelet kohti seesteisyyttä ja vasta sitten elämäsi haasteet vähenevät ja katoavat. Seesteisyys on sinun luontainen mielentilasi, ja enkelit työskentelevät parhaillaan kanssasi saavuttaaksesi tämän.


 smitten angel
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #418 : 27.04.2006 22:48:51 »

Moikkelis Rakkauden enkeli

Minäkin voisin ottaa kortin. Lämmin ja mukava hali sinulle, kun olet kauanaikaa jaksanut nostaa kortteja. Smiley

Vain yksi asia vaivaa mieltä. Saapa nähdä saanko vahvistusta?

Rakkautta
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #419 : 27.04.2006 22:49:55 »

Moi Rakkauden Enkeli!

Taas ovat hyvät neuvot enkeleiltä enemmän kuin tarpeen. Minulle hyvin läheisen perheenjäsenen asiat ovat todella hullusti enkä tiedä, mitä ihmettä tilanteelle voi tehdä - vai voiko enää yhtään mitään. Positiivinen ajatteluni on ihan tiessään ja olen alkanut henkisesti jo valmistautua pahimpaan, se ei tunnu olevan kuin ajan kysymys...  Cry

Mitä mieltä enkelit mahtavat olla?

Kiitos Sinulle jo etukäteen...

Satusko, sinulle tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: