Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 657072 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #375 : 16.04.2006 21:23:36 »

Hei "Rakkauden enkelini"

Nostatko äidilleni kortin.
- aamulla löysin hänet kotonaan
lattialta liikuntakyvyttömänä,
pahin on nyt ohin,
mutta entä jatkossa.


(http://www.uta.fi/~mt55908/mimmunkiltsut_files/image005.jpg)

Samalla tietty mietityttää,
onko enkeleillä tämän tapahtuman kautta
myös minulle jotakin kerrottavaa.
Omat voimani ovat vähissä.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #376 : 16.04.2006 21:37:16 »

Hei "Rakkauden enkelini"

Nostatko äidilleni kortin.
- aamulla löysin hänet kotonaan
lattialta liikuntakyvyttömänä,
pahin on nyt ohin,
mutta entä jatkossa.


(http://www.uta.fi/~mt55908/mimmunkiltsut_files/image005.jpg)

Samalla tietty mietityttää,
onko enkeleillä tämän tapahtuman kautta
myös minulle jotakin kerrottavaa.
Omat voimani ovat vähissä.



 smitten  Elämänilo   smitten

Kortti joka tuli äidillesi:

PARANTAMINEN:

Tilanne joka on aiheuttanut sinulle huolta/päänvaivaa on paranemaan päin.
Olet luontainen parantaja, ja sinun parantavat ajatuksesi ovat nyt saaneet muodon.

Joskus tilanne ei voi parantua, ennenkuin vapautat "päästät irti" jostain haasteesta/vaikeudesta täydellisesti, jotta parantava valo voi astua siihen. Sinun murheesi ovat pian ohi, koska tämä kortti todistaa, että parantuminen on tapatunut. Huomataksesi/tajutaksesi tämän parantumisen, sinun täytyy ensin lopettaa keskittyminen siihen mikä on "väärin" tai "pielessä" ja sen sijaan vakuuttua että: Kaikki on Jumalallista ja täydellisessä järjestyksessä juuri nyt.

Sinulla on luontainen parantamisen lahja/kyky, ja tämä kortti pyytää sinua luottamaan siihen, että Jumala työskentelee kauttasi, voit tehdä työtä maallisena parantavana "enkelinä". Kohdista rakkauden ajatuksia mihin tahansa asiaan joka tarvitsee parantamista/parantumista. Kuvittele, visualisoi tilanne/asia jo parantuneena. Sitten, kiitä Jumalaa tästä parantumisesta, ja anna/vapauta asia enkelten hoidettavaksi. Parantamisen lahjasi ja työsi koskettavat ja vaikuttavat monen elämään.


Kortti jonka nostin sinulle:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.


Toivotan voimia ja kaikkea hyvää kera parantavien enkelten!  smitten angel
tallennettu
Tarja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #377 : 16.04.2006 21:49:27 »

Hei, Rakkauden Enkeli!

Mitähän kortit minulle näyttäisivät?
tallennettu
sarisaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #378 : 18.04.2006 00:40:03 »


HEI KIITOS SINULLE KAIKESTA MITÄ MINULLE ENKELI MINULLE YKSINHUOLTAJALLE JA JOLLA EI YRITYSTOIMINTO OLE LÄHTENYT MIHINKÄÄN ENTÄ ELOKUVA... ENTÄ HERRANI ENTÄ RAKKAUS TÄÄLLÄ ENTÄ SUOJANI ENTÄ YSTÄVÄT TALOUS ENTÄ .. KIITOS SINULLE ON IHANAA KUN ON NOIN PALJON RAKKAUTTA SIKSI VAALEANPUNAINEN SÄVY SINULLE MAAILMANLAAJUINEN RAKKAUS
SANDRA KAKSONEN AURINKO SIELÄ MYÖS JA KUU JA MARS OSITTAINEN JOUSIMIES JA SKORPPARI YHTPALJON KUIN KAKSONEN PERSOONAS JA NOUSEVA SKORPPARI VAAN EI KÄÄRMEENKANTAJAA KAI TÄSSÄ OLE HUOMIOTU EN TIEDÄ.. TULIHEPPA KUITENKI JA SINENEN MAAGINEN APINA , AFRODITE KAIT JONKIN RAKKAUSJUTUN MUKAAN ASTROLOGIASSA YHDEN LASKENNAN MUKAAN MUTTA ..1 NUMERO JA 1 JA 7 SILÄ VAIKUTTAMASSA MUÖS JONNEKIN ELÄMÄN KOHT TAI JOKU VIIMEINEN MIKÄ SILLÄ LASKUN NUMERON SELVITYKSESÄ OLI...  angel
tallennettu

TUULTEN TYTÄR SININEN MAAGINEN APINA KAKSONEN NOUSEVA SKORPPARI TULIHEVONEN Smiley
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #379 : 18.04.2006 14:24:50 »

Hei, Rakkauden Enkeli!

Mitähän kortit minulle näyttäisivät?

Jellonaleidi, sinulle tuli kortti:

MERKIT

Kiinnitä erityistä huomiota viesteihin joita enkelit antavat sinulle nyt. Olet pyytänyt merkkiä, ja he antavat sinulle sen. Huomaa ja luota näihin merkkeihin.

Olet pyytänyt taivasta auttamaan. Nyt on sinun vuorosi kiinnittää huomiosi todisteisiin heidän avustaan. Tämä kortti tähdentää, että sinun enkelisi yrittävät saada huomiosi merkkeihin. He saattavat pyytää perhosta tai lintua lentämään lähellesi. Tai he saattavat vaikuttaa niin, että kuulet jonkin sopivan kappaleen useita kertoja. He saattavat laittaa jonkin esineen polullesi niin, että sinä varmasti huomaat sen. Tämän kortin valikoituminen on myös merkki enkeleiltäsi. He yrittävät "päästä läpi",- pyydän huomioi!


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #380 : 18.04.2006 14:26:56 »


HEI KIITOS SINULLE KAIKESTA MITÄ MINULLE ENKELI MINULLE YKSINHUOLTAJALLE JA JOLLA EI YRITYSTOIMINTO OLE LÄHTENYT MIHINKÄÄN ENTÄ ELOKUVA... ENTÄ HERRANI ENTÄ RAKKAUS TÄÄLLÄ ENTÄ SUOJANI ENTÄ YSTÄVÄT TALOUS ENTÄ .. KIITOS SINULLE ON IHANAA KUN ON NOIN PALJON RAKKAUTTA SIKSI VAALEANPUNAINEN SÄVY SINULLE MAAILMANLAAJUINEN RAKKAUS
SANDRA KAKSONEN AURINKO SIELÄ MYÖS JA KUU JA MARS OSITTAINEN JOUSIMIES JA SKORPPARI YHTPALJON KUIN KAKSONEN PERSOONAS JA NOUSEVA SKORPPARI VAAN EI KÄÄRMEENKANTAJAA KAI TÄSSÄ OLE HUOMIOTU EN TIEDÄ.. TULIHEPPA KUITENKI JA SINENEN MAAGINEN APINA , AFRODITE KAIT JONKIN RAKKAUSJUTUN MUKAAN ASTROLOGIASSA YHDEN LASKENNAN MUKAAN MUTTA ..1 NUMERO JA 1 JA 7 SILÄ VAIKUTTAMASSA MUÖS JONNEKIN ELÄMÄN KOHT TAI JOKU VIIMEINEN MIKÄ SILLÄ LASKUN NUMERON SELVITYKSESÄ OLI...  angel

Sarisaa, sinulle tuli kortti:

TASAPAINO

Ovatko aikataulusi keikahtaneet/pettäneet viime aikoina? Pidä huoli, että sinulla säilyy tasapaino työn, vapaa-ajan, henkisyyden, liikunnan, opiskelun ja ihmissuhteiden välillä .

Enkelit tietävät, että sinä olet kiireinen monine maallisine velvollisuuksinesi. He haluavat auttaa sinua velvollisuuksissasi tasapainon avulla. Milloin tahansa aikataulumme tulevat kohtuuttomiksi/epäsuhtaisiksi, energiamme laskee. Madaltunut energia aiheuttaa illuusion, että ei ole tarpeeksi aikaa, tunteja päivässä. Josta seuraa virheellinen käsitys ajan rajallisuudesta.

Sinun enkelisi pyytävät sinua lisäämään säännöllisen/sopivan "annoksen" meditaatiota, liikuntaa ja vapaa-aikaa päiviisi. He tietävät, että tasapainoittamalla elämäsi työn, vapaa-ajan, henkisyyden, liikunnan ja ihmissuhteiden välillä auttavat sinua kasvamaan ja tuntemaan iloa. Jos tunnet itsesi rasittuneeksi kaikkien velvollisuuksien keskellä, älä epäröi pyytää Jumalaa ja enkeleitäsi nostaa taakkaa harteiltasi.


 smitten angel
tallennettu
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #381 : 18.04.2006 15:11:02 »

Eilisen kokemuksen jälkeen ,pitää kysyä mitä se oli?Kertovatko kortit samaa mitä ymmärsin?? Shocked
tallennettu
jonna77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #382 : 18.04.2006 22:27:43 »

Olisko mullekkin jotain viestiä  angel ?
Ois kiva !
tallennettu
Roseliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #383 : 19.04.2006 14:08:33 »

Olisi kiva jos minullekin joku voisi nostaa kortin, olen nimittäin kärsinyt noin 5 kuukautta tukkoisesta olosta kurkun ja rintalastan kohdalla (enkä ole ollut kertaakaan kipeä). Mutta veikkaisin että tukkoisuus johtuu chakrojen epätasapainosta mikä on minusta kaikista järkevin selitys tähän tilanteeseen knuppel2.

Että sellainen tarina tässä, olisi kiva tietää mitä kortit kertovat minulle olotilastani riippumatta Tongue angel.
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #384 : 19.04.2006 17:51:15 »

Hei, Rakkauden enkeli!  coolsmiley

Mitähän kortti minulle kertoisi?
Kevätväsymystä on havaittavissa..
pitäisi kuitenkin jaksaa pinnistää työn ja opiskelun puitteissa.


Oikku67 smitten
tallennettu
Tarja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #385 : 19.04.2006 22:43:04 »

Kiitos, Rakkauden enkeli!
Oli oikein osuva tuo kortin viesti. (MERKIT)

Olikohan enkelit asialla, kun kuulin päivällä talitintin laulavan ihan oikein "titityy"  Smiley.
tallennettu
aurela
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #386 : 20.04.2006 15:10:32 »

Hei, saisinkos minäkin kortin? Kun tuntuu että on menossa jotenkin tavallista rankempi jakso ja rupean jo pikku hiljaa odottelemaan helpotusta tähän kun tuntuu niin hankalalta.
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #387 : 20.04.2006 15:33:29 »

Hei!

Katsoisitko minullekin kortin? Olen kovasti miettinyt, miten saisimme uuden kodin rakennusprojektin vihdoinkin eteenpäin....Olisiko korteissa opastusta asiaan?

Kiittäen jo etukäteen!

Mammalomalainen
Jousimies-nouseva rapu
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #388 : 20.04.2006 17:21:46 »

Eilisen kokemuksen jälkeen ,pitää kysyä mitä se oli?Kertovatko kortit samaa mitä ymmärsin?? Shocked

Minä, sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #389 : 20.04.2006 17:29:06 »

Olisko mullekkin jotain viestiä  angel ?
Ois kiva !

ANTEEKSIANTO

Päästä irti vihasta ja katkeruudesta ja tunne itsesi parantuneeksi. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi teolle/tapahtumalle, vaan vain ihmiselle, jotta saisit rauhan.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi ohjaavat sinua päästämään irti vihasta ja ärtymyksestä. He ymmärtävät, että sinulle voi olla täysin oikeutettua tuntea vihaa. Kuitenkin, he pyytävät sinua katsomaan kovaa hintaa, jonka maksat olemalla vihan "astiana".

Anteeksiantaminen ei tarkoita: "Se mitä sinä teit/teet on ihan ok." Vaan se yksinkertaisesti tarkoittaa, "En ole enää halukas kantamaan ympäriinsä kipua/tuskaa, jonka sinun tekosi sai aikaan". Kun pidämme anteeksiantamattomuutta sydämessämme, vahingoitamme ja rankaisemme loppuen lopuksi vain itseämme. Enkelisi auttavat sinua päästämään irti anteeksiantamattomuudesta, jos vain pyydät heidän apuaan.


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: