Sivuja: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 658192 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1485 : 27.04.2007 21:01:56 »

Tervehdys, Rakkauden valo Smiley
enkeliviisautta vailla täällä ollaan.kiitos, jos jossakin välissä ehdit smitten

Höyhen, sinulle tuli kortti:

UNET

Kiinnitä erityistä huomiota uniisi juuri nyt. Pidä unipäiväkirjaa.

Saat tärkeitä viestejä unissasi. Joskus saatat herätä tunteella, että olet matkustanut tai saanut ohjeita/opetusta nukkuessasi. Mietit, Miksi en muista uniani? Uniesi viestit tai kokemukset eivät koskaan ole täysin kadonneet tai unohtuneet. Ne ovat itseasiassa, järjestäytyneet alitajuntaasi, jotta korkeimman itsesi viisaus ja rakkaus ohjaavat tekojasi.

Voit parhaiten muistaa uniasi kirjoittamalla kaiken muistamasi ylös heti herättyäsi. Kirjoita ihan mikä tahansa pieni pätkä unestasi minkä muistat, ja loput unestasi selviää/purkautuu muistiisi. Käy läpi unipäiväkirjaasi usein ja katso toistuvia kuvioita ja teemoja. Nämä säännöllisesti toistuvat uniteemat osoittavat ne viestit mitä korkein itsesi ja enkelisi yrittävät sinulle kertoa.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1486 : 27.04.2007 21:08:23 »

Eräs ihana ihminen on täyttänyt vuosia! Voisitko nostaa sellaiselle punatukkaiselle 'enkelille tai valolle' enkelikortin.

Sen kera toivomme sinulle energiaa ja lempeää valoa!

Ja nostaisitko toisenkin kortin Elektralle, jolla on varmaankin monta rautaa tulessa, enkelimäisen onnittelukortin!

Esmiralda ja Maarita  Smiley

 Cheesy Hehee, kukahan ihme mahtaa tuo punatukkainen olla?  Grin Kiitoksia kovasti muistamisesta ja nostin itselleni kortin:

TAIKAVOIMA

Valloita takaisin sinun lapsenkaltainen ihmetys, vaisto ja kunnioitus. Tarkastele maailmaa taianomaisena paikkana.

Muistatko kun olit lapsi, kuinka taianomaiselta maailma vaikutti? Taianomaisuus ja sen aistiminen on sisäisen lapsemme henki. Jossain vaiheessa matkaa, kadotitko tuon ihmettelyn kyvyn?

Enkelit pyytävät sinua valloittamaan takaisin taianomaisen vaistosi muistamalla, että ihmeiden voima ympäröi sinua. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä auttamaan sinua minkä tahansa asian kanssa- pienen tai ison. Älä huolehdi - sinä et ole siirtämässä enkeleitä "enemmän tärkeistä" tehtävistä, kun pyydät heidän apuaan arkisissa asioissa. He todella haluavat tukea sinua, jotta olisit vapaa murheista. Murehtimalla poissuljet lastenkaltaisen ilon ja ihmetyksen, jotka luottavat että heistä huolehditaan. Kun olet iloinen/riemuitset, sinun Jumalallinen valosi inspiroi kaikkia jotka näkevät sinut.


Tuo tuli sopivasti ja tuon mukaan olen nyt viime päivinä elellytkin.  Cheesy

Elektralle tuli kortti:

ITSENSÄ HYVÄKSYMINEN

Olet täydellinen Jumalan lapsi, ja joka osa sinua on upea. Sinun enkelisi opastavat sinua päästämään irti negatiivisesta itsesi tuomitsemisesta ja kehoittavat sinua nauttimaan siitä, että olet juuri tuollainen. Nauttimaan siitä, että sinä olet sinä!

Olet liian ankara itsellesi. Enkelisi sanovat sen sinulle tämän kortin avulla. Vaikkakin nautit korkeista vaatimuksista, on tärkeätä katsoa itseänsä rakastavin silmin. Aliarvioimalla itseäsi saat vain henkesi vajoamaan. Itsensä kehittäminen tapahtuu positiivisella ajattelutavalla.

Näe itsesi enkelten silmin ja näet jonkun joka on täydellinen ja pyhä Jumalan lapsi. Vaikka oletkin tehnyt virheitä menneisyydessäsi, ei ole mitään mitä olisit voinut sanoa, ajatella tai tehdä mikä muuttaisi ja vähentäisi Jumalan rakkautta sinua kohtaan. Enkelit näkevät ohi virheittesi pinnan; he näkevät Jumalan sykkivän sydämen sisimmässäsi. He rakastavat sinua ehdoitta, ja pyytävät sinua rakastamaan itseäsi samalla tavalla!


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1487 : 27.04.2007 21:11:47 »

ehtisitkö rakas rakkauden valo nostaa kortin minullekkin? angel smitten mietityttää tällä hetkellä suuresti suhteeni erääseen vanhaan ystävään...

Jadeania, sinulle tuli kortti  Shocked  Cheesy :

YSTÄVYYS

Muutoksia ystävyyssuhteissasi on tapahtumassa. Ole täysin rakastavan rehellinen itsellesi ja ystävillesi juuri nyt. Arvosta todellisen ystävän parantavaa vaikutusta.

Et ole vain muuttumassa sisäisesti, vaan elämäsi on muuttumassa myös ulkoisesti! Näiden muutosten joukossa ovat muunmuassa ystävyyssuhteesi. Ehkä pelkäät, että sinulla ei enää ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita vanhojen ystäviesi kanssa. Tai ehkä mietit, kohtaatko uusia ystäviä, joiden kanssa voit jakaa läheisen suhteen.

Muutokset ystävyyssuhteissa ovat luonnollisia, ja enkelit pyytävät sinua luovuttamaan ihmissuhteesi heidän "käsiin". Tiedä, että Jumala ja enkelit suojelevat sinua ja ystäviäsi. He auttavat rakkaudellisesti sinua näissä muutoksissa. Tämä kortti myös todistaa/vakuuttaa, että olet valmis vastaanottamaan uuden ystävyyden ihmisten kanssa, jotka jakavat kanssasi samat kiinnostuksen kohteet ja kunnianhimosi/halusi.


 smitten angel
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #1488 : 27.04.2007 21:19:10 »


Hei Rakkauden valo,
voistko nostaa minullekkin?

 angel

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1489 : 27.04.2007 23:32:42 »

kiitos rakkauden valo vastauksestasi  smitten angel smitten angel
tallennettu

Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #1490 : 27.04.2007 23:57:51 »

hei rakkauden valo!
ehtisitkö katsoa mitä viestiä enkeleiltä on minulle?? Elämä muuttumassa vinhaa vauhtia...mm. työn saralla.
kiitos!
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #1491 : 28.04.2007 10:07:43 »

Kiitos Rakkauden Valo kortista smitten Aivan oikeassa olet Embarrassed tunnen olevani ansassa idiot2 Yritän ottaa neuvosta vaarin smitten Kiitos!
T:Nauris
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1492 : 29.04.2007 00:43:54 »

Rakkauden valo angel

Korttia pyytäisin minäkin sinulta jälleen.Elämässäni kaikki tuntuu heittävän häränpyllyä ja muutokset seuraavat toistaan. Huh

Jo selkeätkin asiat kääntyvätkin yht äkkiä taas vastavirtaan.
Tuntuu,että minulle yritetään sanoa tai opettaa jotain,mutten saa siitä kiinni.Ikään kuin keikkuisin jonkin uuden ja vanhan välissä ja jalkojen alla olisi vain tyhjää. Embarrassed

Jospa saisit hieman suuntaa ja selkeyttä mihin minun tulisi nyt keskittää huomioni. smitten
tallennettu

lepakko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #1493 : 29.04.2007 10:19:12 »

Rakkauden Valo angel

haluaisin vastausta enkeliltä, mitä minun pitäisi nyt tehdä?? Embarrassed

 Embarrassed Elämäni on nyt niin tukossa, niin työssä kuin rakkausasoissakin ja muissa.
Olen lopettanut ns. ystävyys suhteen erääseen mieheen vuoden alussa, koska koin sen liian ahdistavaksi omalle elämälleni ja hän alkoi laittaa omia vaatimuksiaan ystävyydelle.
Nyt vieläkin saan viestejä häneltä kuinka huono ystävä olen... Cry

Olen siis ns suossa kohta kaulaani myöten ja ahdistunut kaikesta, ote elämään välillä menny
Olisin kiitollinen jos enkeli vastaisi minulle.

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1494 : 29.04.2007 14:53:49 »


Hei Rakkauden valo,
voistko nostaa minullekkin?

 angel

Kultainen sulka, sinulle tuli kortti:

KESKITTÄMINEN

Ajattele mitä haluat, älä sitä mitä et halua. Vartioi ajatuksiasi huolella, koska ne luovat kokemuksesi.

Joskus tuntuu siltä, että ajatuksemme valitsee meidät, mutta se ei ole ikinä niin. Me aina itse valitsemme ajatuksemme, joka hetki. Ajatuksillamme on aina vaikutuksensa, eikä ole neutraaleja ajatuksia. Sekunnin murto-osassa kun ajattelet jotain, päätät myös ajatella niin. Joten harjoittelulla, voit opetella tarkkailemaan (ikäänkuin etukäteen) ja muuttamaan ajatuksiasi. Tämä vastaa täysin samaa, kuin laittaisit kätesi elämäsi "rattiin".

Voit luulla, että keskittymiskykysi on huono. Kuitenkin erehtymätön Jumalan mieli on omassa mielessäsi. Voit kokea uskomatonta keskittymiskykyä vakuuttamalla: "Olen kyvykäs keskittämään mieleni tahdon voimalla". Pidän kiinni vain rakastavista ajatuksista ja enkelini toimivat portin vartijoina saavuttaakseni vakaan rakkaudellisten ajatusten virran.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1495 : 29.04.2007 14:58:44 »

hei rakkauden valo!
ehtisitkö katsoa mitä viestiä enkeleiltä on minulle?? Elämä muuttumassa vinhaa vauhtia...mm. työn saralla.
kiitos!

Raven79, sinulle tuli kortti:

KESKITTÄMINEN

Ajattele mitä haluat, älä sitä mitä et halua. Vartioi ajatuksiasi huolella, koska ne luovat kokemuksesi.

Joskus tuntuu siltä, että ajatuksemme valitsee meidät, mutta se ei ole ikinä niin. Me aina itse valitsemme ajatuksemme, joka hetki. Ajatuksillamme on aina vaikutuksensa, eikä ole neutraaleja ajatuksia. Sekunnin murto-osassa kun ajattelet jotain, päätät myös ajatella niin. Joten harjoittelulla, voit opetella tarkkailemaan (ikäänkuin etukäteen) ja muuttamaan ajatuksiasi. Tämä vastaa täysin samaa, kuin laittaisit kätesi elämäsi "rattiin".

Voit luulla, että keskittymiskykysi on huono. Kuitenkin erehtymätön Jumalan mieli on omassa mielessäsi. Voit kokea uskomatonta keskittymiskykyä vakuuttamalla: "Olen kyvykäs keskittämään mieleni tahdon voimalla". Pidän kiinni vain rakastavista ajatuksista ja enkelini toimivat portin vartijoina saavuttaakseni vakaan rakkaudellisten ajatusten virran.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1496 : 29.04.2007 15:01:27 »

Kiltti Rakkauden valo, nostaisitko minullekin kortin?

Huolia rakkaudessa.. hämmennystä, pettymystä ja surua, lisäksi toivoa ja ties mitä joten neuvoja tarvitsisin  Embarrassed

Elwyn, sinulle tuli kortti:

LEIKKIMIELISYYS

Hauskuus ja leikkiminen ovat enkelten tapoja! He ohjaavat sinua lisäämään iloa elämääsi, ja haluavat sinun tietävän että hauskuus on tarpeellista, ei ylellisyyttä.

Enkelit tietävät, että sinulla on paljon vastuuta ja että tarvitset vakaata ajan virtaa, rahaa ja muita resursseja. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit haluavat kuitenkin sinun tietävän, että säännölliset "annokset" hauskanpitoa auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi. Voit protestoida, että sinulla ei ole tarpeeksi aikaa, rahaa tai energiaa leikkiä. Silti enkelisi vakuuttavat sinulle, että leikkimielisyys on upea investointi/sijoitus, joka tuottaa välittömästi.

Kun pidät hauskaa ja naurat, rentoudut. Tämä rentoutuminen antaa sinulle suuremman ideoiden virran, henkisen yhteyden, Jumalallisen johdatuksen ja energiaa. Uudella inspiraatiolla ja energialla pystyt paremmin toteuttamaan haaveitasi. Sinun rentoutunut ja säteilevä persoonallisuutesi viehättää, sekä vetää luoksesi ihania ja avuliaita ihmisiä. Positiivinen olemuksesi luo uusia mahdollisuuksia sinulle. Kun katsot elämää tältä kannalta, sinulla ei ole varaa olla pitämättä hauskaa.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1497 : 29.04.2007 15:04:45 »

Rakkauden valo angel

Korttia pyytäisin minäkin sinulta jälleen.Elämässäni kaikki tuntuu heittävän häränpyllyä ja muutokset seuraavat toistaan. Huh

Jo selkeätkin asiat kääntyvätkin yht äkkiä taas vastavirtaan.
Tuntuu,että minulle yritetään sanoa tai opettaa jotain,mutten saa siitä kiinni.Ikään kuin keikkuisin jonkin uuden ja vanhan välissä ja jalkojen alla olisi vain tyhjää. Embarrassed

Jospa saisit hieman suuntaa ja selkeyttä mihin minun tulisi nyt keskittää huomioni. smitten

Chandra, sinulle tuli kortti:

OPISKELU

Sinä olet "kihloissa" oppimisen ja opiskelun kanssa juuri nyt. Sinun enkelisi ohjaavat sinua ottamaan aikaa lukemiseen, kuunteluun ja kasvuun.

Tämä kortti vakuuttaa, että tämä on sinulle tärkeää aikaa oppia uusia ideoita tai taitoja. Ehkä tunnet ohjausta osallistua jollekin tunnille tms. ja tämä kortti vahvistaa tuon tunteen. Jos olet juuri jossain opiskelemassa/opiskelijana, enkelit pyytävät sinua jatkamaan.

Joskus kun olemme oppimisvaiheessa elämässämme, tulemme innokkaiksi testaamaan uutta tietämystämme. Oppimisen sijaan haluamme käyttää/soveltaa sitä mitä olemme jo oppineet. Kuitenkin, ajoitus on kaikki kaikessa, ja tämä kortti ohjaa sinua olemaan kiirehtimättä toiminnan suhteen.
Sensijaan, nauti oppimisen prosessista. Kasvu joka seuraa oppimisen kokemusta, on nautinnollista, jos muistamme keskittyä tässä ja nyt hetkeen.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1498 : 29.04.2007 15:08:47 »

Rakkauden Valo angel

haluaisin vastausta enkeliltä, mitä minun pitäisi nyt tehdä?? Embarrassed

 Embarrassed Elämäni on nyt niin tukossa, niin työssä kuin rakkausasoissakin ja muissa.
Olen lopettanut ns. ystävyys suhteen erääseen mieheen vuoden alussa, koska koin sen liian ahdistavaksi omalle elämälleni ja hän alkoi laittaa omia vaatimuksiaan ystävyydelle.
Nyt vieläkin saan viestejä häneltä kuinka huono ystävä olen... Cry

Olen siis ns suossa kohta kaulaani myöten ja ahdistunut kaikesta, ote elämään välillä menny
Olisin kiitollinen jos enkeli vastaisi minulle.


Lepakko, sinulle tuli kortti:

ITSENSÄ HYVÄKSYMINEN

Olet täydellinen Jumalan lapsi, ja joka osa sinua on upea. Sinun enkelisi opastavat sinua päästämään irti negatiivisesta itsesi tuomitsemisesta ja kehoittavat sinua nauttimaan siitä, että olet juuri tuollainen. Nauttimaan siitä, että sinä olet sinä!

Olet liian ankara itsellesi. Enkelisi sanovat sen sinulle tämän kortin avulla. Vaikkakin nautit korkeista vaatimuksista, on tärkeätä katsoa itseänsä rakastavin silmin. Aliarvioimalla itseäsi saat vain henkesi vajoamaan. Itsensä kehittäminen tapahtuu positiivisella ajattelutavalla.

Näe itsesi enkelten silmin ja näet jonkun joka on täydellinen ja pyhä Jumalan lapsi. Vaikka oletkin tehnyt virheitä menneisyydessäsi, ei ole mitään mitä olisit voinut sanoa, ajatella tai tehdä mikä muuttaisi ja vähentäisi Jumalan rakkautta sinua kohtaan. Enkelit näkevät ohi virheittesi pinnan; he näkevät Jumalan sykkivän sydämen sisimmässäsi. He rakastavat sinua ehdoitta, ja pyytävät sinua rakastamaan itseäsi samalla tavalla!


 smitten angel
tallennettu
lepakko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #1499 : 29.04.2007 15:35:46 »

 smitten
Kiitos vastauksesta Rakkauden Valo  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: