Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hemputta, ihan neliöstä kaikki!  (Luettu 3331 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jiallana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« : 04.04.2015 17:09:04 »

Keksin juuri uuden sanonnan - fiilis on "ihan neliöstä"  buck2 Tänään on ollut todellakin sellainen olo, että sitä on katsellut syntymäkarttaansa sillä silmällä notta "kerro jo, minä teen heti kaiken"! Oikaisen suoraa päätä siihen valaistumisen harmooniseen olotilaan, kiitos! Tuli sitten mieleen tännekin asiasta kirjoittaa... sillä minulla on noita neliöitä syntymäkartallani peräti yhdeksän. On keskenään kuuta, venusta, chironia ja saturnusta, plutoa neliössä keskitaivaalle ja vaikka mitä muuta. Eipä taida olla planeettaa, joka ei minun kartassani sojottaisi neliössä johonkin suuntaan - blääh!
No, sitten luin Sisäinen soturi tulkintaa liittyen niihin ja mitä neuvotaan tekemään tilanteen helpottamiseksi? Muuttamaan kaikki se, mihin minä uskon! Vastuuntunnot ja auttamiset romukoppaan, muiden huomioiminen samoin, tilalle itsekkyyttä, riippumattomuutta, omaan napaan tuijottelua - siis häh? Enhän minä arvosta tuollaisia piirteitä kenessäkään, niin miksi haluaisin moisia itselleni ehdoin tahdoin? Siis toki riippumattomuus on ihan ok, muttei sekään liiallisesti (tosin itse taidan olla sellainen kyllä). Mutta siis minulle on kunnia-asia olla ihminen, jolla on kykyä huomioida muita, jonka ei tarvitse aina olla huutamassa ensimmäisenä "minä minä minä" ja säännönmukaisesti ostaa se suurin ja kiiltävin pirssi mitä autokaupan ihmeellisestä maailmasta löytyy. Koen, että todelliset arvot toteutuu muualla. Ihmisen, joka tietää olevansa arvokas, ei tarvitse sitä toitottamalla toitottaa. Vaan miten voi olla, että "lääkkeeksi" siihen, että minä tästä henkisesti kasvaisin johonkin suuhtaan, neuvotaan sellaisia ominaisuuksi, joita minä pidän jotenkin "alempina"? Ja totta, onhan minulla unelmia, jotka tällä hetkellä jäävät toteuttamatta vastuuntuntoisista syistä - haluan kuitenkin huolehtia pojastani itse, enkä huidella pisinpoikin maailmalla. Vaan sekö olisi sitten kuitenkin loppuviimeksi oikein, että toteutan vaan mielihalujani muista välittämättä... kyllä niin vaikea ymmärtää moista. Ei kai KENELLEKÄÄN ole voitu ehdointahdoin "antaa" sellaista elämäntehtävää, että sen myötä joutuu menettämään kaiken sen mikä itselle on arvokasta...vaan miksi siellä minun tulkinnassani sitten sanotaan niin? Mitäpä jos en vaan suostu? Kyllä minulla olisi kanttia ja halua lähteä vaikkapa erakkokirjailijaksi saariston luodolle. Vaan entäpä jos en nyt vaan suostu, vaan haluan hoitaa tämän vastuullisen osuuden ensin, vaikkakin sitten en kokisi eläväni ihan "täyttä elämää".
No höh, tajuaakohan tästä vuodatuksesta nyt kukaan mitään...vaan siis onko teillä muilla sellaisia kokemuksia, että astrologian mukainen oma henkinen kasvu vaatisi tekemään jotain sellaista, mikä on kertakaikkisesti omien perusarvojen vastaisia?
Heh hee, seuraavassa elämässä mulla on sitten varmaan 10 neliötä, kun en nyt totellut...jipiaajee... idiot2
tallennettu

Elämä on.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.04.2015 18:01:56 »

Minä olen tottunut ajattelemaan neliöitä haasteisiin tottuneiden ihmisten aspekteiksi. Ei ole elämä välttämättä pelkkää ruusulla tanssimista, eikä manna tipu taivaalta avoimeen suuhun, vaan kaiken  eteen pitää tehdä paljon töitä. Velvollisuudentuntoisuus ja kurinalaisuus auttavat kovasti tavoitteisiin pääsyssä ja olen nähnyt verrattain paljon neliöitä perinteisessä mielessä menestyneiden ihmisten kartoilla. Mutta sitten läheisyys voi olla ongelma, eritoten tuolla Kuu-Saturnus Kuu-Chiron -kombinaatiolla (mikäli oikein ymmärsin). Näissä syntyy helposti asetelmia, joissa ihmissuhteissa ei olla tasa-arvoisia, vaan voi olla esim. Parantaja-Hoivattava, Opettaja-Oppilas, Vastuuntuntoinen-Edesvastuuton tai Etäinen-Ripustautuva -yhdistelmiä. Särmiä joutuu hiomaan välillä karkealla hiekkapaperilla, sekä viilalla että höylällä, eikä se ole välttämättä ihan kivutonta.  Wink

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
jiallana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2015 00:24:52 »

Kiitos vastauksesta, lohdullinen näkökulma neliöihin tuo "haasteisiin tottuneiden ihmisten aspektit". Onhan sitä tottunut, vaan voi niihinkin väsyä...toisaalta, nyt olen näemmä löytämässä itsestäni uudenlaista periksiantamattomuutta - sellaista, joka ei perustu luontaiseen vastuuntuntoon, lähimmäisenrakkauteen ja antamisen iloon, vaan tietoiseen päätökseen. Nyt jotkut leijona-ystävistäni nauraisivat, heillä kun se toiminta näyttää olevan luontaisesti jotenkin paljon suoraviivaisempaa tyyliin tavoite- toteutus. Minun 12. huoneessa sijaitseva aurinkokalani pitää helposti kaikki niin virran vietävissä, että tavoitteet muuttuu ja toteutus on senmukainen mitä tunteet sanoo. Ja nehän vaihtelee luonnollisesti  laugh Vaan sen ohi on näemmä tehtävissä selkeitä realismiin perustuvia, juurikin kurinalaisia päätöksiä. Hyvä huomio tuo kurinalaisuus - juurikin sitä nyt tarvitsen. Eikun viilaamaan... knuppel2

 
tallennettu

Elämä on.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: