Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Helppoja opasharjoituksia: ILO ja LAHJAT  (Luettu 72767 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #15 : 02.05.2012 21:24:22 »

Minäkin olen joka aamu pyytänyt iloa ja lahjojakin.  Olen ollut todella hyvällä tuulella ja iloinen siitä asti!

Sain hierojalta kasvin, hän oli saanut sen joltain asiakkaaltaan, mutta sanoi, että se kuolee hänen hoidossaan, ja kasvi sai uuden kodin.  Minä annoin ystävättärelleni muutaman kirjan ja yhdet enkelikortit.  Hänkin oli onnellinen, minä hänen mukanaan.  Tänään sitten sattui se klassinen opas-enkeli-tapaus kun menin kaupungille asioille.  Sillä kadulla, mihin olin menossa ei tietenkään ollut ainuttakaan parkkipaikkaa vapaana.  Sanoin jo ääneen että voi ny pill.....leri, kun sitten ihan siitä sen liikkeen edetä mihin olin menossa, lähti auto ja sain omani siihen!  Ihanaa miten meistä pidetään huolta, kun vaan pyydämme!
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Cerisemois
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #16 : 03.05.2012 20:19:11 »

Kiitos, kun laitoit tämän tänne  Smiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #17 : 04.05.2012 19:23:53 »

No nyt täytyy sanoa ettei toimi  uglystupid2. Tuntuu että kaikki menee ihan nurin kurin ja aivan takaperin, huono onni seuraa... Noo, tästä ei ole kuin yksi suunta ja se on ylöspäin  2funny
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #18 : 04.05.2012 19:40:00 »

Tummasilmä, sulla voi olla karmavaihde menossa. Jos se on käytävä läpi, siinä ei auta opaspyynnöt, koska oppaiden täytyy kunnioittaa sielun vapaata tahtoa ja oppitehtäviä.

Jos toivot saavasi jotain muttet usko saavasi toivomaasi, se ei välttämättä toteudu lainkaan. Oppaat osaavat olla herkkiä ja toimia samoin kuin ihmiset. Ajatellaan, että joku pyytää sinulta lainaksi polkupyörää, muttei usko saavansa sitä. Hänen toiveensa ääneen sinulle kuuluu "Haluaisin lainata pyörääsi - vaikka ethän sä sitä kuitenkaan mulle anna, en osaa ajaa sillä, rikon en, jään vielä auton alle tai pyörä varastetaan...Ei, älä, en ota pyörääsi, vaikka haluaisin".

Näin toimii tismalleen myös energiatasoinen toive, jota toivotaan muttei uskota toteuvaksi  Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #19 : 04.05.2012 19:45:49 »

voisko tässä olla samaa mitä rhonda byrnen kirjassa oli pointtina- se pitää tuntea myös?

(oon saanu alesta tänään suoristusraudan rikkuneen tilalle, lehtijuttu vaasaan ja savoon, yhen ulkomaanprojektin  smitten hehkutan siitä sitten kun se on julkastu ettei mee mönkään, tein onnistuneen kakun, sain kustantajalta kirjotuspyynnön omasta kirjasta jnejne)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #20 : 05.05.2012 22:29:33 »

Olette varmasti oikeassa siinä, että jos ei itse usko että saa mitä pyytää, niin tuskin saa mitään  Cheesy.
Joku vaihe mulla varmaan on menossa, mikä lie, tuntuu että oon nykyään niin kauheen hajamielinenki (vai vajaamielinen), ja tuntuu etten saa sanojakaan oikein enää sanotuksi  Tongue. Tahtoo väliin vastustaa kaikessa ja kaikkien kanssa. Mutta toki täytyy sanoa että väliin onnistunkin  Grin.

Täytyy vielä kuitenkin koittaa tätäkin, koska me todella tarvitaan apua/"lahjoja" arkeen tällä(kin) hetkellä, täytyy vain opetella taas uskomaan. 
Mikähän siinä on muuten, kun nuorempana luotin automaattisesti siihen että asiat hoituu ja saan mitä pyydän, ja nyt oon niin pessimisti kuin olla vain voi...
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #21 : 06.05.2012 14:51:31 »

Ajattelin päivittää tänne listaa siitä mitä olen saanut oppailta - sen lisäksi,että päivät ovat olleet Ilon oppaiden ansiosta ratkiriemukkaita.

Eilen minulle tarjottiin teet kahvilassa ja olisin saanut vielä ruokaakin,mutten raaskinut kuluttaa tarjoajan rahoja, koska kahvila oli kallis. Kotona ystäväkämppis oli tehnyt itselleen ruokaa laktoosittomana ihan vain sitä ajatellen, että minäkin voisin syödä sitä. Kotiin ilmestyi kukkia, sain ystävältäni kasan hänen vanhoja vaatteitaan ja sain ensimmäisen postcrossing postikorttini, joka oli kuin minulle tehty - ja se tuli vielä yhdeltä toimintaa johtavalta henkilöltä. Ystäväni lahjoitti minulle kattolampun ja rullilla olevan tuplatasopöydän, joka oli tarkoitus laittaa parvekkeelle, kunnes roskakatoksesta löytyi täydellinen parvekepöytä. Kämppis osti tv-tason, joten minun ei tarvinnut huolehtia siitä. "Sattumalta" vastaan tuli loistava kauppa, josta löytyi 1-3 euron hintaan kaikkea mahdollista, mitään kotiin kaipaan. Löysin myös kadoksissa olleita tavaroitani.
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #22 : 11.05.2012 10:31:55 »

Mä voitin firman hyväntekeväisyysarpajaisissa ! Smiley

Saatoin myös ehkä ratkaista asian, jota mm AthaMaaritilta & heilurilta kyselin  Wink Aika kertoo aikanaan, miten meni

*Niin ja mun myytävänä olevasta hääpuvusta oli tullut kysely Smiley Toivotaan, että löytää uuden morsiammen 
« Viimeksi muokattu: 12.05.2012 19:29:14 kirjoittanut Aquarius » tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #23 : 11.05.2012 18:38:56 »

Mä sain uuden ammatin. tai siis koulutuksen. Pyysin siis työtä ja koulutus maksais 1950€, mutta saan maksaa sen kolmella luennoinnillani.  Sitten oon saanu näitä pienempiä-mansikoita lähikauppaan, parkkipaikkaa, ahaaelämyksiä, kilttejä lapsia, ja kohta saan hehkuttaa siitä ulkomaan jutusta. Toinen ulkomaanjuttu tuli, että kunhan oon ton koulutuksen käyny, pääsen ehkä luennoitteen amerikkaan, koska tän oireyhtymän ja ton ammattiryhmän tekijöitä on mun lisäkseni vissiin 1 koko maailmassa)

Kiitos vaan AM tästä  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Indium
Vieras
« Vastaus #24 : 13.05.2012 14:39:47 »

Mikäs siihen sit auttais, jos on vaikea uskoa että ansaitsee mitä pyytää?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #25 : 13.05.2012 14:52:40 »

Työskentely itsensä kanssa. Vaikeiden kysymysten esittämistä itselleen ja niihin vastauksen löytämistä, ja kun vastaus löytyy alkaa työstää sitä tietoisesti. Tavallaan siis ohjelmoi itsensä uudestaan.

Tässä tilanteessa siis: Miksi en ansaitse jotain? Mitä tunteita se herättää minussa? Miksi? Mistä nämä kumpuavat? Onko menneisyydessä häikkää, onko itsetunnossa häikkää ymv.? OK, menneisyydessä on häikkää - mikä on vialla menneisyydessä? Miten olisin halunnut asioiden menevän? Mitä tunteita tuo aiheutti minussa? Muuttuiko persoonani jotenkin? Jos, niin miten? Aha, itsetunnossa on häikkää - mikä siinä on vialla? Mistä se johtuu? Mitä tunteita se aiheuttaa minussa? Miten se ohjelmoi minut toimimaan, entä miten haluaisin toimia? Miltä minusta tuntuisi, jos ansaitsisin mitä haluaisin? Uskallanko sallia itseni ansaitsevan? Jos en, miksi pelkään ansaitsemista? Kuvittelenko sen tekevän minut ahneeksi tai että olen ahne pyytäessäni jotain? Kuvittelenko, että minulle annettu on pois joltain toiselta? Sitooko minua suomalainen mentaliteetti "mittään en pyyvä, mittään en ota vaikka tarjottais"? Miksi?

Iso lista siis kysymyksiä (tuossahan on vain pintaraapaisu). Harva jaksaa tai edes viitsii ryhtyä työstämään omia asioitaan, koska ne vaativat niin kovaa sitoutumista, mutta se kannattaa aina. Smiley
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #26 : 21.05.2012 23:48:40 »

Mäkin pyysin aamulla oppailta lahjaa, ja myöhemmin päivällä löysin uuden lempparibiisin. Lisäksi kampaaja, jolla kävin viimeksi 2v sitten yhden kerran, muisti mut ulkonäöltä ja kysyi ollaanko tavattu joskus, siitä tuli ihan mielettömän ihana fiilis smitten Kotimatkalla satuin vielä törmäämään Greenpeacen feissariin, joka osoittautui tosi mukavaksi ja siitäkin jäi tosi hyvä olo. Liityin kuukausilahjoittajaksi ja vaikka se oli sellanen hetken mielijohde (myönnän että mut on aika helppo puhua ympäri..), mua ei kaduta yhtään ja siitä tiedän että tein ihan oikeen päätöksen Smiley

* Ja mikä kaikista oudointa, ensirakkauteni viiden vuoden takaa otti yhteyttä. Ei olla oltu missään tekemisissä siitä lähtien kun erottiin, ja nyt oli sitten käynyt kommentoimassa mun Facebook-seinälle (en tiennytkään että ei-kaveritkin pystyy kommentoimaan muiden seinälle Huh ). Mä en varsinaisesti pidä tuota lahjana, ilosta puhumattakaan, mutta sattuipa sopivasti kuitenkin osumaan just tälle päivälle kun ekaa kertaa kokeilin tällästä opasharjoitusta Cheesy
« Viimeksi muokattu: 21.05.2012 23:57:28 kirjoittanut sherry » tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #27 : 22.05.2012 14:57:49 »

 Cheesy mä sain uuden ammattikoulutuksen ilmaseks (2000€)  kun lupasin luennoida 3x ilmaseksi. Tänään sain koekaniinin harjotustehtävään koulutusta varten 26km päästä, eli ei tarvi ees kovin pitkälle mennä. Tää on huikee liikeidea. yhdistyy edellinen ammatti/koulutus, tää elämäntehtävä ja sitte tää uus. ihamparhautta.

Lisäks oon nyt kirjottanu 5x A4:sta syksyllä ilmestyvään kirjaan, sama kustantamo pyysi lisää artikkeleita erääseen verkkolehteen.

huimaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #28 : 22.05.2012 23:36:09 »

Minä sain kutsun Edinburghiin, jos vain lentoliput järjestyvät nyt kesän aikana. Smiley Löysin eilen etsimiäni elokuvia alennuksesta ja vielä paremmalla alennuksella, mitä odotin. Huomasin, että Iittalan Satumetsä-mukeja saa taas kesän ajan, kun minua jäi kaivelemaan se, etten ostanut kuin yhden mukin aikoinaan. Roskakatoksesta löytyi matto, istuintyyny, parveketuoli ja ruokapöydäntuoli. Löysin kirpparilta saapaskorkkarit, jotka mahtu pohkeista jalkaan enkä saanut edes kantaa rikki (astun huonosti vasemmalla jalalla, joten kaikki korot menevät kokonaan rikki päästä pohjallisiin). Ystävä lahjoitti vaatteitaan, tulivat tarpeeseen. Minulle on tullut piirustuspuolelta tilaustöitä, jota ei ole tapahtunut koskaan aiemmin - on ihan ruuhkaa!

Tällainen tsemppipäivitys :3
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #29 : 23.05.2012 09:26:06 »

Mä olen saanut täältä foorumilta paljon apua  smitten
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: