Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vihkimykset?  (Luettu 56233 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #75 : 09.12.2006 02:24:58 »

Niin ehka, mutta han oli yksi monista.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #76 : 09.12.2006 02:28:59 »

Joo, han se oli ja tosiaan alitajuntani oli mukana "kamppailussa"-toisaalta olin koko suuressa salissa ainoa koko Jerusalemissa joka ei kaatunut.Toisaalta aika nolo tilanne-kun kaikki katsoivat(luulin) etta mika pakana toi on.

Ah! Voin kuvitella!  Grin Tuliko mieleen, että energian taso oli Niilon kanssa sama, mutta aivan eri tarkoitusperissä? En tarkoita sitä etteikö Niilo tosiaan tarkoittanut hyvää, kyllä tarkoitti, oman tulkintansa ja ymmärryksensä yhteydessä ja varmasti helpotti tuhansien mieltä.

Mutta kun olen 'lukenut sinun maailmankatsomustasi' ymmärrän että se kulkee omilla toisenlaisilla teillä. Sinun mielesi tila oli liian avara kiteytyäkseen Niilon ajatteluun, oliko?  Shocked  Harmi sinulle, vaikka et tosissasi siitä varmaan kärsinytkään.  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #77 : 09.12.2006 02:57:32 »

En todella siita karsinyt-pidin sita "voittona kotiin"
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #78 : 09.12.2006 10:07:35 »

 smitten

Onpa täällä ihana keskustelu ollut vireillä!
Ensinnäkin Metsätonttu! Grin
Kyllä olet lukenut minut oikein,nähnyt minut.
Olen niin kokija tyyppiä,ettei enempää kait voi olla.
En usko myöskään kovin helposti,siksi pitää kokea. Cheesy

Toisaalta luen hieman.mutta se on aina hetken innostusta.Sellaista riipin raapin ja AINA jää kirja kesken.Mutta innostun niissä kohdin kyllä,kun huomaan että HEI!!!OLEN KOKENUT TUON! Cheesy
Ja koska toisetkin ovat,ei se ole sitten harhaa,tai ainakaan en ole yksin siinä harhassa.

Reiki-vihkimyksistä,, Huh
Onhan siinäkin tavallaan kysymys samasta ilmiöstä,kuin nämä Ylivainio jututkin.Syvästä kokemisesta,joka tulee ulkoa käsin.
Mutta kuten ei Diamond lähtenyt kaatuilemaan  2funny ,en usko että myöskään Reiki-vihkimykset antavat niin paljon,jos ei halua ottaa sitä vastaan.Päättää,että minuun tämä ei tehoa!
Mutta miksi sitten mennä kursseille vain testaamaan tätä?

Itse en todellakaan tiennyt Reikistä yhtään mitään,kun ensimmäiselle kurssille menin.En uskonut että minulle mitään tapahtuukaan.
Mutta jokin vain ohjasi sinne.
Siitä tuli minulle kantavin voima elämässäni.Kaikki alkoi muuttua.
Toimintani,ajatusmaailmani,ystävät vaihtuivat.Ei enää meluavia ravintolailtoja,vaan hiljaisia yksinolon hetkiä paljon.
Musiikki muuttui klassiseksi (josta en ennen pitänyt),pan-huilua,luonnonääniä,,,
Uskomaton muutos,jota en olisi uskonut kokevani.
Tämä kaikki oli mahdollista ehkä siksi,etten tehnyt kurssilla mitään tietoisesti.En erityisemmin osannut haluta mitään,enkä halunnut kieltää mitään.Annoin vain asioitten tapahtua.

Se miksi niistä myöhemmin haluaa puhua,on kai vain kokemusten jakamista.Kyllähän sen muutoksen toisetkin huomaavat ja osa ymmärtää puhumattakin,osa lähtee pois.Ei pidä enää siitä uudesta minusta.
Ja kun muutokseni syytä on kysytty,olen silloin maininnut tuon Reikin alkuun panevana voimana.

En usko että omalla kohdallani muutosta olisi tapahtunut ilman tuota vihkimyksen kokemista,tai koko kurssia silloin.
Tarvitsin energioitten avaamisen kokemuksen ja sen jälkeen olen saanut kokea niin paljon. smitten
Paljon ihania asioita yksin ja yhdessä.Mutta myös näitä kovempia läksyjä,jotka eivät juuri sillä hetkellä tunnu niin ihanilta,mutta ovat sitäkin tärkeämpiä.

Asioitten jakamisen eräs syy kai on vielä siinä,että haluaisi että toisetkin saisivat kokea saman hyvän olon.Löytää jonkun oman polun,josta löytää oman juttunsa.
Minulle se oli Reiki,jollain toiselle jotain aivan muuta.Mutta mielelläni kokeilen myös niitä hoitomuotoja,jotka hyvältä tuntuvat.
En välttämättä Ylivainion kaatumisjuttuja.Se ei olisi minun juttuni,vaan näitä lempeämpiä,näkymättömämpiä. angel

Ja Reiki-vihkimykset ovat kyllä tuntuneet aina hyvältä.Joskus voimakkaina,toisinaan taas tasapainottavina.
Jälkimmäiset ovat ehkä olleet näitä vahvistus-virityksiä.
« Viimeksi muokattu: 09.12.2006 15:58:30 kirjoittanut Chandra » tallennettu

tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #79 : 09.12.2006 11:21:57 »

Mielenkiintoinen keskustelu!
Mielestäni Reiki-vihkimyksen (ulkopuolelta tuleva)voin ottaa "vastaan" siitäsyystä,että minussa on "tarttumis pinta" tuolle vihkimykselle. Siispä olen siinä pisteessä,jolloin tarvitsen sen korkkaajan. Mutta jollei niin olisi,jos ei olisi sisäisesti sitä "tarvetta" vihkimykseen,ei sitä ulkoapäin voi antaa,tai voi antaa mutta se ei tuo mitään kokemusta minulle.
Siis kaikki vihkimykset tavallaan tulevat sisältä silloin kun itse olen valmis. :Smiley

Tuosta Ylivainiosta, olen itse mielenkiinnon vuoksi (mutta mikään ei ole sattumaa)käynyt vastaavaa työtä tekevän naisen rukous-illassa,ja halusin kokea että kaadunko.
Millään en meinannut keksiä että minkä vuoksi rukoilen(hänelle piti kertoa mihin tarvitsen rukousapua)mutta kun hän läheni minua mieleeni nousi sanat "sydämen vapautus" Shocked
Ajattelin ensin etten moista kehtaa pyytää,kun en edes ymmärtänyt mitä se on,miten voin rukoilla sydämen vapautusta,kun luulin sen olevan vapaa. Grin
Niin vain kuulin itseni sanovan hänelle nuo kaksi sanaa,ja hän aloitti rukouksen,jolloin tunsin viileän virtauksen joka kevensi jalkani niin että meinasin kaatua.Otin askeleen taaksepäin,ja hän muutti paikkaansa viereeni,jatkaen rukoilua. Taas tunsin jalkojen keveyden,ja sanat nousi sisälläni "ota pyhä henki vastaan",vaikka hän ei mielestäni rukoilussaan niin sanonut. Ja silloin kaaduin. Shocked

Tuon jälkeen seuraavana päivänä laitoin seurustelusuhteen poikki. Huh
Huomasin,että tämä henkilö käytti tiedostamatonta manipulointia.Tai en ollut sitä aiemmin huomannut,suhdekin oli kyllä suht nuori (5vko).
Tuon poikki laittamisen jälkeen vain havaitsin kuinka hän omalla voimallaan (energiallaan)olikin minua "hallinnut".En enää antanut siihen lupaa,sillä olin saanut sydämen vapautuksen. Wink

Siispä minulla oli tuohonkin tapahtumaan jo "tilaus" tai se tarttumapinta. Smiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #80 : 09.12.2006 11:42:10 »

 Shocked

En tiedä mistä johtui,mutta kun luin kirjoitustasi Tuulispää,sydänchakraa alkoi kuumottaa jo ensimmäisistä sanoista.
Aivan kuin olisin vastaanottanut kaukohoitoa! idiot2

Nyt täällä aivan ihmeellisiä tapahtuu,,, Shocked
tallennettu

tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #81 : 09.12.2006 11:45:05 »

Shocked

En tiedä mistä johtui,mutta kun luin kirjoitustasi Tuulispää,sydänchakraa alkoi kuumottaa jo ensimmäisistä sanoista.
Aivan kuin olisin vastaanottanut kaukohoitoa! idiot2

Nyt täällä aivan ihmeellisiä tapahtuu,,, Shocked

 Shocked  oliko sinulla "tilaus" sydämen vapautumiselle?  Smiley smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #82 : 09.12.2006 11:50:56 »

 smitten

Sama kävi mielessä!!
Kuumotus jatkuu ja lähes polttavaa! smitten

Kiitos,jotain avautui kauttasi,vaikken vielä ollut edes lukenut
tuosta sydämen vapautus pyynnöstäsi.

Tästä pitää hetki nyt nauttia ilman konetta.Kuulostella mitä avautuu,,,Kiitos Tuulispää!!!  angel  smitten
tallennettu

Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #83 : 09.12.2006 12:01:00 »

Miksi ihmeessä tuo julkituominen? Onko se tämä fyysinen ilmentymämme, joka sitä vaatii. Vai ego, persoonamme?  Eikö riitä oma tietous, tai tietämättömyys? Intuitiivinen tajunta jostakin? Se jokin joka on hiljaa ja tyytyväinen, kehrää...?

 :Smiley

Keskustelu menee nyt Jeesukseen, mutta siitä huolimatta sanon,
ettei kukaan voi olla mitään, mitä hän ei voi löytää muista.
Siinä mielessä peili ei valehtele. Sen sijaan Jeesuksen sanat on korotettu tai niiden myötä hänet on "pallitettu" sangen ylettömiin erilliskorkeuksiin, vaikka hän oli vain julkituomassa näyttöä siitä, miten vihkimykset toimivat ilmaistessaan, kullainen kukin on.

Niin, fyysinen ilmentymämme vaatii, tavallaan vaatii,
koska fyysisyys on puutteen taso. Esiinnymme poistamassa itseytemme vajetta julkituomalla sitä, mitä vihkimyksiemme valossa olemme saaneet tietoomme itsestämme ja rakenteestamme.

Pidän vihkimystä sanomana muille - ei vakan alle vaan vakan ylle.

Lainaus
Onko se jotakin hyvin inhimillistä ja fyysisen heikkoutta? Tulee mieleen, kun joskus ajattelin, että auttaakseni ihmisiä minun tulisi olla hyvä huora tai enkeli. Hyvää huoraa minusta ei tule, olen liian itsekäs, huomasin. Eikä enkeliäkään, koska haluan konkreettisesti julkituoda auttamiseni, siis itsekästä sekin, huomasin.

Jos ei ensin osaa olla itsekäs, miten voi tunnistaa muut itsessään ja itsensä muissa?

Lainaus
Jos Jeesuksen tarkoitus oli olla esimerkkinä, havannoitsijana kärsimässä tai valona ylistämässä, niin sitäkö muidenkin vihittyjen?

Havainnollistajana, kyllä.
En miellä Jeesuksen hakeneen kärsimystä vaan sen takaisuutta.
EI kuitenkaan itsestään vaan niistä, joille kärsimys on todellisuutta.

Siksi en pidä vihkimyksiä pelkkänä ajatustason löytönä
vaan merkkinä siitä, mitä tulee ilmentää,
jotta muutkin löytävät ajatustasolle ja sieltä edemmäksikin.
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #84 : 09.12.2006 12:02:32 »

Uskon,
että mitä pitemmälle
vihkimysten polulla etenee,
sen konkreettisemmaksi muutos tulee.

- Se mitä on sisällä,
alkaa näkyä myös ulkona,
sillä tietoisuuden muutos
alkaa kattaa laajempaa piiriä
kuin vain sitä mikä on oman kehon
tai oman talon
seinien sisäpuolella.

Minusta tulee me kaikki.
Yksi solu elämän kokonaisuudessa,
hengittävässä ihmiskunnan kehossa.

Ei Jeesuskaan tehnyt ihmetekojaan
omaa itseään korottaakseen
vaan kaikkien yhteisen hyvän tähden.

Samalla tavalla me ¨pikkuiset¨
seuraamme perässä
tehden parhaamme
sisäisestä ulkoiseen,
ulkoisesta sisäiseen.

Tavoitteena
omaa valoamme korottamatta
mutta kaikkien yhteistä liekkiä kasvattaen.

tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #85 : 09.12.2006 13:30:32 »

 :Smiley Niinpä.

Muutos on kuin ajatus hyvästä
- sitä haluaa jollekin ja tämä saa sen,
mitä on valmis, aulis ja kykenevä ottamaan vastaan.

Yllätyksen ollessa se, että hyvään mahtuu "kaikki-hyvä"
eli muutos osaa myös mukautua toiveisiin,
olivatpa nämä sitten tarpeita ravinnosta taikka hengen kyllyydestä.
Sitä kait sanotaan rukouksen voimaksi.

Muutoksella on taipumus järjestää itsensä toisin.
Joskus moista kutsutaan geenivirheeksi,
joskus taas poikkeusyksilöksi.

Yhdenkin solun hengittäessä kauttaan solukokonaisuutta;
yhdenkin yksilön ilmentäessä ihmiskuntaa yksikehollisena.

Jeesus kaiketi halusi vain kohottaa ihmiskunnan yleistä tietoisuutta
näyttämällä mallia siitä,
mitä yksikin meistä voi tehdä ihmiskunnan tietoisuuden päälle.

Mukavaa tuo kierto: saat sen, minkä annoit
- vuorovaikutuksen muuntamana takaisin.

Ja oma valosikin senkun korottuu yhteisen liekin helossa.
« Viimeksi muokattu: 09.12.2006 13:33:39 kirjoittanut Rauhis » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #86 : 09.12.2006 15:14:56 »

Voi kun te puhutte ihanasti, sydämeni läikehtii ja hengitys kulkee vapaasti, tuntuu että ilmaa on tarpeeksi!!! smitten

Eikä kenelläkään ole tarvis hyökätä!  Shocked Ehkä minä tässä pikkuisen.

Mutta ymmärrän tuon Chandran kokemuksen jotenkin. Itse olen yrittänyt muutamalle reikikurssille, eikä jostakin kumman syystä ole onnistunut. Sitten olen ajatellut, että kun ei loksahda niin ei. Te muut tiedätte, miten se menee.

Nuo kaatuilut ovat niitä mitä ihmiset haluavat kokea, ihmeitä, sitä että on heistä riippumattomia voimia. Herätys on ilmiö, jossa pitää jotakin ihmeellistä tapahtua, tuntua. Voiko uskonnollista 'herätystä' sisällyttää eräänlaiseen vihkimykseen myös? Siinäkinhän ihminen muuttuu myös konkreettisesti.

Oliskohan tämä sellainen topikki, jossa minä tohtisin puhua 'valoistani', joita olen koko ikäni kokenut, mutta vasta viimeisimmän ilmiön edessä tohtinut siitä puhua, noin 10 vuotta sitten?  :Smiley Silloinkin hyvin varoen.
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #87 : 09.12.2006 15:29:59 »

Oliskohan tämä sellainen topikki, jossa minä tohtisin puhua 'valoistani', joita olen koko ikäni kokenut, mutta vasta viimeisimmän ilmiön edessä tohtinut siitä puhua, noin 10 vuotta sitten?  :Smiley Silloinkin hyvin varoen.

Eikun kerrothan, valotar!  smitten

Ehkä se onkin osa vihkimystä - kenen? - katsotahan...  coolsmiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #88 : 09.12.2006 15:47:57 »

Metsätonttu! smitten

Sinä olet sellainen jolle voi kertoa ja joka voi kertoa.
Mielessäni juuri pahoittelin,ettei tälläkään foorumilla voi vielä puhua vähänkään poikkeavista kokemuksista,tai saa leiman jeesustelusta.

Olisi aivan ihanaa kuunnella ja kertoa kokemuksista ja vaihtaa niistä ajatuksia,mutta ei taida olla vielä sen aika. Embarrassed

Eivätkä ne mielestäni edes tee kenestäkään henkistä,saati jalustalle itsensä nostavaa.Ovat kokemuksia,joista saat tietoa vain henkilöiltä joiden tiedät ymmärtävän,tai etsimällä vastaavia vaikka netistä.Silti oletan,että täälläkin on paljon ihmisiä,jotka ovat kokeneet kaikenlaista.Nähneet,kuulleet,olleet mukana.Eivät vain uskalla kertoa juuri leimaantumisen pelosta.

Itselle tuli ainakin sellainen olo,että suu suppuun ja pidäpä omana tietonasi.Joten parempi lähettää yv:nä,jos tuntuu,että tuo ihminen ymmärtää ja haluaisi kokea saman.
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #89 : 09.12.2006 16:11:25 »

Oliskohan tämä sellainen topikki, jossa minä tohtisin puhua...
Eivätkä ne mielestäni edes tee kenestäkään henkistä,saati jalustalle itsensä nostavaa.

Itselle tuli ainakin sellainen olo,että suu suppuun
Onpas täällä ujoja ihmisiä minä mukaanlukien. angel

Jos se yhtään auttaa niin voin kokeilla avautua vaikka ei välttämättä aiheessa pysykkään  Smiley

Silloin kun loin monsterin, nautin ensin siitä. Kun en osannut päästää irti se oli kuin tarra kiinni minussa. Kun tappelin sen kanssa loin sellaisen valoshown päivällä huoneeseeni että oksat pois. Täällä oli kolme suurta valopalloa ja arkkienkeli mikael. Voi niitä aikoja  2funny

Kanavoinnissani ensimmäinen tarinani tuli Kaikkivaltiaalta Luojalta  Smiley

Nyt olen kokeillut taivuttaa lusikkaa ajatuksen voimalla, mutta alkaa päätä särkeä. Mielessä silmät auki se kyllä taipuu, mutta ei todellisuudessa  Tongue

Olenhan testaava testikoneisto Cool
Laav  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: