Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka kauan olette olleet sinkkuna suhteiden välillä?  (Luettu 75382 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #15 : 11.09.2006 19:58:00 »

Tai ainakin vakituinen tangokumppani...  Wink

Niin minäkin haluun jo vakiintua, minä taas haluan hevimiehen. Wink

Minäpäs toivon sellasta hippirokkarimiestä... Cheesy
tallennettu
chr|st|na_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #16 : 11.09.2006 22:43:03 »

hmm..ensimmäisen jota voi kutsua seurusteluksi jälkeen olin, öh-- peräti 3viikkoa yksin..
minkäs sille voi kun se seuraava luolamies tallusteli vastaan ja kantoi luolaansa...
sen jälkeen... kun se juttu ei toiminut, olin sinkkuna about2kk.. ja nyt en seurustele, mutta säätöä on oikeastaan heti kun erosin viimeisestä.
en tiedä oonko sitten hirveä ihminen, luulen että nuo edelliset suhteet ei kestäneet edes kauan ja siksi helposti irtautunu niistä--
oon kyllä ihan sekaisin tän rumban jälkeen et pitäis vähän rauhoittua ja harkita tarkkaan seuraavan kerran ennenkun alkaa seurustelemaan.. uglystupid2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 12.09.2006 13:27:14 »

Sen jälkeen kun olen seurusteluhommat aloittanut, olen ollut yksin, ilman minkäänlaista sutinaa, korkeintaan 3.5 kk.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sawotar
Vieras
« Vastaus #18 : 12.09.2006 16:18:26 »

Vau..
Sawotar ja MetalLady
Onko teillä ollut siis ihan täyssinkkuus eikö mitään miniromanssiakaan noiden vuosien välissä?

No ei nyt sentäs  :Smiley onhan sitä pientä vipinää ollu ja jos jonkinlaista sutinaa  Grin mutta ei sellasta jota olisi vakavempaan edes ajatellu Wink ehkä sitä oppi olemaan vähä ronkelempi ja nautin itsenäisestä elämästä  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 12.09.2006 19:21:49 »

Minä en oikeastaan ole ryhtynyt edes mittaamaan sinkkuusaikaa, sillä uskon, että parisuhde saapuu aina juuri oikealla hetkellä, jos on saapuakseen. Ei liian myöhään eikä liian pian. Toisin sanoen kukaan ei minusta siis voi olla liian kauaa aikaa tai liian lyhyttä aikaa sinkkuna - jokainen elelee sinkkuudessa juuri sen hänelle oikean ajan. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 12.09.2006 19:26:11 »

VIELÄKIN AM ihmettelen "täydellisen ajoituksen" manifestiasi, mutta sanoisin itse että pari tyyppiä aina hyvä pitää pyörimässä elämässä edes jollain tasolla muuten on boring.

Epäilen että olen niin henkistynyt kun 10 kk ilman seksiä ei toistuvasti tunnu missään. Vaikka tarjontaa olis en välttämättä vaivaudu.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2006 19:28:44 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #21 : 13.09.2006 10:55:26 »

Lainaus
VIELÄKIN AM ihmettelen "täydellisen ajoituksen" manifestiasi, mutta sanoisin itse että pari tyyppiä aina hyvä pitää pyörimässä elämässä edes jollain tasolla muuten on boring.

Eihän Täydellisessä Ajoituksessa ole mitään kummallista - kaikkihan täällä Maan pällä tapahtuu ajallaan eli Täydellisesti Ajoitettuna: muutot, perheenlisäys, parisuhteen alkaminen, työt tai niiden loppuminen, kuolema, syntymä jne. Parisuhde ei ole mitenkään sen ihmeellisempi tapahtuma kuin työpaikankaan saaminen.

Mie itse en tunne halua lähteä vain leikkimään toisten kanssa vain, koska minulla itselläni on tylsää. Se ei sovi minulle tai minun luonteeseeni... Kokisin moisen vain toisen hyväksikäytöksi oman viihteeni vuoksi (vaikka toinenkin muka olisi leikissä mukana). Mieluummin mie viihdytän itseäni mätkimällä fiktiivisiä miehiä pleikkarilla kuin iskiessäni porukkaa baarissa, jos nyt IHAN pakko on miesseuraa saada! Grin
Tai sitten vain soittaa miespuolisille ystäville.

Mutta kukin tyylillään - mikäänhän täällä ei ole väärin. Itse en vain koe mitään tarvetta parisuhteelle. Se tulee jos on tullakseen, jos ei tule en jaksaisi surra sitäkään.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 13.09.2006 13:02:43 »

Juuri näin, ja siinä se vapaa tahto toimii. En pidä "hirveänä" leikkimisenä sitä, että tapailee kivaa tyyppiä, kun kuitenkaan kumpikaan ei kuvittele että se olisi loppuelämän juttu, ja on vetoa (vaikea selittää mutta hän saa puolestani löytää jonkun jos haluaa, silti tapaisin uudestaan, enkä sano että tämä on sitten seurustelua). Eiks oikea läheisyys ole kivempaa ku pleikkarit? Eli. Nyt jos ajattelen taaksepäin, 2 viimeistä jätkääkin tuli vähän kuin sattumalta; ei ne minusta mitään Täydellisiä ajoituksia olleet, olivatpa vaan rajuja juttuja.  :Smiley Tai, hienommin sanottuna, parisieluja kaikki kolme tai neljä. Sen ensimmäisen kanssa ehkä tuntui eniten tarkoitetulta se ajoitus..  Kiss
« Viimeksi muokattu: 13.09.2006 13:06:56 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 13.09.2006 13:16:38 »

Täydellinen Ajoitus ei tietenkää tarkoita pysyvää, pitkää parisuhdetta - vaan sitä, ettö tapaa juuri sen oikeaan henkilön juuri oikeaan aikaan. Vaikka kutinoita kestäisi vain viikon, niin silti Wink
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #24 : 13.09.2006 15:14:52 »

Tänään tuli mietittyä, että olispa nyt sellainen riuska äijä tässä ihan okei juttu.
Ajatus kesti sen viisi minuuttia mitä taistelin punajuuripurkkia auki.. 2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #25 : 13.09.2006 15:27:03 »

Lainaus
Ajatus kesti sen viisi minuuttia mitä taistelin punajuuripurkkia auki..

Vinkki: Tiukat purkit saa auki lyömällä isolla veitsen terällä korkin reunaan niin, että lyönti menee vähän huti. Sillä aukeaa tiukempikin purkki ja yleensä ensimmäisellä iskulla.

Terveisin heikkovoimainen sinkku Grin
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #26 : 13.09.2006 15:31:58 »

Tällä onnettomuusherkkyydellä buck2
käytän konstia purkki jääkylmän juoksevan veden alle..Kylymähän supistaa..
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #27 : 13.09.2006 16:04:17 »

Tällä onnettomuusherkkyydellä buck2
käytän konstia purkki jääkylmän juoksevan veden alle..Kylymähän supistaa..
Laita lusikan kapeampi pää kannen ja purkin väliin ja vähän nostat lusikalla kantta..
kuuluu "tsup" ja aukeaa..  Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #28 : 13.09.2006 17:10:28 »

Sama juttu on noiden mehupullojen korkkien kanssa, jos ei aukee niin, kannattee pistää lämpimän veden alle se korkkiosa. Se mehun sokeri jymähtää usein sinne väliin. Smiley
Idea on se, että se sokerinenmehu "sulaa"
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #29 : 13.09.2006 17:21:15 »

Itseasiassa... Olen aina tuntenut seuraavan miehen ennen kuin olen eronnut edellisestä. Miehet joiden kanssa olen alkanut seurustelemaan ovat olleet tuttavia tai ystäviä ja kun ero on tullut niin sitä on sitten lyttätynyt yhteen muutaman kuukauden sisällä.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: