Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pitkää ikää!  (Luettu 31712 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lake
Vieras
« Vastaus #45 : 30.03.2007 10:24:17 »

Suklaassa lyijyä? Ilmankos sitä niin tekee mieli. Cheesy
http://www.mercola.com/2005/nov/17/why_you_must_stay_away_from_processed_chocolate.htm
http://www.commonvoice.com/article.asp?colid=3468
« Viimeksi muokattu: 30.03.2007 10:25:48 kirjoittanut Lake » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #46 : 30.03.2007 10:48:54 »

Suklaassa lyijyä? Ilmankos sitä niin tekee mieli. Cheesy

Ja ilmankos tulee niin painava olo kun niettaa pari levyä napaansa  Grin 2funny Cheesy
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #47 : 30.03.2007 11:56:39 »

LÖYSIN AIVAN MAINION KUVAN.... 2funny  Wink eli klik kuvan päältä saat hyvät naurut - oletan ainakin... Kiss

Suklaassa lyijyä? Ilmankos sitä niin tekee mieli. Cheesy
Ja ilmankos tulee niin painava olo kun niettaa pari levyä napaansa  Grin 2funny

...ja lisää hyvää oloa  2funny täältä. kiitos Sasha https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5962.msg133701#msg133701
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #48 : 30.03.2007 19:42:28 »

Kyllä minäkin ihan itse kaakaoni maustan; oikeaa kaakaota kuumaan maitoon maun mukaan ja (intiaani)sokeria sekä gayennea/chiliä sekaan (maun mukaan) - auttaa myös alkavaan kurkkukipuun  Kiss Cheesy smitten

Tuo Harrikkamummu on tulevaisuudenkuvani  Cheesy laugh Rakastan Harrikoita, niiden ÄÄNI on musiikkia korvilleni  Cool Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 30.03.2007 22:56:47 »

Tulee pikkuisen pitempi ikä, kun luki nuo edelliset, suklaat sun muut. Yhdyn niihin!

Minä luin kerran haastattelun eräästä pitkäikäisestä leidistä. Hän kertoi, ettei ole tehnyt syntiä kuin kerran elämässään. - Ahaa. Olet elänyt hyvän elämän. Mikä siinä oli parasta?  - Juuri se synti, sanoi lady iloisesti.

Minä teen tuosta kiitollisuudesta ja positiivisuudesta eräänlaista koetta lasten kanssa.
Laitoin kolmeen lasiin vettä. Ja sanoin oppilailleni, että en usko ennen kuin näen. Siteerasin tätä japanilaista veden tutkijaa, jossa hän inttää että vedellä on myös tunteet.

Yksi lasi meni ylös hyllylle. Siitä emme välitä. Toisen lasillisen vettä me haukuimme ja inhosimme sitä. Kolmannen lasin vesineen laitoin kiertämään ja jokainen sitä ihasteli ja kiitti sen ihanasta mausta ja olemassaolosta. Jokaiseen lasiin laitoin pari tuoretta pihlajanoksaa. Lapset käyvät joka aamu haukkumassa sen yhden lasillisen ja kiittämässä ja kehumassa sitä yhtä. Ja kolmatta he eivät huomaakaan.

Teemme testiä huhtikuun ajan nyt. Katsotaan miten kauan vesi elää eli säilyy kirkkaana. Ja miten elää pihlajanoksa.  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #50 : 30.03.2007 23:50:36 »

...

Teemme testiä huhtikuun ajan nyt. Katsotaan miten kauan vesi elää eli säilyy kirkkaana. Ja miten elää pihlajanoksa.  Cheesy
Kerrohan tännekin sittemmin tuloksista  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #51 : 31.03.2007 12:44:10 »

rakastaa suklaata ja myös tuota elokuvaa...sieleunsiskoseni kerroppas saako jostain ihan aikuisten oikeesti tuota chilikaakaota? kuulostaa vaan jotenkin niin houkuttelevalta....
....miettii Huh ...itse teen itse  Cheesy ..eli ihan peruskaakaojauhosta( ei mitään sekoituksia - vaan ihan sitä itteänsä) ja
lisään siihen sitten chiliä, mausteena tai tuoreena - on aikas vaffaa tuo tuore- että pieniä määriä..vaan chilikaakao on Mayojen "power-energiajuoma" ja taatusti turvallinen vrt. nykyiset energiajuomat...ja kun kaakaossa on kaikkia hivennäis ja kivennäisaineita niin kyllä toimii...ja sen voi tehdä vaikka soija tai riisimaitoon...eikä maitoa tarvi keittää...kuumennuskin riittää...kylmään maitoon liukenee hitaammin...ja makeutusta jos kaipaa niin hyviä GI arvoltaan on hedelmäsokeri, vaahterasiirappi...hunajakin käy...ja lirautan siihen juomaan sitten pari tippaa sitruunamehua - sen happamuus hidastaa hiilihydraattien imeytymistä ja näin ollen juoman teho kestää piitkään.. ihan hyvä välipalajuoma tai muuten jos  syömiset jää vähiin - nostaa energiaa tasaisesti EIKÄ tee pikahyppyä verensokeriin... sen lisäksi kun napostelee pari ruokalusikallista raejuustoa - oiva proteiinilähde - ja kun ostaa sitä rasvaista raejuustoa ( proteiini tarvii rasvaa imeytyäkseen) niin aina paremmin keho hyödyntää kallisarvoiset proteiinit... 

...onhan niitä chilisuklaita vaikka sillä F-alkavalla suklaavalmistajalla - vaan oleellista on kuitenkin se että kaakaojauhe  on puhdasta ja siinä on korkea kaakaopitoisuus...  jotensakin näin...   ja chili kyllä antaa potkua aineenvaihdunnalle muutenkin..että itselleni sitä ainakin olen suositellut - yhtenä apukeinona - nääs kun minulla on jo kauan ollut kilpisrauhasen Wink vajaatoiminta ja sehän hidastaa aineenvaihduntaa.... ja onkin jo toinen tarina..smitten

kiitos rakkaudenliekki ja elektra vastauksista...täytyypä kokeilla joku kerta...

ja sielunsiskoseni tuo maya - juttu muuetn nyt kolahti mutta laitanpa siitä vaikka yv:nä et miks kolahti...vitsi mitä synkroniaa...
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 31.03.2007 13:22:01 »

...

Teemme testiä huhtikuun ajan nyt. Katsotaan miten kauan vesi elää eli säilyy kirkkaana. Ja miten elää pihlajanoksa.  Cheesy
Kerrohan tännekin sittemmin tuloksista  Smiley

Kun muistaisin.  Cheesy
Ehkäpä sekin tietyllä lailla pitkän iän salaisuutta toisi esiin.

Sillä sekin, että on rakastettu, kunnioitettu ja 'ihailtu' tietyltä osin, voi hehkuttaa ihmistä säilyttämään muotoaan ja positiivisuuttaan. Eli se mitä ulkoa annetaan ja se miten sisältä ulos hehkutaan!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #53 : 11.10.2007 11:07:56 »

Tulee pikkuisen pitempi ikä, kun luki nuo edelliset, suklaat sun muut. Yhdyn niihin!

Minä luin kerran haastattelun eräästä pitkäikäisestä leidistä. Hän kertoi, ettei ole tehnyt syntiä kuin kerran elämässään. - Ahaa. Olet elänyt hyvän elämän. Mikä siinä oli parasta?  - Juuri se synti, sanoi lady iloisesti.

Minä teen tuosta kiitollisuudesta ja positiivisuudesta eräänlaista koetta lasten kanssa.
Laitoin kolmeen lasiin vettä. Ja sanoin oppilailleni, että en usko ennen kuin näen. Siteerasin tätä japanilaista veden tutkijaa, jossa hän inttää että vedellä on myös tunteet.

Yksi lasi meni ylös hyllylle. Siitä emme välitä. Toisen lasillisen vettä me haukuimme ja inhosimme sitä. Kolmannen lasin vesineen laitoin kiertämään ja jokainen sitä ihasteli ja kiitti sen ihanasta mausta ja olemassaolosta. Jokaiseen lasiin laitoin pari tuoretta pihlajanoksaa. Lapset käyvät joka aamu haukkumassa sen yhden lasillisen ja kiittämässä ja kehumassa sitä yhtä. Ja kolmatta he eivät huomaakaan.

Teemme testiä huhtikuun ajan nyt. Katsotaan miten kauan vesi elää eli säilyy kirkkaana. Ja miten elää pihlajanoksa.  Cheesy
UTELIAISUUTTANI Esmiralda nyt vasta kyselen (löysin tämän topicin uudestaan  Wink , että miten kävi niiden oksien ja vesien?  Huh

Noh, nuista ajoista olen kyllä suklaata selkeästi vähentänyt, mutta QUIT NEVER  smiley6600 Tätini (ihankohta 94v) käyttää sitä myös päivittäin (unilääkkeenä  Wink ja muisti leikkaa kuin partaveitsi  Cheesy  (toisinkuin minulla).

Nyt olen lisännyt hyviä maitohappobakteeri-tuotteita: A & B & GG-jogurtteja yms. päivittäiseen  ruokavalioon ja vatsa hymyilee  Smiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #54 : 11.10.2007 11:21:58 »

Minahan olen tavannut henkilokohtaisesti taman Japanilaisen-han on tosi rautapappa, piti meille naurukurssin ja lahetti minut suolihuuhteluun.
Han on itse parantanut itsensa syovasta ja parantelee sairaita ihmisia-toivottavasti han on viela elossa, tapasin hanet vuonna 2001.
Ihana energiapakkaus!!!!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #55 : 11.10.2007 12:55:50 »

Ihana esimerkki  Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 11.10.2007 15:31:48 »

Voi, olenpa unohtanut!

Laitapa 8-vuotiaat lapset testille! Huomasin, että rakkautta tuli niillekin astioille, joita ei pitänyt huomata, sinne tuli myös ylimääräisiä oksia ja kummajaisia.

Joten lapsethan rakastavat estotta kaikkea, huomaavat kontrollitta kaikkea. Ei se onnistunut. Kaikki lasit sisältöineen päivineen näyttivät suht koht samanlaisilta!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #57 : 11.10.2007 16:58:25 »

 Wink  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #58 : 11.10.2007 23:05:15 »

Muuten tama sama pappahan kirjoitti kirjan veden energiasta ja kuvasi vesilaseja ajattelun voimasta, hyvaa ajattelemalla tuli veteen kauniita kiteita ja pahaa ajattelemalla-kun luette tata kirjaa niin itse naette...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #59 : 12.10.2007 09:33:46 »

Aivan, http://www.ultra-lehti.com/kirjat/arv-veteen.html
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: